Sulojen sunnuntai (palmu)

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
rontti26
Elämätön Kitisijä
Viestit: 487
Liittynyt: 26.03.2006 23:11
Paikkakunta: Asuu 17.11.2006 alkaen Vantaalla

Re: Sulojen sunnuntai (palmu)

Viesti Kirjoittaja rontti26 »

Voihan paska,nyt alko toi ovikellon rimputus...Leikin että en ole kotona.Miks kaikki virpojat on alaikäsii pikkunatiaisia?Ois paljo kivempi jos joku 18-20v blondi seksipommi rimputtelis mun oven takana.Ei ois ongelmia avata ovea...
1108

Re: Sulojen sunnuntai (palmu)

Viesti Kirjoittaja 1108 »

LillyMunster kirjoitti:No niin, arvasin, että ne on krapulassa paljon ihunampia!! :D
Hevari poistettu kämpästä onnistuneesti.

Syy:
Vissyni ja appelsiinimehuni siirtyi ennätysnopeasti pitkätukan vatsan kautta vessanpönttöön, stanan urpo rikkoi Mayhemin - Mediolanum Capta Est digipakin kannet ja kaatoi talon ainoan kukan, koska "Kiva kukka, sanon sille päivää, oho, se kaatui". Vitun nuija...

Tuuppasin vitosen kouraan ja osoitin ovea.
Kehtas vielä urputtaa että koskahan seuraava bussi lähtee kohti jannun himaa.

Totesin möreällä äänellä: "Se varmaan selviää bussiasemalla"

Ostetaan halvalla teknofriikki.
Viimeksi muokannut 1108, 09.04.2006 11:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
rontti26
Elämätön Kitisijä
Viestit: 487
Liittynyt: 26.03.2006 23:11
Paikkakunta: Asuu 17.11.2006 alkaen Vantaalla

Re: Sulojen sunnuntai (palmu)

Viesti Kirjoittaja rontti26 »

McJanne kirjoitti:LOL, mullaki kävi virpojat. Oli pakko antaa pennipossusta kourallinen. Hauskoja lapsia :D
Jooh,onhan ne kivoi ku hakkaavat ovikelloa paskaks ku mä lojun kylvyssä.
ElanorRaven

Re: Sulojen sunnuntai (palmu)

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

1108 kirjoitti:Älä ota kesäkissaa, ota hevari!!! Nää on paljon mielenkiintoisempia.
Voi, ottaisin mielelläni kesähevarin, tai vaikka ympärivuotisen sellaisen! Kun kissakin on jo, ja sekin sellaista pysyväistä mallia.
Avatar
rontti26
Elämätön Kitisijä
Viestit: 487
Liittynyt: 26.03.2006 23:11
Paikkakunta: Asuu 17.11.2006 alkaen Vantaalla

Re: Sulojen sunnuntai (palmu)

Viesti Kirjoittaja rontti26 »

Vaola kirjoitti:Ehkä mä oon homo? :shock:
Homoluolissa on just ne parhaat bileet aina.
ElanorRaven

Re: Sulojen sunnuntai (palmu)

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Vaola kirjoitti:Ehkä mä oon homo? :shock:
Ei sitä koskaan tiedä - luin juuri jostain naistenlehdestä artikkelin, jossa kerrottiin muutamasta naisesta, jotka olivat useamman avioliittovuoden jälkeen vaihtaneet miehensä naiseen. Elettyään koko aiemman elämänsä heteroina.
1108

Re: Sulojen sunnuntai (palmu)

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Heheheheheheheheh......

Hevari soitti. Oksenti bussiin ja lenti pihalle.

Joutuu mokoma vatipää kävelemään himaan. Toivotin helevetin hauskaa vaellusta. :D

Hehehehehehehehehe....
Patz

Re: Sulojen sunnuntai (palmu)

Viesti Kirjoittaja Patz »

Mullapa olis virpojille herkkuja, mutta pakkoko niiden on pimputtaa niin aikasin että makaan vielä alasti sängyssä. Ei sillon ehdi ovea avaamaan. Vaikka lakanoista toivottiinkin mun tsekkaavan, josko virpojina olis hyvännäköisiä 16-kesäsiä tsiksejä.

