Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Outoa. Jos olisi akuutti tilanne, niin kyllä minulle vaan lentoemntä hyvin kelpaisi. Hyvin kestäisin vähän aikaa eroa. Pääasia kun tietää, että kun toinen palaa, niin sitten taas on kivaa.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Sinkkumatti kirjoitti:
Melnais kirjoitti: Entäs miehen duuni?
Hah, Sano yksikin poikkipuolinen sana naisten asioista ja taas mennään sukupuolikiistoissa. Uskomaton palsta.
Kuten joskus totesit, voi kultaseni, olet niin ennalta-arvattava. :D
Elämä kantaa, jos sen antaa
Sinkkumatti

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

BrianW kirjoitti:Outoa. Jos olisi akuutti tilanne, niin kyllä minulle vaan lentoemntä hyvin kelpaisi.
Ai, eli ei saa sanoa toisen ammatia negatiivisena asiana, mutta toisen viikset tai vaikkapa tupakanpolton saa mainita?
Melnais kirjoitti:Kuten joskus totesit, voi kultaseni, olet niin ennalta-arvattava.
Sori, mutta tämä pelastautumisyritys ei mene nyt läpi :mrgreen:
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Sinkkumatti kirjoitti:
BrianW kirjoitti:Outoa. Jos olisi akuutti tilanne, niin kyllä minulle vaan lentoemntä hyvin kelpaisi.
Ai, eli ei saa sanoa toisen ammatia negatiivisena asiana, mutta toisen viikset tai vaikkapa tupakanpolton saa mainita?

[
Saa, tottakai jokainen tekee omat valintansa. Ihmettelen vain miksi mainittu ammatti on ongelma, minusta sen on enempikin etu moneen muuhun verrattuna, mutta ihmisethän on erilaisia.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Herra Manala

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Lentoemohan olisi oikein mainio. Saisi olla paljon rauhassa ja kitata poikien kanssa kaljaa. Ja akka tulisi aina säännöllisin väliajoin tyhjentämään pussit kiimaisella kinkyseksillä. Mitä muuta enää voisi vaatia? No porschen ehkä. Tehköön ylitöitä.
Sinkkumatti

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Herra Manala kirjoitti:Lentoemohan olisi oikein mainio. Saisi olla paljon rauhassa ja kitata poikien kanssa kaljaa.
Juu, onhan asiassa hyvätkin puolensa, kuten vapaat sukellus, metsätys, mökkeily ja kännäilyviikonloput. Sitä ei käy kieltäminen..

Mutta älkääs nyt sentään nenänkarvojanne repikö irti. Juttu on ihan täysin vasta työn alla.. :P
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Sinkkumatti kirjoitti: Sori, mutta tämä pelastautumisyritys ei mene nyt läpi :mrgreen:
Höpöhöpö, potut pottuina.

Poissaolokysymysten vuoksi kokisin yhteiselämän lähinnä kahta maata vakituisesti asuttavan kanssa vaikeana. Muutamien päivien työmatkat varmasti menisivät hyppien keikkuen, ehkä siksi että omassa työssäni pystyn järjestelemään vapaita sinne minne huvittaa. Seksistinen hämmästykseni johtui kuitenkin miesten yhteisen ajan priorisoinnista ulkomuodon ohitse. Aika hienoa.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Sinkkumatti

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Melnais kirjoitti:Höpöhöpö, potut pottuina..
Mitäs siitä naisen muistista ja kostonhimosta sanotaankaa? :P
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Sinkkumatti kirjoitti:
Melnais kirjoitti:Höpöhöpö, potut pottuina..
Mitäs siitä naisen muistista ja kostonhimosta sanotaankaa? :P
Tämä keskustelu tallentui aivoihin nimikkeellä Ei lentoemoja. Mitä en muista, kysyn WanhaltaPerwolta jolla on kaikki palstalla sanottu kirjallisena tallessa henkilöittäin ja kategorioittain. WP voittaa Katkera-G:n faktamuistissa juuri aineiston laajuuden vuoksi.
Elämä kantaa, jos sen antaa
shue
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 176
Liittynyt: 09.02.2006 20:21

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja shue »

AarneAnkka kirjoitti:Nyt kun muistelen, niin on minulle kyllä tälleenkin ikävästi käynyt ilmoitusteni kanssa: olen saanut vastauksen, vastannut siihen, ja sen jälkeen ei kyseisestä kirjoittelijasta ole kuulunut enää mitään. Ilmeisesti vastaukseni ovat tylsempiä kuin ilmoitukseni, tai sitten kyseisillä naisilla on aktiivihaku päällä muutenkin, ja jokin sulavammin kirjoitteleva äijä vie potin. Kai.
Tuttua, mutta mä olen se tylsästi kirjoitteleva ämmä :lol:
Kuormasta ei syödä.
silsakenraali™

