Persaukinen Perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Patz

Re: Persaukinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja Patz »

Bluntly kirjoitti:Tällä hetkellä mielessä pyörii mielessä erään henkilön runsas ruumiinosa
Oh behave!!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Persaukinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Patz kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Tällä hetkellä mielessä pyörii mielessä erään henkilön runsas ruumiinosa
Oh behave!!
Ai minä vai?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Patz

Re: Persaukinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja Patz »

Bluntly kirjoitti:Ai minä vai?
No niin niin!! Suut ja silmät saippualla!!11
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Persaukinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Patz kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Ai minä vai?
No niin niin!! Suut ja silmät saippualla!!11
Ei kiitos, käytän mielummin miellyttävimpiä artikkeleja. Kyseinen henkilö tuskin tykkäisi jos lykkäisin saippuan suuhun.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
bedlam

Re: Persaukinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

irmelianneli kirjoitti:
aasi kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Huomisia pimppaloita varten hankittu Karjala-mäyris huutelee tuolla kaapissa.. maltankohan mä antaa sen olla rauhassa huomiseen. Kyllähän tuosta muutama liikenis, helposti..
Mä vähän kuulin jostain pimpaloista, mutta vasta tänään. Olin aika yllättynyt..
No niin mäkin!! Laitoin kaikille oulukityläisille olikseny viime lauantaina yv:t asian tiimoilta! :shock: No mut jos kynnelle kykenee, ni tänne vaan tervetuloa! :)

Edit: No ei ollut saanut Kissiskään sitä viestiä. Nyt on telefoonattu ja tulossa on, ainakin käymään!
Täälähän näistä on keskusteltu, kerkesin jo yyveetä laittamaan. Niin, kellonaikaa ei ilmoitettu. Sopiiko jos saapuu kahdeksan pintaan/jälkeen? Jos ei niin saavun silti.

Tänään on sitten ravattu reenikämpän ja kaupungin väliä urakalla. Styrokseja ostettu ja mattoja varastettu. Hieno kämppä oli, huomenna pitää siivoskella ja tehdä eristykset, sitten pääsöö rokkaamaan.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Persaukinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

irmelianneli kirjoitti:Laitoin kaikille oulukityläisille olikseny viime lauantaina yv:t asian tiimoilta! :shock:
Mua nyt jäi vaivaamaan että onko tässä foorumissa jotain pahastikin vialla jos noin vain jäävät viestit matkan varrelle. Hmpf.

Olisikohan kukaan muu huomannut vastaavaa?
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Persaukinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

bedlam kirjoitti:Niin, kellonaikaa ei ilmoitettu. Sopiiko jos saapuu kahdeksan pintaan/jälkeen? Jos ei niin saavun silti.
:mrgreen: seleviö pyysalo
bedlam kirjoitti:Tänään on sitten ravattu reenikämpän ja kaupungin väliä urakalla. Styrokseja ostettu ja mattoja varastettu. Hieno kämppä oli, huomenna pitää siivoskella ja tehdä eristykset, sitten pääsöö rokkaamaan.


Juhuu, teilläkö on täällä reenikämppä sit vai jossain? Ette sitten sortuneet viinan kiroihin tänään kuitenkaan? Sillä lailla.
aasi kirjoitti:Mua nyt jäi vaivaamaan että onko tässä foorumissa jotain pahastikin vialla jos noin vain jäävät viestit matkan varrelle. Hmpf.
No sepä minuakin vaivaa, ja pahasti. Mietiskelin sekunnin, että jospa ne vaan ei jaksa ilimootella mittää.. tjtn. Mielestäni tein ihan normaalisti, otin aina saman (lähetetyn) viestin, muokkasin --> vaihdoin vast.ottajan nimen --> lähetä. Vaikka ei kai se nyt tommosista kiinni oo ees? Kunhan vast.ottajan nimi on oikein ja senku lähettää.
slam

Re: Persaukinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja slam »

kotosalla omissa oloissaa. lonely :( Nelosen 21 alkava leffakin mennyt :cry:
bedlam

Re: Persaukinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

irmelianneli kirjoitti:Juhuu, teilläkö on täällä reenikämppä sit vai jossain? Ette sitten sortuneet viinan kiroihin tänään kuitenkaan? Sillä lailla.
Joo, vanhojen kavereiden kanssa laitettiin orkesteri pystyyn. Kaikki soittaneet eri bändeissä ikänsä, mutta kokeillaan nyt miten se keskenään sujuisi. Toppilan tehdasalueelta löytyi karun näköinen kellarikämppä. Kovasti ne houkutteli juopottelemaan, johkin pystybaariin olivat mänössä. Mutta ajattelin kerrankin olla järkevä ja jättää suosiolla krapulan pelkästään sunnuntaille...
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Persaukinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

bedlam kirjoitti:Toppilan tehdasalueelta löytyi karun näköinen kellarikämppä. Kovasti ne houkutteli juopottelemaan, johkin pystybaariin olivat mänössä.


