Milloin sait ekan kakskyt donnasen?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Milloin sait ekan kakskyt donnasen?

Viesti Kirjoittaja mölli »

Meikä oli jotain 19 tai 20v kun oli eka 20k ekee tilillä ja niille vanhuksille jotka sai sen markka aikana on sit rajana 120 donaa markoissa. Eka 50 donaa markkoissa tais olla 18v. Muista kun sain äidiltä muutaman tonnin verran osakkeita 8v jotka möin sitten tupla hinnalla pois ja mulla oli jotain lähes 10 dona sen jälkeen.
Kingi I
nokkaelain

Re: Milloin sait ekan kakskyt donnasen?

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Keskituloinen suomalainen voi halutessaan säästää tuollaisen summan ansaitsemistaan rahoista muutamassa vuodessa. Useimpien vanhemmilla on omaisuutta kuten vaikka asunto, mutta harvalla on sen verran iso reikä päässä, että mainostavat, millaisia summia äiti on laittanut tilille minkäkin ikäisenä.
Geetzu

Re: Milloin sait ekan kakskyt donnasen?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

McJanne kirjoitti:Kysynkin jatkoksi milloin sinulla oli eka kerran 50k€ ulosotossa?
Hehe, jätkä brassailee.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Milloin sait ekan kakskyt donnasen?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mulla ei ole koskaan ollut kakskymppistä Donnaa. Liian nuoria mun makuun.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Elukka

Re: Milloin sait ekan kakskyt donnasen?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Lolita kirjoitti:Mulla ei ole koskaan ollut kakskymppistä Donnaa. Liian nuoria mun makuun.
:komp: Nainen se olla pittää eikä mikään tytönheitukka.
Onneksi olen onnistunut skotaamaan itseäni (jopa hulppeat ½ vuotta :D) vanhemman ja kypsemmän Naisen.
hebuli

Re: Milloin sait ekan kakskyt donnasen?

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Muistaakseni Monopolissa. Hankin sillä kalliin ja kauniin kämpän Erottajalta. Siihen aikaan minulla oli myös sellainen hassun näköinen hopeanvärinen koira, Vuffe nimeltään.
Viimeksi muokannut hebuli, 19.04.2006 13:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ninnithequeen

Re: Milloin sait ekan kakskyt donnasen?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elukka kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Mulla ei ole koskaan ollut kakskymppistä Donnaa. Liian nuoria mun makuun.
:komp: Nainen se olla pittää eikä mikään tytönheitukka.
Onneksi olen onnistunut skotaamaan itseäni (jopa hulppeat ½ vuotta :D) vanhemman ja kypsemmän Naisen.
Miun ukko on mua 2 vuorokautta nuorempi.
Ex-mies oli huikeat 15 minuuttia nuorempi.
Mä en kato ota ko ihan samanikäsiä ;)
Leila

Re: Milloin sait ekan kakskyt donnasen?

Viesti Kirjoittaja Leila »

Vasta ihan äsken, kun mummu kuoli ja jätti pienen perinnön. Mulla olisi kylläparempi mieli, jos mummu olis itse hassutellut vähät rahansa jonnekin. Mummu olisi ollut sen arvoinen.
eps

Re: Milloin sait ekan kakskyt donnasen?

Viesti Kirjoittaja eps »

Leila kirjoitti:Vasta ihan äsken, kun mummu kuoli ja jätti pienen perinnön. Mulla olisi kylläparempi mieli, jos mummu olis itse hassutellut vähät rahansa jonnekin. Mummu olisi ollut sen arvoinen.
Minä sain ensimmäisen mummon kuollessa vanhoja joulukoristeita ja toisen mummon kuollessa neljä huonekasvia. :)

e.
hebuli

Re: Milloin sait ekan kakskyt donnasen?

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Lucky you! Minä sain risan pyörätuolin ja vuoden satsin aikuisten vaippoja.
eps

Re: Milloin sait ekan kakskyt donnasen?