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Tuli juuri vastattua pitkästä aikaa (liian?)lyhyesti deitti-ilmoon. Oli topakan oloinen mimmi, eikä mikään tyynynpurija. Ilmoitan, jos menemme naimisiin.
Avatar
Herttua
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 148
Liittynyt: 13.05.2006 20:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja Herttua »

lyhyt ja ytimekäs deittivastaus parempi kuin liian pitkä jaaritttelu,
pitäähän itse treffeillekkin jäädä tutustumisen aihetta&juteltavaa.
Joskus tekee kipeää mutta ei haittaa
Sinkkumatti

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Herttua kirjoitti: pitäähän itse treffeillekkin jäädä tutustumisen aihetta&juteltavaa.
Tä. Panemaanhan sinne mennään, eikä juttelemaan?
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Sinkkumatti kirjoitti:
Herttua kirjoitti: pitäähän itse treffeillekkin jäädä tutustumisen aihetta&juteltavaa.
Tä. Panemaanhan sinne mennään, eikä juttelemaan?
Ei kun naimisiinhan sinne ollaan menossa. Ne treffit on sellainen pakollinen paha siinä välissä.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Sinkkumatti

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Mylwin kirjoitti: Ei kun naimisiinhan sinne ollaan menossa.
Niin, ja sen jälkeen loppuu sit paneminenkin.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Sinkkumatti kirjoitti: Niin, ja sen jälkeen loppuu sit paneminenkin.
Oui, monseiur.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
segma

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja segma »

Sinkkumatti kirjoitti:
Herttua kirjoitti: pitäähän itse treffeillekkin jäädä tutustumisen aihetta&juteltavaa.
Tä. Panemaanhan sinne mennään, eikä juttelemaan?
Saatana. Oon käsittäny treffailuidean näemmä IHAN päin persettä. Selkisi se saamattomuusongelman syykin sitten. Wittu moon tyhymä.
Jorde

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja Jorde »

Melnais kirjoitti:Tavallaan ymmärrettävää, yllättävän monelle jo kolmivuorotyö on liian suuri haaste suhteessa. "Kun et sä koskaan ole kotona."
No hei! Jos etsii emäntää nyrkin ja hellan väliin, kyllä sinunkin pitäisi ymmärtää ettei siihen sovi naisen kolmivuorotyöt tai pidemmät komennukset kaukana kotoa. Mitä jos mies haluaa lapsia? Mieskö joutuisi huolehtimaan lapsista silloin tällöin, syöttämään niitä ja viemään päiväkotiin? Ei lentoemosta tulisi hyvää 24/7 kotiäitiä, anteeksi nyt vaan.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Jorde kirjoitti: Täyttä asiaa.
Siis naisten emansipaatio on niin perseestä, siltä sumulta ja kaakatukselta harva näkee todellisen elämän tarkoituksen, miehen palvelemisen. Onneksi mulla on vielä toivoa kun olen suunnitellut jatkavani uraa kotikutoisena geishana.
Elämä kantaa, jos sen antaa
AarneAnkka

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

No ni, treffasin sen neiti lääkärin tuossa lauantaina. En ehtinyt raportoimaan aiemmin kun kotoani oli netti poikki viikonloppuna (Elisa nikkaroi sitä kai just kuntoon).

Hänhän oli vallan viehättävä. "Sopivan pituinen" eli minua jonkin verran lyhyempi hoikka nätti blondi. Lääkäri, älykäs, juttu luisti oikein hyvin. Hän sanoi että hän haki koko Suomen alueelta, ja että tämä on ensimmäinen kerta kun hän on tavannut ketään netin kautta. Tunsin itseni melkeinpä lottovoittajaksi.

Oikeastaan hänestä tuli monella tavalla mieleen Kaakki, sellainen superblondi joka pysyy hoikkana syömisiään pahemmin katsomatta, on sekä urheilullinen että älykäs, ihanan positiivinen ja mukava kaikille.... no niinpä, eli ongelmaksi taitaa tulla se että en itse ole mikään supermies.

Katsotaan kuulenko hänestä enää... on vähän semmoinen olo että hänessä ei pahemmin herännyt "kemiaa" minua kohtaan, kunhan vaan piti minua lääketieteellisesti mielenkiintoisena keissinä kun kerroin hänelle seikkailustani munuaisosastolla. Vaikka hän tulikin loistavasti toimeen kanssani niin eihän se tarkoita mitään, kun hänhän tulee loistavasti toimeen kaikkien kanssa. Ongelmaksi voi muotoutua myös se että hän asuu Porissa asti ja on lääkäri, joten kovinkaan usein emme ehtisi tavata.

