KerpeleKeskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
AarneAnkka

Re: KerpeleKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Kimmen kirjoitti:Olet tainnut ymmärtää tuon "lampaiden laskemisen" pikkasen väärin.
Lammaksien laskentaa
Viimeksi muokannut AarneAnkka, 19.04.2006 13:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: KerpeleKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Clay »

Päivä lähtee hyvin käyntiin lämpimällä laimehtuneella kalialla.
Bliss kirjoitti:Pitäis ilmoitella kaikille työhaastattelussa käyneille, että kiitos, mutta ette ole etsimämme henkilö... Ei näköjään löydy työntekijöitä, eikai auta ku ite tehdä 16-tuntista päivää kaiken muun, mm lapsenhoidon ohessa :?
Mikäs työpaikka tämä on? Pahoin pelkään, etten pysty opiskelulla rahoittamaan janoani..
Nyt penikseni on fantastinen!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: KerpeleKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Flunssa tulee hiipimällä. Tänään on neljäs päivä ja olo alkaa olla väsynyt. Lämpöä oli tasan 37 ja kutitus kurkussa yltyy. Huomenna sitten enemmän lämpöä ja ehkä jopa jo yskää ja nuhaa. Mielenkiinnolla odotan, miten pitkälle tämä hiipii.

Ohjelmassa ei olisi muuta kuin reissu postiin palauttamaan erehdyksessä tullutta kirjakerhon kuukauden kirjaa. Vastahan tuo on viikon odottanut palauttamista. En todellakaan aio maksaa 30 euroa puutarhanhoitokirjasta, kun asia ei minua kiinnosta pätkääkään ja oman kerrostalon piha on täysin harmaa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
prosessi

Re: KerpeleKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja prosessi »

ninnithequeen kirjoitti:
prosessi kirjoitti: Asuvat siellä toistaiseksi, ostettuja tuttipullovauvoja kun ovat. Niiden täytyy kasvaa vähän, ennen kuin niitä uskaltaa laittaa samoihin tiloihin omien aikuistemme kanssa. Ja lisäksi miljoona tuttipullollista maitoa on helpompaa tarjoilla sisällä, kuin ravata jatkuvasti talon ja navetan väliä.
Hih.
Tuon kun kerron ukolleni, niin se ei enää pidä mua maailman pahimpana eläinhulluna. Sille tuppaa olemaan kissat sängyssä ihan tarpeeks :lol:
:P Eipä meilläkään olla niitä kaikkein pahimpia, vaikka äitini meillä kyläillessään aina järkyttyykin. Lorenzilla sisälle pääsivät jopa hanhet ja naakat, ja linnut ovat noin yleensäkin jumalattomia paskatykkejä. Varsinkin hanhien taipumus paskoa niin, että paska lentää pari metriä suoraan taaksepäin, on aika karmaiseva. Samaten Lorenzin vaimo oli katkera mustikoita syöneiden naakkojen jäljistä sohvassa. Puhumattakaan siitä, että Lorenz katsoi parhaaksi pitää omaa vauvaansa häkissä, koska kaikkien elikoiden häkittäminen vauvan turvallisuuden takaamiseksi olisi ollut mahdoton urakka.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: KerpeleKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Clay »

Puhumattakaan siitä, että Lorenz katsoi parhaaksi pitää omaa vauvaansa häkissä, koska kaikkien elikoiden häkittäminen vauvan turvallisuuden takaamiseksi olisi ollut mahdoton urakka.

*reps*

Aika karua.. vaikka enpä tiedä miten pinnasänky eroaa häkistä lapsen näkökulmasta. Olen joskus miettinyt ensimmäistä muistoani lapsuudesta ja musta tuntuu, että muistan miten olen maannut pinnasängyssä hereillä.
Nyt penikseni on fantastinen!
ninnithequeen

Re: KerpeleKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Clay kirjoitti:Olen joskus miettinyt ensimmäistä muistoani lapsuudesta ja musta tuntuu, että muistan miten olen maannut pinnasängyssä hereillä.
Samikset!
Bliss

Re: KerpeleKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Clay kirjoitti:Mikäs työpaikka tämä on? Pahoin pelkään, etten pysty opiskelulla rahoittamaan janoani..
Graafisen alan töitä. Ei sovi myöskään kovin janoiselle.....
ninnithequeen

Re: KerpeleKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Bliss kirjoitti:
Clay kirjoitti:Mikäs työpaikka tämä on? Pahoin pelkään, etten pysty opiskelulla rahoittamaan janoani..
Graafisen alan töitä. Ei sovi myöskään kovin janoiselle.....
Nyt tuli repsahdus.
Clayllä kun ei tuo kynäkään tuppaa pysymään kädessä tärinän vuoksi :lol:
Kid

Re: KerpeleKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kid »

Nyt rauhottu meno. Kohta kahvia ja tupakkaa. Ja duunin jälkeen postikeikkaa pukkaa - kesävaatteet tuli ja huomenna sänky :ohyeah:
millivanilli

Re: KerpeleKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Vika + 2 tpk.

Koskakohan tämä koomaaminen loppuu? ihan psyykkistä laatua. Tuntuu, ettei riitä, vaikka kuinka pitkät yöunet nukkuisi.
slam

Re: KerpeleKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja slam »

faking boring...voisi kait sitä syödä...
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: KerpeleKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Jooo, ei täälläkään kunnon unia vieläkään. Tosin otin äsken ihan pikkuset tirsat. Repäsin ja lähdin tos aamulla lenkille, huh huh. 40 min kesti, ja olin melko valmista matskua sen jälkeen. Hirveitä ylämäkiä tuolla lenkkipolulla, joista osa vielä jäässä ja loskassa. Niitä sitten painot nilkoissa lipsutella ylös, aargh. Kertaakaan en kävellyt sentään. Kaikki vaatteet meni saman tien pesukoneeseen. Aika raju alotus tällasen rapulaputken jälkeen. Mut kiva ilma, aurinko paistaa ja silleen.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: KerpeleKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Clay »

ninnithequeen kirjoitti:
Bliss kirjoitti:
Clay kirjoitti:Mikäs työpaikka tämä on? Pahoin pelkään, etten pysty opiskelulla rahoittamaan janoani..
Graafisen alan töitä. Ei sovi myöskään kovin janoiselle.....
Nyt tuli repsahdus.
Clayllä kun ei tuo kynäkään tuppaa pysymään kädessä tärinän vuoksi :lol:
Mun mielestä toi lähentelee jo syrjintää.. ja eikai ne enää kynällä hirveesti riipustele - paitsi ehkä jollain magical laserkynällä.
Nyt penikseni on fantastinen!
Kid

Re: KerpeleKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kid »

Suvinen kirjoitti:Joko siitepölyaika on alkanut? Tuntuu että joka aamu on nenä umpitukossa.
Taitaapi olla ja toi katupöly ei auta kans yhtään oloon ja tukkosuuteen...
millivanilli

Re: KerpeleKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Mä lähden tästä nostamaan asfalttipölyä.. WroooOM! eli kotio..

Ihme nysätyöpäiviä.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: KerpeleKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Durasel kirjoitti:Viduttaako?
V: No ei ees.
Pyykkinarulla roikkuu kaikki villaset talvivaatteet, joutavat talvisäilöön.
Muutenki tullu pyykättyä kiitettävästi, harjotteluraportin tekeminen alotettu
ja seuraavaks tää alkais parin neitosen kans suunnitteleen enskesän leiriä! Jee. :P
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
killkill

Re: KerpeleKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja killkill »

Bliss kirjoitti:Graafisen alan töitä. Ei sovi myöskään kovin janoiselle.....
Palkkaa mut alihankkijaksi? Omppukonetta ei valitettavasti ole :D
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: KerpeleKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mo,

Iltavuorossa, kiirettä pukkaa.. Sellanen ilma ulkona että ketuttaa istua sisällä kainalosauvameren keskellä.
The great club outshines the individual, always and forever.
Durasel

Re: KerpeleKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Durasel »

Nyt lähen kengittelemään vidduun täältä. Lompakkoa ei vieläkään ole löytynyt, prkl!
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: KerpeleKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja sipsi »

hebuli kirjoitti: Sipsille voisin laittaa vaikka yv:nä tänään aiemmin kirjoittamani pitkän sepustuksen, mitä Mementon loppupuoliskolla tapahtui ja selvisi. :wink:
Laittaa! Laittaa! Laittaa! :cheer:
Oli nimittäin pirun kiinnostava leffa. Nukahdin vaan ja ainoastaan siks, ku univelat paino päälle. Tosin täs on kyl se ongelma, et en muista yhtään missä vaiheessa simahdin.
Kiitos!

Tänään kahville (!!!!) vanhojen ystävätärten kanssa. Ihan luxusta.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
AarneAnkka

Re: KerpeleKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Nyt kotiin potemaan tätä väsymyspäänsärkyä. Himsketti, kun pitäisi vielä illalla jaksaa hapkidoida epsin harrastuspaikassa. Tuleekohan siitä tällä ololla mitään? Tai no eiköhän oloni parane kunhan pääsen tästä koneen äärestä kyhjöttämästä. Alkaa kuvaruudunkuvat tulla jo uniinkin.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: KerpeleKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Ainiin, jos kukaan sattumoisin on vielä kiinnostunut mun henkilökohtaisen elämäni yksityiskohdista, niin asiat on nyt hyvin, tai ainakin vaikuttaa siltä. Olo on parempi, ja kevät tulee. Tuli putsattua ilmaa sitten ihan olan takaa, halittu ja pusittu, ja nyt otettu käyttöön huiman halpaa viiniä ja hyvää seksiä- käytöntö: toimii.

Ei mulla muuta.. aivoleikkauksen pariin -->
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: KerpeleKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti: Ei mulla muuta.. aivoleikkauksen pariin -->
Ne siis vihdoin laittaa sulle aivoinplantin?
:perse:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: KerpeleKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:
Elppis kirjoitti: Ei mulla muuta.. aivoleikkauksen pariin -->
Ne siis vihdoin laittaa sulle aivoinplantin?
:perse:
Ei valitettavasti, aikaisempi on jo juurtunut kiinni ja on niin kovassa käytössä, ettei uutta tarvittukaan! *trööt*
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: KerpeleKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja par-sky »

mies saa viimein passin hommattua. nyt mulla on toivoa päästä ulkomaille :)
Me transmitte sursum, Caledoni!
Vastaa Viestiin