Tipaton Tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
bedlam

Re: Tipaton Tiistai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Georgina kirjoitti:
bedlam kirjoitti:
Georgina kirjoitti:

42 % ? Vai mitä sä meinaat? Ja eikös se nyt hieman tuloihinkin luulis liittyvän?
Ei vaan elämän tarkoitus.
Pölijä! tämä on vakava asia. Enkä mä edes tajunnu vitsiä, etsin jo vero oppaasta kohtaa 42.

Mihinkä Beddis muuten meinaa vappuna? Et kai säkin aio liueta?
On on vakava asia, ajattelin vain että McJanne meinasi varmaankin tuota.

Koettakees nyt saada tuo verohomma selvitettyä, en minä jaksa uskoa, ettei tuolle numerolle saataisi joku järkevä selitys ja pääset huokaisemaan helpotuksen hönkäyksen.

En mä vappuna liukene kuin viinan sekaan korkeintaan.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Tipaton Tiistai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

bedlam kirjoitti: On on vakava asia, ajattelin vain että McJanne meinasi varmaankin tuota.

Koettakees nyt saada tuo verohomma selvitettyä, en minä jaksa uskoa, ettei tuolle numerolle saataisi joku järkevä selitys ja pääset huokaisemaan helpotuksen hönkäyksen.

En mä vappuna liukene kuin viinan sekaan korkeintaan.
Niin, mä taas unohdin sen mistä mua moititaan. Sieltä viestistä puuttui siis ;) ja :lol: ja tietysti :cry:

Linkkisi selvensi Jannen sielunelämää suuresti, kiitos siitä.

Äitiä odotan apuun, mä en kykene järkevään ajatteluun kun katon tuota lukua tuossa paperissa.

Edit: Vappu, loistavaa :cheer:
Viimeksi muokannut Georgina, 18.04.2006 13:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Tipaton Tiistai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

McJanne kirjoitti:
Georgina kirjoitti:42 % ? Vai mitä sä meinaat? Ja eikös se nyt hieman tuloihinkin luulis liittyvän?
Miten helvetin hyväksi sä luulet normineekeri-inssin palkan. Tuo riittää, se on jämpti.
Mitäs kuvittelisit mun tulojen olevan? En mä ole oikeutettu tuollaisiin aikuisten prosentteihin ;)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
hebuli

Re: Tipaton Tiistai

Viesti Kirjoittaja hebuli »

safi kirjoitti:Hmph..sanonko vai en? No perskele sanon mitvit.. MEINASI? Montako viikkoa sä sitä eukkoa meinaat jaksaa lämmittää.
Nyt tajusit hieman väärin. Ei me olla kumpikaan jaksettu enää pihtailla toisiltamme, eikä tuon jalkapohjien painelun ollut tarkoitus ollakaan mitään esilämmittelyä, pelkkää hyvänäpitoa leffankatselun lomassa. Se varsinainen lämmittely-yritys myöhemmin illalla oli kun tiskasin oma-aloitteisesti ison tiskiröykkiön poies. Voi meitä nykymiehiä mihin kaikkeen alennumme... :roll:

Aarne: joo tajusin väärin sun luentojuttusi.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Tipaton Tiistai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

McJanne kirjoitti:
Sitähän minä vaan että tuo ihan varmasti riittää ;)
No joo, ihan varmasti kyllä :) Mä menin tuolla taktiikalla monta vuotta ja aina tuli hirveästi palautuksia, nyt muka on laskettu sopivampi. Sopivampi my ass.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Sannnu

Re: Tipaton Tiistai

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

Liittyen mätkyihin yms. haluan purkaa suurta vitutustani liittyen tähän yhteiskunnan byrokratiaan ja alan vakavasti harkita liittymistä Linkolan leiriin.