Viesti Kirjoittaja eps »

hebuli kirjoitti:Lucky you! Minä sain risan pyörätuolin ja vuoden satsin aikuisten vaippoja.
Hmm, noin ajatellen puhut kyllä asiaa. Sitä paitsi ne joulukoristeet on vielä tallessa ja kukistakin kaksi elää edelleen. Yksi kukista kuoli pian siirron jälkeen ja toinen kuoli viime muutossa. En taida olla yhtä taitava kukkien kasvattaja kuin mummoni.

e.
Aito_Johanna

Re: Milloin sait ekan kakskyt donnasen?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

eps kirjoitti: Hmm, noin ajatellen puhut kyllä asiaa. Sitä paitsi ne joulukoristeet on vielä tallessa ja kukistakin kaksi elää edelleen. Yksi kukista kuoli pian siirron jälkeen ja toinen kuoli viime muutossa. En taida olla yhtä taitava kukkien kasvattaja kuin mummoni.
Onko minun sinulta saamani kiinanruusu, joka muuten taas kukkii vallan kauniisti, osa mummosi perintöä? Ei sillä että varsinaisesti tekisin tällä tiedolla mitään, mutta onhan mukava tuntea huonekasvinsa historia.
eps

Re: Milloin sait ekan kakskyt donnasen?

Viesti Kirjoittaja eps »

Aito_Johanna kirjoitti: Onko minun sinulta saamani kiinanruusu, joka muuten taas kukkii vallan kauniisti, osa mummosi perintöä? Ei sillä että varsinaisesti tekisin tällä tiedolla mitään, mutta onhan mukava tuntea huonekasvinsa historia.
On. Se on pistokas siitä isosta kukasta, joka on olohuoneessani - ja joka siis on mummoni kiinanruusu.

e.
Pehmovanukas

Re: Milloin sait ekan kakskyt donnasen?

Viesti Kirjoittaja Pehmovanukas »

eps kirjoitti:On. Se on pistokas siitä isosta kukasta, joka on olohuoneessani - ja joka siis on mummoni kiinanruusu.

e.
Eli A_J:n peilissä voi näkyä öisin hymyilevän mummon haamu 8)
ninnithequeen

Re: Milloin sait ekan kakskyt donnasen?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Pehmovanukas kirjoitti:
eps kirjoitti:On. Se on pistokas siitä isosta kukasta, joka on olohuoneessani - ja joka siis on mummoni kiinanruusu.
Eli A_J:n peilissä voi näkyä öisin hymyilevän mummon haamu 8)
Soot kauhee!!!!!111
Pehmovanukas

Re: Milloin sait ekan kakskyt donnasen?

Viesti Kirjoittaja Pehmovanukas »

ninnithequeen kirjoitti:Soot kauhee!!!!!111
Jåå. Mulla näkyy aina aamuisin peilissä wanhan pierun haamu. Se näyttää aina siltä että on herännyt kesken unien ja kiroilee. Hiton pelottavaa.
hebuli

Re: Milloin sait ekan kakskyt donnasen?

Viesti Kirjoittaja hebuli »

eps kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti: Onko minun sinulta saamani kiinanruusu, joka muuten taas kukkii vallan kauniisti, osa mummosi perintöä? Ei sillä että varsinaisesti tekisin tällä tiedolla mitään, mutta onhan mukava tuntea huonekasvinsa historia.
On. Se on pistokas siitä isosta kukasta, joka on olohuoneessani - ja joka siis on mummoni kiinanruusu.
e.
Eikös kiinanruusu ole lihansyöjäkasvi, joka herää öisin metsästämään?
Aito_Johanna

Re: Milloin sait ekan kakskyt donnasen?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Pehmovanukas kirjoitti:
eps kirjoitti:On. Se on pistokas siitä isosta kukasta, joka on olohuoneessani - ja joka siis on mummoni kiinanruusu.

e.
Eli A_J:n peilissä voi näkyä öisin hymyilevän mummon haamu 8)
No ilmankos se voi niin hyvin! Mummo käy hoitamassa kukkaansa!
Avatar
JoeB
Kitinän uhri
Viestit: 776
Liittynyt: 22.02.2006 18:06
Paikkakunta: ~ 60°N 25°E

Re: Milloin sait ekan kakskyt donnasen?

Viesti Kirjoittaja JoeB »

Jaa-a mahtoiko ikaa ollla 25 kun tuollainen summa oli tilille kertynyt, sit se menikin vahan sen jalkeen asunnon hankintaan.
Vastaa Viestiin