Kaikenkertova keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
rontti26
Elämätön Kitisijä
Viestit: 487
Liittynyt: 26.03.2006 23:11
Paikkakunta: Asuu 17.11.2006 alkaen Vantaalla

Re: Kaikenkertova keskiviikko

Viesti Kirjoittaja rontti26 »

Lolita kirjoitti:Mulla on edelleen yöpaita päällä ja villasukat jalassa. Ei ole jaksanut pukeutua ja päiväunetkin meni mukavasti tässä asussa. Vai baariin luulen lähteväni, pitäisi pää ajella ja käydä suihkussa, valita vaatteet ja pukeutua, ja sitten vielä meikata. Niin, ja CSI pitää katsoa.

Pitäisikö laittaa vedonlyönti pystyyn: Onnistuuko Lolita Laiskamato tavoitteessaan ja pääsee katsomaan könsikkäitä?

Place your bets now!!!1
Älä ny mamoile siellä.Hophop,vaatteet päälle ja hoitoa etsimään :D
ninnithequeen

Re: Kaikenkertova keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Suvinen kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Simpsonit, saunaan ja sänkyyn. Ja äiti vois tietty maalata vielä yhtä munaa myöhemmin illalla.... :P
Mikä ihmeen kevätkiima sulla on kun joka ketjussa tunnut puhuvan vaan munista ja panemisesta?!
Juurikin se :lol:
(tosin mä oon niin poikki ny ettei jaksa, mut se vaan kuulosti niin hauskalta)
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kaikenkertova keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vähän tekisi mieli olutta ja kaihoisasti vilkuilla naisihmisiä luonollisessa baariympäristössä, mutta aamulla pitää suunnata nokka aikaisin kohti jotain hemmetin Forssaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
rontti26
Elämätön Kitisijä
Viestit: 487
Liittynyt: 26.03.2006 23:11
Paikkakunta: Asuu 17.11.2006 alkaen Vantaalla

Re: Kaikenkertova keskiviikko

Viesti Kirjoittaja rontti26 »

Bluntly kirjoitti:Vähän tekisi mieli olutta ja kaihoisasti vilkuilla naisihmisiä luonollisessa baariympäristössä, mutta aamulla pitää suunnata nokka aikaisin kohti jotain hemmetin Forssaa.
Noniin naapuri, ei ku menoks vaan...
hermine

Re: Kaikenkertova keskiviikko

Viesti Kirjoittaja hermine »

miten voi olla töihin keskittyminen näin vaikeeta? oon ollut täällä periaatteessa 8,5 tuntia josta saanut työskenneltyä ehkä jotain 2-3. tätä menoa pääsen kotiin joskus neljän aikaan yöllä. nähtävästi oon aika lahjakas keksimään kaikkea sijaistoimintaa. olis kuitenkin liian säälittävää pyytää kityyn ip-bannia työkoneelle, joten jostain pitäis vaan löytää itsekuria.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Kaikenkertova keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Mun chilipossu on suurta herkkua.
Onneksi ei tarvi teille tarjota. Ois ku helmiä sioille.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Kaikenkertova keskiviikko

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Olipas rasittava junamatka. Myöhässäkin vielä. Mut äiteen spagettibolognese odotti perille päästyäni. Ja pullakahvit. Nyt olis vielä ihan pakkopakkopakko lähtee pikku lenkille. Huomenna shoppailemaan.
ninnithequeen

Re: Kaikenkertova keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mojo kirjoitti:Mun chilipossu on suurta herkkua.
Onneksi ei tarvi teille tarjota. Ois ku helmiä sioille.
Resepti tai :kele:
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Kaikenkertova keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Mojo »

ninnithequeen kirjoitti:
Mojo kirjoitti:Mun chilipossu on suurta herkkua.
Onneksi ei tarvi teille tarjota. Ois ku helmiä sioille.
Resepti tai :kele:
No vittu possua ja chiliä.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
ninnithequeen

Re: Kaikenkertova keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mojo kirjoitti: No vittu possua ja chiliä.
Mut ei kanelia, vittu?
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kaikenkertova keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Bluntly kirjoitti: kohti jotain hemmetin Forssaa.
:shock:

Perässä tullaan lauantaina. Sinä pääset sieltä sentään huomenna myös pois, mutta minä vietän siellä melkein koko pääsiäisen.

Suosittelen, että poistut Forssasta kohti Hämeenlinnaa (ei muista tien numeroa, 10?), jolloin matkalle osuu Tammelan Makulihan opasteet. Makulihasta kunnon lihat ja makkarat matkaan piristämään mieltä. Sitten jatkat kohti Hämeenlinnaa vielä jonkin matkaa ja käännät tielle 54 kohti Riihimäkeä ja lopulta päädyt Tampereen moottoritielle kohti Helsinkiä.
Mukava kierros illan ratoksi, mutta lihavalmisteiden pitäisi korvata mielipaha.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
AarneAnkka

Re: Kaikenkertova keskiviikko

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Jee, ajoin tänään KuperkeikkA-Mersua. Koeajoautoa ei tahtonut saada liikkeestä ulos kun myyjän piti vastata kännykkään kesken asiakkaan (minun) palvelemisen, ja päästää jonossa takanani olevat asiakkaat asioille ennen minua. Autosta ei auennut takaluukku jonkun ihme sähkövian takia.

Mutta kyllä automaattivaihteiston vaivattomuudessa vaan on sitä jotain. Ei mikään ihan huono kauppakassiauto tämä KuperkeikkaMersu.

