Harakiri

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Noriyumi

Re: Harakiri

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

LillyMunster kirjoitti: Seuraa tylyä tekstiä:
Mitenkäs olisi, jos ottaisit itseäsi niskasta kiinni ja päättäisit ihan uhallakin näyttää isällesi närhen värkit?
Ei ole tylyä vaan ihan hyvä idea. Isä sanoi että "jos olet tollainen, et pärjää missään duunissa". Isä pisti mut pyytämään anteeksi yhdeltä tyypiltä jonka puheen koin nälvimiseksi ja tiuskimiseksi. Mutta kun taas kaksi toista tyyppiä pisti duunipaikan sekaisin ilmoittamattomalla poissaolollaan kriittisellä hetkellä, kukaan ei pyytäny meiltä anteeksi. Mun pitää siis aina nöyrtyä.
LillyMunster kirjoitti: Uskon kyllä, että vanhemmat rakastavat lapsiaan aina. Ehkäpä sen näyttäminen käytännössä voi ontua...
En usko että kaikki vanhemmat rakastavat lapsiaan. Ja jos minun isäni rakastaa minua, sillä on outo tapa osoittaa sitä koska hän loukkaa ja nöyryyttää minua, ja asettaa muiden sanan minun sanani edelle. Muut myös pompottavat minua töissä ja pistävät minut tekemään kaikki hanttihommat mitä he itse eivät jaksa tehdä.
Mutta sen sanon; vanhemmalle lapsen itsemurha ei ole palvelus tai helpotus. Se on painajainen, oli tilanne mikä hyvänsä.
Jos haluat kostaa ja satuttaa vanhempiasi, niin sitten. Jos haluat taas tehdä sen palveluksen, niin nouse jaloillesi.
Jos mulla olisi rahaa, tahtoisin pistää välit poikki isään ja muuttaa muualle. Olen ollut isän talutushihnassa koko ikäni! Hänellä on mm. koodit pankkitiliini ja pääsee siihen käsiksi koska tahansa.

Juttelin tänään erään psykologian alan ihmisen kanssa, ja hän neuvoi minua hankkimaan sairaslomaa, ja sinä aikana voisin etsiä uutta työtä.
huima

Re: Harakiri

Viesti Kirjoittaja huima »

Noriyumi kirjoitti: Ei ole tylyä vaan ihan hyvä idea. Isä sanoi että "jos olet tollainen, et pärjää missään duunissa". Isä pisti mut pyytämään anteeksi yhdeltä tyypiltä jonka puheen koin nälvimiseksi ja tiuskimiseksi. Mutta kun taas kaksi toista tyyppiä pisti duunipaikan sekaisin ilmoittamattomalla poissaolollaan kriittisellä hetkellä, kukaan ei pyytäny meiltä anteeksi. Mun pitää siis aina nöyrtyä.
...
Jos mulla olisi rahaa, tahtoisin pistää välit poikki isään ja muuttaa muualle. Olen ollut isän talutushihnassa koko ikäni! Hänellä on mm. koodit pankkitiliini ja pääsee siihen käsiksi koska tahansa.
Bisnes ja perhe ei aina toimi.

Yrittämisessä ( en toki tiedä onko teidän kohdalla kyse perheyrityksestä tms. ) on aina omat puolensa ja sosiaaliset suhteet koetuksella kun samaan aikaan ihmiset sekottavat työkontekstin ja perhekontekstin.

Isälläsi voi olla paljon odotuksia sinun suhteen ja haluaisi sinun parastasi, mutta ei välttämättä osaa tehdä sitä oikein. Tai sitten voi olla, että kyseessä on vain hankalat ihmissuhteet ylipäätään.

Aikuistumiseen kuuluu olla taloudellisesti riippumaton perheestään ja lentää omilla siivillään. Sitä kautta saa sitä itsevarmuuttakin lisää, niin onnistumisien kuin epäonnistumisien kautta.

