Tapion miitti 17.6.2006

Info tulevista miiteistä
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18766
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tapion miitti 17.6.2006

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kid kirjoitti:Mä voin raahata sit krokettipelin mukaan. Sillä oli viimekesänäkin mukavasti kysyntää :D Onhan se kiva tehä muutakin ku vetää Tapiota..
Älä vedä tapiota, jätä tapio rauhaan heti!
Pyyhin Netikettiin..
Kid

Re: Tapion miitti 17.6.2006

Viesti Kirjoittaja Kid »

Niba kirjoitti:
Älä vedä tapiota, jätä tapio rauhaan heti!
No mutku Tapio on niin ehana.
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka

Re: Tapion miitti 17.6.2006

Viesti Kirjoittaja alja »

Patz kirjoitti: Tänä vuonna lupaan käyttäytyä.
ai no emmä sit haluukaan tulla. :o
ja vaolan poisjäänti lisää myös miinusmerkkisesti intoa osallistua. mutta hei, muiden täytyy vain korvata poissaolijat. 8)
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Tapion miitti 17.6.2006

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Argh! Kuulostaa hyvälle ja haluaisin osallistua, mutta samana viikonloppuna on toinen tärkeä homma. Lupaan osallistua jos järjestyy jokin toinen BBQ/viina-pain(i)otteinen häppeninki!

Edit: sanat sekaisin
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18766
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tapion miitti 17.6.2006

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kyllä te tuutte, ootte te ennenkin tullu!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18766
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tapion miitti 17.6.2006

Viesti Kirjoittaja Niba »

mitä te pelaatte?
Ei ole hyväksyttyä syytä olla pois paikalta satoi tai paistoi!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Tapion miitti 17.6.2006

Viesti Kirjoittaja Clay »

alja kirjoitti:
Patz kirjoitti: Tänä vuonna lupaan käyttäytyä.
ai no emmä sit haluukaan tulla. :o
ja vaolan poisjäänti lisää myös miinusmerkkisesti intoa osallistua. mutta hei, muiden täytyy vain korvata poissaolijat. 8)
No mutta.. onhan sulla kokemusta jo noista ohareista!!
Nyt penikseni on fantastinen!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18766
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tapion miitti 17.6.2006

Viesti Kirjoittaja Niba »

Clay kirjoitti:
alja kirjoitti:
Patz kirjoitti: Tänä vuonna lupaan käyttäytyä.
ai no emmä sit haluukaan tulla. :o
ja vaolan poisjäänti lisää myös miinusmerkkisesti intoa osallistua. mutta hei, muiden täytyy vain korvata poissaolijat. 8)
No mutta.. onhan sulla kokemusta jo noista ohareista!!
Älä nuku sinäkään onnesi ohi?

Alja on aina säntillinen ollut, ei sa parjata!
Pyyhin Netikettiin..
hebuli

Re: Tapion miitti 17.6.2006

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Ihmettelin miten te niin kaukaisia asioita suunnittelette kuin ensi kesän miittejä, mutta tuohan onkin jo ihan kohta. :shock: En muistanutkaan että Suomen suvi on niin lyhyt ja kalsea, vaikka viime miitissä aurinko hellikin.
Herra Manala

Re: Tapion miitti 17.6.2006

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Toiset tuo lekakaupalla viinaa ja kiloittain lihaa paikalle, ja miten aina käy? No yleensä siten, että nämä jotka tuo, saavat yleensä hädin tuskin maistaa omiaan, vaikka tuovat moninkertaisen määrän omaan kulutukseensa nähden.

Uus-Jeesuksena haluankin kysyä: Eikö teitä pummeja yhtään hävetä? Toisitte saatana itsekin joskus edes sen verran, että omat nälkänne ja janonne saisitte hoidettua. Plussaa olisi tietysti, että olisi tarvittaessa tarjota toisillekin. Kumma kyllä ne on silti yleensä ne samat naamat jotka aina tarjoaa (esmes Niba) ja samat naamat jotka sitten vetää ilmaiset kännit ja safkat. Ja loppuuhan ne isommaltakin grillimestarilta kesken - ei kellään ole velvollisuutta ruokkia kymmeniä ja taas kymmeniä runkkuja.

Ei se varmaan olisi liian paha rasti, että jokainen ottaisi 400 gramman paketin jotain grilliin heitettävää mukaan. Oli se sitten sisäfilettä tai kasvisnakkia.
Kid

Re: Tapion miitti 17.6.2006

Viesti Kirjoittaja Kid »

Herra Manala kirjoitti: Ei se varmaan olisi liian paha rasti, että jokainen ottaisi 400 gramman paketin jotain grilliin heitettävää mukaan. Oli se sitten sisäfilettä tai kasvisnakkia.
Mä en viime vuonna ollut mukana, mutta toihan on hyvä idea. Tai siis tuota toteutamme aina irl-kamujenkin kesken. Jokainen tuo jotain ja opm.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18766
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tapion miitti 17.6.2006

Viesti Kirjoittaja Niba »

Joo kyl niitä makkarapaketteja löytyi melkein riittävästi..
Bluntlylle maininta 3 kilosta ripsejä!
kyseessä kuitenkin pitkä päivä..
Ei toisaalta tarvinu paikalta viedä kun foliat ja sytytysnesteet..

Itse vähän kokeilin kuhaa, ei toiminu hyvin, kalasta varmaan jotain marinoitui rullii mieluummin?
Mulla on se Luciferaalinen palloilmestys ja wiime jussia varten kankittiin KITYN kiinalain katukeittiö, mikä sekin voi hatätilassa apuna olla..

Useemmalla niinku mulla on kaasugrilli, mut' ovat vaivalloisia kuljettaa jne. (ja hiilillä tulee parempi maku)
Tarjousgrillikyrsä maksaa euron tai pyoltöist, eli eli hirvee masennus hinnasta tuu kellekään..
sit jos kasvikkeita aikoo grilliin pistää, meinaa se vähänmoisesti kimppakivaa pilkkomisessa ja ainakin pujottelussa kosteisiin tikkuihin..

Tai sit jokainen lyö mulle 5 tai jotai handuun ja katotaan pitkällekö pääsee sillä? Jos nyyttäri ei skulaa
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18766
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tapion miitti 17.6.2006

Viesti Kirjoittaja Niba »

McJanne kirjoitti:Mie jos tuun niin ryynäri ei lopu kesken *slurps*
Poutulta on tullu just uus ryynäri..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Tapion miitti 17.6.2006

Viesti Kirjoittaja Clay »

McJanne kirjoitti:
Niba kirjoitti:Poutulta on tullu just uus ryynäri..
Pouttua ei tueta :>
Paistoin viime yönä Poutun kanafilepiffejä. Niistä tuli ihan hyviä, vaikka se Poutun marinadisoossi ei ehkä ole kaikkein herkuin.
Nyt penikseni on fantastinen!
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Tapion miitti 17.6.2006

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Häh.. jos jokainen ottaa mukaansa vaikka tällaisen...

Kuva
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
hebuli

Re: Tapion miitti 17.6.2006

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Kid kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti: Ei se varmaan olisi liian paha rasti, että jokainen ottaisi 400 gramman paketin jotain grilliin heitettävää mukaan. Oli se sitten sisäfilettä tai kasvisnakkia.
Mä en viime vuonna ollut mukana, mutta toihan on hyvä idea. Tai siis tuota toteutamme aina irl-kamujenkin kesken. Jokainen tuo jotain ja opm.
Itse ainakin oletin tuon olevan homman nimi viime kesän Tapsamiitissä, vaikka toki huomasin että Bluntly ja Nibsutin taisivat tuoda aikamoiset kantamukset. Heitin omat tuomiseni siihen sekaan, ja ainakin ne epäonnistuneet herkkupeppujuustopekonisienihärdellini taisivat mennä parempiin suihin jo aika alkuvaiheessa.

