ToivollinenTiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
1108

Re: ToivollinenTiistai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Kid kirjoitti:Menee tää työpäivä näinkin.
Niin meneekin, tulin aamusta 6 hommiin koska piti olla niin kamala kiirus. Vittu että onkin.

Katsoin ainoaksi loogiseksi vaihtoehdoksi ottaa tunnin torkut himassa syömisen jälkeen. Piristi, suosittelen
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: ToivollinenTiistai

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Huomenta.

Hämmästyin kovasti juuri saamastani puhelusta; minulle soitettiin, ja pyydettiin kummiksi serkkuni lapselle. Hassua tässä on se, että en ole ollut oikeastaan minkäänlaisissa yhteyksissä tähän serkkuun vuosiin.
Hän on kyllä nyt ollut kovasti mielessäni, mutta en ole jotenkin osannut ottaa häneen yhteyttä, kun olemme niin vieraantuneet toisistamme.

Mutta että kummiksi!! Olin niin ilahtunut ajatuksesta, että joku ajatteli minua tähän tehtävään. Mutta eihän minusta kummia tule, kirkkoon kuulumattomasta. Harmittaakin vähän jopa tavallaan. Tai paljonkin se, että piti kieltäytyä.

Nyt pitäsi ottaa itseään niskasta kiinni ja käydä nuo työasiat läpi, mutta ei jaksa... Plääh. Taidan keittää kahvia ja vähän selailla noita kansioita.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
prosessi

Re: ToivollinenTiistai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Patz kirjoitti:Valitettavasti alkaa nyt näyttää sille että jotain ratkaisuja on tehtävä, ja ne ei juurikaan liity tohon seinänpuremiseen vaan siihen yksinkertaiseen tosiasiaan, että näillä työajoilla ja matkoilla koira on liikaa yksin, ja se on eläinrääkkäystä.
Njoo, ainakin rotukuvauksen perusteella taitaa eroahdistus noilla olla aika yleistä, ylikorostunut laumavietti ja epäluuloisuus vieraita kohtaan ovat lähtökohtaisesti huonoa enteilevä yhdistelmä. Sitten vielä päälle terrierien valtava tekemisen tarve, niin ongelmia tulee varmasti. Tuollainen koira tarvitsee koiraseuraa, eikä mikä tahansa koiraseura käy, vaan kaverin pitää olla kärsivällinen ja hyväntahtoinen, jotta terrierimäisyys ei aiheuta ongelmia. Eikö naapureista löydy ketään, jolla olisi itsellään koira ja mahdollisuus tarjota päivähoitopaikka? Silloin ei olisi niin paniikkikiirekään kotiin töiden jälkeen, kun voisi sopia pidemmistäkin päivistä.

:P Rotukuvauksen kohta "Koira liikkuu kumipallomaisesti." kuulosti kyllä viehättävältä, minä kun keräilen ihan oikeita superpalloja, nykyisellään niitä taitaa olla jo useita satoja. Sinänsä meillä ovet ovat avoinna uusille eläimille, koska elämämme joka tapauksessa on sidottua rutiineihin, yksi eläin lisää ei vaikuta suuntaan eikä toiseen. Ainoa varsinainen kysymysmerkki olisi suhtautuminen kissoihin ja meidän Nooni-koiramme suhtautuminen uuteen koiraan, se kun on aika valikoiva.
killkill

Re: ToivollinenTiistai

Viesti Kirjoittaja killkill »

Melnais kirjoitti:tuo on vakioratkaisuni kaikenlaisiin tietokoneongelmiin ilman mitään etukäteisyrityksiä.
Ratkaisee muuten n. 80% ongelmista. Terveisin helpdesk.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: ToivollinenTiistai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Voi vitunvittu tätä pms:ää... vai vaihdevuosiko tää on?! Kiukuttaa, kutittaa, turvottaa, ahistaa sekä ihan fyysisesti keuhkoissa ja hengitys, että sitten tietty henkisesti, plus hiki koko ajan, jos sormeensakin liikauttaa. Perkele että on epämuksa olo. Välillä tekis mieli vähän paiskoa ja huutaa, mutta ku ei jaksa. Peruutin tältä päivältä kaikki ei-niin-pakolliset bisnekset ja hoidin välttämättömyydet pois kuleksimasta. Mä en kestä tätä turpo-olotilaa :cry: Sain sentään ees sitä maitokahvia nyt onneksi.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: ToivollinenTiistai

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Suvinen kirjoitti:Hee, 600 e veronpalautuksia. *myh*
Tästä tiedosta innostuneena kipitin ovelle katsomaan, josko minullekin olisi jo tullut tietoa joulun pelastumisesta, ja siellähän olikin iso kirjekuori lattialla!!
Valitettavan nopeasti se lähemmässä tarkastelussa osoittautui auton vakuutusmaksuksi, vieläpä kohtuullisen korkeaksi sellaiseksi :?

No mutta, tänään on kaikki laskut taas maksettu ja voin alkaa odottamaan seuraavaa tilipäivää :D
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
tonttu

Re: ToivollinenTiistai

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Huomenta. Ihanaa kun ei väsytä yhtään ja mukavaa herätä omine aikoineen ilman herätyskelloa. Eilinen päivä meni ihan puolinukuksissa.
Noriyumi kirjoitti:No vittu, mikään ei kelpaa?!?!
Kelpaa toki, mutten tajua miten se tähän liittyy.
slam

Re: ToivollinenTiistai

Viesti Kirjoittaja slam »

käydä rinteellä vähän möökäsemässä. Nyt pitäisi olla ainetta, joka luistaa... eli pohjavoidetta
millivanilli

Re: ToivollinenTiistai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Jesch, taas jatkettiin työsopimustani, nyt on töitä toukokuun loppuun asti. Olisi kyllä oikein kivaa, jos jossain vaiheessa olisi hieman varmempia nämä työasiat. Ei oikein voi hakea uutta työtä, kun kaikki on niin epävarmaa.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: ToivollinenTiistai

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

tonttu kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti:No vittu, mikään ei kelpaa?!?!
Kelpaa toki, mutten tajua miten se tähän liittyy.
Luulen, että Norilla on nyt huono päivä, ja hän ajatteli, että et kelpuuttanut maanantain viikonpäiväketjun otsikkoa..?

