Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Bigmama

Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja Bigmama »

Jos tää on ollut täällä, niin joku varmaan pomppaa silmille
Bigmama

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja Bigmama »

jaa, mulla tulis sellainen kevyehkö novelli..
pikakertaus suhteseen ja siihen kuinka olen pettynyt juuri sinuun, ja minkä kivan jälkeen tulis bänksit.
Mä en oo kyl ikänä oikein seukannut, vaiks oon kahdesti naimisissa.
shue
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 176
Liittynyt: 09.02.2006 20:21

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja shue »

Pitkä lista etsittävän henkilön henkisistä ominaisuuksista. Kokeilin, tulos: tyrkyllä lukuisia täysin päinvastaisia tapauksia, jotka eivät selvästikään edes lukeneet ilmoitusta. Tai ehkä ne lukivat sen ja tulkitsivat sen näin: "Nainen. Pillua." ja se siitä. Yksi pisti mailia vain kertoakseen, ettei ole ketään, joka voisi toiveitani täyttää. Vastasin sille että jaah, se tarkoittaisi sitä, ettei maailmassa ole ensimmäistäkään tervepäistä sinkkumiestä, mikä voi tietysti olla tottakin. En kuullut tyypistä enää :lol:
hebuli

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Varmaan sellaisen varatuille miehille osoitetun jossa ehdotettaisiin parinvaihtoa, jos nykyinen kyllästyttää. Mutta ei vielä.

Shue, kaikki odottavat mielenkiinnolla millainen vaatimuslista sinulla oli miehen (henkisille) ominaisuuksille.
eps

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja eps »

Tällainen:

"Olen syvällinen, liikunnallinen, tupakoimaton, rehellinen ja hyvin säilynyt herrasmies. Tapaisin mielelläni suurin piirtein ikäiseni fiksun naisen, kenestä hyvällä onnella voisi tulla enemmän kuin nimi puhelinmuistiossa.

Vaikka tämä ilmoitus on lyhyt ja töksähtävä, niin kannattaa silti ottaa riski ja kirjoittaa. Ei tiedä, saatat vaikka yllättyä iloisesti."

Arvatkaa montako vastausta tuli?

e.
Aito_Johanna

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Olen kokeillut monenlaisia ilmoja, mutta mielekkäimpänä olen pitänyt sellaista ilmoformaattia, jossa kerron itsestäni - luonteesta, ulkonäöstä, harrastuksista, tulevaisuudentoiveista jne - mahdollisimman paljon, selkeästi ja rehellisesti.
killkill

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja killkill »

Jos joutuisin hakutilanteeseen, en rustaisi varmasti ensimmäistäkään deitti-ilmoa vaan eläisin bachelorina päivieni päätökseen. Tietty jos harrastuksen parista löytyisi toinen samanlaisella passionella lajiin suhtautuva tekki-luolahörhötär, saattaisin kiinnostuakin. Moisen ihmeen tapaamisen todennäköisyys olisi kyllä astronomisen pieni.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Etsitkö akateemista ja sporttista neitoa, joka ei baareissa viihdy? Täältä et sellaista löydä. Sen sijaan löytyisi ihan tavallinen vakituisessa työssä käyvä, pitkä ja hoikka nainen. Virastoaikaan olen pukeutunut hyvin arkisesti ja tavallisesti, en ajattoman klassisesti ja tyylikkäästi. Vapaa-ajalla siellä pahamaineisessa baarissa, missä kukaan ei käy eikä viihdy, tyylini on vapaa ja oma. Tykkään minihameista, korkeista koroista ja saapikkaista. T-paidat hassulla tekstillä vetoavat myös. Joskus käytän kaulapantaa ja omistan muutamia pvc-vaatteita, jotka tosin ovat harvakseltaan käytössä. Jos päätäsi ei ole ajeltu partakoneella, minulla on sinua lyhyemmät hiukset.

Tyly alkuosa ja lyhyttäkin lyhyempi hiusosasto karsi varmaankin epäsopivimmat pois, joten nyt voin tunnustaa olevani oikeasti kiltti ja herttainen hassu höperö, joka tykkää koti-illoista hyvässä seurassa. Tällä hetkellä hyvää seuraa on kissa, mutta toivon asiaan muutosta. Harrastan lukemista, kutomista, leffassa ja keikoilla käyntiä (sekä musiikki- että stand up) ja joskus käyn sauvakävelemässä ja salilla. Laskettelua harrastan ainoastaan pulkalla.

Koska olen kasvanut isoksi, tosin en kovin aikuiseksi, toivon sinullakin olevan mittaa yli 185 sentin. Itse yllän korkojeni kera lähemmäs 190:ä. Muuten minä en sinulta mitenkään suuria vaadi, kroppa kun on jonkinlaisessa kuosissa ja alkoholia ei kulu usein sammiokaupalla, niin hyvä on. Hyvä tai huono huumorintaju katsotaan isoksi plussaksi ja bonuspisteitä saa rokista ja raskaasta musiikista.
Viimeksi muokannut Lolita, 23.05.2006 21:24. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
ninnithequeen

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lolita, mä oon edelleen sitä mieltä että toi on ihan paras :jee:
Ja niin sua, niin sua....
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

ninnithequeen kirjoitti:Lolita, mä oon edelleen sitä mieltä että toi on ihan paras :jee:
Ja niin sua, niin sua....
Olihan se hyvä ja tuli vastauksia, mutta mä sitten möhlin ja jätin vastaamatta kaikille :oops:
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
ninnithequeen

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lolita kirjoitti: Olihan se hyvä ja tuli vastauksia, mutta mä sitten möhlin ja jätin vastaamatta kaikille :oops:
No höh sun kanssas. Pistä uusiksi tuo sinne vaan sitte!
AarneAnkka

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

eps kirjoitti:Arvatkaa montako vastausta tuli?
Nolla? Sataviisikymmentäkahdeksan?
shue
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 176
Liittynyt: 09.02.2006 20:21

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja shue »

hebuli kirjoitti:kaikki odottavat mielenkiinnolla
Hardly :lol:
hebuli

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja hebuli »

No antaisit nyt?
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

McJanne kirjoitti:Sanos lollis oisko se mun sepustus liian nolo tänne, en osaa itse arvailla :>
Se on ihan sun näköinen, ei yhtään nolo.
Ja nyt mä poistan ton omani.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
eps

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja eps »

Minä sain tuohon äärimmäisen minimaaliseen ilmoitukseen neljä vastausta, mikä oli mielestäni aika hyvin. Ehkä tässä iässä (öhöm) naiset eivät ole enää niin tarkkoja seuransa suhteen.

e.
shue
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 176
Liittynyt: 09.02.2006 20:21

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja shue »

hebuli kirjoitti:No antaisit nyt?
Palataan asiaan puolen vuoden kuluttua. Sitten se on toivottavasti unohtunut jo kaikilta, jotka ovat sen ehkä jollain deittipalstalla nähneet (en vaan halua olla tunnistettavissa). Lähinnä siinä kuuluteltiin tervejärkistä ihmistä, joka on sinut itsensä kanssa eikä epätoivoinen tai muuten ongelmainen tapaus. Tuo pariutuminen kun ei ole mikään itsetarkoitus "olis nyt joku", vaan jos pariudutaan niin sitten pitää olla laatua.
eps

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja eps »

Mielestäni naiset toimivat näissä deitti-ilmoissa hassusti. Ensin tehdään mieletön lista toiveita, joita vastaajat eivät kuitenkaan täytä. Sitten vastataan yhdelle tai kahdelle ja todetaan, että ei tästä mitään tullut.

Jos minä olisin nuori nainen, toimisin näin:

Ekaksi laittaisin asiallisen yleisen ilmoituksen, jossa kertoisin itsestäni. Jos minulla olisi jotain ehdottomia toiveita toisesta, laittaisin ne ilmoon, mutta muuten olisin avoin kaikenlaisille vastauksille.

Koska olisin nainen, saisin tietenkin satoja vastauksia. Lukisin ne kursorisesti läpi ja valitsisin ehkä korkeintaan 30 vähänkään kiinnostavaa. Vastaisin heille ja vaatisin kuvaa.

Kuvansa lähettäneistä varmaan voisi heittää puolet pois, koska "kemia puuttuu" eli äijä näyttää väärältä. Loppujen kanssa sopisin tapaamisesta.

Vasta tavatessa voisin sanoa, onko toisessa mitään mielenkiintoista. Tylsät saisivat puoli tuntia aikaani, mielenkiintoiset saisivat halutessaan uudet treffit.

Tällä tavalla voisin naisena oikeasti valita ehdokkaista enkä vain arvioida heitä vastausten perusteella. Positiivinenkin kirjeistä saatu ensivaikutelma voi kääntyä tavatessa väärin päin, joten useamman ihmisen tapaaminen kannattaa aina.

Tavan huono puoli on siinä, että vastauksen saaneet odottavat uusia kirjeitä. Pahimmassa tapauksessa jostakusta tulee häirikkö. Tämän takia sähköpostiosoitteen pitää olla vain deitti-ilmoitusvastauksia varten ja puhelinnumeroaan ei pidä antaa kuina ikaisintaan toisten tai kolmansien treffien jälkeen. Onneksi tapaamiset voi sopia ilman puhelintakin.

Valitettavasti miehenä en voi seurata edellistä tapaa, sillä valinnanvaraa ei ole niin paljon.

e.
shue
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 176
Liittynyt: 09.02.2006 20:21

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja shue »

eps kirjoitti:olisin avoin kaikenlaisille vastauksille
IMO tuo riippuu siitä, kuinka tärkeänä parisuhdetta pitää. Jos se olisi minulle henki ja elämä, saattaisin asennoitua noin. Mutta tulipahan testattua luetun ymmärtämistä, sillä ilmoituksellani siis. Avoimuus on kuitenkin aika suhteellista, jos vastaus on "olen 33-vuotias kiva mukava hellä romanttinen". Kiitos ei, teki mieli vain vastata että ole ystävällinen ja opettele kielioppi uusiksi...
Viimeksi muokannut shue, 20.04.2006 14:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Edith

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja Edith »

eps kirjoitti:
Jos minä olisin nuori nainen, toimisin näin:

Ekaksi laittaisin asiallisen yleisen ilmoituksen, jossa kertoisin itsestäni. Jos minulla olisi jotain ehdottomia toiveita toisesta, laittaisin ne ilmoon, mutta muuten olisin avoin kaikenlaisille vastauksille.
Tuohon tapaanhan monet, esimerkiksi minä, toimivatkin. Tosin itse ainakaan en ole koskaan maalannut itsestäni kiiltokuvaa enkä kiiltokuvaa ole hakenutkaan, mikä on tietysti rajoittanut vastaajamäärän aina tehokkaasti alle kolmeenkymmeneen. Olen kertonut itsestäni sillä lailla normaalin realistisesti, mitä harrastan, mistä tykkään ja mitä teen ja ajattelen noin muutenkin ja kertonut etsiväni jossain määrin samoin ajattelevaa ja jossain määrin samanikäistä ihmistä.
hebuli

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja hebuli »

shue kirjoitti:Lähinnä siinä kuuluteltiin tervejärkistä ihmistä, joka on sinut itsensä kanssa eikä epätoivoinen tai muuten ongelmainen tapaus.
Jos nuo ovat esittämäsi raja-arvot, ihmettelen todella jos et saa sellaisilta yhtään vastausta, ja varsinkaan että joku väittäisi sinulle pokkana että tuskin tulet sellaista miestä löytämäänkään. Tai sitten tuo oli kovin vapaa käännös siitä mitä ilmoituksessasi oikeasti vaadittiin. :wink:

Asiaan liittyen tai liittymättä, luin eilen Kotilääkärilehden, jossa oli aika osuva artikkeli liittyen erosta selviytymiseen ja mahdolliseen uuteen parisuhteeseen. Siinä oli osuvasti mainittu myös ehdottomista kriteerilistoista mitä ihmisillä monesti on kumppaneilleen, ja kuinka ne kovin usein heittävät häränpyllyä ja toimivat vain sopiviin ihmisiin tutustumisen esteinä.

Omat vaatimukseni jossain vaiheessa olivat että toivoin toisen olevan:
- luonteeltaan iloinen
- suhteellisen itsenäinen (mutta paneutuu kuitenkin parisuhteeseenkin) ja vahva luonteeltaan
- ei mikään hypersuorittaja joka on joka ilta menossa harrastuksissaan ja tekee kaikki päivät ylitöitä (mihin väliin sijoittaa sen seurustelun?)
- omaa vankkaa kokemusta parisuhteista, ei ensikertalaisia eikä kokemattomia kiitos

Varsinaisia ulkonäkövaatimuksia en osannut varmaksi nimetä, joten niitä ei ilmoituksessanikaan ollut. En katsonut tarpeelliseksi mainita esim. "suohirviöt sekä sairaalloisen lihavat tai laihat älkööt vaivautuko".
Viimeksi muokannut hebuli, 20.04.2006 15:38. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
hebuli

