KerpeleKeskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
JakeBlues

Re: KerpeleKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja JakeBlues »

Durasel kirjoitti:Viduttaako?
Karhu ehdottaa maksettavaksi 900 egeä, eikä siltikään vituta. Pitäisköhän kuitenkin vituttaa?! Ei pysty. Olo on niin mainio, etten edes karhua kavahda. Jos terveyspalvelujen ylläpitoa voin vain mitenkään tukea, niin kaikin mokomin, veli karhu. Taidanpa lähteä ruokkimaan hyvää oloa pieksemällä reikäpalloa naruista ja metallista kyhättyyn kohteeseen. Aloittakaa hyvät ihmiset iloisempi torstai!
ElanorRaven

Re: KerpeleKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Minä elän!

Haukkasin liian ison palan kerralla ja pyöräilin petollisessa kevätkelissä pyöräkaupasta 10 kilometrin matkan vanhempien luo täysin rapakunnossa. Aamulla jo oli vähän kurkku karheana, niin nytkös vasta onkin raato meininki. Pyörä jäi vanhempien takapihalle ja minä pääsin isän kyydissä kotiin :?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: KerpeleKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

*kiehuu*
The great club outshines the individual, always and forever.
millivanilli

Re: KerpeleKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Elppis kirjoitti:*kiehuu*
*heittää kylmää vettä niskaan*

mäkin kiehun.. kuume nousee. olen älämölötellyt kohta pari tuntia.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: KerpeleKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Päivystäjänä koululla. Vituttaa.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
AarneAnkka

Re: KerpeleKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Starflare kirjoitti:
AarneAnkka kirjoitti:pitäisi vielä illalla jaksaa hapkidoida epsin harrastuspaikassa.
No mutta! Hienon lajin olet valinnut :) .
En minä sitä valinnut, eps vaan ehdotti että käyn koettamassa. Ja nysse on tehty. Masu täynnä nuudeleita hölskyin alun kuntoverryttelyssä, ja sitten nyrkkeiltiin ja mattopainittiin. Pärjäsin kohtalaisen hyvin vetreitä ja nopeita lukiolaisia vastaan, tosin se taisi kai johtua vain massastani. Kylläpä oli hikistä ja rankkaa. Mutta hauskaa. Nyt tunnen itseni paremmin. :)
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: KerpeleKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Lopetan kohta kityilyn kun ei saa rauhassa edes töllöä kattoa ettei joku pomppaa silmille, prkl.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
snowmen
Elämätön Kitisijä
Viestit: 283
Liittynyt: 14.08.2005 19:11
Paikkakunta: Itävaltava
Viesti:

Re: KerpeleKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja snowmen »

Huomenta päivää! Jippii täällä paistaa aurinko ensimmäistä kertaa viikkoon. :cheer:
Kohta vois köpötellä tohon terassille ottaa aurinkoa, kun se nyt vihdoin paistaa... Huomiseks ne on taas *kele* luvannu lisää lunta!!! Eiks toi 325.cm ala jo pikkuhiljaa RIITTÄMÄÄN??? Ei täällä vaan pääse millään fillarilla ajelee... (ei ole yhtään katkera eräille)
-Eihän tuolla naamalla voi muuta tehdä, kuin kusta muuntajaan-
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: KerpeleKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Lämpöä on jo 37,4 astetta ja vähän kutittaa kurkkua välillä. Mä taidan kuolla tähän tautiin.

Huomenna kuitenkin haen pyöräni kotiin.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Starflare

Re: KerpeleKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Starflare »

AarneAnkka kirjoitti:
Starflare kirjoitti:
AarneAnkka kirjoitti:pitäisi vielä illalla jaksaa hapkidoida epsin harrastuspaikassa.
No mutta! Hienon lajin olet valinnut :) .
En minä sitä valinnut, eps vaan ehdotti että käyn koettamassa. Ja nysse on tehty. Masu täynnä nuudeleita hölskyin alun kuntoverryttelyssä, ja sitten nyrkkeiltiin ja mattopainittiin. Pärjäsin kohtalaisen hyvin vetreitä ja nopeita lukiolaisia vastaan, tosin se taisi kai johtua vain massastani. Kylläpä oli hikistä ja rankkaa. Mutta hauskaa. Nyt tunnen itseni paremmin. :)
Minä olen kohta pari kuukautta käynyt Hapkidossa, ja helvetin kivaa on ollut. Varsinkin kun on jo melkoisesti kokemusta noista lajeista ennestään niin pystyy mättämään rankemmin ylempien kanssa :) . Hieno laji kertakaikkiaan.
Bigmama

Re: KerpeleKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bigmama »

Mulla on vähä paha olo.
Durasel

Re: KerpeleKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Durasel »

Bigmama kirjoitti:Mulla on vähä paha olo.
Sulla olla kirjoitusripuli? Jaksuja.
Bigmama

Re: KerpeleKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bigmama »

Sekin. Toistuu taas puolen vuoden päästä. Mut oon vähä unohtanut syödä. Tai sit söin liikaa, vaikea sanoa.
AarneAnkka

Re: KerpeleKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Starflare kirjoitti:Minä olen kohta pari kuukautta käynyt Hapkidossa, ja helvetin kivaa on ollut. Varsinkin kun on jo melkoisesti kokemusta noista lajeista ennestään niin pystyy mättämään rankemmin ylempien kanssa :) . Hieno laji kertakaikkiaan.
Joo, tota vois vaikka ruveta harrastamaan (jos liikunnantäyteisestä viikostani vain löytyy saumaa). Että ei kun vaan etsimään sopivaa mestaa lähiseudulta.
Vastaa Viestiin