Uskotko gattacan ilmestyvän otteluunsa?

Info tulevista miiteistä

Ilmestyykö gattaca paikalle?

Kyllä. Suoraselkäisenä, vailla muttia ja keinotteluja.
2
4%
Kyllä. Pakko ettei menettäisi kasvojaan, mutta yrittää kyllä viime tingassa perua matsin.
3
6%
Kyllä. Mutta on varustautunut terä- tai ampuma-aseella uhaten.
2
4%
Ei. Gattaca ilmoittaa etukäteen ettei syystä tai toisesta tule paikalle.
29
54%
Ei. Gattaca sanoo tulevansa, mutta häntä ei nähdä paikan päällä.
6
11%
Ei. Gattaca vaihtaa nimimerkkiä ja tulee viikon päästä takaisin kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan.
12
22%
 
Ääniä yhteensä: 54

huima

Re: Uskotko gattacan ilmestyvän otteluunsa?

Viesti Kirjoittaja huima »

Bliss kirjoitti: Kysele vapaasti lisätietoja, kerron kaiken minkä tiedän :)
Mikä on elämän tarkoitus?
Bliss

Re: Uskotko gattacan ilmestyvän otteluunsa?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

huima kirjoitti:
Bliss kirjoitti: Kysele vapaasti lisätietoja, kerron kaiken minkä tiedän :)
Mikä on elämän tarkoitus?
Maitokahvi :P
Starflare

Re: Uskotko gattacan ilmestyvän otteluunsa?

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Bliss kirjoitti:
huima kirjoitti:
Bliss kirjoitti: Kysele vapaasti lisätietoja, kerron kaiken minkä tiedän :)
Mikä on elämän tarkoitus?
Maitokahvi :P
Ei mikään ihmekään että elämä on paskaa.
Elukka

Re: Uskotko gattacan ilmestyvän otteluunsa?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

AarneAnkka kirjoitti:Eli miten minä pärjäisin? Ihan itsetuntemussyistä olisi oikeastaan jopa kiinnostavaa joutua joskus tappelunomaiseen tilanteeseen ihan vaan jotta saisin selville miten pärjään.
Samaa olen joskus itsekin miettinyt. :think:
Peruskouluaikoina olin kyllä toivottomasti alakynnessä paikallisia koulukiusaajia vastaan. Opiskeluaikoinani osallistuin ainakin yhteen känniääliötappeluun ja siinäkin taisin jäädä häviön puolelle.
Tilanne on tosin luultavasti muuttunut niistä ajoista. Ainakin intissä opastin yhden riitaa haastaneen tupakaverin kurkusta pitäen pois punkaltani. (No, se nyt kyllä olikin vähän semmoinen kynäniska. :roll: )
Mitenkä mahtaisi sitten "oikeassa" tappeluksessa käydä? Luulisin että nykyisessä kunnossani kyllä pärjäisin herra Keskiarvolle voimien puolesta, mutta koordinaatio onkin sitten toinen juttu... :?
Bliss

Re: Uskotko gattacan ilmestyvän otteluunsa?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Elukka kirjoitti:
AarneAnkka kirjoitti:Eli miten minä pärjäisin? Ihan itsetuntemussyistä olisi oikeastaan jopa kiinnostavaa joutua joskus tappelunomaiseen tilanteeseen ihan vaan jotta saisin selville miten pärjään.
Samaa olen joskus itsekin miettinyt. :think:
Peruskouluaikoina olin kyllä toivottomasti alakynnessä paikallisia koulukiusaajia vastaan. Opiskeluaikoinani osallistuin ainakin yhteen känniääliötappeluun ja siinäkin taisin jäädä häviön puolelle.
Tilanne on tosin luultavasti muuttunut niistä ajoista. Ainakin intissä opastin yhden riitaa haastaneen tupakaverin kurkusta pitäen pois punkaltani. (No, se nyt kyllä olikin vähän semmoinen kynäniska. :roll: )
Mitenkä mahtaisi sitten "oikeassa" tappeluksessa käydä? Luulisin että nykyisessä kunnossani kyllä pärjäisin herra Keskiarvolle voimien puolesta, mutta koordinaatio onkin sitten toinen juttu... :?
Paras ominaisuus tappelussa ei ole suuret voimat ja lujat nyrkit, vaan helvetin vikkelät jalat....... Pääsee kauaspois paikalta ja nopeasti :roll:
Elukka

Re: Uskotko gattacan ilmestyvän otteluunsa?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Bliss kirjoitti:Paras ominaisuus tappelussa ei ole suuret voimat ja lujat nyrkit, vaan helvetin vikkelät jalat....... Pääsee kauaspois paikalta ja nopeasti :roll:
Olen yleensä kehunut sillä, että jos joku mulle alkaa niin mä kyllä näytän sille...