Tänään ajattelin viettää en-tee-mitään-tärkeää-päivää, ainoa tavoite on saada verhot ikkunaan ja housut lyhennettyä. Ja siinäkin saattaa olla kaks tavoitetta liikaa.

Leppoisaa sunnuntaita murut!
Noriyumi

Re: Sulojen sunnuntai (palmu)

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

ElanorRaven kirjoitti:
Vaola kirjoitti:Ehkä mä oon homo? :shock:
Ei sitä koskaan tiedä - luin juuri jostain naistenlehdestä artikkelin, jossa kerrottiin muutamasta naisesta, jotka olivat useamman avioliittovuoden jälkeen vaihtaneet miehensä naiseen. Elettyään koko aiemman elämänsä heteroina.
TJEU: Nicklas Strömstedt & Efva Attling meni poikki kun Efva meni kimppaan Eva Dahlgrenin kanssa! Mahtoi olla miehelle kova pala...

Bestis kertoi kaveristaan joka vaihtoi naisiin koska se oli tavannut vain paskoja miehiä. Ja nyt se tapailee jotain naista vakavasti.

Mullekin ehdotettiin ihan vakavasti naisiin vaihtamista koska ei ollut onnea miesten kanssa viime vuosina, vaan pääosin solvaamista ja vittuilua. Mutta en usko että seksuaalista suuntautumista voi muuttaa vain huonojen kokemusten takia. Jotain on pakko olla taustalla jos vaihtaa mieltymyksiään... Kaipa lesbona olisi helpompaa kun voisi tyttöystävä kanssa yhdessä kärvistellä menkkoja :lol: Mutta ei voi nyt muuttua, umpihetero kun olen.
Viimeksi muokannut Noriyumi, 09.04.2006 11:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
AarneAnkka

Re: Sulojen sunnuntai (palmu)

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Ai niin joo, virpojia!!! :shock: Pare lähteä äkkiä kävelylle, pois kotoa tai jotain.
Avatar
rontti26
Elämätön Kitisijä
Viestit: 487
Liittynyt: 26.03.2006 23:11
Paikkakunta: Asuu 17.11.2006 alkaen Vantaalla

Re: Sulojen sunnuntai (palmu)

Viesti Kirjoittaja rontti26 »

Yääääääk,hyyyyiii vittu saatana.Ajattelin mennä kylpysessio numero kakkoseen,aah,niin ihanan tulikuuma vesi valumassa ja just ku hyppäämäs ammeeseen niin kusenkeltast vettä täynnä.What a FUCK!?!?Missä vaiheessa ne noidat kävi kusemassa mun kylpyveteen????
1108

Re: Sulojen sunnuntai (palmu)

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Patz kirjoitti:Mullapa olis...herkkuja...alasti sängyssä.
*suunnittelee virpomisreissua*
ElanorRaven

Re: Sulojen sunnuntai (palmu)

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Ääääägh... Tänään pitäisi vielä töihinkin jaksaa mennä, prkl. Tulisko joku tekemään työt mun puolesta? Ranne jostain syystä ihan helvetin kipeänä, saan kyllä aika naama irvessä töitä paiskia. Täytyy alkaa harkita alan vaihtoa, kun alkaa ilmenemään jos jonkin sortin vammoja... :roll:
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Sulojen sunnuntai (palmu)

Viesti Kirjoittaja aasi »

Tänään viettävät syntymäpäiviään mm. Lotta, Hugh Hefner ja Jenna Jameson!

Aasi toivottaa kaikille sankareille oikein hyvää sunnuntaipäivää! Valtavan iso virtuaalihali myös kaikille eilisille hippaajille! *hugs*
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Sulojen sunnuntai (palmu)

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Joku TPK.
Tuleepa ainaski virpojilta vältyttyä.
Ostetaan elämä!
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
1108

Re: Sulojen sunnuntai (palmu)

Viesti Kirjoittaja 1108 »

aasi kirjoitti:Jenna Jameson!
Nuuuuuuuuuuuuuh........................