Kyllä se siitä, oikeasti.
Yönmustaritari

Re: Harakiri

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Noriyumi kirjoitti:tiedän että äitini ja ehkä pari kaveria masentuisivat mun kuolemasta. Heidän takia pitää yrittää jaksaa, vaikka kuollessani en olekaan enää paikalla katsomassa heidän surua tai tuntemassa siitä syyllisyyttä.
Niin. Muiden takiahan sitä kaikkea muutakin??
Noriyumi kirjoitti: Isä varmaan olisi vain iloinen jos kuolen enkä enää kuluta ilmakehän ilmaa, ja joskus tosiaan tekisi mieli tehdä isälle iso palvelus.
Nyt kun tämä isäsuhde tässä tuodan näin vahvasti esiin niin voisin kehottaa kysymään asianomaiselta itseltään et mit vittuu. Hallussä mu niigu kualleena vai? tms.
Noriyumi

Re: Harakiri

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Yönmustaritari kirjoitti: Nyt kun tämä isäsuhde tässä tuodan näin vahvasti esiin niin voisin kehottaa kysymään asianomaiselta itseltään et mit vittuu. Hallussä mu niigu kualleena vai? tms.
Ei auta keskustelu sellaisen ihmisen kanssa joka on niin jääräpää ja jolla on niin voimaskas tahto. Siksi en ole vastannut sen puheluihin enkä tekstiviestiin. Sainpas tänään sairaslomaa. Eiku uutta työpaikkaa etsimään! Tänään sentäs pääsen muutamaksi päiväksi pois kotoa lomailemaan, ja sitä kyllä tarvitaankin!!
killkill

Re: Harakiri

Viesti Kirjoittaja killkill »

Noriyumi kirjoitti:Olen ollut isän talutushihnassa koko ikäni! Hänellä on mm. koodit pankkitiliini ja pääsee siihen käsiksi koska tahansa.
Tämä särähtää korvaan aika pahasti. Olisikohan aika lentää pesästä, vaikka jo tänään?
Bliss

Re: Harakiri

Viesti Kirjoittaja Bliss »

killkill kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti:Olen ollut isän talutushihnassa koko ikäni! Hänellä on mm. koodit pankkitiliini ja pääsee siihen käsiksi koska tahansa.
Tämä särähtää korvaan aika pahasti. Olisikohan aika lentää pesästä, vaikka jo tänään?
Samaa mieltä.
Ja vaihtaa tili toiseen pankkiin, hopi hopi!!
Noriyumi

Re: Harakiri

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

killkill kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti:Olen ollut isän talutushihnassa koko ikäni! Hänellä on mm. koodit pankkitiliini ja pääsee siihen käsiksi koska tahansa.
Tämä särähtää korvaan aika pahasti. Olisikohan aika lentää pesästä, vaikka jo tänään?
No nyt se soitti enkä tahtonut vastata. Pyysi tekstiviestitse että vien auton sen talliin. No perkele, vien jos jaksan! Mä oon depressiosairaslomalla nyt virallisesti!! :twisted:

Mutta pesästä lennosta; en siis asu vanhempieni luona. Mutta isällä on muut keinot käytössä minun ohjaamiseen. Vetoaa siihen että en tee duuniani, sellaista johon mua ei palkattu ja johon mulla ei ole motivaatiota, syyllisyydentuntooni, omaan sairauteensa jne. On aika hankala sanoa häntä vastaan. Jos menen kotiin itkemään, hän tulee omilla avaimilla perässä. Niin on kerran tapahtunut.

Kyllä se pesästä irtautuminen henkisesti olisi kova juttu. Mutta koska isäni on myös työnantajani ja hänellä on pääsy tiliini, hän voi koska tahansa tuhota elämäni, pistää tilini nollille jne.
Avatar
JoeB
Kitinän uhri
Viestit: 776
Liittynyt: 22.02.2006 18:06
Paikkakunta: ~ 60°N 25°E

Re: Harakiri

Viesti Kirjoittaja JoeB »

Noriyumi kirjoitti: Ei ole tylyä vaan ihan hyvä idea. Isä sanoi että "jos olet tollainen, et pärjää missään duunissa". Isä pisti mut pyytämään anteeksi yhdeltä tyypiltä jonka puheen koin nälvimiseksi ja tiuskimiseksi. Mutta kun taas kaksi toista tyyppiä pisti duunipaikan sekaisin ilmoittamattomalla poissaolollaan kriittisellä hetkellä, kukaan ei pyytäny meiltä anteeksi. Mun pitää siis aina nöyrtyä.

En usko että kaikki vanhemmat rakastavat lapsiaan. Ja jos minun isäni rakastaa minua, sillä on outo tapa osoittaa sitä koska hän loukkaa ja nöyryyttää minua, ja asettaa muiden sanan minun sanani edelle. Muut myös pompottavat minua töissä ja pistävät minut tekemään kaikki hanttihommat mitä he itse eivät jaksa tehdä.
Taysin sunnuntai psykologi mielipide minulla mutta tuo kuulostaa hyvinkin silta etta isasi haluaa nayttaa muille etta et ole toissa yrityksessa vain koska olet hanen tytar ja sitavarten tavallaan ylikompensoi tilannetta kohtelemalla sinua heikommin kuin muita tyontekijoita.

Jos mulla olisi rahaa, tahtoisin pistää välit poikki isään ja muuttaa muualle. Olen ollut isän talutushihnassa koko ikäni! Hänellä on mm. koodit pankkitiliini ja pääsee siihen käsiksi koska tahansa.
Avaat uuden tilin toiseen pankkiin ja pidat tunnukset itsellasi sitten siirrat raha-asiat sinne vaikka siten etta palkkatili on viela edellisessa pankissa mutta siirrat rahat heti palkkapaivana toiseen pankkiin tai toiselle tilille jossa on eri tunnukset. Tietysti ihan ensin kannattaa kayda pankissa ja varmistaa etta sinulla ja vain sinulla on kayttooikeus tiliisi ja tietysti vaihdat sen salasanan sinne olemassaolevalle tilille (ainakin OP vaatii kayttajatunnuksen, salasanan ja avainkoodin) ja salasanan voi koska tahansa halutessaan vaihtaa.
Tyonantajalla vaikakin perhetta ei ole oikeutta tilitietoihin eika varsinkaan tilin kayttoon.

Valeja ei ehka kannata pistaa lopullisesti poikki, pois kotoa muutto on hyva alku.

ja lopuksi, onnea tyonhakuun...
killkill

Re: Harakiri

Viesti Kirjoittaja killkill »

Noriyumi kirjoitti:..
Sinunhan on elämäsi, mutta minä lähtisin litomaan ja VÄHÄN HELVETIN ÄKKIÄ. Asunnon saa aina jostain, työtäkin jopa.

Toinen vaihtoehto on jäädä napalankaan roikkumaan ja pilata koko loppuelämänsä - tai päätyä vetämään maha auki katanalla, kuten tuossa otsikossa jo hieman suunnittelit.

Sinun itsesi pitää tuo päätös tehdä ja kuormasi kantaa. Me täällä keskustelupalstalla emme sitä puolestasi voi tehdä.
Geetzu

Re: Harakiri

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Noriyumi kirjoitti:Kyllä se pesästä irtautuminen henkisesti olisi kova juttu.
Yhdyn rajusti killkillin tiukkaan neuvoon.

Meidän tilanteissa on paljon samoja juttuja. Minäkin työskentelen isälläni, asun (yhä, nyt naimisissakin) isäni omistamassa asunnossa ja vaikka tällä hetkellä en rahallisesti olekaan hänestä riippuvainen, niin olen ollut ja hyvin paljon. Olen myös yhtä dominoiva, temperamenttinen, toisen kipupisteet hyvin tunteva... Olemme liian samanlaiset. Kovin usein osui nenät yhteen ja äitini ja mieheni toimivat sitten selvittelijöinä ja tilanteiden tasauttajina useammissakin tilanteissa. Kunnes vihdoin näiden väliin tulijoiden vuoksi teimme sopimuksen, joka kattaa hyvinkin monta juttua. Ja yksi asia lisää meitä yhdistämään: emme koskaan riko sopimuksia.