...että jaksan muuten juosta pirun kauas ja lujaa vielä. :P
hebuli

Re: Uskotko gattacan ilmestyvän otteluunsa?

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Bliss kirjoitti:Paras ominaisuus tappelussa ei ole suuret voimat ja lujat nyrkit, vaan helvetin vikkelät jalat....... Pääsee kauaspois paikalta ja nopeasti :roll:
Entäs se daami jonka kunniaa ja siweyttä siellä ritarillisesti puolustetaan päällekarkaajia vastaan? Kannetaan selässä puis paikalta? :leuhka: Tahtoo sanoa, että joskus harvoin voi myös tulla tilanteita jotka eivät selviä pakenemalla, puhumalla tai poliisia apuun huutamalla.
hebuli

Re: Uskotko gattacan ilmestyvän otteluunsa?

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Elukka kirjoitti:
AarneAnkka kirjoitti:Eli miten minä pärjäisin? Ihan itsetuntemussyistä olisi oikeastaan jopa kiinnostavaa joutua joskus tappelunomaiseen tilanteeseen ihan vaan jotta saisin selville miten pärjään.
Samaa olen joskus itsekin miettinyt. :think:
Ok, tämä sovittu. Laitetaan teidät kaksi kehään toisianne vastaan, niin johan selviää. Minä voin toimia kehätuomarina, ja prosessi on kehätyttö.
Bliss

Re: Uskotko gattacan ilmestyvän otteluunsa?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

hebuli kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Paras ominaisuus tappelussa ei ole suuret voimat ja lujat nyrkit, vaan helvetin vikkelät jalat....... Pääsee kauaspois paikalta ja nopeasti :roll:
Entäs se daami jonka kunniaa ja siweyttä siellä ritarillisesti puolustetaan päällekarkaajia vastaan? Kannetaan selässä puis paikalta? :leuhka: Tahtoo sanoa, että joskus harvoin voi myös tulla tilanteita jotka eivät selviä pakenemalla, puhumalla tai poliisia apuun huutamalla.
Daami?? Jaa.... Tämä daami on tottunut hoitelemaan tiukatkin tilanteet ihan itte, onks sellaisiakin daameja jotka ei itse suoriudu? :shock:
Pehmovanukas

Re: Uskotko gattacan ilmestyvän otteluunsa?

Viesti Kirjoittaja Pehmovanukas »

Bliss kirjoitti:Daami?? Jaa.... Tämä daami on tottunut hoitelemaan tiukatkin tilanteet ihan itte, onks sellaisiakin daameja jotka ei itse suoriudu? :shock:
Joka vuosi raiskaustilasto "kaunistuu" virallisesti ainakin sadoilla ja epävirallisesti tuhansilla naisilla, jotka "eivät itse suoriudu."
hebuli

Re: Uskotko gattacan ilmestyvän otteluunsa?

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Bliss kirjoitti:Daami?? Jaa.... Tämä daami on tottunut hoitelemaan tiukatkin tilanteet ihan itte, onks sellaisiakin daameja jotka ei itse suoriudu? :shock:
Korvaa "daami" ihan millä tahansa itsellesi rakkaalla tai tärkeällä, minkä vuoksi et välttämättä haluaisi samantien paeta paikalta.
Elukka

Re: Uskotko gattacan ilmestyvän otteluunsa?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

hebuli kirjoitti:Minä voin toimia kehätuomarina, ja prosessi on kehätyttö.
Varsinainen Mortal Kombat. :shock:
"Finish him! :twisted:"
prosessi

Re: Uskotko gattacan ilmestyvän otteluunsa?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

hebuli kirjoitti:
Elukka kirjoitti:
AarneAnkka kirjoitti:Eli miten minä pärjäisin? Ihan itsetuntemussyistä olisi oikeastaan jopa kiinnostavaa joutua joskus tappelunomaiseen tilanteeseen ihan vaan jotta saisin selville miten pärjään.
Samaa olen joskus itsekin miettinyt. :think:
Ok, tämä sovittu. Laitetaan teidät kaksi kehään toisianne vastaan, niin johan selviää. Minä voin toimia kehätuomarina, ja prosessi on kehätyttö.
P-A-H-A...
AarneAnkka

Re: Uskotko gattacan ilmestyvän otteluunsa?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Elukka kirjoitti:
hebuli kirjoitti:Minä voin toimia kehätuomarina, ja prosessi on kehätyttö.
Varsinainen Mortal Kombat. :shock:
"Finish him! :twisted:"
:matsi: :keskustelu: :9mm: :hood:

... tosin eikös alkuperäisversiossa meidän molempien pitänyt kaNppailla one-on-one Prosessin kanssa?
Elukka

Re: Uskotko gattacan ilmestyvän otteluunsa?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

AarneAnkka kirjoitti:
Elukka kirjoitti:
hebuli kirjoitti:Minä voin toimia kehätuomarina, ja prosessi on kehätyttö.
Varsinainen Mortal Kombat. :shock:
"Finish him! :twisted:"
:matsi: :keskustelu: :9mm: :hood:

... tosin eikös alkuperäisversiossa meidän molempien pitänyt kaNppailla one-on-one Prosessin kanssa?
Höh, eihän naista saa lyödä. Ei tule mitään. :leuhka:

[edit]
Arvauksia: Kuinka kauan kestää ennen kuin ilmaantuu uusi ketju "Elukan / A.Ankan pieksemismiitti"?
[/edit]
Viimeksi muokannut Elukka, 19.04.2006 16:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
AarneAnkka

Re: Uskotko gattacan ilmestyvän otteluunsa?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Elukka kirjoitti:Höh, eihän naista saa lyödä. ei tule mitään. :leuhka:
SETAn testin mukaanhan hän on mies. :idea:
hebuli

Re: Uskotko gattacan ilmestyvän otteluunsa?

Viesti Kirjoittaja hebuli »

prosessi kirjoitti:
hebuli kirjoitti:Ok, tämä sovittu. Laitetaan teidät kaksi kehään toisianne vastaan, niin johan selviää. Minä voin toimia kehätuomarina, ja prosessi on kehätyttö.
P-A-H-A...
Noh noh, kyllä pojat pientä huumoria ymmärtävät. Ja jos eivät ymmärrä, oletan että kehätuomari tulee kokemaan sen nahoissaan, varmaan kehätyttökin osallistuu yhteiskuritukseen?
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Uskotko gattacan ilmestyvän otteluunsa?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

hebuli kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Daami?? Jaa.... Tämä daami on tottunut hoitelemaan tiukatkin tilanteet ihan itte, onks sellaisiakin daameja jotka ei itse suoriudu? :shock:
Korvaa "daami" ihan millä tahansa itsellesi rakkaalla tai tärkeällä, minkä vuoksi et välttämättä haluaisi samantien paeta paikalta.
Pehmoklisee tuo että juokseminen on paras puolustus. Olihan tosin vanhassa Jallun gonzotarinassa ylppistelyä, että näytettiin neekereille kuka on Paavo Nurmen ja Lasse Virenin maasta kotoisin :D

Mutta jospa se toinen onkin nopeampi juoksija?
Jos se ajaa sut nurkkaan?
Jos käy päälle yllättäen?
Jos niitä on monta jotka saartaa sut?
Jos sulla on nainen, lapsi tai arvotavaraa sisältävä laukku mukana, jota pitää suojella?

Minun mielestä itsepuolustukseen ei kuulu urheilullisuus. Sama vaikka silloin käyttäisi taktista ydinasetta. Prioriteettihan silloin ei ole reilu kamppailu vaan itsesuojelu. Laki antaa rajoitteita. Mutta jos vaihtoehdot on lusiminen hätävarjelusta tai neliraajahalvaantuneena loppuikä, sopii miettiä mikä on tärkeintä.

Krav Maga voisi olla kiinnostava. Haukutaan munillepotkimislajiksi, mutta entäs sitten? Ei sen urheilua pidäkään olla ja munat on arka paikka.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Uskotko gattacan ilmestyvän otteluunsa?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Gattaca kirjoitti:Krav Maga voisi olla kiinnostava. Haukutaan munillepotkimislajiksi, mutta entäs sitten? Ei sen urheilua pidäkään olla ja munat on arka paikka.
Krav Magan sotilassovellutus on ainakin aivan passeli, mutta sen tarkoitus meillä ei ole niinkään itsepuolustus kuin vastustajan toimintakyvyttömäksi tekeminen koska se on sidottu lähitaisteluun yleensä.
Siviiliversiosta en osaa sanoa, mutta kyllä krav maga aina kiai-karate-sait pisteen kun hipasit ohimoa-lajit hakkaa 100-0, niin urheilullisuudessa kuin varsinaisesti käytännöllisyydessä.
Muay thai, kyokushinkai karate ja brasilian ju-jutsu ovat muita hyväksi havaittuja lajeja. Siitä vaan harrastamaan jos pää ja lompakko kestää. =P
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Uskotko gattacan ilmestyvän otteluunsa?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Löytyis nyt joku Jeet Kune Do-mesta, mutta ne on mun mielestä nykyään sotkee liikaa vinkuintiaanien filippiiniläisjuttuja ja keppiharjoittelua. Ja kaukana täältä. Amerikoissa nykyään joku Paul Vunak on ottanut mukaan lukkopainia ja brassijuttuja potkunyrkkeilyn lisäksi. Manalalle tiedoksi, että jos lyhytkepiottelu tulee, ei minulla mitään pohjaa. Vain pikkusen pistomiekkailua ja käsityksiä miten liikkua ja miten heilutella. Olis mielenkiintoista.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
hermine

Re: Uskotko gattacan ilmestyvän otteluunsa?

