Mitä konsertteja olet menossa katselemaan.
-
- Kitisijä
Re: Mitä konsertteja olet menossa katselemaan.
^ Mielestäni juuri festarit ovat pahimpia koronalinkoja, mitä Suomessa on. Turha niitä on vallitsevassa tilanteessa romantisoida ja pitää jatkuvasti keskusteluissa esillä. Olisi parempi, kun keskusteltaisin oleellisista vapautuksen kohteista, eikä tekohengitettäisi ja luotaisi vääriä mielikuvia.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
-
- Kitisijä
^ Muistaakseni sinulle kuntosalilla ja ruokakaupassa käynti oli kuitenkin henkilökohtaisesti ok? Ettei tässä nyt olisi kyse siitä, että sinulla ei ollut suunnitelmissa mennä festareille muutenkaan?
-
- Kitisijä
Ei kait ne festarit nyt ole sen pahempia kuin urheilukilpailuden katsomotkaan. En nyt lähtisi tässä rakentamaan vatsakkain asettelua.Ylermi Ylihankala kirjoitti: ↑09.04.2021 13:24 ^ Mielestäni juuri festarit ovat pahimpia koronalinkoja, mitä Suomessa on. Turha niitä on vallitsevassa tilanteessa romantisoida ja pitää jatkuvasti keskusteluissa esillä. Olisi parempi, kun keskusteltaisin oleellisista vapautuksen kohteista, eikä tekohengitettäisi ja luotaisi vääriä mielikuvia.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
-
- Kitisijä
Kyllä tämä spekulointi vaikuttaa myös siihen, että minkälaisia panostuksia fesujärjestäjät uskaltaa laittaa likoon. Sen puolesta ylipositiivisuus on tietysti riski. Erityisen harmi tämä on pienille toimijoille. Suurimman osan kaikista suomen festareista järjestävä monopoliviritelmä ei paljoa sureta.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Ihan piece of Kake Randelin.
-
- Kitisijä
Kuntosalilla en ole pitkään aikaan ollut, vaikka maksut juoksee. Kaupassa käyvät lähes kaikki. Firman salilla tosin olen käynyt, siellä ollaan yksi kerrallaan. Että näin.sivustahuutaja kirjoitti: ↑09.04.2021 13:30 ^ Muistaakseni sinulle kuntosalilla ja ruokakaupassa käynti oli kuitenkin henkilökohtaisesti ok? Ettei tässä nyt olisi kyse siitä, että sinulla ei ollut suunnitelmissa mennä festareille muutenkaan?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
-
- Kitisijä
Urheilukatsomoissa pidetään maskia, eikä humalluta saati sekoilla ja paneskella.James Potkukelkka kirjoitti: ↑09.04.2021 13:44Ei kait ne festarit nyt ole sen pahempia kuin urheilukilpailuden katsomotkaan. En nyt lähtisi tässä rakentamaan vatsakkain asettelua.Ylermi Ylihankala kirjoitti: ↑09.04.2021 13:24 ^ Mielestäni juuri festarit ovat pahimpia koronalinkoja, mitä Suomessa on. Turha niitä on vallitsevassa tilanteessa romantisoida ja pitää jatkuvasti keskusteluissa esillä. Olisi parempi, kun keskusteltaisin oleellisista vapautuksen kohteista, eikä tekohengitettäisi ja luotaisi vääriä mielikuvia.
-
- Kitisijä
Noh noh. Ihmisiä sielläkin on töissä ja esiintyvät taiteilijat lauteilla.
-
- Kitisijä
Käyt väärissä kisoissa!1Ylermi Ylihankala kirjoitti: ↑09.04.2021 13:47Urheilukatsomoissa pidetään maskia, eikä humalluta saati sekoilla ja paneskella.James Potkukelkka kirjoitti: ↑09.04.2021 13:44Ei kait ne festarit nyt ole sen pahempia kuin urheilukilpailuden katsomotkaan. En nyt lähtisi tässä rakentamaan vatsakkain asettelua.Ylermi Ylihankala kirjoitti: ↑09.04.2021 13:24 ^ Mielestäni juuri festarit ovat pahimpia koronalinkoja, mitä Suomessa on. Turha niitä on vallitsevassa tilanteessa romantisoida ja pitää jatkuvasti keskusteluissa esillä. Olisi parempi, kun keskusteltaisin oleellisista vapautuksen kohteista, eikä tekohengitettäisi ja luotaisi vääriä mielikuvia.
