Lostai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
hermine

Re: Lostai

Viesti Kirjoittaja hermine »

Paskat, mä en oo vielä päässyt edes töihin asti enkä tätä menoa pääsekään ennenkun joskus kuudelta. Saa viettää siellä nyt sit taas puoli yötä (tai vaihtoehtoisesti viikonloppua). Nyt mä oikeesti laitan tän kityn kiinni ja kirjoitan tuon koulujutun loppuun. Lyökää mua, jos palaan tänne vielä tänään.
Kid

Re: Lostai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Elppis kirjoitti: Eiks se ollut ens viikolla? Kinopalatsissa muuten menee se vielä! Kyl säkin voit mua joskus sinne kysyä, tää mun "käykö tämä päivä?"- tai "tämä sitten?" alkaa kuulostaa omassa päässä jo kerjäykseltä :)
Käykö sulle ens viikon keskiviikko? Mikä nuista muista leffoista vaan poislukien I A 2?!?! :wink:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lostai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kid kirjoitti:
Elppis kirjoitti: Eiks se ollut ens viikolla? Kinopalatsissa muuten menee se vielä! Kyl säkin voit mua joskus sinne kysyä, tää mun "käykö tämä päivä?"- tai "tämä sitten?" alkaa kuulostaa omassa päässä jo kerjäykseltä :)
Käykö sulle ens viikon keskiviikko? Mikä nuista muista leffoista vaan poislukien I A 2?!?! :wink:
Käy, tällä hetkellä (ei tiedo jos tulee ylläripylläri iltavuoro mutta en usko). Ja katsotaan sitä leffaa sitten myöhemmin!! Röyh...
The great club outshines the individual, always and forever.
Kid

Re: Lostai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Elppis kirjoitti: Ja katsotaan sitä leffaa sitten myöhemmin!! Röyh...
Ok, ja otetaan myös oluet ja katotaan ruokalistaakin myöhemmin :D
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Lostai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Tehokas päivä tänään :)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
ninnithequeen

Re: Lostai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Georgina kirjoitti:Tehokas päivä tänään :)
Joo, aluks näytti heikolta täälläkin, mutta kun miulle ilmoitettiin että pääsen pyörittelemään multaa niin intoa alkoi löytymään! Viuh viuh, ku mamma siivoo :D
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lostai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Georgina kirjoitti:Tehokas päivä tänään :)
Hei, jos oot noin tehokas, niin käyks katsomassa tuolla ikiliikkujien myydään/ostetaan/vaihdetaa- topikissa mun "ilmoitusta"? *winkwink*
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Lostai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Pari vapaapäivää takana ja hetiku töihi pääsee, ni himokiirus. Kerkee ees kityileen.
Semmosta se täällä on, yks tulee, toinen menee....
Tänää näyttää turkulaisia nuoria miehiä tulevan tänne melkei enemmän ku laki sallii...
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Enthu

Re: Lostai

Viesti Kirjoittaja Enthu »

mihin se lähes 3 kk katosi??? 2,5 vkon päästä jo harjoittelupaikan loppuarviointi ja 19.5 viimeinen työpäivä (ellei halua jatkaa 3 kk lisää
samanlaista orjatyötä,kele ja ole oikeutta edes kieltäytyä jos tarjotaan)
slam

Re: Lostai

Viesti Kirjoittaja slam »

Työvoimatoimistolla oli erittäin tylsä luento, mutta yllättävän mukava käynti kelassa oli ihan positiivinen kokemus. Kaikki paperit oli mukana ja homma sujui nopeasti. :)

Työvirkailija oli ihan mukava myös. Pelottava fobia siitä, että joku saattaisi oikeasti välittää...

A light in the bläk... oo just the fear of the dark

Iron Maiden roks.
killkill

Re: Lostai

Viesti Kirjoittaja killkill »

Durasel kirjoitti:Duunikaverit soittelee videopuheluja konttorin sisällä "lähetääx röökille?", onko meillä tylsää vai tylsää?
Heei, mitenkäs nämä videopuhelut.. jos rauta mahdollistaa mokomat, niin mitä muuta tunkattavaa on? Vai riittääkö kun kilauttaa kaverille ja irvistelee? En nääs ole mokomaa päässyt vielä kokeilemaan... tosin kaveri aiheellisesti huomautti, että "et kai TOSISSASI kuvittele, että joku haluaisi äänesi kuuntelemisen lisäksi katsoa NAAMAASI?"
slam

Re: Lostai

Viesti Kirjoittaja slam »

patterit lopussa laitteesta :P ironista maidenia ei pysty kuuntelemaan :P
Pikku-Akka

Re: Lostai

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

killkill kirjoitti:
Durasel kirjoitti:Duunikaverit soittelee videopuheluja konttorin sisällä "lähetääx röökille?", onko meillä tylsää vai tylsää?
Heei, mitenkäs nämä videopuhelut.. jos rauta mahdollistaa mokomat, niin mitä muuta tunkattavaa on? Vai riittääkö kun kilauttaa kaverille ja irvistelee? En nääs ole mokomaa päässyt vielä kokeilemaan... tosin kaveri aiheellisesti huomautti, että "et kai TOSISSASI kuvittele, että joku haluaisi äänesi kuuntelemisen lisäksi katsoa NAAMAASI?"
Yök, karmeita vekottimia moiset. Paitsi ihan hyödyllisiä oikein käytettyinä, terveydenhoitopuolella tällä hetkellä käytössä diabetes-etävastaanotossa ja psykiatrian (aikuisten ja lasten) etävastaanotossa. Myös traumakirurgia, kipupoli, kuntoutuspoli alkavat käyttää piakkoin kyseisiä vempaimia hyödykseen. Erilaiset kokoukset ja koulutukset onnistuvat hyvin myös videoneukkarilla tai videosillalla. Näin meillä täällä pohjoisessa.
Kid

Re: Lostai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Mä olen rikkipoikkijapinossa. Taas niin kamala päivä ja kamala kiire. No okei, ei niin kamala ku tänne kerkee joskus raapustaa jotain..
Mut väsy on ja kotiin kamala kaipuu. Tunti vielä. EIH!
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Lostai

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Elppis kirjoitti: Sit olis vielä pari muuta leffaa jotka vois kattoo... Ice Age 2, Da Vincin koodi tulee, The Hills Have Eyes ja the HOSTEL (PAKKO KATSOA!!)
Säästä rahat ja ennen muuta hermot. Minä rakastan typeriä, kökköjä kauhuleffoja joiden tehosteet on tehty kolmella eurolla, mutta tämä pätkä oli liikaa. Muistelen hämärästi alkuperäisen olleen huonoudessaan paljon parempi, uusinta oli yksinkertainen, tylsä, huonosti näytelty ja ositettu. En keksi mitään suositeltavaa kohtaa, olisin lähtenyt teatterista kesken pois mutta se tuntuu niin nololta protestoinnilta etten ilennyt. Mutta pysy genressä ja katso illalla kolmoselta Return of the Living Dead. "Elävät kuolleet lähtevät metsästämään lempiruokaansa, eli ihmisten aivoja."
Elämä kantaa, jos sen antaa
ninnithequeen

Re: Lostai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Samettiruusuja kylvetty, samoin kokeilin ihan tuota normisalaattia idätellä ruukussa jo näin aikaisin. Saas nähä mitä tulee? Parin viikon päästä saa sitten salaatinsiemeniä viuhtoa jo pihallekin.
Jaa pitäs siivoomista jatkaa? Joojoo, kohta kohta....
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Lostai

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Melnais kirjoitti:katso illalla kolmoselta Return of the Living Dead. "Elävät kuolleet lähtevät metsästämään lempiruokaansa, eli ihmisten aivoja."
emmä saa, kun miehen mielestä jopa lost on mulle liian pelottava :(
Me transmitte sursum, Caledoni!
slam

Re: Lostai

Viesti Kirjoittaja slam »

toivoen tulee työvoimatoimistosta vielä karenssi ja kotiin ei kulje kaljakassi.
Kid

Re: Lostai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Kuka osaa ranskaa? Miten lausutaan oikein La Paix??? Onko se la pöö, la pee vai miten? Ei saa nauraa, tää on tärkee juttu!
hebuli

Re: Lostai

Viesti Kirjoittaja hebuli »

par-sky kirjoitti:emmä saa, kun miehen mielestä jopa lost on mulle liian pelottava :(
Lost = Kaislikossa Suhisee. :doh:

Jos läksis, joku pyysi kävelylle. En tajua joitakin kommentteja, ehkä se siinä selviää samalla... :roll:
hebuli

Re: Lostai

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Kid kirjoitti:Kuka osaa ranskaa? Miten lausutaan oikein La Paix??? Onko se la pöö, la pee vai miten? Ei saa nauraa, tää on tärkee juttu!
Lausutaan foneettisesti kirjoitettuna jokseenkin "la pε". Toivottavasti auttoi. :P
AarneAnkka

Re: Lostai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Ei tänäänkään ollut yhtään työtehtävää. Onneksi voin laatia luentoani, jotta on ainakin jotain työstettävää. Tulee vaan jotenkin syyllinen / turha olo, kun suurin osa työkavereistani rehkii parhaillaan kiireessä ja niska limassa ja minä vain räimin kattoon.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Lostai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Huomenna eläinlääkäriin, ja ihan hitosti pelottaa että joudun jo marsupapasta luopumaan. :(
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Kid

Re: Lostai

Viesti Kirjoittaja Kid »

hebuli kirjoitti:Lausutaan foneettisesti kirjoitettuna jokseenkin "la pε". Toivottavasti auttoi. :P
Foneettisesti? Molen hei plondi. Eli jos sanon la pee ni se ei oo niin kamalan väärin? Kiitos kuitenkin avusta.

Se on duunissa mukavaa kun ei osaa lausua edes hotellien nimiä oikein ja asiakkaat nauraa mulle..
prosessi

Re: Lostai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Kid kirjoitti:
hebuli kirjoitti:Lausutaan foneettisesti kirjoitettuna jokseenkin "la pε". Toivottavasti auttoi. :P
Foneettisesti? Molen hei plondi. Eli jos sanon la pee ni se ei oo niin kamalan väärin? Kiitos kuitenkin avusta.

Se on duunissa mukavaa kun ei osaa lausua edes hotellien nimiä oikein ja asiakkaat nauraa mulle..
Taitaa itse asiassa olla öö:n ja ee:n välimuoto, eli molemmat ovat melkein oikein.
Vastaa Viestiin