Toisinaan tuntuu, että tässä maassa ei saa edes pierasta ilman että siitä tekee jonkun näköisen lausunnon jollekin instanssille. Joka vitun käänteessä täytyy ilmoittaa tuloja menoja tai esittää joku vitun kortti saadakseen voipaketin tiettyyn hintaan. Varsinkin näin opiskelijana tää on yhtä lippulappujen hakemista ja täyttämistä. Musta tuntuu että mä soitan joka vitun päivä jonnekin valittaakseni väärinymmärryksestä tai selvittääkseni tuloihini liittyvää koukeroa. Vittu että vituttaa.


Perkelesaatanajumlautavittu
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Tipaton Tiistai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Sannnu kirjoitti: Perkelesaatanajumlautavittu
Mulle Kelan kanssa asiointi aiheuttaa tuon tuntemuksen. Tänään viimeksi.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Durasel

Re: Tipaton Tiistai

Viesti Kirjoittaja Durasel »

Meillä just yksi saksalainen rekkakuski pyöri parisen tuntia täällä paperisotaa hoidellen, hän varmasti diggasi meidän byrokratiasta :D
slam

Re: Tipaton Tiistai

Viesti Kirjoittaja slam »

himokselle pakko päästä ensi viikonloppuna!

CORNER JA PIPEKIN muka ajettuna ja taitavaa kansaa paikalla eli tapahtuma... Voisi käydä hakeen pisteet kotiin tai kityyn :D
millivanilli

Re: Tipaton Tiistai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

MUOHAHAHAHAHAH1111!!!

Lähden nyt koulun kautta kotio.

wRROOoooooOooom!1
Durasel

Re: Tipaton Tiistai

Viesti Kirjoittaja Durasel »

millivanilli kirjoitti:MUOHAHAHAHAHAH1111!!!

Lähden nyt koulun kautta kotio.

wRROOoooooOooom!1
Koukkaan sun etees! :kontrolli:
hebuli

Re: Tipaton Tiistai

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Durasel kirjoitti:Meillä just yksi saksalainen rekkakuski pyöri parisen tuntia täällä paperisotaa hoidellen, hän varmasti diggasi meidän byrokratiasta :D
Saksalaiset ovat tottuneita tuollaiseen paskaan. Heidän veroilmoituksen täyttönsäkin oli ainakin aikaisempina vuosina niin kimuraista, että tavalliset ihmiset joutuivat monesti palkkaamaan itsellensä veroneuvojan, joka auttoi sen täyttämisessä. Varmaan vaan ihmetteli suomalaisten kevyttä byrokratiaa.
Avatar
rontti26
Elämätön Kitisijä
Viestit: 487
Liittynyt: 26.03.2006 23:11
Paikkakunta: Asuu 17.11.2006 alkaen Vantaalla

Re: Tipaton Tiistai

Viesti Kirjoittaja rontti26 »

Joo, ei tänään viinaa. Vaikka sielt tuleekin se lätkämatsi. Viime yö menikin vaihteeksi pilettäessä, taas piti YHELLE lähtä, niin eikös sitä tullu mentyä sitten Lady Mooniin. Lärvit. Eipä se mitään, hauskaa oli tän uuden naisen kanssa. Olen kyllä rakastunut, ehkä, eiku joo :h:
Kid

Re: Tipaton Tiistai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Uittu mikä päivä. Ei hetken taukoo. Yks myyjä lomalla ja toinen sairaana. Meitä on täällä hurjat kaks myyjää ja mä joudun kökkimään täällä myyntitoimiston puolella. En tykkää yhtään. Mä haluun piiloon ihmisiltä ja vaan puhelimen toiseen päähän. Ja tätä jatkuu perjantaihin asti. *huoh*
Pikku-Akka

Re: Tipaton Tiistai

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Istuin messukoulutuksessa kolmisen tuntia, eka meinas tulla uni mutta sitten onneksi piristyin. Joku ihme heppu kävi siemaileen meijän koulutuskahvit ja pullat siinä oven edessä olevasta pöydästä sillä aikaa ku me istuttiin kouluttautumassa. Aika häikäilemättömiä jotku!

ÄÄK, mitenhän mulle käy ton verojutun kanssa.. Vielä ei oo laput tullu, tuleekohan tänään?
Elukka

Re: Tipaton Tiistai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Väsy-TPK:ta vaan täältäkin. :yo:
RuNkkuTonttu

Re: Tipaton Tiistai

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Hih! Veroista puheenollen: Palautuksia reilut 900 €. On se niin kivaa lainata valtiolle huonolla korolla rahaa.
AarneAnkka

Re: Tipaton Tiistai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

hebuli kirjoitti:Aarne: joo tajusin väärin sun luentojuttusi.
... mutta kiitos kumminkin hyvistä neuvoista. Varmasti kuvittelen osan luentoa seuraavista opiskelijatyttösistä alasti.
Elukka

Re: Tipaton Tiistai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

AarneAnkka kirjoitti:
hebuli kirjoitti:Aarne: joo tajusin väärin sun luentojuttusi.
... mutta kiitos kumminkin hyvistä neuvoista. Varmasti kuvittelen osan luentoa seuraavista opiskelijatyttösistä alasti.
Berwå! :P
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Tipaton Tiistai

Viesti Kirjoittaja Clay »

nokkaelain kirjoitti:
Clay kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:Paluu arkeen.
Ei nyt sentään vielä!!
Kyllä se arki viimeistään puolen päivän aikaan iskee vasten kasvoja.

Mutta ei sentään ole mikään _vittu_maanantai (viikonpäivä).
Mä nukuin vielä sikeästi puolen päivän aikaan.. kohta voisin suihkun kautta Alkoon raahautua. Torstaina vasta jatkuu koulu.
Nyt penikseni on fantastinen!
Enthu

Re: Tipaton Tiistai

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Paluu arkeen suoritettu,huomenna työvalmentaja tulee duuniin riekkumaan viimeistä kertaa ennen toukokuun toisen viikon loppuarviointia. Kyllä vaikuttaa silti ettei toi paikka ole ihan mua varten.Joutuu palvella skragapellejä,mitä ne ite osaa,jaksa tai muka ehdi.Mutta se vasta käsittämätöntä onkin että mua aina tungetaan tollasiin työelämävalmennuksiin/harjoittelujaksoihin,missä mulla ei ole ilmaisen työvoiman jakson jälkeen mitään mahdollisuutta edes jatkaa käytännössä

3kk lounaskustannukset 430 € omasta pussista.Jos haluuvat pitää mut,
saa luvan sitten tarjota lounasetelit/lounasedun mikä sitten onkaan.

Typerää vielä sekin että jos tarjotaan 3 kk jatkoa en voi kieltäytyä tai muuten lähtee työttömyyspvärahat 60 pvältä.Se on ok jos yritys ei halua jatkaa,mutta jos ne haluaa ja mä en,niin arvatkaa ketä ei kuunnella.

Kivoja valonpilkahduksiakin,tulee 120€ verenpalautusta viime vuodelta.

Ah tätä ihanan vaihtelevaa kevättä,aamulla tuli TAAS räntää.

Täällä Enthu Epänormaali Koillisen Ghetto :P

Edit: Olen siis nykyisessä paikassa vain harjoittelija enkä saa palkkaa...
tällä menolla saan "harjoitella" loppuelämäni.
Viimeksi muokannut Enthu, 18.04.2006 21:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
AarneAnkka

Re: Tipaton Tiistai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Aika rengaksienvaihtoon varattu, meni ensi viikolle. Päivän työt tehtynä. Sitkeä, jomottava päänsärky tuntuu vaivaavan. Gai däst voiz lähdee gotiappäin nys sit. Hellurei!
Turbohaltija

Re: Tipaton Tiistai

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Kityilen, siis olen.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tipaton Tiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Turbohaltija kirjoitti:Kityilen, siis olen.
Tyly kommentti: logiikkasi on perseestä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Turbohaltija

Re: Tipaton Tiistai

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Bluntly kirjoitti:
Turbohaltija kirjoitti:Kityilen, siis olen.
Tyly kommentti: logiikkasi on perseestä.
Perse on ihan jees.
Vastaa Viestiin