En seurannut niin tarkkaan sen jälkeen kuka toi mitäkin ja mitä söi, mutta panin merkille että Niba tuntui jatkuvasti häärävän grillillä yksinään ainakin loppuvaiheessa. Itse uskaltauduin sen lähelle lähinnä alkuvaiheessa, lopussa pelkäsin leimahtavani liekkeihin veren alkoholipitoisuuden takia.

Dumarille jäin muistaakseni kaljan tai kaksi pystyyn. Paljonkohan ne ovat kasvaneet korkoa?
Durasel

Re: Tapion miitti 17.6.2006

Viesti Kirjoittaja Durasel »

hebuli kirjoitti: Dumarille jäin muistaakseni kaljan tai kaksi pystyyn. Paljonkohan ne ovat kasvaneet korkoa?
Jos mä kaikki tuollaiset viittisin periä takaisin, niin mulla olis saatavia varmaan enemmän kuin mitä lottopotissa on tänään :P

edit: ja kuinka vidussa sä tuollaisia muistat?
hebuli

Re: Tapion miitti 17.6.2006

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Mulla on ilmiömäinen muisti, jurrissakin.

Tai vaihtoehtoisesti keksin näitä juttuja samalla kun kirjoitan.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18766
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tapion miitti 17.6.2006

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ei kannata penneistä, sori senteistä välittää, eikä olutpulloistakaan, koska ne voi tyhjentämisen jälkeen viedä takaisin kauppaan tai ojentaa "puistojen pulloista puhtaanapito" eli PPPP-yksiköille! :lol: :lol: :lol:
Pyyhin Netikettiin..
kaakki
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 146
Liittynyt: 23.09.2005 20:45
Paikkakunta: Hyvinge

Re: Tapion miitti 17.6.2006

Viesti Kirjoittaja kaakki »

Ainoa varma on epävarma, sano!

Eiku, tuskin mitään niin tärkeetä tuleekaan, ainakaan kun jo nyt päivyriin juhlan merkkaa ylös, jotta en paikalle saapuisi. Viime kesän miitti meni ohi, tämä ei saa. Liikaa RuNkkuja nähtävänä, ei voi missaa! :D

Vao, voithan sä tulla ennen/jälkeen/kesken tms. moikaamaan, tai sitten tulette yhdessä hetkeksi rakkaiden Kityläisten iloksi, jos me puolilta päivin aloitetaan, aikaa on.

Aih, täytyypä hoitaa muuten nuo koirat hoitoon ko. illaksi..Pileillä kun on tapana venyä.. 8) RuNkkis tietää, eikös? :wink:
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Tapion miitti 17.6.2006

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Jos aikataulut antavat vaan mitenkään periksi niin täytyy sitä ainakin poiketa.
Jos tänä vuonna vähän pidempään kuin viimeksi. =)
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
safi

Re: Tapion miitti 17.6.2006

Viesti Kirjoittaja safi »

Tulen varmasti, jos Manalan ja Gattacan väliset kähinät järjestetään tässä tapahtumassa. 1108 myös tulossa?, niin hänkin voi sitten samalla toteuttaa toiveensa ja tulla mätkimään minua nekkuun :twisted:
RolloTomasi

Re: Tapion miitti 17.6.2006

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Klikkasin "En osallistu" ja sain vastaukseksi:

"Ilmoittauduit tapahtumaan." :roll:
Elukka

Re: Tapion miitti 17.6.2006

Viesti Kirjoittaja Elukka »

RolloTomasi kirjoitti:Klikkasin "En osallistu" ja sain vastaukseksi:

"Ilmoittauduit tapahtumaan." :roll:
:lol: Ai Kitystäkin löytyy tuota aitoa Microsoft-logiikkaa! vrt. Windowsin Käynnistä :arrow: Sammuta -komento...
hebuli

Re: Tapion miitti 17.6.2006

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Tulen jos tulen, tai sitten en tule. En kyllä osaa vielä varmaksi päättää. Mutta älkää kuitenkaan pysäyttäkö järjestelyjä vain minun takiani.