Minua on sanottu nätiksi

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
hermine

Re: Minua on sanottu nätiksi

Viesti Kirjoittaja hermine »

annepa kirjoitti: Olemalla objektiivinen itsensä suhteen ja vertaamalla omaa ulkonäköä yleisiin vallitseviin kauneusihanteisiin.
Kuka muka pystyy olemaan niin objektiivinen itsensä suhteen, että tuollainen vertailu olisi todella mahdollista? Eikö jonkinlaisesta väistämättömästä lempeydestä itseä kohtaan kerro jo sekin, että rehellinen vastaus suurimman osan ihmisistä kysymykseen omasta ulkonäöstä/painosta aiheuttaa loukkaantumisen?
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Minua on sanottu nätiksi

Viesti Kirjoittaja annepa »

hermine kirjoitti:
annepa kirjoitti: Olemalla objektiivinen itsensä suhteen ja vertaamalla omaa ulkonäköä yleisiin vallitseviin kauneusihanteisiin.
Kuka muka pystyy olemaan niin objektiivinen itsensä suhteen, että tuollainen vertailu olisi todella mahdollista? Eikö jonkinlaisesta väistämättömästä lempeydestä itseä kohtaan kerro jo sekin, että rehellinen vastaus suurimman osan ihmisistä kysymykseen omasta ulkonäöstä/painosta aiheuttaa loukkaantumisen?
Olen sitä mieltä että jos ei kestä totuutta niin pitää mennä itseensä. Tuohon objektiivisuuteen koitan ainakin itse pyrkiä ja mielestäni olen onnistunut siinä ainakin kohtuullisesti. Pyrin olemaan loukkaantumatta jos joku sanoo minulle suoraan tosiasian minusta. Aina se ei heti onnistu vaan vaatii pään sisäistä raksutusta. Tosiasioita ovat esim että olen ylipainoinen, minulla on leveä perse ja naamani ei ole kauneimmasta päästä. Jos joku sanoo nuo tosiasiat ääneen niin ei siitä kannata loukkaantua.

Itse en sano muille suoraan mitään pyytämättä, esim en paukauta keskustelussa lihavan ihmissen kanssa että "olet lihava", mutta jos ko hlö kysyy "olenko lihava" niin sanon kyllä että olet. Ei pidä kysyä jos ei kestä vastausta ja jos kysyy niin pitää odottaa todenmukaista vastausta.

Kyynisyys on ihanaa ja inhorealismi ei tapakaan mielikuvitusta.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Minua on sanottu nätiksi

Viesti Kirjoittaja mölli »

Riemumieli kirjoitti:Netti-ilmoituksissa moni nainen kertoo, että häntä on kutsuttu nätiksi, muttei kerro tarkemmin missä tilanteessa. On TÄYSIN eri asia, että joku sanoo noin esimerkiksi selvinpäin kaupungin vilinässä, kuin valomerkin aikana pallit turvoksissa vahvassa myötälaitaisessa. Muutenkin tuntuisi siltä, että jos joku noin ilmoittaa, kommentti on tullut jälkimmäisessä tapauksessa. Ajatukseni perustuu siihen, että vain epäesteettisillä naisilla on syytä korostaa itseään, kun kukaan muu ei ole kissan häntää nostanut. Eipä silti, tikkuharteiset ei-persettä -miehet tekevät samoin, mutta heteromiehenä asia ei ole minulle niin merkityksellinen. (Btw olen estoinen, en pidä ajatuksesta saada strap on -dildoa aanukseen missään tilanteessa keneltäkään.) Mielenkiintoista ei, mutta tulipahan mieleen näin epäinhimilliseen aikaan.
Itse kerroin tarkasti omia vajavaisuuksia ja hyviä puolia, mutta yleensä ei kiinnostanut(silloin kun vielä jaksoin vääntään turhia maileja) ja ainostaan kerran mut on hylätty kuvan jälkeen siis en kertonut mitään itsestäni vaan lähetin kuvan ja silloinkin huvikseen lähetin paskan kuvan että näkee onko kiinnostusta persoonasta vai ulkonäöstä :) Melko varmasti olisi ollut melkolailla kysyntään jos olis vihtinyt pistää kuvallisia ilmoituksia, mutta luonnossa olen paremman näköinen ja eikä kehtaa olla ihmisten näkyvillä netissä jos joku tuttu huomais :oops:
Aito_Johanna

Re: Minua on sanottu nätiksi

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

En tiedä nätiksisanomisasiasta, mutta ihanaa, että on saatu totuudentorvi keskuuteemme KITYyn. Nousee tämänkin paikan moraali taas kohisten.
Avatar
NomenNescio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 334
Liittynyt: 02.09.2005 15:44

Re: Minua on sanottu nätiksi

Viesti Kirjoittaja NomenNescio »

Itse kerroin tarkasti omia vajavaisuuksia ja hyviä puolia, mutta yleensä ei kiinnostanut(silloin kun vielä jaksoin vääntään turhia maileja) ja ainostaan kerran mut on hylätty kuvan jälkeen siis en kertonut mitään itsestäni vaan lähetin kuvan ja silloinkin huvikseen lähetin paskan kuvan että näkee onko kiinnostusta persoonasta vai ulkonäöstä :) Melko varmasti olisi ollut melkolailla kysyntään jos olis vihtinyt pistää kuvallisia ilmoituksia, mutta luonnossa olen paremman näköinen ja eikä kehtaa olla ihmisten näkyvillä netissä jos joku tuttu huomais :oops:

Haluat kai että viestisi kohtaavat lukijansa? Please, siis opettele käyttämään välimerkkejä.

http://www.anvari.org/fun/Web_Tina/LOVELTR.html

Näet tästä, mikä ero niistä seuraa..

Tekstisi on todella tuskallista luettavaa nykymuodossansa. Voin omalta puolestani sanoa, että ellei tyylisi muutu, jätän postauksesi systemaattisesti seuraamatta.
AarneAnkka

Re: Minua on sanottu nätiksi

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Na kirjoitti:
AarneAnkka kirjoitti: Toisaalta, onko sillä oikeasti väliä? :)
No onhan sillä. Vilpittömyys ja jonkun asteinen pyyteettömyys on aina mukavaa. :)
Nooh... onko sinulle sitten tärkeää että kassaneiti/poikakin oikeasti tykkää ja välittää sinusta, kun hän hymyilee, kiittää ja toivottaa hyvää päivänjatkoa? Tai rupeatko miettimään mitä taka-ajatuksia hänellä onkaan kun hän niin sanoo?

Sitä lähinnä ajan takaa. Jos joku baarissa tulee kehumaan, ei vaikuta kovinkaan todennäköiseltä että hän tekee sen vain kehuakseen, joten miksi turhaan vaivata päätään sillä onko taka-ajatuksia vaiko ei? Totta munassa niitä aina on.

Vai menevätkö jotkut baariin oikeasti vain kuullakseen kehuja ilman taka-ajatuksia?
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Minua on sanottu nätiksi

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

[quote="NomenNescio"http://www.anvari.org/fun/Web_Tina/LOVELTR.html
Näet tästä, mikä ero niistä seuraa.[/quote]

Tuskin korviaan myöten rakastunut lukisi tekstin alemmalla jaksotuksella tai sitten kyseessä olisi todella vittumainen kielioppifani. Hmm, pitäisiköhän itse ryhtyä moiseksi... Sinänsä ihan totta tuo tuossa esitetty, saman asian voi ymmärtää niin monella tavalla, ettei ihme, että miehiä naisten oikut hatuttavat. Me emme vain ymmärrä. (No eihän se niin mene, naiset eivät vain osaa, miehet ovat kuitenkin sen mittapuu, jolla kaikkea muuta arvioidaan.)
:twisted:
Paras päivä ikinä.
Na

Re: Minua on sanottu nätiksi

Viesti Kirjoittaja Na »

AarneAnkka kirjoitti:
Na kirjoitti:
AarneAnkka kirjoitti: Toisaalta, onko sillä oikeasti väliä? :)
No onhan sillä. Vilpittömyys ja jonkun asteinen pyyteettömyys on aina mukavaa. :)
Nooh... onko sinulle sitten tärkeää että kassaneiti/poikakin oikeasti tykkää ja välittää sinusta, kun hän hymyilee, kiittää ja toivottaa hyvää päivänjatkoa? Tai rupeatko miettimään mitä taka-ajatuksia hänellä onkaan kun hän niin sanoo?

Sitä lähinnä ajan takaa. Jos joku baarissa tulee kehumaan, ei vaikuta kovinkaan todennäköiseltä että hän tekee sen vain kehuakseen, joten miksi turhaan vaivata päätään sillä onko taka-ajatuksia vaiko ei? Totta munassa niitä aina on.

Vai menevätkö jotkut baariin oikeasti vain kuullakseen kehuja ilman taka-ajatuksia?
Ei tietenkään ole tärkeää tuossa mielessä. Mutta siksi mä juuri arvostan omien läheisten ja esim. oman miehen sanomisia enemmän kuin kassaneidin tai baarissa iskijän.
En mä nyt tajua mistä me muka ollaan eri mieltä? :)
AarneAnkka

Re: Minua on sanottu nätiksi

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Na kirjoitti:En mä nyt tajua mistä me muka ollaan eri mieltä? :)
Ei kai mistään... hieman mua vaan silittää vastakarvaan kun naiset peräänkuuluttavat kehuja ilman taka-ajatuksia. Osaan minäkin sellaisia kehuja antaa, ja olen usein antanutkin.

Jos vain ette (et sinä, vaan naiset yleisesti) viitsisi olla niin anaalisia niiden kehujen todellisen luonteen kanssa. Siinä kun voi käydä niinkin, että sattuu oikeasti kehumaan toista pyyteettömästi, ja hän alkaa tivata mitä taka-ajatuksia tällä on.
Mida

Re: Minua on sanottu nätiksi

Viesti Kirjoittaja Mida »

Mä oon omasta mielestäni nätti. Noin niinku keskiarvoisesti. Ja jos joku kysyy asiaa ilman, että on nähnyt kuvia, sanon omasta mielestäni olevani nätti. Ja onhan mua tottakai sanottu kauniiksi, söpöksi, nätiksi, kumman näköseks, nörttileukaseks, töröhampaiseks ja rumaks. Mut ne on niitä muitten mielipiteitä, joille o paha perustaa. Tai jos mainitsisin, että minua on sanottu... ni pitäis toki mainita kaikki nuo vaihtoehdot. En sit tiiä kumpi olis parempi vaihtoehto. Umpisokkosille ku en ala kuiteskaan.

Mut hauska oli se, ku treffasin yhden tyypin ja se heti alkuun totes, et oot paljo nätimpi livenä ku niis kuvis. Meaning että kuvavalinnat nappiin. Riittävän kivat kuvat.

Ja tosiaan jos joku mainitsee olevansa komeaksi kehuttu ni tää flikka ei kyl sellasel lämpee. Se o iha samanarvone itsekehu, ku et on mukamas huumorintajunen. Ei todista mitään.
Hellu
Kitinän uhri
Viestit: 594
Liittynyt: 24.08.2005 16:25

Re: Minua on sanottu nätiksi

Viesti Kirjoittaja Hellu »

Multa kysyttiin 16-vuotiaana että oonko täyttäny jo kolkyt.

Pukinmäen legendaarisessa Pukinnahassa eräs herrasmies ilmoitti
että hänen mielestään naisille täytyy kasvaa rinnat ennen kuin ne tulee baariin.(Puhui tisseille edes vilkaisematta kasvoja..)

Loukkaavin kommentti tuli kuultua joskus viisivuotiaana, olin just vetäny ketarat hiekotetulle jalkakäytävälle ja puol naamaa oli asfaltti-ihottumaa.
Mentiin sitten päiväkodin kanssa toiseen päiväkotiin vierailulle ja ohjelmassa oli jotain tyttö-poika paritanssia.
Kaksi pikkupoikaa katsoi suoraan muhun ja toinen sanoi ettei ainakaan
ota tota haisunäätää.
Vieläkin muistan kuinka loukkaantunut olin!!
Tiikeriankka

Re: Minua on sanottu nätiksi

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

SingleMalt kirjoitti:
safi kirjoitti:Kauneushan on tunnetusti katsojan silmässä eli sinun mielestäsi ruma nainen voi olla jollekkin toiselle kaunis ja ihana prinsessa.
Voipi olla, mutta minä suostun sokkoihin vain kuvallisen informaation jälkeen.
Ei siihenkään voi valitettavasti luottaa, kun Photochop on keksitty. Vastaan voi kävellä minkäläinen Tantor tahansa.

Tuo ulkonäön korostaminen netti-ilmoituksessa on todellakin ongelmallista. Ulkonäkö on niin subjektiivinen asia. Toisilla on rima on korkeammalla, toisilla matalammalla ja yleensä se rima vielä viistää puoleen tai toiseen. Omasta ulkonäöstäni en esimerkiksi sanoisi mitään. Korkeintaan, että toiset tykkää ja toiset ei. En kuitenkaan ottaisi edes kantaa jakaumaan.

Ällöttävimpiä ovat juuri ne ihmiset, jotka korostuneesti pitävät itseään hyvännäköisinä. Ne ihmiset voisin liittää siihen pataan veto -ketjuun.
Bliss

Re: Minua on sanottu nätiksi

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Tiikeriankka kirjoitti:Ei siihenkään voi valitettavasti luottaa, kun Photochop on keksitty.
:lol:
Onneksi on keksitty
Ilman sitä esim. mun kaltaiset ihmiset eivät ikipäivänä pääsisi minkäänlaisille nettitreffeille.
Vastaa Viestiin