Mitä konsertteja olet menossa katselemaan.

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Mitä konsertteja olet menossa katselemaan.

Viesti Kirjoittaja martza »

JEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!! :lol: :lol:

Rokkivaarilla aikamoinen konserttien suma kevät/kesällä.
Sain liput tänään, B.B.Kingin jäähyväiskonserttiin, 31.8. Helsingin jäähalliin. Papparaisella ikää 80 ja lapsiakin jo kertynyt 15 kappaletta. Yksi kovimmista blues staroista, sanoisin.

30.4 Santana, Hartwall areena
1.7 Järvenpään Puistobluesin pääkonsertti, Vanhankylänniemessä
31.7 Eric Clapton Hartwall Areena
31.8 B.B. King, Helsin jäähalli

Sitten tulee ilmesesti vielä joitain pienempiä konsertteja, jos joku potentiaalinen esiintyjä eksyy Suomeen.
Viimeksi muokannut martza, 17.08.2010 11:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Mitä konsertteja olet menossa katselemaan.

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Ekana:

7.4.2006, 22 - 04, K18, 10€ @ HELSINKI CLUB /

Main act :

DJ FRESH (BREAKBEAT KAOS, BAD COMPANY UK)

Support dj's :

DJ DICE (SLAM IT!, FORMATION, SOULFUEL, BASSORADIO)
PINBALL (SOULFUEL, BASSORADIO)
KALEB (MIDNIGHT SUN RECORDS, INVADER)
CONTOUR (MIDNIGHT SUN RECORDS, BLUE SAPHIR)
JAY ROME (BLUE SAPHIR RECORDS, GERMANY)

+ ILLAN HOUSTAA DANI RANKIN [FIN] & BUSTA [EST]

VINYL LOUNGEN PUOLELLA KINGS OF NOTHING KOLLEKTIIVI
drum'n'bass

Sitten:
~Compact Records & Elixiria Records combine their power~

29.4.2006 22-07
Sesto Sento -Live (compact Records,israel)
Visual Paradox/Visual Contact (Com.pact Records, Israel)
Vishnudata -Live/album launch (Elixiria Records)

Dj´s
Bog (Compact Records)
Auspexx vs Poliisi (Compact Records)
Tim Duster (Elixiria.com) vs Anar (Cosmic Theatre/Vertigo Records)

@ Telakka Studiot / Helsinki / Phunnland
Fluoro performance: (Tulikansa)
Decorations by: Jandroy
Lightning by: Harharyhmä

Ja sitten vielä:

Psy-Factory-2 13-5-2006 kaapelitehdas

LINEUP

Eraser vs Yöjalka (Exogenic/Sonic Dragon) FI LIVE

Lemurians (Shiva Space Technology) LIVE

Rinkadink Alchemy Records LIVE

Dreadlock Tales Elixiria Rec Wider Vision FI LIVE

Tim Duster Elixiria Rec FI

Intriga Elixiria rec FI

Logarytm SWE LIVE

Oden Sunrise Rec FI LIVE

Nebula Meltdown Elixiria rec FI

Eli onhan tuota tekemistä hyvinkin tulossa
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Bliss

Re: Mitä konsertteja olet menossa katselemaan.

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Saatan hinata itseni Puistobluesiin.
Tuska ei kiinnosta, vaikka ilmaiseksi pääsisinkin. Syy ei esiintyjissä, vaan yleisössä..........
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Mitä konsertteja olet menossa katselemaan.

Viesti Kirjoittaja martza »

Bliss kirjoitti: Saatan hinata itseni Puistobluesiin.
Tuska ei kiinnosta, vaikka ilmaiseksi pääsisinkin. Syy ei esiintyjissä, vaan yleisössä..........
Mikäs siinä yleisössä on vikana?

Hieman varttuneempaa väkeä kylläkin, verrattuna ns. nuorisotapahtumiin. Itse ainakin tykkään siitä, että örveltäjät eivät sinne eksy. En ainakaan ole sellaisia siellä nähnyt. :wink:
Mä meen sinne jo 10 kertaa ja olen aina viihtynyt. Kun on hyvä juoma/ruokavarustus mukana niin kyllä se yleisökin ihan hyvältä näyttää. Puistobluesissa on se hyvä, että sinne ei päästetä liikaa väkeä ja ns. häiriköinti, on minimaalista siellä ja muutenkin se on vähän niin kuin "picnic" tyyppinen tilaisuus. Syödään ja juodaan nurmikoilla omia eväitä ja naatitaan musiikista.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Bliss

Re: Mitä konsertteja olet menossa katselemaan.