Herkällä tuulella oleva ihminen kykenee kääntämään kaiken itseään vastaan, myös sen, että toivot tiistain olevan mukavampi päivä kun maanantai
:D

Minun tiistai on selkeästi parempi kun maanantai. Onneksi. Kyllä tämä tästä vielä iloksi muuttuu. Pakko sen on.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
tonttu

Re: ToivollinenTiistai

Viesti Kirjoittaja tonttu »

LillyMunster kirjoitti: Luulen, että Norilla on nyt huono päivä, ja hän ajatteli, että et kelpuuttanut maanantain viikonpäiväketjun otsikkoa..?
Joo, jotain tämmöistä ajattelin itsekin sen olevan. Vaikka kysehän oli tosiaan vain ja ainoastaan siitä, että toivoin tämän päivän olevan parempi kuin eilisen niinkuin monet muutkin täällä tänään. :D
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: ToivollinenTiistai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Taidan mennä nukkumaan. Söin sitte tenkin tikapottu 'lounaaksi' puolikkaan rommisuklaaleivoksen, ja nyt kyllä kuvottaa :laatta: Miksi mä teen tommosia typeryyksiä!!?? Pitäis tietää paremmin.. En tykkää rommista, en tykkää suklaasta, en tykkää l e i v o k s i s t a, ja se sokerin määrä :shock: niin silti piti....
Viimeksi muokannut irmelianneli, 11.04.2006 13:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
swirl

Re: ToivollinenTiistai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Patz kirjoitti: Ja olisko joku halukas tarjoamaan hyvän, rakastavan kodin pienelle brasilianterrierille?
Mie olisin kyllä heti kohta valmis, kunhan saadaan vähän isompi katto pään päälle lähitulevaisuudessa...
1108

Re: ToivollinenTiistai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Voi vittu mä olen tinnereissäni!!!

Kävin oikaseen kaatoja lattiasta (hartsia ja epoksia). Kaikki muu tuli mukaan mutta ei hengityksen suojainta. Pikkasen kihahti zyleeni päähän :D Ilmaset kännit!

Menen ostaan päänsärkylääkettä.
Bliss

Re: ToivollinenTiistai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Onks kukaan koskaan teettänyt mittojen mukaan huonekaluja?? Mitä noin suunnilleen mahtaa kustantaa?? Menee hermot kun ei löydy valmiina muuta kuin jotain prkl lastulevyviritelmiä :evil:
Kid

Re: ToivollinenTiistai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Mä haluaisin nyt jotain järkevää tekemistä. Töissä olen, mutta puhelimet ei vaan soi. Eli ei MITÄÄN tekemistä. Sähköpostiasiakkaat hoidettu ja tässä mä tylsistyn, juon teetä ja syön porkkanaa.
Sannnu

Re: ToivollinenTiistai

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

Moi mulle tuli sitten 400 e:n mätkyt!
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: ToivollinenTiistai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Patz kirjoitti: näillä työajoilla ja matkoilla koira on liikaa yksin, ja se on eläinrääkkäystä.
Ei käyny mielessä ennenkuin otit koiran?
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Bliss

Re: ToivollinenTiistai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Sannnu kirjoitti:Moi mulle tuli sitten 400 e:n mätkyt!
800 e täällä, joten ole tyytyväinen...... :roll:
millivanilli

Re: ToivollinenTiistai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Bliss kirjoitti:
Sannnu kirjoitti:Moi mulle tuli sitten 400 e:n mätkyt!
800 e täällä, joten ole tyytyväinen...... :roll:
Mä puolestani saan yli 400 palautukset taas, ja tällä kertaa muistan palauttaa tuon lappusen korjauksineen, joten pitäis tulla sitten vielä enemmän.
killkill

Re: ToivollinenTiistai

Viesti Kirjoittaja killkill »

Nyrristus on pahimmanpuoleinen designer's block päällä. Kivannäköinen kellariravintola, valokuviakin olis. Mitat tiedossa, mutta värejä en saa sopimaan keskenään yhteen. Kirous ja kauhea kuolema.
1108

Re: ToivollinenTiistai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Georgina kirjoitti:Ei käyny mielessä ennenkuin otit koiran?
Tais sullakin yhteys aivoihin katketa ennenkuin aloit kirjoittaan viestiäsi
1108

Re: ToivollinenTiistai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

killkill kirjoitti:Mitat tiedossa, mutta värejä en saa sopimaan keskenään yhteen. Kirous ja kauhea kuolema.
Paint it black!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: ToivollinenTiistai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Taidanpa lähteä elokuviin ekan lomapäivän kunniaksi, kun posti toi tänään pari leffalippua. Elämä on ihanaa. Voisin vaikka käydä Raxissa mättämässä mahani pinkeäksi, kun tuntuu, että vaatteiden vyötäröt ovat käyneet yhtäkkiä aivan liian isoiksi. Eilenkin meinasi hame pudota päältä töissä.
killkill

Re: ToivollinenTiistai

Viesti Kirjoittaja killkill »

1108 kirjoitti:Paint it black!
Hyvä idea. Koetetaanpa tummanharmaata tekstiä mustalla pohjalla ja rankasti alivalottuneita valokuvia. Ruokahalua herättävää, nami nami! :mrgreen: