Mitä konsertteja olet menossa katselemaan.

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
bedlam

Re: Mitä konsertteja olet menossa katselemaan.

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Rush on tulossa syksyllä ekaa kertaa Suomeen. Täytyypä melkein koettaa päästä katsastamaan.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Mitä konsertteja olet menossa katselemaan.

Viesti Kirjoittaja saira »

bedlam kirjoitti:Rush on tulossa syksyllä ekaa kertaa Suomeen. Täytyypä melkein koettaa päästä katsastamaan.
Äijä hyppi seinillä kun kuuli kaveriltaan aamulla uutisen. Eli sinne siis.

Toinen pakollinen on Toto Tampereen Ratinassa.
sanctus

Re: Mitä konsertteja olet menossa katselemaan.

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Ensi sunnuntaina Tavastialla on brasilialainen kitaravetoinen elektropunkdiibadaabajne -ryhmä Cansei de ser sexy aka CSS. Ei voi muuta kuin suositella.

Mai Space sivua löytyy googlesta.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Mitä konsertteja olet menossa katselemaan.

Viesti Kirjoittaja saira »

Porin Jazzeille tulee Steely Dan...
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Mitä konsertteja olet menossa katselemaan.

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Pain Confessor huomenna 45 Special, jeeee sinne!!!!
Vihtahousu

Re: Mitä konsertteja olet menossa katselemaan.

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

irmelianneli kirjoitti:Pain Confessor huomenna 45 Special, jeeee sinne!!!!
Haluun kans!
Vihtahousu

Re: Mitä konsertteja olet menossa katselemaan.

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Huomenna (su 8.4) Ignite, nosturi. Näköjään keikkaa puskee tässä kuussa :D
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Mitä konsertteja olet menossa katselemaan.

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Vihtahousu kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Pain Confessor huomenna 45 Special, jeeee sinne!!!!
Haluun kans!
Oli muuten huippu keikka! Vaikkei ny ryhmää tupa täys ollutkaan.
Ja hotellijatkoillakin meni ei sen myöhempään ku aamukaheksaan.. :)
Vihtahousu

Re: Mitä konsertteja olet menossa katselemaan.

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

irmelianneli kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Pain Confessor huomenna 45 Special, jeeee sinne!!!!
Haluun kans!
Oli muuten huippu keikka! Vaikkei ny ryhmää tupa täys ollutkaan.
Ja hotellijatkoillakin meni ei sen myöhempään ku aamukaheksaan.. :)
Niin ja Isohaara sanoi toissapäivänä että ne soitti "eilen" hesassa, vittuprkl!
Bliss

Re: Mitä konsertteja olet menossa katselemaan.

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Mielelläni menisin katselelmaan/kuuntelemaan Evanescencea, mutta lippujen hinnat on järkyt, eikä kukaan lähde mun kanssa :(
Vihtahousu

Re: Mitä konsertteja olet menossa katselemaan.

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Bliss kirjoitti:Mielelläni menisin katselelmaan/kuuntelemaan Evanescencea, mutta lippujen hinnat on järkyt, eikä kukaan lähde mun kanssa :(
R U kidding? 45e? Rollareiden keikalle on 73-103e. Mäkin maksoin Metallican kenttälipustani 65e.
Bliss

Re: Mitä konsertteja olet menossa katselemaan.

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Vihtahousu kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Mielelläni menisin katselelmaan/kuuntelemaan Evanescencea, mutta lippujen hinnat on järkyt, eikä kukaan lähde mun kanssa :(
R U kidding? 45e? Rollareiden keikalle on 73-103e. Mäkin maksoin Metallican kenttälipustani 65e.
Joo, olisin mäkin Metallican lipusta maksanu. Se on niinq eri juttu.
Mun isi on menossa kattoon Rollareita, on ollu joka kerta kun ne on täällä päin soitellu :]
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Mitä konsertteja olet menossa katselemaan.

Viesti Kirjoittaja Ann »

Rollarit..vittu..terhokodissakin näkee vetreempää settiä.

Joo, olihan se Amorphiksen laulaja aika kone. Seksikäs mies moppitukassaan. Pää pyöri, ja oli se laulantakin varmaan ihan hienoa, en vaan kuullu mitään. Mylwinin heilumisesta päätellen oli taattua tavaraa, ja tiputtipa se kaljatölkkinsäkin mun varpaille..kannatti tulla siis kauempaakin ja laittaa goldenslippersit jalkaan.