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja hebuli »

eps kirjoitti:Mielestäni naiset toimivat näissä deitti-ilmoissa hassusti. Ensin tehdään mieletön lista toiveita, joita vastaajat eivät kuitenkaan täytä. Sitten vastataan yhdelle tai kahdelle ja todetaan, että ei tästä mitään tullut.
Tuntuu riippuvan kovin paljon palvelusta. Joissakin näkee varsin harvoin mitään erityisiä vaatimuslistoja, ja itse asiassa tuntuu että monet naisten ilmoituksista ovat aivan liian laveita ja mitäänsanomattomia, itsestäänkään ei edes kerrota juuri mitään, saati sitten toiveista toisen suhteen. Tai no, yleisin vaatimus tuntui ilmoituksissa olevan "samanhenkinen", mikä sinänsä kuulostaa suht järkevältä vaatimukselta.
Pahimmassa tapauksessa jostakusta tulee häirikkö. Tämän takia sähköpostiosoitteen pitää olla vain deitti-ilmoitusvastauksia varten ja puhelinnumeroaan ei pidä antaa kuina ikaisintaan toisten tai kolmansien treffien jälkeen. Onneksi tapaamiset voi sopia ilman puhelintakin.
Jostain syystä treffaamani naiset ovat olleet kovin luottavaisia tuon suhteen. Kun tapaamisesta on päästy yhteisymmärrykseen (yleensä melko pian), olen kaiken varalta laittanut mukaan puhelinnumeroni siltä varalta jos toiselle tulee esteitä tai muutoksia viime hetkellä (minua opetti vuosien takainen tapaus jossa nainen teki minulle kolme kertaa oharit, eikä tietenkään oltu vaihdettu puhelinnumeroita. Siinähän seisoskelin vajaan tunnin Forumin edessä ulkona. Opin sen jälkeen myös sopimaan tapaamiset aina kahvilaan, jossa voin keskittyä vaikka lehdenlukuun odotellessani.). Yhtä lukuunottamatta kaikki naiset laittoivat paluupostissa oman numeronsa takaisin, saattaa tosin olla että jotkut olivat nimettömiä ja kertakäyttöisiä prepaid-numeroita. Otaksun myös että monet naiset uskaltavat paremmin lähteä tapaamaan toista, jos tietävät tämän numeron, jonka voi pahimmassa tapauksessa jättää vaikka ystävälle tms. varmistukseksi.
shue
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 176
Liittynyt: 09.02.2006 20:21

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja shue »

Mulla ei ollut ulkonäkövaatimuksia kuin pituuden suhteen, kun en itse ole ihan lyhyenläntä ja tykkään siitä, että mies on mua pidempi.

Voin tässä jonain päivänä tehdä Lolitat eli laittaa ilmoitukseni tänne hetkeksi.
hebuli

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja hebuli »

shue kirjoitti:Mulla ei ollut ulkonäkövaatimuksia kuin pituuden suhteen, kun en itse ole ihan lyhyenläntä ja tykkään siitä, että mies on mua pidempi.
Pituus lienee naisten ilmoituksissa varmasti se kaikkein yleisin vaatimus miehen ulkoisille ominaisuuksille, eikä todellakaan rajoitu vain pitkien naisten toiveeksi. Mieleeni jäi erityisesti erään Suomessa asuvan 155-senttisen aasialaisnaisen ilmoitus, jossa hän halusi vastauksia vain yli 180 cm miehiltä. En siis vastannut, koska pari senttiä jäi uupumaan. En toki halunnut tuottaa hänelle suurta pettymystä. Onnekseni hän ei muutenkaan vaikuttanut kovin paljoa tyyppiseltäni naiselta.

Aasinsillasta toiseen, kun treffaili eri naisia, aika nopeasti oppi haistamaan motiivit toisessa. En sopinut jatkotreffejä erään venäläissyntyisen naisen kanssa, joka tuntui olevan keräämässä vain ihailijahaaremia ympärilleen. Taisi jossain välissä mainita kuinka hänestä on mukavaa jättää ilmoituksia ja saada niihin paljon ihailevia vastauksia. Pyysi treffien päätteeksi vielä soittelemaan hänelle, mutta en jaksanut. Hankkikoon koiran.
AarneAnkka

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Vastauksena otsikon kysymykseen: laatisin ilmoituksen johon tulisi paljon vastauksia hyvin omaa tasoani vastaavilta naisilta. Siis jos osaisin... en vaan osaa.
hebuli kirjoitti:Pituus lienee naisten ilmoituksissa varmasti se kaikkein yleisin vaatimus miehen ulkoisille ominaisuuksille
Kyseessä on puhtaasti fyysinen ominaisuus johon ei voi edes itse vaikuttaa. Silti esimerkiksi kuppikokovaatimukset ovat törkeitä, idioottimaisia ja sikamaisia, mutta pituusvaatimukset eivät. Mikä ero pituudella ja kuppikoolla sitten on, miksi toisen vaatiminen on idioottimaista ja toisen ei? Molemmissa on kyse fyysisestä, synnynnäisestä ominaisuudesta. :think:
Vastaa Viestiin