Mitä konsertteja olet menossa katselemaan.

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
bedlam

Re: Mitä konsertteja olet menossa katselemaan.

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Mylwin kirjoitti: Jaa no sitä ihan uusinta en ole kuullutkaan, mutta se edellinen ei kyllä vakuuttanut. Empire jotain? Burn my eyes ja sen jälkeinen olivat kyllä parhautta, mut mä pidänkin ehkä vähän suoraviivaisemmasta ja sä progemmasta.

Oon luukuttanut uutta slipknotia nyt autossa aika lailla ja pidän joka kuuntelukerralla aina vaan enemmän. Paras ostos tänä vuonna.
Through The Ashes Of Empire juu. Sen eka biisi on mun mielestä ehkä jopa se bändin kovin ralli, mutta loppulevy kalpenee sille biisille 6-0. Uusin levy on aivan eri maailmasta, aika paljon kaikuja Panterasta ja vanhasta Metallicasta.

Itte en niitä kakkoslevyn jälkeisiä levytyksiä ole koskaan kuullut (Supercharger & Burning Red), mutta uutukaisella bändi on kyllä enemmän metallia kuin koskaan. Suosittelen tutustumaan.

Ja uus Slipknot toimii kyllä hienosti, vaikka kolmoslevy mun ehdoton lemppari yhä onkin.

Edit: Corey taisi mennä hieman hämilleen kun Tampereella porukka kyykistyi jo ennenkuin pyydettiinkään. Vanhan polvet oli jo kovilla siitä parin minuutin kyykkäämisestä :D
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Mitä konsertteja olet menossa katselemaan.

Viesti Kirjoittaja swirl »

Tänään ehkä Sellon William K:hon Mike Westhuesin levynjulkkarikeikalle. Huomenna Nosturiin fanittamaan Melissa Auf der Mauria :h:
Dumis

Re: Mitä konsertteja olet menossa katselemaan.

Viesti Kirjoittaja Dumis »

CoB, Cannibal Corpse, Diablo@ 1.3, HKI Jäähalli.
Tix

Re: Mitä konsertteja olet menossa katselemaan.

Viesti Kirjoittaja Tix »

Jumankekkula. 80.000 ihmisen konzertti oliskin jotain. Asi-aa!
Tix

Re: Mitä konsertteja olet menossa katselemaan.

Viesti Kirjoittaja Tix »

No, nyt se on sitten virallista ja julkista.

http://www.iltalehti.fi/popstars/200812 ... 9_ps.shtml

:komp: :hevikaraoke: :komp:
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12426
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitä konsertteja olet menossa katselemaan.

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Tix kirjoitti:No, nyt se on sitten virallista ja julkista.

http://www.iltalehti.fi/popstars/200812 ... 9_ps.shtml

:komp: :hevikaraoke: :komp:
Jaha.

Tota möykkää saa sitten kuunnella ensi kesänä parvekkeella. :roll:

Jos oon silloin himassa.

Mitä on Angus Young Neil Youngiin verrattuna.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Tix

Re: Mitä konsertteja olet menossa katselemaan.

Viesti Kirjoittaja Tix »

Homeboy65 kirjoitti:Mitä on Angus Young Neil Youngiin verrattuna.
Samaa kuin Ismo Alanko on verrattuna Mikko Alataloon.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Mitä konsertteja olet menossa katselemaan.

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Oh yeah, legendojen legenda Jean Michael Jarre olisi tuomassa uuden megaproductionsa suomeen. Valehtelisin jos väittäisin ettei kiinnosta, onhan mies virtuoosi omassa luokassaan, ja taatutis tulee olemaan visuaalinen show.

Joutuu varmaan mehustelemaan koneelta aiempia miehen vetoja ja säästämään 70e johonkin muuhun, kun liputkin varmaan jo loppuunmyyty.

No mutta huomenna Gloriaan väijyyn myös legendoja: Eat Static, jonka perusti pari Ozric Tentaclesin tyyppiä n 20v sitten. Sitten sellainen kuin System7, jonka riveissä vaikuttaa myös suht legenda papparainen Steve Hillage. Ukkeli on veivannut keppiä sellaisessa poppoossa kuin The Gong..
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
bedlam

Re: Mitä konsertteja olet menossa katselemaan.

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Opethiin varasin liput (Teatria la 14.2.). Ei ny suosikkibändeihin lukeudu, mutta oha siellä Entombed kans. Perkele kun se Cynic ei vissiin enää sillon ole messissä, olisin kussu hunajaa.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Mitä konsertteja olet menossa katselemaan.

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Haemaeraemies kirjoitti:Oh yeah, legendojen legenda Jean Michael Jarre olisi tuomassa uuden megaproductionsa suomeen.
Hei toihan on se sama tyyppi joka teki tunnusmusan 80-luvun lopun Amiga-peliin Captain Blood. Ei sitten ihan turha jätkä kuitenkaan.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Mitä konsertteja olet menossa katselemaan.

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Frederik Krueger kirjoitti:
Haemaeraemies kirjoitti:Oh yeah, legendojen legenda Jean Michael Jarre olisi tuomassa uuden megaproductionsa suomeen.
Hei toihan on se sama tyyppi joka teki tunnusmusan 80-luvun lopun Amiga-peliin Captain Blood. Ei sitten ihan turha jätkä kuitenkaan.
Joo, ja ukkeli kunnostautunut vetämään myös astetta isompia livekeikkoja. Wikipedia kertoo:

hänen ensimmäistä, Ranskan kansallispäivän kunniaksi järjestettyä konserttiaan Pariisin La Concordella seurasi noin miljoona ihmistä, jolloin Jarre myös pääsi Guinnessin ennätysten kirjaan. Säveltäjä esiintyi ensimmäisenä länsimaisena poptähtenä Kiinassa syksyllä 1981. Seuraavan ennätyksensä hän rikkoi Houstonin konsertilla vuonna 1986, johon saapui 1,3 miljoonaa katsojaa.

Tämän jälkeen hän paransi ennätystään vuonna 1990 noin 2,5 miljoonan ihmisen saavuttua hänen konserttiinsa Pariisin La Défense -korttelissa. Jarren onnistui saada myös 3,5 miljoonan ihmisen yleisö Moskovan 850-vuotisjuhlapäiväkonserttiin vuonna 1997, mutta tällöin hänen ennätyksensä oli täsmälleen sama kuin Rod Stewartilla vuonna 1994. Tämän jälkeen hän on konsertoinut mm. vuoden 2000 uutena vuotena Gizan pyramideilla sekä 2001 hyväntekeväisyyskonsertissa Ateenan Akropoliilla.
--

Saattaahan se egoa vähän hivellä kun 3,5 miljoonaa ihmistä vääntyy paikalle katsomaan.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Mitä konsertteja olet menossa katselemaan.

Viesti Kirjoittaja Gat »

Tix kirjoitti:No, nyt se on sitten virallista ja julkista.

http://www.iltalehti.fi/popstars/200812 ... 9_ps.shtml

:komp: :hevikaraoke: :komp:
APUUVA!!!

Tuon ja http://www.livenation.fi/acdc
mukaan liput tulevat myyntiin HUOMENNA, mutta Lippupalvelu http://www.lippupalvelu.fi ei mainitse edes tulevissa.

Kuka kusettaa ja miten?
Jos kävisi niin onnettomasti, että en saa lippua lähinnä lavaa, otan sen eteen suihin, annan persetttä tai kyrpää kenelle vaan!
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
daddykillkill

Re: Mitä konsertteja olet menossa katselemaan.

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

^ Kiitos tarjouksesta, mutta taidan myydä oman ylimääräisen lippuni ihan rahalla vaan. Tarjouksia kenttälipusta otetaan vastaan.

Tämäkin vaati melkoista säätöä. Kaveri jonotti Sokoksen edessä melkein tuntia ennen tavaratalon ja lippupisteen avaamista. Itse jonotin puhelimessa sekä netin kautta kolmella eri selainistunnolla - kummallakaan tavalla ei toivoakaan päästä läpi.

Ensi kerralla tyydyn jalkatyöskentelyyn. Näemmä varmempi tulos.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Mitä konsertteja olet menossa katselemaan.

Viesti Kirjoittaja Gat »

daddykillkill kirjoitti:^ Kiitos tarjouksesta, mutta taidan myydä oman ylimääräisen lippuni ihan rahalla vaan. Tarjouksia kenttälipusta otetaan vastaan.

Tämäkin vaati melkoista säätöä. Kaveri jonotti Sokoksen edessä melkein tuntia ennen tavaratalon ja lippupisteen avaamista. Itse jonotin puhelimessa sekä netin kautta kolmella eri selainistunnolla - kummallakaan tavalla ei toivoakaan päästä läpi.

Ensi kerralla tyydyn jalkatyöskentelyyn. Näemmä varmempi tulos.
OSTAN!!!!!! RAHALLA!! VARATTU!! 150 E, joko riittäis?
Nimittäin ei onnistu puhelimella eikä netillä.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Mitä konsertteja olet menossa katselemaan.

Viesti Kirjoittaja Gat »

Mulukku myyny jo.
Huutonettiin sitten, 85 olis kohtuullista.
Muoks. näkyy pari jo olevan huutonetissä, lähtöhinta 85, mutta jatkuu 1.1. asti. Ja ne katsomossa, joita en tunne. Olisin halunnut kenttälipun. Viimeksi juoksukilpailuissa pääsin tokaan riviin lavan keskelle.

Muoks 2: Globeniin näköjään kaks istumalippua 450 tai jos heti haluaa, 900! Ja lisäksi pitäisi matkustaa Tukholmaan, huh..

Vittu kun täällä ei ole Lippupalvelua, olis pitänyt ajaa Kuopioon asti.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
bliss

Re: Mitä konsertteja olet menossa katselemaan.

Viesti Kirjoittaja bliss »

Mietin just jotta pitäiskö mennä ihmettelemään Danko Jonesia maaliskuussa. Mulla on vaikeuksia päättää asioita :?
Duck

Re: Mitä konsertteja olet menossa katselemaan.

Viesti Kirjoittaja Duck »

Haemaeraemies kirjoitti:Oh yeah, legendojen legenda Jean Michael Jarre olisi tuomassa uuden megaproductionsa suomeen.
Kaveri tarjosi lippua. Meen.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown

Re: Mitä konsertteja olet menossa katselemaan.

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Geetsun ja Tixin kaa aaseedeeseeteeää.

Olin muuten voittanu liput jollekin Koffin sponssaamalle keikalle 7.12., mutta en ollu lukenu yhden osotteen maileja joten missasin keikan. Ei kyl ees harmittanu.
Prepare for the worstest.
daddykillkill

Re: Mitä konsertteja olet menossa katselemaan.

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

bliss kirjoitti:Mietin just jotta pitäiskö mennä ihmettelemään Danko Jonesia maaliskuussa. Mulla on vaikeuksia päättää asioita :?
No TOTTA V*TUSSA pitää! Tuossa bändissähän on perusrokin tulevaisuus. Ja on livenä hyvä. Itse hoidin heti liput Tullikamarin rypistykseen.
Duck

Re: Mitä konsertteja olet menossa katselemaan.

Viesti Kirjoittaja Duck »

daddykillkill

Re: Mitä konsertteja olet menossa katselemaan.

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

"moshata vain joka toisalla iskulla, vaihtaa hidastempoisempiin kappaleisiin tai käyttää henkilökohtaisia turvavarusteita."

Tälle repesin :D
RL Burnside

Re: Mitä konsertteja olet menossa katselemaan.

Viesti Kirjoittaja RL Burnside »

daddykillkill kirjoitti:No TOTTA V*TUSSA pitää! Tuossa bändissähän on perusrokin tulevaisuus. Ja on livenä hyvä. Itse hoidin heti liput Tullikamarin rypistykseen.
Kukas noita lippuja muuten myy? Vieläkö niitä on? Kulttis ja tullikamari kumpikin käy. Just nyt en ehdi itse kaivaa ja siksi yritän helpoimman kautta :)
bliss

Re: Mitä konsertteja olet menossa katselemaan.

Viesti Kirjoittaja bliss »

RL Burnside kirjoitti:
daddykillkill kirjoitti:No TOTTA V*TUSSA pitää! Tuossa bändissähän on perusrokin tulevaisuus. Ja on livenä hyvä. Itse hoidin heti liput Tullikamarin rypistykseen.
Kukas noita lippuja muuten myy? Vieläkö niitä on? Kulttis ja tullikamari kumpikin käy. Just nyt en ehdi itse kaivaa ja siksi yritän helpoimman kautta :)
Lippupalvelu. Kulttuuritalolle ainakin on reilusti myymättömiä.
RL Burnside

Re: Mitä konsertteja olet menossa katselemaan.

Viesti Kirjoittaja RL Burnside »

bliss kirjoitti:Lippupalvelu. Kulttuuritalolle ainakin on reilusti myymättömiä.
Kiitos! Mut päätöksentekoa helpottaakseni sanon, että LÄHDE, lähde siitäkin huolimatta että minäkin aion lähteä.