Oliskohan ne menny Evakkoon? Huippu mesta :)
bedlam kirjoitti:Mutta ajattelin kerrankin olla järkevä ja jättää suosiolla krapulan pelkästään sunnuntaille...
Oikein hyvä! Noin ajattelee vastuullinen, kunnollinen kolmekymppinen aikuinen. Minäkin nyt näin reilusti yli kolmekymppisenä tänään jätin sittenkin tuon koiran tuonne kaappiin ihan koskemattomaksi.
bedlam

Re: Persaukinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

irmelianneli kirjoitti: Oliskohan ne menny Evakkoon? Huippu mesta :)
Mikä se on?!
irmelianneli kirjoitti: Oikein hyvä! Noin ajattelee vastuullinen, kunnollinen kolmekymppinen aikuinen. Minäkin nyt näin reilusti yli kolmekymppisenä tänään jätin sittenkin tuon koiran tuonne kaappiin ihan koskemattomaksi.
Niin no...kaksi sikspäkkiä kyllä kaapissa on ja ei ne nyt ihan näpelöinniltä ole välttyneet... Pääasia siis ettei mene baariin! Kotijuopottelu on hei sallittua, ei tule krapulaakaan kun ei tarvitse tupakansavussa istuskella.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Persaukinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

bedlam kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti: Oliskohan ne menny Evakkoon? Huippu mesta :)
Mikä se on?!

Niin no...kaksi sikspäkkiä kyllä kaapissa on ja ei ne nyt ihan näpelöinniltä ole välttyneet... Pääasia siis ettei mene baariin! Kotijuopottelu on hei sallittua, ei tule krapulaakaan kun ei tarvitse tupakansavussa istuskella.
Ainou ainou. Mutta mullapa välttyi. En hihiplannu yhtäkään, hik.

Ja Toppilan Evakko hei, kyllähän tuo legendaarinen lähiökuppila pitäis joka pojan tietää 8)
prosessi

Re: Persaukinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

aasi kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Laitoin kaikille oulukityläisille olikseny viime lauantaina yv:t asian tiimoilta! :shock:
Mua nyt jäi vaivaamaan että onko tässä foorumissa jotain pahastikin vialla jos noin vain jäävät viestit matkan varrelle. Hmpf.

Olisikohan kukaan muu huomannut vastaavaa?
Itse asiassa minä huomasin, että kaikki vanhat viestit olivat kadonneet yv:istä. Lisäksi huomasin, ettet ole vaihtanut avatartasi, vaikka tein sinulle tosi hienon melkeinaasin:

Kuva
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Persaukinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Huoh.
Oikeaa elämää monta tuntia. Tarvitsen siitä vieroitusta.
Tänk gaad Kity on täällä.

Huomenna joudun mitä ilmeisemmin entiseen kotikaupunkiini dokaamaan. Siis en tiedä, miten ajattelin selvitä tästä.

Apua.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
nokkaelain

Re: Persaukinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

aasi kirjoitti:Mua nyt jäi vaivaamaan että onko tässä foorumissa jotain pahastikin vialla jos noin vain jäävät viestit matkan varrelle. Hmpf.

Olisikohan kukaan muu huomannut vastaavaa?
Tuota en ole huomannut, mutta äänestyksissä kysytään uudestaan mielipidettä, vaikka on varmasti äänensä jo antanut. Ei tuo ainakaan ennen noin toiminut.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Persaukinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

LillyMunster kirjoitti:Huoh.
Oikeaa elämää monta tuntia. Tarvitsen siitä vieroitusta.
Tänk gaad Kity on täällä.

Huomenna joudun mitä ilmeisemmin entiseen kotikaupunkiini dokaamaan. Siis en tiedä, miten ajattelin selvitä tästä.

Apua.
Muualla ilmaisemasi panetukseen mainitsen vaan, että Nissanilla en ole kaukana. Mutta kun ei kulli kelpaa, ei sitten.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Persaukinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

ihan töttöröö ollaan täällä, eikä kukaan ole vieläkään niitä huomisia ratoja tehny. Haluttais lähteä sinne ia:lle mutta kun en vois olla pitkään niin alkais varmaan vaan harmittaa :? eikä mulla ole lahjaakaan... no joskus toiste käyn, paremmalla ajalla. :)

Kisat meni kivasti :)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
slam

Re: Persaukinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja slam »

saunoa, ja sitten nukkumaan...
Vastaa Viestiin