ToivollinenTiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ElanorRaven

Re: ToivollinenTiistai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Kuinka helvetisti tuolla päässä voi olla kaiken sortin limaa? Luulin jo aamulla niistäneeni aivot pihalle mutta saatana kun jatkuu vaan, nenä vuotaa kuin vesihana. Taidan olla joku lääketieteellinen ihme... :roll:

Mutta ihan tosi, toinen päivä vasta kipeänä ja tekisi jo mieli täräyttää kuula kalloon. Tämä on perseestä.
Patz

Re: ToivollinenTiistai

Viesti Kirjoittaja Patz »

McJanne kirjoitti:*heristää sormea* soo soo!
Mitäs siellä heristelet? Valitettavasti alkaa nyt näyttää sille että jotain ratkaisuja on tehtävä, ja ne ei juurikaan liity tohon seinänpuremiseen vaan siihen yksinkertaiseen tosiasiaan, että näillä työajoilla ja matkoilla koira on liikaa yksin, ja se on eläinrääkkäystä.
Kid

Re: ToivollinenTiistai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Huomenta.
sanctus

Re: ToivollinenTiistai

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Nostan silti aamiasmaljan kahvia Prodille.
ElanorRaven

Re: ToivollinenTiistai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Patz kirjoitti:Ja olisko joku halukas tarjoamaan hyvän, rakastavan kodin pienelle brasilianterrierille?
Mulle kyllä kelpaisi pieni koiruli, mutta köyhällä paskiaisella ei ole varaa :cry: Olen vaikka kuinka kauan haaveillut jostain talutettavasta, mutta kun ne on niin saamarin hintavia. Ja tuntuu, että ne pikkuiset maksaa kaikkein eniten!
Durasel

Re: ToivollinenTiistai

Viesti Kirjoittaja Durasel »

No viddu. Ei ole maitoa (meni vanhaksi) ja leivät söin yöllä. Mulla ei siis ole mitään oikeeata aamupalaa ja nälkä on hirmunen. Perkele, sit lämppään jauhelihakastiketta ja spakettia aamupalaksi. Nyt katsomaan Longest Yard loppuun->
Patz

Re: ToivollinenTiistai

Viesti Kirjoittaja Patz »

ElanorRaven kirjoitti: Mulle kyllä kelpaisi pieni koiruli, mutta köyhällä paskiaisella ei ole varaa :cry: Olen vaikka kuinka kauan haaveillut jostain talutettavasta, mutta kun ne on niin saamarin hintavia. Ja tuntuu, että ne pikkuiset maksaa kaikkein eniten!
No tässä tapauksessa tuskin tulee rahanvaihto ongelmaksi.
ElanorRaven

Re: ToivollinenTiistai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Voi räkä, nyt iski koirakuume taas :D
Bliss

Re: ToivollinenTiistai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

ElanorRaven kirjoitti:Voi räkä
Hyvin sanottu siellä, tossa sun taudissa varsinkin :D :wink:
ElanorRaven

Re: ToivollinenTiistai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Bliss kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti:Voi räkä
Hyvin sanottu siellä, tossa sun taudissa varsinkin :D :wink:
Joo, huomasin loistavan sanavalintani kun klikkasin Lähetä-nappulaa :D Tämä on kyllä niin sanonko mistä tällainen tauti. GRRRRR!!!
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6689
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: ToivollinenTiistai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Olenkohan ollut aivan liian tiiviisti kityn kanssa tekemisissä, alkaa nimittäin tuntua että mielialat seuraavat viikonpäiväketjujen otsikoita..

No, ihan masentuneeksi en maanantaita osaa kutsua, mutta sellainen tykyttävä, "perkele, nyt tarttis tehdä jotain" - tunne piti aika rauhattomana. Sen verran rauhattomana että alkoi helpottamaan vasta kun ryhdyin etsimään uusia töitä.

Loppuviikon onnistumiseksi toivonkin että seuraavien päivien nimet ovat sitten: Kepeä Keskiviikko, Tehokas Torstai, Pirteä Perjantai, Lupsakka Lauantai ja Satumainen Sunnuntai. Ok?
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Bliss

Re: ToivollinenTiistai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

aasi kirjoitti: Loppuviikon onnistumiseksi toivonkin että seuraavien päivien nimet ovat sitten: Kepeä Keskiviikko, Tehokas Torstai, Pirteä Perjantai, Lupsakka Lauantai ja Satumainen Sunnuntai. Ok?
Passaa olla tikkana availemassa niitä ketjuja, niin eiköpähän onnistu :wink:
RolloTomasi

Re: ToivollinenTiistai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

huomenta

hyvää tiistaita.
killkill

Re: ToivollinenTiistai

Viesti Kirjoittaja killkill »

Kristus Orava, minkälainen tästäkin päivästä on tulossa. Yksi saatanan lohikäärme tulee linjoja pitkin, että olen sotkenut hänen koneensa toiminnan. No ainoa mitä olen siihen tehnyt on winupdate. Nyt sitten yritettän ohjelmatoimittajan kanssa sokkona ratkoa miksi varausjärjestelmä ei yhtäkkiä enää juttelekaan Outlookin kanssa.

SAATANANPERKELE!
AarneAnkka

Re: ToivollinenTiistai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

killkill kirjoitti:SAATANANPERKELE!
Minä taas tappelin monitorieni kanssa. Jostain kumman syystä toinen oli mennyt Power Save -tilaan eikä suostunut tulemaan siitä pois useista elvytysyrityksistä huolimatta (hiiren liikutus, inputin vaihtaminen, monitorin sammuttaminen ja käynnistäminen, DVI-johdon irrotus ja kiinnitys, monitorin virtajohdon irrotus ja kiinnitys..). Piti bootata kone sokkona. No eihän se tietenkään bootannut kun pimeässä ruudussa oli joku saatanan dialogi johon olisi pitänyt vastata sokkona. Virta poikki vaan, ja aivokapasiteetin varaaminen vaarattomien eläimellisen raivon purkukohteiden etsimiseen.

Onneksi kukaan perhetuttu ei soittanut minulle juuri silloin. Vielä enemmän raivostuttaa se kun on eläimellisen raivon vallassa, mutta pitää esittää puhelimessa ihan normaalia ja kohteliasta. Sulakkeethan sellaiseen suoritukseen tarvittavista jännitteistä ja ampeerimääristä palaa.
AarneAnkka

Re: ToivollinenTiistai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

McJanne kirjoitti:Toivossa on hyvä elää sano lapamato. *heh*
Vaihtelu virkistää, sanoi pässi kun päätä leikattiin. Heh.
JakeBlues

Re: ToivollinenTiistai

Viesti Kirjoittaja JakeBlues »

McJanne kirjoitti: Lenkkipolulle MARSU!
No tämähän toimii. Nyt on vaan niin, että on vain tietty määrä liikuntaa kun tämä ruho kestää. On tullut ylenurheiltua. Nooh... Täytyy keksiä oheistoimintaa.
JakeBlues

Re: ToivollinenTiistai

Viesti Kirjoittaja JakeBlues »

AarneAnkka kirjoitti:Vaihtelu virkistää, sanoi pässi kun päätä leikattiin. Heh.
Aikansa kutakin(?) Meilläpäin se pässi sanoi noin!
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: ToivollinenTiistai

Viesti Kirjoittaja Melnais »

AarneAnkka kirjoitti: Virta poikki vaan.
Tästä sen huomaa miten tietämättömyys tekee elämästä helppoa, tuo on vakioratkaisuni kaikenlaisiin tietokoneongelmiin ilman mitään etukäteisyrityksiä.

Muuten Turun seudun räkärintama voimistuu, leivon pullaa hengityssuojaimissa.
Elämä kantaa, jos sen antaa
AarneAnkka

Re: ToivollinenTiistai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

JakeBlues kirjoitti:
AarneAnkka kirjoitti:Vaihtelu virkistää, sanoi pässi kun päätä leikattiin. Heh.
Aikansa kutakin(?) Meilläpäin se pässi sanoi noin!
Tuo ylläoleva muunnelma on huomattavasti nihilismisempi ja on esimerkki ns. mustasta huumorista, ja samalla kannanotto tehomaatalouden varjopuoliin.
RolloTomasi

Re: ToivollinenTiistai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

I'm gonna destroy my ego
I'm gonna close my body now
slam

Re: ToivollinenTiistai

Viesti Kirjoittaja slam »

kahden tunnin piästä mäjelle... laudan voisi voidella.
Durasel

Re: ToivollinenTiistai

Viesti Kirjoittaja Durasel »

Jahas, eilinen s-posti poiki tekemistä. Kohta lähden autoliikkeeseen arvioituttamaan kiesiäni. Hitsit, nyt tarttee sen pelin jo :D
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: ToivollinenTiistai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

-Superior- kirjoitti:Led Zeppelin

All My Love
Voi iiiiiikk... 16-vuotiaana kuuntelin tämän puhki ja moneen kertaan vielä :h: Pitäis kaivaa naftaliinista nämäkin! Vai onko mulla ees enää.. No levykaupasta sitten ehdottomasti.
Kid

Re: ToivollinenTiistai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Menee tää työpäivä näinkin. Tilailin postimyynnistä verhoja ym. "tarpeellista". Nyt oottelen innolla viikkoa 19 ja tavaroiden saapumista.
Kaveriakin kerkesin kiusata ja kinuta taas hiustenleikkuuta... Miten tää tukka kasvaa sillon niin kamalan nopeesti kun haluaa pitää lyhkäsenä. Sit ku yrittää kasvattaa, ni mitään ei tapahdu. Se vaan jymähtää yhteen pituuteen..*huoh*