Mutta kahtotaan ny. :D
Herra Manala

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

AarneAnkka kirjoitti:hän asuu Porissa asti
WTF? Tuliko se Porista Espooseen tapaamaan sua?
AarneAnkka

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Herra Manala kirjoitti:WTF? Tuliko se Porista Espooseen tapaamaan sua?
Helsinkiin. Hän oli tulossa tapaamaan kavereitaan muutenkin, joten oli sopiva sauma tavata.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja BrianW »

AarneAnkka kirjoitti: Mutta kahtotaan ny. :D
Hyvinhän tuo sitten meni. Kuten huomaat, niin voi sitä nettideittailusta löytyä oikeinkin mukavia ihmisiä. Ihmisiä ne kuule superblonditkin, eikä ne aina mitään supermiestä kaipaa, kunhan on reilu ja mukava. Näillä eväillä minä olen pärjäillyt aika kivasti.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
AarneAnkka

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

BrianW kirjoitti:Ihmisiä ne kuule superblonditkin, eikä ne aina mitään supermiestä kaipaa, kunhan on reilu ja mukava.
Jos on vain reilu ja mukava niin eihän se riitä. Ei sellainen kenessäkään mitään intohimoja sytytä. Ja näin kävi tälläkin kerralla näköjään. Oh well.
Viimeksi muokannut AarneAnkka, 15.05.2006 20:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
AarneAnkka

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Rukkaset kädessä rupeaa tietty pohtimaan. Näin äkkiseltään ajateltuna minua kadehdituttavat ne sellaiset miehet, ne maailmanomistajan elkeet omaavat rokkitähdet, ne tuimakulmaiset sankarileuat, ne sikaniskat nallekarhut, ne pitkät komistukset joiden kanssa naiset haluavat aina heti parisuhteeseen ensitapaamisella vaikka itsekin tietävät ettei se tule kestämään ja vaikka paljoakaan yhteistä ei löytyisi; ja joiden ei itse tarvitse ikinä tehdä aloitetta kun guumia naisia höökii päälle joka puolelta. Pillua heruu roppakaupalla laajalla valikoimalla ... mutta suhteet eivät vaan tuppaa kestämään. Ja sitten nämä naiset valittavat että kaikki miehet ovat sikoja, otanta nyt kun on mitä on.

Onko se sitten lopulta niin kadehdituttavaa jos ei suhteet vaan kestä? Rukkasia minulla on jo uffaffaa-laatikollinen täynnä, kun Se Jokin Joka Heti Sytyttää Toisessa Intohimon Liekin minusta puuttuu. Tai ainakin Se Jokin on silleen, öö, positiivisesti ilmaistuna erityislaatuinen että se sytyttää vain ne harvat, yhtä lailla erityiset. Ei se vaan tee itsetunnolle hyvää kun kovin nihkeesti tunnun kelpaavan. Kun en käyttäydy kuten omistaisin koko maailman; ei pysty, valitan. Metsästän edelleen sitä mystistä Graalin maljaa joka tekisi minusta Tavoitellun ja Erityisen. Minäkin haluaisin ainakin vähän aikaa olla se haluttu mies jonka kanssa naiset haluu koko ajan alkaa oleen vaikka tietävät ettei suhde tule toimimaan.

Ja tietysti tunnen itseni viheliäiseksi ja raadolliseksi, riittämättömäksi ihmiseksi kun aivan yhtä kylmästi annan rukkasia nille joillekin naisille jotka ovat minusta kiinnostuneita mutta he eivät sytytä minua, ja sen sijaan otan ja hyppään suhteeseen josta minulla on pahat aavistukset, mutta kun se intohimo vaan leiskuu niin pakkohan se vaan on mennä ja toimia tyhmästi himojen vietävänä. Mutta eivät kaikki naiset silti minusta ole si-- emakoita. Välillä lipsahdan ajattelemaan että tässä iässä kaikki jäljellä olevat vapaat naiset ovat joko rumia, tylsiä tai häiriintyneitä, mutta juuri nuo viimeisetkin treffit todistivat sen vääräksi. Vapaina on myös varsin viehättäviä naisia. Kaiketi vaan sitten liian viehättäviä minulle. Huokaus.

Nooooh, sooooh, klää tää täst, klää se viäl onnistaa, ynnä muita latteuksia. Elämättömyys jatkuu. Nyt voisin toteuttaa sitä telkkarin ja pelin myötävaikutuksella. :kontrolli:
Vastaa Viestiin