Noh, ensimmäinen jo hyväksi koettu neuvo: tilin käyttöoikeuden evääminen muilta kuin itseltäsi. Toinen (jos pelkkä sopimus ei riitä): vara-avain asuntoosi jollekin muulle kuin isällesi. Hätätapauksia varten on yhtiöissä päivystävä kiinteistöhuolto/talonmies, myös poliisi toimii, joten isälläsi ei ole minkäänlaista "tarvetta" avaimeen. Ja kolmantena... TYÖSOPIMUKSEN UUDELLEEN TSEKKAUS.
Noriyumi

Re: Harakiri

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

No hitsi, isä tuli tunti sitten ovelle kilkuttamaan. Katsoin ovisilmästä. En avannut ovea. Varmuuslukko oli päällä. Ei se edes yrittänyt avata omilla avaimillaan. Onneksi.
JoeB kirjoitti: Taysin sunnuntai psykologi mielipide minulla mutta tuo kuulostaa hyvinkin silta etta isasi haluaa nayttaa muille etta et ole toissa yrityksessa vain koska olet hanen tytar ja sitavarten tavallaan ylikompensoi tilannetta kohtelemalla sinua heikommin kuin muita tyontekijoita.

Voi olla..
JoeB kirjoitti: Avaat uuden tilin toiseen pankkiin ja pidat tunnukset itsellasi sitten siirrat raha-asiat sinne vaikka siten etta palkkatili on viela edellisessa pankissa mutta siirrat rahat heti palkkapaivana toiseen pankkiin tai toiselle tilille jossa on eri tunnukset. Tietysti ihan ensin kannattaa kayda pankissa ja varmistaa etta sinulla ja vain sinulla on kayttooikeus tiliisi ja tietysti vaihdat sen salasanan sinne olemassaolevalle tilille (ainakin OP vaatii kayttajatunnuksen, salasanan ja avainkoodin) ja salasanan voi koska tahansa halutessaan vaihtaa.
No mulla on tili Sammossa josta vanhempani eivät tiedä mitään. Kela-jutskia varten ilmoitin nyt tällä kertaa sen tilin.
JoeB kirjoitti: Tyonantajalla vaikakin perhetta ei ole oikeutta tilitietoihin eika varsinkaan tilin kayttoon.
Niin...
JoeB kirjoitti: Valeja ei ehka kannata pistaa lopullisesti poikki, pois kotoa muutto on hyva alku.
Tää asunto jossa asun on isän omistama...
JoeB kirjoitti: ja lopuksi, onnea tyonhakuun...
Kiitos :)
Noriyumi

Re: Harakiri

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Gwyneira kirjoitti: Noh, ensimmäinen jo hyväksi koettu neuvo: tilin käyttöoikeuden evääminen muilta kuin itseltäsi. Toinen (jos pelkkä sopimus ei riitä): vara-avain asuntoosi jollekin muulle kuin isällesi. Hätätapauksia varten on yhtiöissä päivystävä kiinteistöhuolto/talonmies, myös poliisi toimii, joten isälläsi ei ole minkäänlaista "tarvetta" avaimeen. Ja kolmantena... TYÖSOPIMUKSEN UUDELLEEN TSEKKAUS.
En tiedä miten sanon sille että tahdon ottaa sen avaimen pois. Ei onnistu.

Työsopimus meillä on suullinen, mutta lain edessä yhtä pätevä kuin kirjallinenkin. Mutta en tahdo jutella isän kanssa työtehtävistäni koska ei ole enää mitään sanottavaa. Tahdon vain pois sieltä.

Uusi tili Sammossa on jo olemassa, ja kunnes saan uuden työpaikan, pidän vanhan Nordea-tilini auki siksi, että tilasin sieltä luottokortin. Jos nyt tulee paljon maksuja jos ja kun elämäni nyt muuttuu, saatan tarvita sitä korttia kipeästi. Suljen Nordea-tilini sitten kun saan uuden työpaikan. Äiti antoi mulle sunnuntai-Hesarin työsivut, ja jos niistä ei löydy työpaikkaa, niin ainakin työpaikkaideoita. Otan sivut mukaani matkalleni. Kyllä tämä tästä.
PerttiMakimaa

Re: Harakiri

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

No johan on meiningit.

En pysty keksimään mitään muuta järkevää syytä isällesi käyttäytyä noin kuin ylenmääräinen huoli sinusta. Väärin kohdennettuna tuo kyllä on...

Lienetkö joskus sekoittanut raha-asiasi kunnolla vai mistä moinen epäusko? Ja tuskin tuo mainitsemasi tapahtuma ollessasi 20-vuotias ainakaan auttaa.

Mutta vaikeinta mitä vanhemman pitää tehdä on antaa joskus lapsen koettaa omia siipiään. Ja jokaisen vanhemman on se joskus tehtävä.
Noriyumi

Re: Harakiri

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

PerttiMakimaa kirjoitti:No johan on meiningit.

En pysty keksimään mitään muuta järkevää syytä isällesi käyttäytyä noin kuin ylenmääräinen huoli sinusta. Väärin kohdennettuna tuo kyllä on...

Lienetkö joskus sekoittanut raha-asiasi kunnolla vai mistä moinen epäusko? Ja tuskin tuo mainitsemasi tapahtuma ollessasi 20-vuotias ainakaan auttaa.

Mutta vaikeinta mitä vanhemman pitää tehdä on antaa joskus lapsen koettaa omia siipiään. Ja jokaisen vanhemman on se joskus tehtävä.
Jooh... no joskus kännylaskut oli aikamoisia kun olin 20-v.. Mutta tuo tili on ollut mulla lapsesta asti, isän avaamana. Sitten hankin aikuisena siihen tunnukset itselleni. Siksi meillä molemmilla on pääsy tiliini.
Elukka

Re: Harakiri

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Varoitus: seuraava teksti sisältää mustaa huumoria.

Seppuku, jota vulgääristi myös harakiriksi nimitetään, on muuten äärimmäisen tuskallinen sekä viimeisen päälle peruuttamaton toimitus. Emme suosittele ainakaan ensimmäiseksi toimenpiteeksi vastoinkäymisiä kohdattaessa.

Mustaa huumoria sisältävä osuus loppuu.

Sen sijaan kannattaa ryhtyä toden teolla miettimään, mitä itse asiassa elämältään haluaa.
Selkeät tavoitteet ja määrätietoinen pyrkiminen niitä kohti tuovat kummasti järjestystä tähän sinällään kaaosmaiseen maailmaan. :wink:
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Harakiri

Viesti Kirjoittaja HotPants »

McJanne kirjoitti:...
Emmäkä tiänny että seppuku on sama kuin harakiri, mutta en mä silti vetäny siitä mitään pahoja viboja päälle.
(Elukka sentään pisti 5 centsiänsä tähän ketjuun ja silleen viä asian puolesta.)
¤ Ja noi rumat sanat.. Sano "viude" mieluummin? ¤

Mun 5 centtiä: keskustele faijas kanssa, ei ton takia kande pistää välejä poikki. Ja sit toi "toiset lintsaa ja toiset sysää hanttihommia.."-juttu toistuu muissakin työpaikoissa, että yhtä hyvin voit alkaa pitää jo nyt niitä puoliasi. Tsemeä!
<3
JakeBlues

Re: Harakiri

Viesti Kirjoittaja JakeBlues »

PerttiMakimaa kirjoitti: Mutta vaikeinta mitä vanhemman pitää tehdä on antaa joskus lapsen koettaa omia siipiään. Ja jokaisen vanhemman on se joskus tehtävä.
Onhan se totta noin. Ja juuri noin. Mutta silti ketjun annista jää mieleen, noin isän roolissa koettuna, että olisi kovin kiinnostavaa kuulla isän näkemys asianlaidoista. Nori kokee asiat kuten kokee, se on päivän selvä. Kokee ne omien tunteiden voimistamina ja oman kokemuspohjan kautta. Tämän kaltaisessa tilanteessa olisi vain niin kovin mielenkiintoista kuulla isän kokemuksista, isän suulla sanottuna. Minä isänä ainakin haluaisin sen kuulla...
prosessi

Re: Harakiri

Viesti Kirjoittaja prosessi »

*itsesensuuria*
Viimeksi muokannut prosessi, 13.04.2006 11:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Harakiri

Viesti Kirjoittaja mölli »

Noriyumi kirjoitti:mitäpä jos tappaisin itseni? Isä valitti eilen että en tee töissä mitään. Mitä vittua se antaa mulle harhaanjohtavan nimikkeen ja muut nalkuttaa että tee siät ja tota, joka ei kuulu mun koulutukseen?!?!

Äiti antoi rahaa jotta saisin ostettua uudet kengät. Ehkä isä ois tyytyväinen jos kuolisin niin vanhempien ei tarttis enää elättää mua: maksaa vain hautajaiskulut niin se on siinä! Kukaan ei enää käyttäisi hyväkseen niitä! Vittu!
Ikää oli 15v ja paikka kontulan lähiö?
Kingi I
Noriyumi

Re: Harakiri

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

No niin. Yksi henkinen este nujerrettu. Sain sanottua isälle asioita aivan suoraan, ja erästä asiaa hän puolusteli aivan irrelevantilla tekijällä, jonka kumosin, ja sitten VIHDOIN sain rehellisen vastauksen. Mutta pääasia oli että hän ei sentään pitänyt kiinni sanoistaan jotka koin loukkauksina. Pahempi olisi jos toisin olisi ollut...

Mutta jatkan silti työnhakua. Tarvitsen lisää etäisyyttä isästäni, jatkan toisen pankkitilin käyttöä ja askel askeleelta astelen kohti toisenlaista elämänvaihetta. Kyllä se kai tästä.
Avatar
JoeB
Kitinän uhri
Viestit: 776
Liittynyt: 22.02.2006 18:06
Paikkakunta: ~ 60°N 25°E

Re: Harakiri

Viesti Kirjoittaja JoeB »

Noriyumi kirjoitti:No niin. Yksi henkinen este nujerrettu. Sain sanottua isälle asioita aivan suoraan, ja erästä asiaa hän puolusteli aivan irrelevantilla tekijällä, jonka kumosin, ja sitten VIHDOIN sain rehellisen vastauksen. Mutta pääasia oli että hän ei sentään pitänyt kiinni sanoistaan jotka koin loukkauksina. Pahempi olisi jos toisin olisi ollut...

Mutta jatkan silti työnhakua. Tarvitsen lisää etäisyyttä isästäni, jatkan toisen pankkitilin käyttöä ja askel askeleelta astelen kohti toisenlaista elämänvaihetta. Kyllä se kai tästä.
Kylla asiat yleensa lahtee rullaamaan kun ne vain saa tuupatuksi liikkeelle.
Se on hyva etta keskustelitte asioista (olihan se keskustelu?) varsinkin jos ette ole sita harrastaneet paljonkaan ennen.
RolloTomasi

Re: Harakiri

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Noriyumi kirjoitti:No niin. Yksi henkinen este nujerrettu.
Hyvä, että sait ratkaistua ongelman muulla tavalla kuin itsemurhalla. Oli mukavampaa kuulla nämä uutiset. Jaksamista sinulle, ettet nujerru ja luovuta.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Harakiri

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Noriyumi kirjoitti:
Suvinen kirjoitti: Aika usein käy niin, että jonkun itsemurha tulee läheisille täytenä yllätyksenä. Ihminen vain hautoo asiaa ja teke sen pahemmin puhumatta.
Asiasta avautuminen ja paljastaminen, että asiaa on pohtinut, on ensimmäinen askel poispäin itsemurhasta, vaikkei välttämättä riitäkään sitä ehkäisemään.
Niinpä. Ehkä etsin vielä syitä elää, mutta jo teininä yritin itsemurhaa. Sitten yritin 20-v toisen kerran. Aika nössö taidan siinä olla koska en edes onnistunut.
Tässä vaiheessa pitäisi jo ymmärtää, että joku "voima" ei halua sinun kuolevan vielä, älä luovuta! Sulla on kuitenkin ystäviä, joille voit puhua? Ellei, niin soita mulle, haudotaan asioita yhdessä, ja huomaat ettei sun elämä loppujen lopuksi ole kaiken sen surun arvoista, mitä itsemurhasi läheisillesi oikeasti aiheuttaa. Itsemurha on itsekästä ja julmaa; helppo pakotie sen tekevälle, syyllisyyttä, itseinhoa ja loputonta surua muille aiheuttava rikos.

Pitäisköhän yhä kannattaa englantilaisten vanhaa tapaa: Itsemurhayritykseen syyllistyneet teloitetaan ?
The great club outshines the individual, always and forever.
slam

Re: Harakiri

Viesti Kirjoittaja slam »

I hate myself and I want to die... kohtalaisen vammainen elämä. :P
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Harakiri

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Sorry, ei vielä aika. Me ollaan hengenheimolaisia ja täytyy taistella tälläkin palstalla. Sinulla on tarkoitus.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Vastaa Viestiin