EDIT: Aasin linkistä innostuneena omana syntymäpäivänä:
Tapahtuu: Zimbabwe - Heroes Day
Syntyi: 1957 - Richie Ramone, American drummer (The Ramones)
Kuoli: 480 BC - Leonidas, King of Sparta
tonttu

Re: Sulojen sunnuntai (palmu)

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Houmenta. TUkka sekaisin mutta ei väsytä, oli ihanaa nukkua. Jos nyt pukis päälle.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Sulojen sunnuntai (palmu)

Viesti Kirjoittaja Lolita »

1108 kirjoitti:Älä ota kesäkissaa, ota hevari!!! Nää on paljon mielenkiintoisempia.
Mä haluun tommosen! Mistä niitä saa, jos ei pääse Hellästä noutamaan välimatkan takia?

Tai sitten Isohaara vois lähettää mulle yhden. Hmmm.... Mulla on synttärit tulossa, pyöreitä vuosia.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Sulojen sunnuntai (palmu)

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Jaahas. Tuli tuota elämää harrastettua taas muutama päivä.
Se on kuitenkin yliarvostettua. Siitä seuraa vaan helvetin pahaa oloa, heräämista jossain vieraassa lähiössä vieraan ihmisen vierestä sekä niin perkeleen vittumainen suunnistustehtävä kotia löytääkseen.

Palaan no-lifeen hetimmiten.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Avatar
rontti26
Elämätön Kitisijä
Viestit: 487
Liittynyt: 26.03.2006 23:11
Paikkakunta: Asuu 17.11.2006 alkaen Vantaalla

Re: Sulojen sunnuntai (palmu)

Viesti Kirjoittaja rontti26 »

Jaahans...tänään sitten katkee selvänä olemisen putki.Jes,palkka päivä huomenna,puolelta öin napsahtaa tilille ja tän tennarit suuntaavat kohti Helsingin yötä...
bedlam

Re: Sulojen sunnuntai (palmu)

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Onnea aasille vielä kertaalleen! Ja kiitosta ia:lle pileistä ja karvaisista porkkanoista!

Minkähänlainen krapula olisi, jos ei olisi ratkaisevalla hetkellä kääntynyt kohti taksijonoa. On meinaan melkoisen löysähkö olotila. Ja taksijonossakin yritettiin saada jotain tappelunnujakkaa aikaiseksi. Annoin paikkani taksin tullessa takanani seisoneelle herralle, koska tupakkani oli kesken. Noh, jotkut sitten näkivät ilmeisesti väärin ja tulivat huutelemaan että MINÄ kuulemma etuilin jonossa! Jotain KÄRPPÄFANEJA ne oli, fanipipot ja kaikki. Jonossa oli ehkä 3 ihmistä, joten pienen kiroilun päätteeksi käppäsin suosiolla takimmaiseksi. Saakeli.

Ja nyt pitäis saada sitä pizzaa jo!
tonttu

Re: Sulojen sunnuntai (palmu)

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Eilinen vitutus is back. :tiistai:
Sauna teki kyllä terää.
Turbohaltija

Re: Sulojen sunnuntai (palmu)

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Voi Mooses kun teki hyvää Turbon pyttipannu, aah ja ooh! Nyt päikkäreille!
Starflare

Re: Sulojen sunnuntai (palmu)

Viesti Kirjoittaja Starflare »

1108 kirjoitti:
LillyMunster kirjoitti:No niin, arvasin, että ne on krapulassa paljon ihunampia!! :D
Hevari poistettu kämpästä onnistuneesti.

Syy:
Vissyni ja appelsiinimehuni siirtyi ennätysnopeasti pitkätukan vatsan kautta vessanpönttöön, stanan urpo rikkoi Mayhemin - Mediolanum Capta Est digipakin kannet ja kaatoi talon ainoan kukan, koska "Kiva kukka, sanon sille päivää, oho, se kaatui". Vitun nuija...

Tuuppasin vitosen kouraan ja osoitin ovea.
Kehtas vielä urputtaa että koskahan seuraava bussi lähtee kohti jannun himaa.

Totesin möreällä äänellä: "Se varmaan selviää bussiasemalla"

Ostetaan halvalla teknofriikki.
Kuulostaa hieman tutulta tilanteelta, vaikka levyjä en olekaan onnistunut turmelemaan.

Niin, halusikos joku täällä hevaria vai? :wink:
killkill

Re: Sulojen sunnuntai (palmu)

Viesti Kirjoittaja killkill »

Huh. Hyvä luolakeikka ja päälle Frutti extra-herkkusienillä. Ny kelpaa :D
Vastaa Viestiin