-
- Kitisijä
^
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
-
- Kitisijä
Nyt pistää miettimään mikä on Daven laji.
Universaali disclaimer.
-
- Kitisijä
^ Yyterin rantalentis. Ei, kun se suljettiin.
-
- Kitisijä
^Viittaatko paikkaan, jossa sai olla kulkuset vapaana?
Turun Ruissalon Saaronniemen kärjessä oli aikoinaan naturistiranta - sitten alue vaihdettiin syrjemmälle ja homma kiellettiin jo 90-luvulla. Molempiin paikkoihin piti kulkea muutama sata metriä metsän keskellä varsinaiselta uimarannalta. En uskaltautunut paikalle, ettei tule sanomista uimahousuissa kulkemisesta.
Turun Ruissalon Saaronniemen kärjessä oli aikoinaan naturistiranta - sitten alue vaihdettiin syrjemmälle ja homma kiellettiin jo 90-luvulla. Molempiin paikkoihin piti kulkea muutama sata metriä metsän keskellä varsinaiselta uimarannalta. En uskaltautunut paikalle, ettei tule sanomista uimahousuissa kulkemisesta.
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
Hyvä näin. Niin kauan, kun omat lapseni eivät pääse kunnolla harrastamaan maksettuja harrastuksiaan niistä nauttien, kaikki aikuisten viinankyllästämät huvittelutapahtumat saa mun puolesta perua tai peruuntua.James Potkukelkka kirjoitti: ↑16.04.2021 11:13 https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000007922751.html
Vituix män
-
- Kitisijä
Mylwin houkutteli Qstockkiin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
- Kitinän uhri
Liput vuoden 2022 Faith No Moren keikalle ostettu. Optimistina.
"Ainoa todellinen viisaus on tieto siitä, että et tiedä yhtään mitään." - Sokrates
-
- Kitisijä
The Hu Suomeen.
Ihan pakko mennä paikalle.
Ihan pakko mennä paikalle.
-
- Kitisijä
En sitten lähtenyt kun hajotin kantapään.
Hyvä.
Oulussa todettu ennätysmäärä koronatartuntoja – satoja Qstock-lippuja kaupataan internetissä nyt pilkkahintaan
-
- Kitisijä
Huomenna Mokoma akustisena Kulttuuritalolla. Aivan ihanaa!! Nyt jo tuntuu siltä, että tätä mun sielunelämä on kaivannut!!
Who says you need to buy a guitar?
-
- Kitisijä
Saa nähdä pysyykö Elton John (tai minä) hengissä niin kauan, että pääsen katsomaan. Ensin tuli korona, sitten Eltonin lonkkavamma. Liput ostettu vuosia sitten.
-
- Kitisijä
Olin oikeassa! Aivan ihania mörköjä! Suljettu yhteiskunta on perseestä! Nyt on parempi.Diddley Bow kirjoitti: ↑02.11.2021 16:30Nyt jo tuntuu siltä, että tätä mun sielunelämä on kaivannut!!
-
- Kitisijä
Mokoman keikoilla ei voi käydä liian usein. Seuraavaan lippu taskussa. Mokoma @ Tavastia 4.12.
-
- Kitisijä
No tätä käännettä en osannut odottaa; tuli sota ja keikka peruuntui lopullisesti. Varmasti parempi niin. Seuraava peruuntumisen syy olisi varmaankin ollut asteroidin törmäys tjsp.James Potkukelkka kirjoitti: ↑03.11.2021 9:01 Saa nähdä pysyykö Elton John (tai minä) hengissä niin kauan, että pääsen katsomaan. Ensin tuli korona, sitten Eltonin lonkkavamma. Liput ostettu vuosia sitten.
-
- Kitisijä
^ Cirque Du Soleilin kanssa kanssa oli liput ostettuna vuosia sitten. Ensin meni koko putka konkkaan, sitten Hartwall-areena meni boikottiin sodan takia, tai jotain sellaista.
-
- Kitisijä
Mokoman duo Annala ja Sinkkonen tulee esittämään taidettaan Tapiolan kulttuurikeskukselle. Tiedän että olen siellä yleisössä.