Viesti Kirjoittaja hermine »

Pehmovanukas kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Daami?? Jaa.... Tämä daami on tottunut hoitelemaan tiukatkin tilanteet ihan itte, onks sellaisiakin daameja jotka ei itse suoriudu? :shock:
Joka vuosi raiskaustilasto "kaunistuu" virallisesti ainakin sadoilla ja epävirallisesti tuhansilla naisilla, jotka "eivät itse suoriudu."
...ja joista arviolta enintään parisenkymmentä on joutunut tuntemattoman puskaraiskaajan uhriksi. Ylivoimaisesti suurin osa raiskauksista tapahtuu omassa (tai läheisen) kodissa ihan oman poikaystävän tai aviomiehen tai muun ennestään tutun ihmisen toimesta. Puhumattakaan siitä, kuinka naurettavan pieni riski naisilla on joutua katuväkivallan uhriksi ilman omaa syytään (siis lasketaan pois juoppojen keskinäiset kähinät).

Mä en pysty kuvittelemaan, missä reaalisessa tilanteessa nykysuomessa mies muka voi estää ketään ulkopuolista raiskaamasta naistaan, kun useimmiten se raiskaaja on tosiaan ihan se mies itse. Ylipäänsä, käykö joku hullu muka naisen kimppuun, joka liikkuu miesseurassa (tai muutenkaan porukassa)?
Pehmovanukas

Re: Uskotko gattacan ilmestyvän otteluunsa?

Viesti Kirjoittaja Pehmovanukas »

hermine kirjoitti:...ja joista arviolta enintään parisenkymmentä on joutunut tuntemattoman puskaraiskaajan uhriksi. Ylivoimaisesti suurin osa raiskauksista tapahtuu omassa (tai läheisen) kodissa ihan oman poikaystävän tai aviomiehen tai muun ennestään tutun ihmisen toimesta. Puhumattakaan siitä, kuinka naurettavan pieni riski naisilla on joutua katuväkivallan uhriksi ilman omaa syytään (siis lasketaan pois juoppojen keskinäiset kähinät).

Mä en pysty kuvittelemaan, missä reaalisessa tilanteessa nykysuomessa mies muka voi estää ketään ulkopuolista raiskaamasta naistaan, kun useimmiten se raiskaaja on tosiaan ihan se mies itse. Ylipäänsä, käykö joku hullu muka naisen kimppuun, joka liikkuu miesseurassa (tai muutenkaan porukassa)?
Outoa kuulla naisen suusta tuollaista tekstiä, erityisesti tuo "oma syy" -osio. Tunnen montakin tapausta, jossa raiskaus, myös tutun suorittama, on estetty. Paljon vähemmän sellaisista kuulee, joissa on joku sivulle vieressä taputtamassa tahtia. En tiedä oletko vain tietämätön vaiko oikeasti vajakki, jos tosissasi luulet, että tuntemattomien uhreja on vain parikymmentä vuodessa. Usein ne estetyt/pysäytetyt yritykset eivät tule minkään sortin tilastoihin edes näkyviin. :roll:

Sulle tekis hyvää tuntea pari raiskauksen uhria, niin voisit olla laukomatta tuollaista paskaa.
Elukka

Re: Uskotko gattacan ilmestyvän otteluunsa?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Gattaca kirjoitti:Jos niitä on monta jotka saartaa sut?
Sillon tulee turpaan joka tapauksessa, dille. :nuts:
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Uskotko gattacan ilmestyvän otteluunsa?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Elukka kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Jos niitä on monta jotka saartaa sut?
Sillon tulee turpaan joka tapauksessa, dille. :nuts:
Ei jos on Uzi taskussa :D
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Elukka

Re: Uskotko gattacan ilmestyvän otteluunsa?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Gattaca kirjoitti:
Elukka kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Jos niitä on monta jotka saartaa sut?
Sillon tulee turpaan joka tapauksessa, dille. :nuts:
Ei jos on Uzi taskussa :D
Aika harvoin ovat automaattiaseille kantolupia myönnelleet. Se sitten, ottaako ennemmin kertaalleen dunkkuun vai meneekö mieluummin loppuiäkseen linnaan, on preferenssikysymys. :roll:
Vastaa Viestiin