(kaikki varmaan tietävät mistä A-Mersu on saanut lempinimen kuperkeikkamersu?)
1108

Re: Kaikenkertova keskiviikko

Viesti Kirjoittaja 1108 »

AarneAnkka kirjoitti:kaikki varmaan tietävät mistä A-Mersu on saanut lempinimen kuperkeikkamersu?
Ainakin kuuluisi tietää. Kerrankos jos toisenkin sitä mersu perseelleen pyllähtää.
Sannnu

Re: Kaikenkertova keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

Mietin tossa kun katselin noita kuvagallerioita, että mikä pointti on laittaa galleriaan jotain netistä poimittuja kuvia. Toki jos joku kuva ilmentää jotenkin omaa persoonaa...mutta mutta..ehkä olen vanhan aikainen, kun minun mielestä Galleria on omia kuvia (itse otettuja tai itsestään otettuja ) varten
ninnithequeen

Re: Kaikenkertova keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Sannnu kirjoitti:Mietin tossa kun katselin noita kuvagallerioita, että mikä pointti on laittaa galleriaan jotain netistä poimittuja kuvia. Toki jos joku kuva ilmentää jotenkin omaa persoonaa...mutta mutta..ehkä olen vanhan aikainen, kun minun mielestä Galleria on omia kuvia (itse otettuja tai itsestään otettuja ) varten
Niin no...Kyl musta on kiva katella jotain netistä kaivettuja zoukkikuvia sieltä joskus kuitenkin :)
ElanorRaven

Re: Kaikenkertova keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

ninnithequeen kirjoitti:
Sannnu kirjoitti:Mietin tossa kun katselin noita kuvagallerioita, että mikä pointti on laittaa galleriaan jotain netistä poimittuja kuvia. Toki jos joku kuva ilmentää jotenkin omaa persoonaa...mutta mutta..ehkä olen vanhan aikainen, kun minun mielestä Galleria on omia kuvia (itse otettuja tai itsestään otettuja ) varten
Niin no...Kyl musta on kiva katella jotain netistä kaivettuja zoukkikuvia sieltä joskus kuitenkin :)
Samoin! Ei niihin välttämättä itse tulisi kumminkaan törmättyä. Ja kuten sannnu sanoitkin, niin ne kyllä kuvastaa sitä henkilöä, joka ko. kuvan on galleriaansa laittanut. Tosin omasta mielestänikin etusijalla olisi se, että galleriassa näyttäytyy itse muille kirjoittajille.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Kaikenkertova keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ann »

Sannnu kirjoitti:Galleria on omia kuvia (itse otettuja tai itsestään otettuja ) varten
Tuu tampereelle niin hakkaan sut!
Rotan aivot valtasivat pääni.
Starflare

Re: Kaikenkertova keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Tuohon galleriajutsuun sanon sen, että jos sinne laitetaan kuvaa lemmikkikisulista tai kotikoivusta niin voisi sen oman kuvansakin ihan hyvin laittaa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kaikenkertova keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Starflare kirjoitti:Tuohon galleriajutsuun sanon sen, että jos sinne laitetaan kuvaa lemmikkikisulista tai kotikoivusta niin voisi sen oman kuvansakin ihan hyvin laittaa.
Eiks Pekka ole sun mielestä söpö? Mitäh!? Ja olet sä mut nähnyt, ei sitä naamaa siellä galleriassa tarvita.

Ei mua ole kenenkään gallerian sisältö häirinnyt, vaikka siellä on muutamakin galleria täynnä pelkästään niitä tsoukkikuvia. Ei tämä ole mikään irc-galleria ja itsensäesittelyfoorumi. Jutut on pääosassa ja galleria lisuke. Ite olin ajatellut kuvata itteni jossain vaiheessa uusiksi ja laittaa sitten taas naaman sinne galleriaan, mutta en nyt taida kiusallakaan niin tehdä. Mitäs Sannnun omassa galleriassa on?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
ninnithequeen

Re: Kaikenkertova keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lolita kirjoitti:Ite olin ajatellut kuvata itteni jossain vaiheessa uusiksi ja laittaa sitten taas naaman sinne galleriaan, mutta en nyt taida kiusallakaan niin tehdä.
Mä haluun sen "itä-Helsinkiläinen lähiönuori" kuvan takas :evil:
Sannnu

Re: Kaikenkertova keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

Ei mulla ole galleriaa, mä oon julkisuuskammoinen ; )
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Kaikenkertova keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ann »

Lolita kirjoitti:Ei tämä ole mikään irc-galleria ja itsensäesittelyfoorumi.
*SHOCK*
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: Kaikenkertova keskiviikko

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

Galleriapropsit prosessille muokatuista avatar-kuvista, ainakin allekirjoittaneesta on saatu revittyä se oleellisin esiin :twisted:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kaikenkertova keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Sannnu kirjoitti:Ei mulla ole galleriaa, mä oon julkisuuskammoinen ; )
Mutta galleriatirkistelystä tykkäät? Niin minäkin :D

Edit: Ja Ninnille on nyt kuvia lähiölutkasta, ole hyvä!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
slam

Re: Kaikenkertova keskiviikko

Viesti Kirjoittaja slam »

wwe.weather.fi ... hope sou huomenna on samanlainen päivä!

saamarin hyvä luisto rinteellä ja aurinko lämmitti
Viimeksi muokannut slam, 12.04.2006 22:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin