KerpeleKeskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
tonttu

Re: KerpeleKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Ei minuu tänään sillain oikeestaan vituta. Eilen oli ilmassa vähän sellasta matalapainetta, mutta sitten se muuttui korkeapaineeksi lopulta.
Mikäs tässä teetä hörppiessä ja kityillessä.
Ja yhelle voisin sanoo, että oot pusnus!
ninnithequeen

Re: KerpeleKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

No ei täällä ainakaan mikään aurinko paista, pöh.
Pyykkiä, siivousta ja lastenhoitoa. Miäs männöö vuorostaan töihin koko illaksi.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: KerpeleKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja par-sky »

äsken saapui tieto että äijän vanhemmat aikoo tulla tänne tänään kylään. Ei tosin meille oo mitään siitä sanonu, mutta kyllä sen tietää, ne tulee kun pommi hiroshimaan. :x
Me transmitte sursum, Caledoni!
RolloTomasi

Re: KerpeleKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

huomenta

there's no point in living if you can't feel alive

the world is not enough

hyvää keskiviikkoa
ninnithequeen

Re: KerpeleKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

par-sky kirjoitti:äsken saapui tieto että äijän vanhemmat aikoo tulla tänne tänään kylään. Ei tosin meille oo mitään siitä sanonu, mutta kyllä sen tietää, ne tulee kun pommi hiroshimaan. :x
Ääh, jos miun appivanhemmat tekisi moista.. Asuvat sen verran kaukana ettei yllätysvierailu onnistu. Yllätysvieraita mie inhoon muutenkin, entinen naapuri tuli ihan milloin huvitti soittelemaan ovikelloa ja suoraan sanottuna kutsui itsensä kahville, vaikka klo 8 sunnuntaiaamuna. Ärh.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: KerpeleKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja par-sky »

ninnithequeen kirjoitti:
par-sky kirjoitti:äsken saapui tieto että äijän vanhemmat aikoo tulla tänne tänään kylään. Ei tosin meille oo mitään siitä sanonu, mutta kyllä sen tietää, ne tulee kun pommi hiroshimaan. :x
Ääh, jos miun appivanhemmat tekisi moista.. Asuvat sen verran kaukana ettei yllätysvierailu onnistu. Yllätysvieraita mie inhoon muutenkin, entinen naapuri tuli ihan milloin huvitti soittelemaan ovikelloa ja suoraan sanottuna kutsui itsensä kahville, vaikka klo 8 sunnuntaiaamuna. Ärh.
kyllä meille kylään saa tulla yllättäenkin, mutta silloin ei napista jos ei ole mitään tarjottavaa, ei ole siivottu tai on omia suunnitelmia ja menoja.
Me transmitte sursum, Caledoni!
ninnithequeen

Re: KerpeleKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

par-sky kirjoitti:kyllä meille kylään saa tulla yllättäenkin, mutta silloin ei napista jos ei ole mitään tarjottavaa, ei ole siivottu tai on omia suunnitelmia ja menoja.
Njoo, meillä kun on laatuaika muutenkin vähissä, niin parin tunnin kahvikyläilyt kuudesti viikossa alkoivat kyllä suoraan sanottuna vituttamaan....
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: KerpeleKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja par-sky »

miksei mulle voida suoraan soittaa ja sanoa että mitä jos tultais kylään? onko se niin vaikeeta? ilmeisesti on, sillä usein kuulen tämmöset asiat miehen veljen vaimon kautta. se onneksi soittaa ja kysyy, että onko mulle kerrottu että sieltä ollaan tulossa. yleensä kun miehen vanhemmat tietää jo kuukauden päähän missä ovat milloinkin.

en tiiä mihin ne tolla pyrkii. mutta ne ei oo tajunnu että miniät liittoilee salaliittoillakseen
Me transmitte sursum, Caledoni!
killkill

Re: KerpeleKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja killkill »

Kai se on hyväksyttävä tosiasia, että palautuminen fyysisestä rasituksesta ei ole enää yhtä nopea kuin parikymppisenä. Jalat ja selkä saivat totisesti eilen osansa. Olo on vähän nuutunut eikä oikein saa itseään käyntiin.

Ilahduttavaa kuitenkin huomata että vähäisestäkin salilla ramppaamisesta on jotain hyötyäkin. Eilen kannoin kahdet tupla-12:set toiseen kerrokseen pysähtymättä ja hengästymättä. [painavat noin 30 kiloa ketale]
slam

Re: KerpeleKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja slam »

kohtalaisen lämmintä ilmaa... tylsöä... nälkä... syöntiä
RuNkkuTonttu

Re: KerpeleKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Tänään ei sitten päässyt liikkeelle ajoissa, mutta nautitaan vielä sairaslomasta kun sitä on. Hesari ja Aku Ankka luettu rauhassa nauttien Vietnamilaisesta kahvista.

Pitäisi kai lähteä kohti salia vai tiskaisiko ensin? Tekemistä riittäisi sn verran, että joutuu varmaan turvautumaan vanhaan hyväksi havaittuun keinoon eli listojen kirjoitteluun muuten tämä päivä menee taas vaan lonniessa.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: KerpeleKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Juu ei meillä idässä mikään paista! Tylsää.
Ja sekin on kovin tylsää, etten mäkään nähny Mementon loppuosaa. Ihan naurettavaa, ettei voi pysyä sen vertaa hereillä..
Mut muuten on huomattavasti parempi päivä ku eilen. Ainakin työpäivän osalta, ku ei oo enää darraa. 8)
Sitäpaitsi oon hiffannu et ihmisissä on vielä sellasta peruskiltteyttä jäljellä. Jopa miehissä. Tai ainaki mua nuoremmissa miehissä.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
killkill

Re: KerpeleKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja killkill »

Meinas unohtua... reissussa ollessa ladattiin kaverin kännykkäkamerallaan ottamia kuvia sukelluskohteesta läppäriini. Rupesin kotona katselemaan. Kuinka ollakaan, joukossa on ilmeisen henkilökohtaisia maisemakuvia (mies muna kädessä, vaimon piNppi ja peba). Voi olla seuraavan kerran tavatessa pokassa pitelemistä :mrgreen:
ninnithequeen

Re: KerpeleKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

sipsi kirjoitti:Juu ei meillä idässä mikään paista! Tylsää.
Ja sekin on kovin tylsää, etten mäkään nähny Mementon loppuosaa. Ihan naurettavaa, ettei voi pysyä sen vertaa hereillä..
Mut muuten on huomattavasti parempi päivä ku eilen. Ainakin työpäivän osalta, ku ei oo enää darraa. 8)
Sitäpaitsi oon hiffannu et ihmisissä on vielä sellasta peruskiltteyttä jäljellä. Jopa miehissä. Tai ainaki mua nuoremmissa miehissä.
Hips murusti!

Mitä mitä? Onko se saanut nuorta lihaa???
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: KerpeleKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja sipsi »

ninnithequeen kirjoitti:
sipsi kirjoitti:Juu ei meillä idässä mikään paista! Tylsää.
Ja sekin on kovin tylsää, etten mäkään nähny Mementon loppuosaa. Ihan naurettavaa, ettei voi pysyä sen vertaa hereillä..
Mut muuten on huomattavasti parempi päivä ku eilen. Ainakin työpäivän osalta, ku ei oo enää darraa. 8)
Sitäpaitsi oon hiffannu et ihmisissä on vielä sellasta peruskiltteyttä jäljellä. Jopa miehissä. Tai ainaki mua nuoremmissa miehissä.
Hips murusti!

Mitä mitä? Onko se saanut nuorta lihaa???
Haa. Mitä sä nyt tälläsiin meet tarttumaan? Epäoleellista nippelitietoa. Oon muutenki niin salamyhkänen, etten myönnä enkä kiellä.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
ninnithequeen

Re: KerpeleKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

sipsi kirjoitti:Haa. Mitä sä nyt tälläsiin meet tarttumaan? Epäoleellista nippelitietoa. Oon muutenki niin salamyhkänen, etten myönnä enkä kiellä
Pyh ja pah. Kerro mammalle ny.
Muuten en saa unta ens yönä 8)
prosessi

Re: KerpeleKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Meillä taas viime yönä ei pahemmin nukuttu. Täytynee aloittaa muistilista aiheesta "ei näin".

Ei näin:
Kolme karitsaa makuuhuoneessa on huono idea. Ainakin jos ne juoksevat jonossa ympäri huonetta tyyliin kloppeti-kloppeti-kloppeti-kloppeti-kloppeti-kloppeti-kloppeti-klop jne. Tai pitävät raisuja turnajaisia, joissa otetaan vauhtia huoneen eri päistä ja pusketaan luupäät yhteen juuri sängyn vieressä.
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: KerpeleKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

prosessi kirjoitti:Meillä taas viime yönä ei pahemmin nukuttu. Täytynee aloittaa muistilista aiheesta "ei näin".

Ei näin:
Kolme karitsaa makuuhuoneessa on huono idea. Ainakin jos ne juoksevat jonossa ympäri huonetta tyyliin kloppeti-kloppeti-kloppeti-kloppeti-kloppeti-kloppeti-kloppeti-klop jne. Tai pitävät raisuja turnajaisia, joissa otetaan vauhtia huoneen eri päistä ja pusketaan luupäät yhteen juuri sängyn vieressä.
Olet tainnut ymmärtää tuon "lampaiden laskemisen" pikkasen väärin.
hebuli

Re: KerpeleKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Jee jee. :cheer: Pitkästä aikaa taas kokee näitä ns. ison talon etuja, luulin niiden aiemmin olevan urbaania legendaa. Koska olin osoittanut pienoista epäilystä ja epätyytyväisyyttä tulevia hommiani ja epäselvää rooliani kohtaan (ja aloin sen takia alustavasti katsellakin muita hommia, joko talon sisällä tai muualla), tultiin mulle ihan hopealautasella tarjoamaan vaihtoehtoista roolia toisessa päässä organisaatiota. Pitää vaan itse ottaa selvää uudesta hommasta ja päättää kumpaa alkaisi tehdä. Valinnanvara on aina hyväksi, ainakin tällä hetkellä innostuneempi uudemmasta tarjotusta jobista, vaikka työmatka piteneekin selvästi.

Sipsille voisin laittaa vaikka yv:nä tänään aiemmin kirjoittamani pitkän sepustuksen, mitä Mementon loppupuoliskolla tapahtui ja selvisi. :wink:

Mutta nyt syömään.
Viimeksi muokannut hebuli, 19.04.2006 12:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
prosessi

Re: KerpeleKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Kimmen kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Meillä taas viime yönä ei pahemmin nukuttu. Täytynee aloittaa muistilista aiheesta "ei näin".

Ei näin:
Kolme karitsaa makuuhuoneessa on huono idea. Ainakin jos ne juoksevat jonossa ympäri huonetta tyyliin kloppeti-kloppeti-kloppeti-kloppeti-kloppeti-kloppeti-kloppeti-klop jne. Tai pitävät raisuja turnajaisia, joissa otetaan vauhtia huoneen eri päistä ja pusketaan luupäät yhteen juuri sängyn vieressä.
Olet tainnut ymmärtää tuon "lampaiden laskemisen" pikkasen väärin.
:oops:

Sain kuitenkin noiden kiusanhenkien takia elukkakuvakokoelmaani päivitettyä (http://www.palvelumaatti.fi/uusimmat.html).
Elukka

Re: KerpeleKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Viimeinen-plus-yksi-TPK.
Kyllä vituttaa. :maanantai:
Oli taas toi liikkeelle lähtö tänään niin maan perskatin vaikeeta, karitsaisten maidot levis reisille (tai no, ainakin ainakin osa niistä), työmatkaan tuhraantui kohtuuttomasti aikaa ja sattui vielä loppumatkaa kävellessäni hauska tapaus:

"Mikähän tuolla mun kengässä oikein hiertää?"
*pysähtyy viereisen kahvilan ovenpieleen kaivamaan kenkää*
Kenkää takaisin laittaessa: "Hei, hetkinen, mihin märkään toi käsi nyt osui? Hyi saatana, jonkun tuhkiksena käyttämä pahvimuki täynnä röökivettä! :laatta: "
Hetken päästä: "Ei perkele, se kivi on vieläkin siellä kengässä ja on jotenkin päässyt sukan sisään! :maanantai: "
Elukka

Re: KerpeleKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elukka »

prosessi kirjoitti:Meillä taas viime yönä ei pahemmin nukuttu. Täytynee aloittaa muistilista aiheesta "ei näin".

Ei näin:
Kolme karitsaa makuuhuoneessa on huono idea. Ainakin jos ne juoksevat jonossa ympäri huonetta tyyliin kloppeti-kloppeti-kloppeti-kloppeti-kloppeti-kloppeti-kloppeti-klop jne. Tai pitävät raisuja turnajaisia, joissa otetaan vauhtia huoneen eri päistä ja pusketaan luupäät yhteen juuri sängyn vieressä.
:shock: Kyllä mä vaan nukuin ihan 130% tosta mellastuksesta huolimatta.
Eikös sun pitänyt olla perheen virallinen unikeko?
ninnithequeen

Re: KerpeleKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elukka kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Meillä taas viime yönä ei pahemmin nukuttu. Täytynee aloittaa muistilista aiheesta "ei näin".
Ei näin:
Kolme karitsaa makuuhuoneessa on huono idea. Ainakin jos ne juoksevat jonossa ympäri huonetta tyyliin kloppeti-kloppeti-kloppeti-kloppeti-kloppeti-kloppeti-kloppeti-klop jne. Tai pitävät raisuja turnajaisia, joissa otetaan vauhtia huoneen eri päistä ja pusketaan luupäät yhteen juuri sängyn vieressä.
:shock: Kyllä mä vaan nukuin ihan 130% tosta mellastuksesta huolimatta.
Eikös sun pitänyt olla perheen virallinen unikeko?
Hemmetin tyhmä kysymys:
Mitä ne karitsat teidän makuuhuoneessa teki...?

:shock:
prosessi

Re: KerpeleKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja prosessi »

ninnithequeen kirjoitti:Hemmetin tyhmä kysymys:
Mitä ne karitsat teidän makuuhuoneessa teki...?

:shock:
Asuvat siellä toistaiseksi, ostettuja tuttipullovauvoja kun ovat. Niiden täytyy kasvaa vähän, ennen kuin niitä uskaltaa laittaa samoihin tiloihin omien aikuistemme kanssa. Ja lisäksi miljoona tuttipullollista maitoa on helpompaa tarjoilla sisällä, kuin ravata jatkuvasti talon ja navetan väliä.
ninnithequeen

Re: KerpeleKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

prosessi kirjoitti: Asuvat siellä toistaiseksi, ostettuja tuttipullovauvoja kun ovat. Niiden täytyy kasvaa vähän, ennen kuin niitä uskaltaa laittaa samoihin tiloihin omien aikuistemme kanssa. Ja lisäksi miljoona tuttipullollista maitoa on helpompaa tarjoilla sisällä, kuin ravata jatkuvasti talon ja navetan väliä.
Hih.
Tuon kun kerron ukolleni, niin se ei enää pidä mua maailman pahimpana eläinhulluna. Sille tuppaa olemaan kissat sängyssä ihan tarpeeks :lol:
Vastaa Viestiin