CecculiKeskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: CecculiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lolita »

swirl kirjoitti:Mua voi syyttää takatalvesta. Pakkasin eilen toiveikkaana pois talvivaatteita
Ei se ole yksin sun syy. Mä siirryin eilen hamekauteen ja illalla katsoin tälle päivälle hameen ja saapikkaat valmiiksi. Nyt mulla sitten on taas farkut ja maiharit yllä...
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
killkill

Re: CecculiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja killkill »

Patz kirjoitti:se saattais tykätä kyttyrää...
Hence the cleavage-pic :D

On ihan totta, että työhakemuksen laatiminen on saatanasta. En ole itse koskaan osannut mokomaa. Itsensä myyminen aktiivisesti on pirun hankalaa [näin vaatimattomalle ihmiselle] :mrgreen:
swirl

Re: CecculiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja swirl »

Lolita kirjoitti:
Ei se ole yksin sun syy.
Okkei, jaettu syyllisyys on kaksinkertainen syyllisyys :) Taisin muuten törmätä siun sateenvarjoon siivotessani eilen. Sellainen punavalkoinen. Tunnustaudutko omistajaksi?
slam

Re: CecculiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja slam »

Hienoa, että talvi jatkuu. Lunta tupruttaa taivaalta. 8)

Täytynee levätä pitkään ja käydä laskemassa jossakin välissä pari tuntia. :)
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: CecculiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lolita »

swirl kirjoitti:Taisin muuten törmätä siun sateenvarjoon siivotessani eilen. Sellainen punavalkoinen. Tunnustaudutko omistajaksi?
En tunnusta. Mulla oli musta sateenvarjo ja sain sen jo takaisin.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
1108

Re: CecculiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Piristystä päivään:

Kädetön mies seisoi ravintolan miesten vessassa ja oli avuttoman näköinen pisuaarin luona.
Toinen ravintolan asiakas tuli viereen kusemaan ja hetken aikaa kädetöntä katsottuaan kysyi:
-Anteeksi, mutta tarvitsetko apua?
-No juu. Jos mitenkään saat minun vyöni avattua.
Mies kumartui kädettömän kaverin eteen ja avasi tämän vyön.
-No pärjäätkö nyt?
-En oikeastaan. Jos vielä viitsisit avata housujeni vetoketjun.
Mies kumartui taas kädettömän eteen ja avasi tämän housujen vetoketjun.
-No, joko pärjäät omillasi?
-Olisin kyllä tosi kiitollinen, jos viitsist ottaa kaluni ulos housuista ja suuntaat sen tuonne pisuaaria kohti.
Mies hieman aikaa epäröi, mutta päätti olla hyväsydäminen ja alkoi kaivamaan kädettömän miehen munaa housuista ulos. Saatuaan vehkeen käteensä mies pelästyi. Mulkku oli aivan täynnä jotain patteja ja näppylöitä sekä haisi aivan järjettömän pahalle. Munaa ei oltu pesty viikkoihin. Mies kuitenkin tarttui varovasti vehkeeseen kiinni ja suuntasi sen kohti pisuaaria. Kädetön mies antoi kusen tulla ja avun tarjoaja ravisti munaa sekä tunki sen takaisin kädettömän housuihin. Kädetön mies kiitti tätä avustajaa todella suuresta avusta.
-No eipä tuo mitään. Mutta mitä tuolle kullillesi on tapahtunut. Se on aivan karmean näköinen ja haisee ihan sairaasti.
Tässä vaiheessa kädetön mies vetäisi täysin normaalit ja toimivat kädet takkinsa alta piilosta ja sanoi:
-Ei ole kuule mitään käsitystä, mutta on se sen verran hirveässä kunnossa, etten itse viitsi siihen koskea.
RolloTomasi

Re: CecculiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

huomenta

kaiken hajoamisenkin keskellä tiistai oli parempi päivä.

hyvää keskiviikkoa.
Kid

Re: CecculiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kid »

Aikani kuluks tilailin postimyynnistä vaatteita. Se musta hame on vieläkin hakusessa, mä en vaan löydä. Kohta se on kai mentävä kangaskauppaan valitsee kangasta ja tehtävä se itse.
Kumpparit pitäs löytyy kanssa jostain. Ketuttaa kun tossa loskassa laahustaa ja sit on kengät ja sukat ihan märät.

Mulla on muuten taas vaihteeks hemmetin tylsää.
swirl

Re: CecculiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja swirl »

Lolita kirjoitti:
En tunnusta. Mulla oli musta sateenvarjo ja sain sen jo takaisin.
Dämn... olin ihan varma. Oliskohan sitten Bluntlyn?!
swirl

Re: CecculiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja swirl »

Oh, mulle heti vatsatauti, kurkkukipu, yskä, flunssa, pahanhajuinen hengitys, vilustuminen ja pusutauti :D

http://www.pulju.net/shop/product_details.php?p=401
slam

Re: CecculiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja slam »

Numba kirjoitti:
Ennemmin steriilillä kumihanskalla ottaisin sen esiin... jos hän olisi likaisempi kuin kädet.
ninnithequeen

Re: CecculiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Haahaa, welcome back syttiK :cheer:
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: CecculiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja syttiK »

ninnithequeen kirjoitti:Haahaa, welcome back syttiK :cheer:
:oops: :yo:
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
slam

Re: CecculiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja slam »

ninnithequeen kirjoitti:Haahaa, welcome back syttiK :cheer:
sul on 5000 täynnä. get a life :sir:
ninnithequeen

Re: CecculiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

slam kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Haahaa, welcome back syttiK :cheer:
sul on 5000 täynnä. get a life :sir:
No perkele!!!
Mun piti niin katsoa millon se menee rikki ja hehkuttaa. Damn.

Pyykki pyörii, pölyt pyyhitty, vessa pesty jne. Yesh, I have no life...
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: CecculiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Kid kirjoitti:Kumpparit pitäs löytyy kanssa jostain. Ketuttaa kun tossa loskassa laahustaa ja sit on kengät ja sukat ihan märät.
Mä oon päättäny kans ostaa kumisaappaat. Mikään oo rasittavaNpaa, ku kengät/sukat/housunlahkeet märkänä. En ossoo päättää kallistunko viikinkien vai hai_saappaiden puolelle. Hmm :think:
Niin ja uudet juoksulenkkarit tarvin kans.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
safi

Re: CecculiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja safi »

Lennot varattu Islantiin. Matkalle alkaa tulla hintaa melkein luxusloman verran. Reissuun ja lentoihin on tällä hetkellä mennyt 2100e. Tähän sisältyy ainostaan yksi yö hotellissa ja loput viisi nukumme erämökeissä makuupusseissa tai majailemme paikallisten nurkissa ja syömme retkimuonaa ulkosalla, suihkusta ja lämpimästä vedestä saa tuskin nautiskella joka päivä.... Keskilämpötila on tuolloin vain 7 astetta ja vettä tulee usein ja paljon. Kyllä ihmisen täytyy olla päästään vialla, että tuollaisesta kokemuksesta suostuu vielä maksamaankin itsensä kipeäksi.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: CecculiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja saira »

Ei hyvä päivä. Kuulin juuri, että minun reilun neljän kuukauden ikäinen kummipoikani on lasten teholla hengitysvaikeuksien takia. Pienellä pojalla olisi ollut huomiseksi aika neurologille, koska ei käytä lihaksiaan paljoakaan. No, tänään sit saatiin alustava diagnoosi. Vakavaluontoinen lihas- ja hermostorappeumatauti. Tarkempaa tietoa saadaan myöhemmin. Toivoa ei kuitenkaan aivan hirveästi taida olla, jos tuon ikäisellä on jo hengityksessä vaikeuksia...
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: CecculiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja syttiK »

saira kirjoitti:...
Voi harmi :boohoo:
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
ninnithequeen

Re: CecculiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Voi itku Saira! :cry:
slam

Re: CecculiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja slam »

Kohtuullisen kuivan näköistä lunta tupruaa, jospa sitä piakkoin laittaisi kamat kasalle ja lähtisi...
Viimeksi muokannut slam, 05.04.2006 12:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
RolloTomasi

Re: CecculiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

saira kirjoitti:
Surullista kuultavaa. Voimia teille kaikille.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: CecculiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja saira »

Kiitos Ninni, syttiK ja Rollo! Tää aamu on kyl menny tiukasti omaa muksua katsellessa ja halaillessa... Täytyy mennä käymään heti tällä viikolla siellä sairaalassa. Asuvat vain Kokemäellä ja muistaakseni poika on nyt Porin sairaalassa, ei tänään vielä päässyt katsomaan toista.
slam

Re: CecculiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja slam »

:h:
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: CecculiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

TPK numero oli mitä oli, siis töistä kirjoittelen joka tapauksessa.

MÄ SAIN PALKANKOROTUKSEN!!!
Ja lisäksi vielä ylimääräistä, jota minulle ei alkuun meinattu maksaa, mutta tylyiltyäni hetken sain mielipiteet muuttumaan...

Ei muuta. Tahdoin vain kertoa tämän teille. Älkää olko kateellisia, se korotus oli nimittäin ihan onnettoman pieni :D Olen iloinen siitä vain periaatteellisista syistä.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Vastaa Viestiin