Lämppäribändi oli joku keijo ja los ukuleles. Bodattu äijä mörisi ja basisti kuulosti bedlamilta..oisko jopa ollutkin? Terveisiä vaan sinne Ouluun.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Mitä konsertteja olet menossa katselemaan.

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Ann kirjoitti:Rollarit..vittu..terhokodissakin näkee vetreempää settiä.
Makuasioitahan nämä, mutta kyllä minä kovasti arvostan sitä, että sillä historialla vaan esiinnytään.
Viimeksi Stadionilla, kaikkien kuntoilijoiden kantaisä, Keith, teki komeasti spagaatin Telecasteriaan soittaessaan. Itse en siihen pysty eikä moni muukaan, vaikka olisi kaksikymppinen.

Moniko nykypäivien suosikeista mahtaa säveltää niin paljon hyviä biisejä ja esittää niitä vielä neljänkymmenen vuoden päästä?
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Mitä konsertteja olet menossa katselemaan.

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

...
Viimeksi muokannut RolloTomasi, 24.09.2007 9:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Mitä konsertteja olet menossa katselemaan.

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Tulossa:

30.4 Rinkadink @ Ravintola Kaisaniemi

16.5 Ed Rush

2.6 Juno Reaktor

16.6 Pendulum \o/

27.7 Shpongle dj Set / Hallucinogen Live
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Mitä konsertteja olet menossa katselemaan.

Viesti Kirjoittaja Ann »

BrianW kirjoitti: Viimeksi Stadionilla, kaikkien kuntoilijoiden kantaisä, Keith, teki komeasti spagaatin Telecasteriaan soittaessaan. Itse en siihen pysty eikä moni muukaan, vaikka olisi kaksikymppinen.
Kuinka moni selväjärkinen maksaa siitä ilosta, että näkee jonkun pystyynkuolleen fossiilin venyttävän itseään yli kipukynnyksen? Selvästikin joku reilusti yli kakskymppinen. Antaa uskoa siihen, että jaksaa elää itsekin yli talven? Muuta selitystä en tähän keksi.

Klassikoilla rahastaminen on surullista. Eiköhä ne sen Kirkankin kaiva ylös, että saadaan mestarit lavalle vielä kerran poijaat..
Rotan aivot valtasivat pääni.
Storia

Re: Mitä konsertteja olet menossa katselemaan.

Viesti Kirjoittaja Storia »

Ann kirjoitti:Antaa uskoa siihen, että jaksaa elää itsekin yli talven? Muuta selitystä en tähän keksi.

Klassikoilla rahastaminen on surullista. Eiköhä ne sen Kirkankin kaiva ylös, että saadaan mestarit lavalle vielä kerran poijaat..
Ehhehhee...Tällainen ilmiö siinä on pakko olla takana! Olin itse viime keikalla duunissa tuolla Rollareiden keikalla ja voin sanoa, että en missään ikinä koskaan ole nähnyt niin paljon käteistä rahaa samassa paikassa, kun siinä tiskin takana. Jumalauta! Jengi on hullua! Joistain Keith ja Mick NUKEISTA maksettiin pokkana 225 euroa zipale ja vielä kiljuttiin lisää, kun ne oli jo ajat sitten loppu. Viissataset vaan lenteli ja sai poimia niitä tauotta koko kolme tuntia pahvilaatikkoon takanaan, kun kato pakko saada joku todiste, että Mickin on nyt nähnyt kärpäsenpaskan kokoisena tuolla lavalla...

Mä näin sen tietysti lähietäisyydeltä kasvotusten, mutta se onkin sitten taas jo toinen juttu.. :wink: Yhtä ruma on muuten kuin kuvissakin tai jopa rumempi. Ainoastaan ehkä just Kirka voi olla yhtä ruma, joten se siitä.
Viimeksi muokannut Storia, 08.04.2007 16:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Mitä konsertteja olet menossa katselemaan.

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Ann kirjoitti:
Kuinka moni selväjärkinen maksaa siitä ilosta, että näkee jonkun pystyynkuolleen fossiilin venyttävän itseään yli kipukynnyksen? Selvästikin joku reilusti yli kakskymppinen. Antaa uskoa siihen, että jaksaa elää itsekin yli talven? Muuta selitystä en tähän keksi.

Klassikoilla rahastaminen on surullista. Eiköhä ne sen Kirkankin kaiva ylös, että saadaan mestarit lavalle vielä kerran poijaat..
Rauhaa, enhän minä sinua sinua Rollareita katsomaan pakota.

