Persaukinen Perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
tonttu

Re: Persaukinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja tonttu »

No mitäs ne sitten syö??
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Persaukinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja syttiK »

tonttu kirjoitti:No mitäs ne sitten syö??
pieniä kiviä ja pullanmuruja.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
tonttu

Re: Persaukinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Ihqa, kiitos kun kerroitte. Nyt ei tarvitse enää huolehtia.
hebuli

Re: Persaukinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Jos nyt sitten läksis kaupan kautta viikonlopun viettoon, menoa ja meisinkiä...
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Persaukinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Paskanjauhantaosio näyttää tänään vielä enemmän paskanjauhannalta kun varmaan ikinä ennen.

Mietin vaan, että miksi kukaan ei ole avannut vielä "Paskas on!"-ketjua...

Ai niin, mutta eikös täällä jo ollut se ketju, jonne voi analysoida tuotostensa hajua, koostumusta ja väriä?

Ehanaa. Ehanaa kerrassaan.
Minä menen lukemaan Häijyjen ajatusten sanakirjaa.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
aydemir
Elämätön Kitisijä
Viestit: 440
Liittynyt: 18.08.2005 9:11
Paikkakunta: Esbo
Viesti:

Re: Persaukinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja aydemir »

Tänään ei ole persaukinen perjantai, koska rahatilanne on varsin hyvä. Tänään on tuskainen perjantai, koska pää on kipeä ja kävin vahauksessa. Parikin kertaa meinasin kosmetologille sanoa, että jospa lopetettais jo tältä kertaa.

Näyttökin on rikki. Se pimenee vähän väliä. Pitäis viedä huoltoon, mut kainalossa ei jaksa kantaa eikä oo postitukseen tarvittavia pehmusteita.
Save a horse, ride a cowboy
Enthu

Re: Persaukinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja Enthu »

persaukinen perjantai tod...soitin tänään Kelan asiakaspalveluun ja kävin ite kysymässä toimistossa neuvoja miten menetellä kuukausittaisen työmarkkinatuki-ilmoituksen kanssa kun oon osa-aikatyössä.
Selvisi sekin että maaliskuun 2 ekalta vkolta tulee täysimääräiset tuet
ja olis tilillä ensi vkon tiistaina (Näkis vaan kusettanu kumminki)

Joudun täyttää erillisen lappusen 18.3 kuun loppuun ja sit vielä koko huhtikuun erikseen.Siihen maaliskuun juttuun pitää lisätä vielä palkkatodistus/palkkanauha minkä mulle Aikalomista lähettävät heti ma.Pärkkeleen byrokraatit,miksi kaikki pitää tehdä niin vaikeaksi ettei niiden tukiviidakoista ota Erkkikään selvää :roll: :roll: :roll:
Turbohaltija

Re: Persaukinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Ostin kolme leffaa: Kerran sotureita, Romper Stomper ja Braindead. Mikä sopisi parhaiten perjantai-illan ratoksi? Braindead? Haluuks joku tulla seuraksi katsomaan? :)
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Persaukinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja BrianW »

killkill kirjoitti: Mä olen pikkuhiljaa harkinnut Reinoja näitten kaveriks, mutta ihan vielä ei anna sisu myöten... meinaan Reiskojen käyttäminen on warma merkki siitä, että Olet Tullut Wanhaksi!
Eric Claptonilla on Reiskat 1974 ilmestyneen 461 Ocean Buleward levyn kuvassa. Hän oli silloin 30v, siis 30 v on vanha.