Viesti Kirjoittaja Bliss »

martza kirjoitti: Mikäs siinä yleisössä on vikana?
Oon varmaan sitten eksynyt väärään kohtaan yleisömassaa, kun aina on ollut ympärillä sietämättömiä ördääjiä.
Enkä oikein tuntenut oloani kotoisaksi mustanpuhuvien synkkien parikymppisten joukossa.
Oon kai tulossa wanhaksi........... :shock:
Durasel

Re: Mitä konsertteja olet menossa katselemaan.

Viesti Kirjoittaja Durasel »

Bliss kirjoitti: Tuska ei kiinnosta, vaikka ilmaiseksi pääsisinkin. Syy ei esiintyjissä, vaan yleisössä..........
Olen aika noviisi (ekaa kertaa viime vuonna tuskassa), mutta valista mua että mitä vikaa siinä yleisössä on ollut?

asiasta: Saunaan ja tuskaan pitää tänään poistaa liput. Maidenin Helsingin marraskuun keikoille on liput kummallekin päivälle.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mitä konsertteja olet menossa katselemaan.

Viesti Kirjoittaja Lolita »

martza kirjoitti:
Bliss kirjoitti: Saatan hinata itseni Puistobluesiin.
Tuska ei kiinnosta, vaikka ilmaiseksi pääsisinkin. Syy ei esiintyjissä, vaan yleisössä..........
Mikäs siinä yleisössä on vikana?

Hieman varttuneempaa väkeä kylläkin, verrattuna ns. nuorisotapahtumiin. Itse ainakin tykkään siitä, että örveltäjät eivät sinne eksy. En ainakaan ole sellaisia siellä nähnyt. :wink:
Mä meen sinne jo 10 kertaa ja olen aina viihtynyt. Kun on hyvä juoma/ruokavarustus mukana niin kyllä se yleisökin ihan hyvältä näyttää. Puistobluesissa on se hyvä, että sinne ei päästetä liikaa väkeä ja ns. häiriköinti, on minimaalista siellä ja muutenkin se on vähän niin kuin "picnic" tyyppinen tilaisuus. Syödään ja juodaan nurmikoilla omia eväitä ja naatitaan musiikista.
Luepa nyt se Blissin viesti uudelleen. Missä festareilla vika on yleisössä?
Tosin kolme ensimmäistä lausetta päätee kyllä siihenkin festariin jokseenkin hyvin :D
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Bliss

Re: Mitä konsertteja olet menossa katselemaan.

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Durasel kirjoitti:valista mua että mitä vikaa siinä yleisössä on ollut?
kts. edellinen :)
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Mitä konsertteja olet menossa katselemaan.

Viesti Kirjoittaja cardic »

27.4 katatonia tavastialla
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Durasel

Re: Mitä konsertteja olet menossa katselemaan.

Viesti Kirjoittaja Durasel »

Bliss kirjoitti:
Durasel kirjoitti:valista mua että mitä vikaa siinä yleisössä on ollut?
kts. edellinen :)
Joo, olen tunnetusti slowhänd... :)

Mut astiaan; minun mielestäni tuska oli siisteimmästä päästä festareita, missä olin viime vuonna (sauna,tuska,Qstock ja Ankkarock) ja muutenkin. Enpä nähnyt rähinän rähinää, eikä muutakaan järjestyshäirää ollut. Dokailua sen sijaan oli reilusti, olihan sinne sallittua viedä omia huikkia muovipulloissa... Positiivinen mielikuva jäi mulle, harmi ettei sulle :)
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Mitä konsertteja olet menossa katselemaan.

Viesti Kirjoittaja martza »

Bliss kirjoitti: Oon varmaan sitten eksynyt väärään kohtaan yleisömassaa, kun aina on ollut ympärillä sietämättömiä ördääjiä.
Enkä oikein tuntenut oloani kotoisaksi mustanpuhuvien synkkien parikymppisten joukossa.
Oon kai tulossa wanhaksi...........
No olet ollut todellakin sitten väärässä paikassa katsomassa.
Itse pitkällä kokemuksella voin sanoa, että, en ole törmännyt ördääjiin siellä. Totta kai niitä hauskoja "humalaisia" ympärille eksyy, mutta eivät ole olleet häiriöksi muille tai mulle.
Olen aina päärinteen puolella ja siellä puolessa välin, suurin piirtein. Rinne on sopiva loiva kaikkeen tarkoitukseen, pitkän päivän aikana.

Mitä tuohon wanhemiseen tulee. Se on ihan kiva wanheta omaan rauhalliseen tahtiin. Wanheminen tapahtuu vain ulkomuodollisesti, henkisesti sitä voi olla aina nuori.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Mitä konsertteja olet menossa katselemaan.

Viesti Kirjoittaja martza »

Bliss kirjoitti: Tuska ei kiinnosta, vaikka ilmaiseksi pääsisinkin. Syy ei esiintyjissä, vaan yleisössä..........
Näköjään wanhuus on iskenyt tännekkin. Nyt vasta luin vastauksesi oikein. Woi tätä wanhenemista.

Järvenpäässähän nimenomaan on yleisö fiksua ja filmaattista. :wink:
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
sanctus

Re: Mitä konsertteja olet menossa katselemaan.

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Tonight I'm going to listen to a story of a father who must be killed, and a stepchild with a knife, slamming it in. And with his dying breath, the father grabs the stepchild's hand, looks into her eyes and says "I´m sorry" and dies.
Bliss

Re: Mitä konsertteja olet menossa katselemaan.

Viesti Kirjoittaja Bliss »

martza kirjoitti: Näköjään wanhuus on iskenyt tännekkin.
:lol:

Juu, ja Puistobluesiin uskaltaa saapua pienten muksujenkin kanssa :)
JakeBlues

Re: Mitä konsertteja olet menossa kuuntelemaan/katselemaan.

Viesti Kirjoittaja JakeBlues »

martza kirjoitti: 1.7 Järvenpään Puistobluesin pääkonsertti, Vanhankylänniemessä
Kyllä! kaikki sinne!! BB:n jätän väliin, kun on tullut nähtyä ukko monta kertaa ja jopa kertakaikkisen huisissa iskussa (joskus vuonna yks ja kaks Tammisaaren kitarafestivaaleilla).
killkill

Re: Mitä konsertteja olet menossa katselemaan.

Viesti Kirjoittaja killkill »

Sauna Open [Iggy Popin takia] ja RuisRock. Siinäkin on jo.. setämiehelle ;)
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mitä konsertteja olet menossa katselemaan.

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Liput on seuraaviin tapahtumiin:

14.4. Grunge Fest - Cover Night, Nosturi

3.5. Shitter Limited, Tavastia (Huom! Janne!)

13.5. Suburban Tribe, Nosturi

Vielä Tuskan liput on harkinnassa ja odottamassa parempia raha-aikoja.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Mitä konsertteja olet menossa katselemaan.

Viesti Kirjoittaja martza »

JakeBlues kirjoitti: Kyllä! kaikki sinne!! BB:n jätän väliin, kun on tullut nähtyä ukko monta kertaa ja jopa kertakaikkisen huisissa iskussa (joskus vuonna yks ja kaks Tammisaaren kitarafestivaaleilla
Hyvä Puistoblues!

Kyllä B.B. Kingillä taitaa olla tämä kiertue jo vihon viimeinen.
80 mittarissa ja vielä jaksaa heitän kiertueen. Pitää nostaa hattua staralle.
Bliss kirjoitti: Juu, ja Puistobluesiin uskaltaa saapua pienten muksujenkin kanssa
Nimenomaan. Puistoblues on todella hyvä perhetapahtuma. Pienille vielä lisäksi omat bändit soittamassa, kun pääesiintyjät ovat tauolla.

Alkuaikoina mullakin oli muksut mukana kolme kertaa ja tykkäsivät olla. Nykyään ovat jo murrkkuikäisiä ja tämä blues/rock osasto ei heitä pahemmin enään kiinnosta. Sääli.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
ninnithequeen

Re: Mitä konsertteja olet menossa katselemaan.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Saunaan taitaa päätyä tämäkin taas. Tosin en bändien vaan meiningin ja ihmisten takia. Anteeks vaan :oops:
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mitä konsertteja olet menossa katselemaan.