Ja kyllä, olen selvästi yli kaksikymppinen.

Mitä pahaa on siinä, että soittaa niitä kappaleita, joita 99% yleisöstä haluaa kuulla ? Varsinkin kun on tullut ne itse sävellettyä ja levytettyä.

Kirkaa tähän on turha sotkea. Kylmänä mikä kylmänä.

Minä kun tykkään bluesista, roots-musiikista ja yleensäkin perinteistä kamasta, jossa on havaittavissa melodiaakin, niin olen joutunut vetämään rajan siihen, että kitaristin ym on sentään pystyttävä soittamaan seistän eikä tuolilla istuen. Siksi joku B.B King sentään täytyi jättää väliin.

Mutta, turha tästä on kiistellä. Sinä olet uskossasi yhtä vahva kuin PetriF ja minä omassani. Hienoahan se on, että kauniissa nuoressa naisessa on näkemystä ja tulta.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Mitä konsertteja olet menossa katselemaan.

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

BrianW kirjoitti:Mitä pahaa on siinä, että soittaa niitä kappaleita, joita 99% yleisöstä haluaa kuulla ? Varsinkin kun on tullut ne itse sävellettyä ja levytettyä.
Kävin Rolling Stonesin konsertissa vuonna 2003 ja nyt menen taas elokuussa. Viime vuosina olen käynyt lisäksi Paul McCartneyn, Ray Daviesin ja John Fogertyn keikoilla. Heinäkuussa menen kuuntelemaan The Who'ta. Ainoa asia, mikä minua harmittaa on se, etteivät Jimi Hendrix, Keith Moon, George Harrison, John Entwistle, John Bonham, Frank Zappa, Stevie Ray Vaughan ja John Lennon enää elä. Ja että Chuck Berry on lopettanut keikkailun.
perinteistä kamasta, jossa on havaittavissa melodiaakin
Tosiasia on, ettei Pete Townshendin ikäpolven jälkeen ole juuri tehty hyvää musiikkia.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Mitä konsertteja olet menossa katselemaan.

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

-Superior- kirjoitti: Tosiasia on, ettei Pete Townshendin ikäpolven jälkeen ole juuri tehty hyvää musiikkia.
Väärin, tämän tyyppisiä lausuntoja käyttävät pätemisentahtoiset musapuritanistit , joiden ainoa tavoite on päästä sanomaan hiljaa rivien välistä: Ette te tajua oikeasta musiikista mitään , mutta minäpäs tiedän!!11

Se ettet sinä tajua uutta hyvää musiikkia , ei tee siitä huonoa. Eikä se , etten minä esim tajua mikä ihme on tää hype beatleseiden takana, tee siitä huonoa musiikkia.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
SmartAss
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 147
Liittynyt: 05.02.2006 12:51

Re: Mitä konsertteja olet menossa katselemaan.

Viesti Kirjoittaja SmartAss »

Haemaeraemies kirjoitti: tämän tyyppisiä lausuntoja käyttävät pätemisentahtoiset musapuritanistit
Hmph.

Eikö tässä ole enemmän kyse pikkunäppärästä ja -älykkäästä nuoresta ihmisestä, jonka on saatava luoda merkitystä elämälleen idioottimaisilla lausunnoillaan. Musiikin kanssa sillä ei ole sen enempää tekemistä kuin millään muullakaan kulttiajatuksella.
Tällainen smart-ass -pefletti kostuttuaan alkaa erittää ainetta joka imeytyy ohuiden ihokerrosten
läpi ja alkaa vaikuttaa aivotoimintaa stimuloivasti
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Mitä konsertteja olet menossa katselemaan.

Viesti Kirjoittaja nexie »

The Ark Ankkarockiin

Voisi Vantautua jo tuon takia.
Don't Panic!
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Mitä konsertteja olet menossa katselemaan.

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Gwen Stefani lokakuussa Hartwall Areenalla! :h:
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Mitä konsertteja olet menossa katselemaan.

Viesti Kirjoittaja Ann »

BrianW kirjoitti: Mutta, turha tästä on kiistellä.
Ei tässä mitään kiistellä. Mun simpukkaa ei vaan kosketa joku golfosakkeenomistaja vaippahousu geriatri piiskaamassa rivareihinsa jämähtäneita pisnesmiehiä muovituopit kädessä aikakonehurmokseen.

Eihän Connerykään ole enää Bond. Se on ny Indyn isä.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Vastaa Viestiin