Sain itsekin muutama vuosi sitten lahjaksi Rreiskat mutta ei minusta vaan ole EC:n tasoista kitaristia tullut vaikka Stratocasterinkin hankin
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
1108

Re: Persaukinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

18:14:17 -OperaDuud- liittyy keskusteluun.
18:14:20 [1108] ei....
18:14:26 [1108] Kerro!
18:14:30 [1108] Sano nyt
18:14:38 [1108] Anna päivän älykkäin lause
18:14:45 [-OperaDuud-]
18:14:52 [1108] JA SIINÄ SE TULI
18:15:09 [1108] Fiksuinta mitä opera on chatissä sanonut

Keu, tilannekomiikkaa parhainmillaan.
Elukka

Re: Persaukinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

killkill kirjoitti:
McJanne kirjoitti:Valokaari
Eiku sillai "turvallisesti?"Tuo systeemi ei taida olla kovin käyttäjäystävällinen. Kuvittelen itseäni istumassa soffan nurkassa ja sähkö tulee huoneen toiselta puolelta salamoina.. dramaattista muttei kovin käytönnöllistä.

Mikroaaltoja tms?
Ei mikroaalloillakaan taida olla turvallista kovin isoja tehoja siirrellä. :?
Induktio? Tehokkuudesta vallankaan pitemmillä matkoilla en tosin tiedä.
Esimerkki:
http://en.wikipedia.org/wiki/Splashpower
Elukka

Re: Persaukinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

LillyMunster kirjoitti:Mietin vaan, että miksi kukaan ei ole avannut vielä "Paskas on!"-ketjua...
:piru:
AarneAnkka

Re: Persaukinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Gäh! En jaksa enää katsella näitä hajoavan näytönohjaimen häiriöraitoja. Täytyy kai mennä ostamaan uusi Verkkiksestä. Ja samalla vois vaikka ostaa ton Vanhusten Kääröt IV: Unholan, ja täten tuomita viimeisetkin vapaa-ajan rippeeni unholaan.

Vielä en ole päättänyt ostanko sen PeeCeelle vai ÄksPoksKolmeKuuskymppiselle. Uudella näyttiksellä ton pitäis pyöriä ihan jouhevasti.

Mutta nyt kohti Verkkokauppaaaaa..... [tättärää]
killkill

Re: Persaukinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja killkill »

Elukka kirjoitti:Splashpower
No jummi! Juuri jotain tuollaista odotan - ja varmaan näin kannettavien-ladattavien kapistusten aikakaudella niin tekee moni muukin :D
1108

Re: Persaukinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Tulipas kotosa olo.
Avatar
tuike
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 171
Liittynyt: 30.12.2005 18:11
Paikkakunta: L-V

Re: Persaukinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja tuike »

Mulla alkoi LOMA!
Nyt heivaan muksun mutsille -myöhemmin pääsee sitten baariin. Huomenna mökille, jossa en aio tehdä muuta kuin syödä, juoda ja räkiä kattoon. Elämä tuntuu vaihteeksi ihan mukavalta.
Jokaiselle jotakin
-minulle kaikki loput!
Patz

Re: Persaukinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja Patz »

Hei viikon paras päivä heti sunnuntain jälkeen eli perjantai! Jihuu!
Koira tajus pissalenkin jälkeen että sillä on takapääkin ja nyt se jahtaa sitä hullunkiilto silmissä mun sängyllä. No, nukkuupahan ainakin sikeästi loppuillan... Ruoka tulille, saunaan ja sohvalle, siinä loppuillan pläni.
Over and out.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Persaukinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Kylläpä oon poikki! Häslänny ja sählänny ja jumppaillu ja pumppaillu koko päivän. Nyt jos heittäytyis vaakatasoon niin varmasti nukahtais, vaan enpä sitä tee. Huomisia pimppaloita varten hankittu Karjala-mäyris huutelee tuolla kaapissa.. maltankohan mä antaa sen olla rauhassa huomiseen. Kyllähän tuosta muutama liikenis, helposti..
Sannnu

Re: Persaukinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

Uuh, seitsemäs päivä putkeen töitä. No eilen oli vain se lyhyt koulutus, mutta nyt alkaa olla jo mehut aika loppuun imetyt.

Onneksi on viikonloppu...huomenna vois käväistä hulluilla päivillä ja vaikka uimassa..ehkä olutfestareilla
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Persaukinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

irmelianneli kirjoitti:Huomisia pimppaloita varten hankittu Karjala-mäyris huutelee tuolla kaapissa.. maltankohan mä antaa sen olla rauhassa huomiseen. Kyllähän tuosta muutama liikenis, helposti..
Mä vähän kuulin jostain pimpaloista, mutta vasta tänään. Olin aika yllättynyt..
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Persaukinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

aasi kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Huomisia pimppaloita varten hankittu Karjala-mäyris huutelee tuolla kaapissa.. maltankohan mä antaa sen olla rauhassa huomiseen. Kyllähän tuosta muutama liikenis, helposti..
Mä vähän kuulin jostain pimpaloista, mutta vasta tänään. Olin aika yllättynyt..
No niin mäkin!! Laitoin kaikille oulukityläisille olikseny viime lauantaina yv:t asian tiimoilta! :shock: No mut jos kynnelle kykenee, ni tänne vaan tervetuloa! :)

Edit: No ei ollut saanut Kissiskään sitä viestiä. Nyt on telefoonattu ja tulossa on, ainakin käymään!
Viimeksi muokannut irmelianneli, 07.04.2006 21:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
nokkaelain

Re: Persaukinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

AarneAnkka kirjoitti:Ja samalla vois vaikka ostaa ton Vanhusten Kääröt IV: Unholan, ja täten tuomita viimeisetkin vapaa-ajan rippeeni unholaan.

Vielä en ole päättänyt ostanko sen PeeCeelle vai ÄksPoksKolmeKuuskymppiselle.
Katselin juuri kaupungilla käydessä, että PC:lle olisi saanut käytetyn 33 eurolla. eX-poxille varmaan täytyisi laittaa pennejä jonoon kaksinkertaisesti, mutta kai sillekin voisi jo jonkin pelin ostaa, kun itse laitteen olen omistanut jo tammikuusta. Ei vaan ehdi...
slam

Re: Persaukinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja slam »

runka, runka... oli hieman PA... laskea vrt. eiliseen...
AarneAnkka

Re: Persaukinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

nokkaelain kirjoitti:Katselin juuri kaupungilla käydessä, että PC:lle olisi saanut käytetyn 33 eurolla. eX-poxille varmaan täytyisi laittaa pennejä jonoon kaksinkertaisesti, mutta kai sillekin voisi jo jonkin pelin ostaa, kun itse laitteen olen omistanut jo tammikuusta. Ei vaan ehdi...
Käytetyn - jo nyt? Kylläpäs siihen kyllästyy nopeasti. :)

Päädyin sitten ostamaan sen ÄksPoksille. Hintaero ei nyt paljoa merkinnyt, päätökseeni johti se että pelin kontrollit ja inventaariosysteemi on joka tapauksessa tehty Xbox360:n ehdoilla joten PC:llä pelaaminen on kankeaa. Lisäksi voin pelata letkeästi sohvalla ja nauttia 5.1 Dolby Digital -äänestä, PC:ssäni on vain stereokajarit. Ainoa etu PC-versiolla, hinnan lisäksi, on kaiketi lyhyemmät latausajat kun peli on kovalevyllä. Mutta ei kai se Xbox360:lläkään niin hidas voi olla? *koputtaa puupäätä*

Päädyin ostamaan uuden näyttiksen sitten. Radeon X850 Pro. Hiulihei, koneeni blue screenasi kahteen kertaan buutatessa ajurien asentamisen jälkeen, mutta Safe Modeen boottaamisen jälkeen ohjain alkoi pelittää. Kai. En ole testannut sitä vielä pelin kanssa. Teen sen nyt täs heti kohta kunhan pääsen kityilemästä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Persaukinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tilannekatsaus Utin takametsistä:

Sikaa on syöty noin 3.4kg kolmeen pekkaan tähän mennessä. Eino Leinon runoja on kuunneltu noin kuusi tuntia Vesa-Matti Loirin tulkitsemina. Viinaa on juotu reilusti.

Tällä hetkellä mielessä pyörii mielessä erään henkilön runsas ruumiinosa.

Tehkää kaikkea mitä minä en tekisi.

Amen ja hallelujaa makkarajuma.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin