Söin ravintolassa
-
- Kitisijä
Re: Söin ravintolassa
JJ´s BBQ
XL Meat Feast 120€
300g Prime Brisket, 300g Pulled Pork, 300g Pork Belly, 3 Jalapeno Cheddar Sausages, 6 sides and 3 dips
Pork belly aivan ihanaa, makkara taivaallista, brisketti ok ja pulled pork mitä nyt oli. Papulisäke ihan mahtava.
XL Meat Feast 120€
300g Prime Brisket, 300g Pulled Pork, 300g Pork Belly, 3 Jalapeno Cheddar Sausages, 6 sides and 3 dips
Pork belly aivan ihanaa, makkara taivaallista, brisketti ok ja pulled pork mitä nyt oli. Papulisäke ihan mahtava.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
- Kitisijä
^ Mä kävin kans tuolla aiemmin kesällä! Oikein hyvä, paitsi että mun mielestä makkara oli aivan turha. Pitää itseään jonain lihamestarina, ja tarjoaa juustolla pilattua makkaraa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
-
- Kitisijä
^
Mahtoiko brisketti olla savustettua? On meinaan aikaa vaativa pala. Luulisin, että kunnolla tehtyä ei pysty myymään sellaisella hinnalla, että kauppa kävisi.
Kerran olen tehnyt briskettiä. Joku 20 tunnin urakka. Ei ollut vörtti. Mielestäni onnistuin, mutta savustettu nauta maistui kovin kinkkuiselta. Ribsit tulevat 6 tunnissa ja maistuvat paremmalta.
Mahtoiko brisketti olla savustettua? On meinaan aikaa vaativa pala. Luulisin, että kunnolla tehtyä ei pysty myymään sellaisella hinnalla, että kauppa kävisi.
Kerran olen tehnyt briskettiä. Joku 20 tunnin urakka. Ei ollut vörtti. Mielestäni onnistuin, mutta savustettu nauta maistui kovin kinkkuiselta. Ribsit tulevat 6 tunnissa ja maistuvat paremmalta.
-
- Kitisijä
Brisketti oli savustettua. Kyseessä on Suomen ykkös BBQ:
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
Yleensä on kuulma tunnin jono. Meillä ei kestänyt kuin puoli tuntia päästä tilaamaan.
-
- Kitisijä
-
- Kitinä VIP-jäsen
Kerran käynyt tuolla syömässä. Hassu konsepti. Ravintola jossain Salon teollisuusalueella lokaatiossa jossa kuvittelisi löytävänsä korkeintaan jonkun rasvanäpeille suunnatun peruslounasmättölän. Hirveesti väkeä. Porukka jonottaa ravintolaan sisäänpääsyä eikä vapaata pöytää meinaa löytää millään tilauksen jälkeen.
Toisella yrittämällä käännyttiin suosiolla muualle, kun jonot oli vielä pidempiä.
Toisella yrittämällä käännyttiin suosiolla muualle, kun jonot oli vielä pidempiä.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
-
- Kitisijä
Linnanmäen Caruzellon buffet olisi voinut olla hyvä, jos ns. lämpimät ruuat eivät olisi olleet haaleita (eivät olleet siis edes lämpimiä kuumasta puhumattakaan) ja olisivat olleet hieman “kosteampia”.
Vegaaninen “Gochujang maustettua tofua ja paahdettuja kasviksia” oli niin kuivaa, ettei se ollut irrota kauhasta. Eikä se irronnutkaan: lähinnä tofupalat tipahtelivat lautaselle, mutta muu "soossi" olisi pitänyt kaapia jollain (ei ollut mitään millä kaapia, kun en sormella viitsinyt). Myös riisi oli niin kuivaa ja liisterimäistä (sen lisäksi että oli kylmää), että sitäkin oli vaikea saada irrotettua kauhasta.
Seuralainen söi lihavaihtoehtoja ja sanoi, että sama kuivuus ja kylmyys vaivasi niitäkin. Ei maksa vaivaa eikä rahaa mennä toiste.
https://linnanmaki.studio.crasman.cloud ... o-Menu.pdf
Vegaaninen “Gochujang maustettua tofua ja paahdettuja kasviksia” oli niin kuivaa, ettei se ollut irrota kauhasta. Eikä se irronnutkaan: lähinnä tofupalat tipahtelivat lautaselle, mutta muu "soossi" olisi pitänyt kaapia jollain (ei ollut mitään millä kaapia, kun en sormella viitsinyt). Myös riisi oli niin kuivaa ja liisterimäistä (sen lisäksi että oli kylmää), että sitäkin oli vaikea saada irrotettua kauhasta.
Seuralainen söi lihavaihtoehtoja ja sanoi, että sama kuivuus ja kylmyys vaivasi niitäkin. Ei maksa vaivaa eikä rahaa mennä toiste.
https://linnanmaki.studio.crasman.cloud ... o-Menu.pdf
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
I'm thinking of making a few more."
-
- Kitisijä
^ lintsiltä on käsittämättömän hankala saada kelvollista safkaa järkevällä odotuksella. Olen todennut lintsiburgerin parhaaksi diiliksi omien eväiden oheen.
-
- Kitisijä
Nehän on tietty makukysymyksiä, muttei possu kyllä naudalle nuotiolla tehtynä häviä pätkän vertaa. Kerran paistoin kaupan kasslerkönttiä nuotiolla folioon kietaistuna joku 13 - 14 tuntia, ja vaikka omakehu haisee niin kyllä se on varmaan ainakin top5:ssa mitä olen lihoja syönyt. Suurin "hifistely" valmistuksessa oli, kun tökin siihen cocktail-tikulla reikiä, että suolautuu sisältäkinsivustahuutaja kirjoitti: ↑29.07.2024 11:27 Kerran olen tehnyt briskettiä. Joku 20 tunnin urakka. Ei ollut vörtti. Mielestäni onnistuin, mutta savustettu nauta maistui kovin kinkkuiselta. Ribsit tulevat 6 tunnissa ja maistuvat paremmalta.
Nyt penikseni on fantastinen!
-
- Kitisijä
OR ravinteli, äss mikä äss.
Maksa hemmetin hyvää, mutta pottumuussi oli soosia.
Jälkkäri ei sytyttänyt.
Juomat ihan ylihintaista kuraa paitsi beerenauslese.
Suurin pettymys piparjuurisoosi, joka oli aika mautonta. En ymmärtänyt kädenlämmintä lohta.Torni Heritage Menu 52,50 €
Jääkellarinlohta, pikkelöityjä kasviksia, mallasta ja piparjuurihapankermaa L
Paistettua vasikan maksaa (NL), sherrykastiketta, sipulia ja perunamuusia L, G
Kirsikkaclafoutis, vaniljakreemiä ja valkosuklaata L
Torni Heritage viinipaketti 45,00 €
Grüner Veltliner Bründelmayer 12 cl
Lous Jadot Bourgogne Cote d`Or Pinot Noir 12 cl
Weingut Anselmann Beerenauslese 8 cl
Maksa hemmetin hyvää, mutta pottumuussi oli soosia.
Jälkkäri ei sytyttänyt.
Juomat ihan ylihintaista kuraa paitsi beerenauslese.
-
- Kitisijä
Tapiolan Klubi lounas
Lautasannokset, salaattipöytä, ei kahvia. 3 vaihtoehtoa, halvin oli 13,50 pasta. Otin sen. Ei vakuuttanut. Pasta oli omaan makuun hieman suolatonta ja kastike oli liian juoksevaa ja mautonta. Salaattipöydässä oli kahta eri pastasalaattia ja riisisalaattia, mutta vain 2 kasvispitoista vaihtoehtoa. Terassi ja isot ikkunat ulos olivat plussaa.
Lautasannokset, salaattipöytä, ei kahvia. 3 vaihtoehtoa, halvin oli 13,50 pasta. Otin sen. Ei vakuuttanut. Pasta oli omaan makuun hieman suolatonta ja kastike oli liian juoksevaa ja mautonta. Salaattipöydässä oli kahta eri pastasalaattia ja riisisalaattia, mutta vain 2 kasvispitoista vaihtoehtoa. Terassi ja isot ikkunat ulos olivat plussaa.