TorsoTorstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Bliss kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Ei vittu :shock:

Mä lähdin töihin ilman rintaliivejä :shock:
*kateellinen*

Miks mä en voi "vahingossa" unohtaa rintaliivejä?
Vastaus: Koska maan vetovoima kyllä huolehtii siitä, että muistan.... :?
Mä heräsin vasta Kulosaaren kohdalla metrossa. Vetäsin tuolilta paidan päälle, alushousut ja farkut, harjasin hiukset, pesin hampaat ja naaman, ulkovaatteet päälle ja menoks alta 10 minuuttia. Koskaan en tosin aiemmin ole rintaliivejä unohtanut... :roll:
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti: Mä heräsin vasta Kulosaaren kohdalla metrossa. Vetäsin tuolilta paidan päälle, alushousut ja farkut, harjasin hiukset, pesin hampaat ja naaman, ulkovaatteet päälle
Siis siellä metrossa???!!!!
slam

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja slam »

Elppis kirjoitti: Koskaan en tosin aiemmin ole rintaliivejä unohtanut... :roll:
Unohda useammin. Rintaliivit herättää aika mukavia mielikuvia... tai niistä puhuminen
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23524
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Päivän projekti: heitän kaapista kaikki rikkinäiset, pienet tai muuten vain persuksista olevat kuteet pois. Ja kaikki tämä ennen päivän ainokaista keikkaa.

Kai se on sitten suunnistettava ostamaan jotain noiden tilalle ettei tarvitse verhoista tehdyssä toogassa kulkea.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
swirl

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Aamupalaveri kärsitty. Todellakin kärsitty, kun haukotutti niin pirusti. Tänään on onneksi viimeinen kokonainen duunipäivä ennen lomaa enkä aio edes jäädä tänne mätänemään kuuteen-puoli seiskaan asti tapani mukaan. Duunin jälkeen Kauppalehden tarjomaan ennakkonäytökseen Wim Wendersin uudesta Don't Come Knocking -leffasta.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

swirl kirjoitti:Aamupalaveri kärsitty. Todellakin kärsitty, kun haukotutti niin pirusti. Tänään on onneksi viimeinen kokonainen duunipäivä ennen lomaa enkä aio edes jäädä tänne mätänemään kuuteen-puoli seiskaan asti tapani mukaan. Duunin jälkeen Kauppalehden tarjomaan ennakkonäytökseen Wim Wendersin uudesta Don't Come Knocking -leffasta.
Kerros miehelles vielä kerran onnittelut valmistumisesta :)
The great club outshines the individual, always and forever.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Elppis kirjoitti: Mä lähdin töihin ilman rintaliivejä :shock:
Mitä liiveistä, en käyttäisi edes duunissa ellei työpaita muuten hiertäisi. Siinä on syytä odottaa kesää, toppeja ja kevyitä mekkoja joiden alle ei tarvita toppausta, vapaata kelluntaa ja joustavuutta askelten tahtiin luvassa, jee!
Elämä kantaa, jos sen antaa
swirl

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Elppis kirjoitti:
Kerros miehelles vielä kerran onnittelut valmistumisesta :)
Kiitos, mie kerron :)
slam

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja slam »

Hitto, kait sitä voisi jaksaa työttömäksi ilmoittautua...tänään. 8)
RolloTomasi

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

huomenta

hyvää torstaita.
slam

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja slam »

Ja paskoa... en ilmeisesti voi ottaa asuntoa vastaan. On niin hienoa olla paska.

Ihmeellinen tämä suamen maa... silloin kun ei jaksa tehdä töitä, niin niitä riittää, mutta kun jaksaa ei löydy mittään...

jos sitä koittaisi soittaa vielä yhteen mestaan tai kahteen.
Turbohaltija

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Tänään, tänään... :wink:
Patz

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja Patz »

slam kirjoitti:tissit
No mitä nyt taas?
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Normipäivä.

Aattelin rykästä viikon paaston, ei vaan löydy sitä esitelappusta mistään.

Huhuu! Onko kukaan paastoillu muulla litkulla ku Colon Tonicilla?
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mä olen otettu että mun ongelmaan on suhtauduttu näinkin hyvin.. kiitos vaan kaikille.

Varaan oikeuden poistaa topikin shrinkistä jos siitä tulee ongelmia.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18757
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Patz kirjoitti:
slam kirjoitti:tissit
No mitä nyt taas?
Hei! släm kyllä juoksoo karkuun sua, luulisin ei siis mitään sulle luultavasti.
Se on eksistentiaalinen kriisi hällä taas.
Pyyhin Netikettiin..
hebuli

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Eka kunnon työpäivä parantumisen jälkeen, ja tietenkin monet muut ovat poissa joko flunssan tai muun takia. Pehmeä lasku. Ei taida enää olla kuumetta, mutta kovin vähäenerginen olo kyl. Monen päivän sairastelu tuntuu vieneen kaikki voimat. Ensi maanantaina taas tarkoitus aloittaa salikäynnit, veikkaan heikkoa alkua.

Ystävä laittoi just kyselyä pääsiäisviikonlopun ruokailusta ja kyseli samalla, deittailenko nykyisin jotakuta, jonka haluaisin mahdollisesti ottaa mukaan, tilaa kun kuulemma olisi. Jaa-a, kehtaisiko sitä ehdottaa tuollaista ihan uudelle tuttavuudelle, kun käväisen hänen luonaan huomenna? Varsinkin kun siinä porukassa lienee mukana myös muutama vetävä sinkkumies, ties vaikka joudun vielä lehdelle soittelemaan? (sisäinen epävarma pikkupoika pyrkii esille)
slam

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja slam »

hommasin haastatteluajan... kello 14
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18757
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Elppis kirjoitti:Mä olen otettu että mun ongelmaan on suhtauduttu näinkin hyvin.. kiitos vaan kaikille.

Varaan oikeuden poistaa topikin shrinkistä jos siitä tulee ongelmia.
Mauttomasti voisin kysyä että kuinka nännin nyppylät selvisivät aluspaidan hankaavassa ympäristössä?
Ja 'Hunikselta etukäteen pyydän anteeksi sopimatonta kysymystä.
Pyyhin Netikettiin..
slam

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja slam »

huomiseksikin haastattelu 9... saamari, jos ei rupea löytymään työtä
Durasel

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja Durasel »

hebuli kirjoitti: Jaa-a, kehtaisiko sitä ehdottaa tuollaista ihan uudelle tuttavuudelle, kun käväisen hänen luonaan huomenna? Varsinkin kun siinä porukassa lienee mukana myös muutama vetävä sinkkumies, ties vaikka joudun vielä lehdelle soittelemaan? (sisäinen epävarma pikkupoika pyrkii esille)
Noh, etköhän sitten joutaisi lehdelle myöhemminkin jos nyt jo kävisi niin?
Jossei pelaa, niin ei voi voittaa, tsemppiä :)
AarneAnkka

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Kappas. Sähköpostissa eräs neitokainen lähetti mulle ollaanx-vaan-ystäviä -viestin. No ei se mitään, mulla on ihan samanlainen olo. Hänen kanssaan on kivaa keskustella, kokkailla ja katsella leffoja, mutta en ole tuntenut mitään suurempia intohimon leimahduksia.
slam

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja slam »

Tarpeeksi monessa paikkaa käy uittamassa "munaansa" niin eiköhän joku työtä tarjoa...
Edith

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Kuin voi inihminen olla näin väsyny? Mihine se mun kevätinto katos, jota vielä esim. kuukausi sitten oli ihan purskahduksittain ja pirskahduksittain? En mä vaan tiiä. Pääsiäislomaa odotellessa.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja Melnais »

hebuli kirjoitti: Jaa-a, kehtaisiko sitä ehdottaa tuollaista ihan uudelle tuttavuudelle, kun käväisen hänen luonaan huomenna?
Kehtaisi, sehän on samaan aikaan myös kehu naiselle, hänet uskaltaa heti viedä näytille ystävilleen. Perheestä niin väliä mutta jos ystävät karsastavat kumppania tulee ongelmia. Riskeistä olen samaa mieltä kuin Dumis.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Vastaa Viestiin