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

15.11. Maiden, Maiden, Maiden, Maiden, Maiden, Maiden (rumpali, basisti, 3 kitaristia ja solisti)
Paras päivä ikinä.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Mitä konsertteja olet menossa katselemaan.

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Varasin just Tiketistä liput, ku vielä sain.
Perjantaina töitten jälkeen Tavastialle SMG:tä kattoon
ja lauantaina sitte puoliltapäivin oltava taas töissä.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Ebola

Re: Mitä konsertteja olet menossa katselemaan.

Viesti Kirjoittaja Ebola »

McJanne kirjoitti:
Alcoholica (mökallika) Tallinnassa 13.6.
Mä olen suuresti kateellinen. Joudun senkin päivän kökkimään töissä, ehkäpä joskus neljäs kerta toden sanoo.
JakeBlues

Re: Mitä konsertteja olet menossa katselemaan.

Viesti Kirjoittaja JakeBlues »

Puiston vielä pantatessa kiinnityksiään, kävin tutkimaan tarjontaa muualla. Norjassa en ole ikinä käynyt ja tarjonta Notodden blues festivaaleilla vaikuttaisi kohtuu messevältä. Olkoonkin että Gary nyt ei millään tapaa kuulu ruokavalioon (no lissun ajoilta kyl). Ja osa on menneen talven lumia (mikä lie Johnnyn lavakunto?!), niin jää sinne vielä herkkujakin. Jos puisto ei tarjoa riittävästä hunajaa, niin taidan tehdä hetkellisen maastapaon ensisijaisena tarkoituksena tsekata Omar & The Howlers ja The Jeff Healey Band, nämä yhdistettynä lyhyeen tutustumismatkaan Norjan vuonoihin.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Mitä konsertteja olet menossa katselemaan.

Viesti Kirjoittaja martza »

JakeBlues kirjoitti: Puiston vielä pantatessa kiinnityksiään, kävin tutkimaan tarjontaa muualla. Norjassa en ole ikinä käynyt ja tarjonta Notodden blues festivaaleilla vaikuttaisi kohtuu messevältä
Onhan tuolla esiintyjiä aika paljon, joskin suurin osa on tuiki tuntemattomia.
Gary Moore ja Fabulous Thundebird, olivat Puistobluesissa jo muutama vuosi sitten esiintymässä.
Johnny Winter,The Jeff Healey Band ja wanha kunnon Canned Heat olisivat katsomisen arvoisia.

Olen vähän samaa ihmetellyt Puistobluesin pääesiintyjien suhteen, että missä ne viipyvät. Tuntuis, että blues bändejä olisi paljon tyrkyllä, mutta jos heille sitten on kiikarissa, jotkut tietytt nimekkäät konkarit. Mielenkiinnolla odottelen, mitä esiintyjiä on tulossa.

Ajattelin mennä Heaveniin myös katsomaan "Tutu Jones" klubikeikan. Tuntuu, että tällaiset bändit on parhaimmillaan nimenomaan pienissä intiimeissä paikoissa kuin suurilla konserttilavoilla. Näin ainakin oli Coco Montyon keikka Heavinissa, pari vuotta sitten. Todella intessiivistä hyvää blues/rock'n roll meininkiä. Pääkonsertissa ei saanut sitä samaa fiilistä heistä ulos.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
JakeBlues

Re: Mitä konsertteja olet menossa katselemaan.

Viesti Kirjoittaja JakeBlues »

martza kirjoitti:Olen vähän samaa ihmetellyt Puistobluesin pääesiintyjien suhteen, että missä ne viipyvät. Tuntuis, että blues bändejä olisi paljon tyrkyllä, mutta jos heille sitten on kiikarissa, jotkut tietytt nimekkäät konkarit. Mielenkiinnolla odottelen, mitä esiintyjiä on tulossa.
Heittelen villin arvauksen kehiin. Kiinnityksiä saattaisi löytyä seuraavalta listalta: Denise Lasalle, Henry Butler, Omar & The Howlers, Lazy Lester, sekä tuolta Notodden listalta. Boldatulle laittaisin melkeen satasen likoon. Ans kattoo osuuko yksikään.
martza kirjoitti:Ajattelin mennä Heaveniin myös katsomaan "Tutu Jones" klubikeikan.
Kuin myös. C Ya!
Vastaa Viestiin