Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Noriyumi

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Elukka kirjoitti: Sinäkö se olitkin? :oops:
Ai oikeastiko vastasit siihen? ;)
Elukka

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Noriyumi kirjoitti:
Elukka kirjoitti: Sinäkö se olitkin? :oops:
Ai oikeastiko vastasit siihen? ;)
Vitsivitsivitsi. :lol:
Noriyumi

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Elukka kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti:
Elukka kirjoitti: Sinäkö se olitkin? :oops:
Ai oikeastiko vastasit siihen? ;)
Vitsivitsivitsi. :lol:
Paras olisi jos olisit oikeasti vastannut siihen :D
Elukka

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Noriyumi kirjoitti:
Elukka kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti:
Ai oikeastiko vastasit siihen? ;)
Vitsivitsivitsi. :lol:
Paras olisi jos olisit oikeasti vastannut siihen :D
Kui? :o
AarneAnkka

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

HellBell kirjoitti:Onnea Aarnelle ja niin poispäin! Hyvä ilmoitus kuitenkin. :) (perustelut 1.viestissä.)
Kiitosch. :)

Tähän mennessä on tullut kaksi vastausta. Toinen Järvenpäässä asuvalta rokkifestareista tykkäävältä 31v neidiltä jolla on kolme kissaa. Toinen taas 27-vuotiaalta naiselta joka vastasi mietteisiini mutta kertoi itsestään melko vähän. Liikunta on kuulemma hänelle tärkeää. Ehdotin kummallekin treffaamista livenä, minusta se on parempi tapa selvittää yhteensopivuus kuin eemelinheittely.

Ei tunnu tämä deittinetin meininki niin totaalisen toivottomalta kuin aikaisemmin. :ohyeah:
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja Think »

AarneAnkka kirjoitti: Ei tunnu tämä deittinetin meininki niin totaalisen toivottomalta kuin aikaisemmin. :ohyeah:
Go for it Duck :wink: :hep: :hep:
Ovela kuin orgasmi
Katto Kassinen

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja Katto Kassinen »

Uh. Mä saan omaan ilmooni vaan kaiken aikaa mua paljon vanhemmilta naisilta vastauksia. Viimeisimmällä naisella on 8! lasta..

Huh. Jotain on mennyt ilmoituksessa todella vikaan.
HellBell

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

AarneAnkka kirjoitti: ..
Ei tunnu tämä deittinetin meininki niin totaalisen toivottomalta kuin aikaisemmin. :ohyeah:
:cheer:
HellBell

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Katto Kassinen kirjoitti:Uh. Mä saan omaan ilmooni vaan kaiken aikaa mua paljon vanhemmilta naisilta vastauksia. Viimeisimmällä naisella on 8! lasta..
Huh. Jotain on mennyt ilmoituksessa todella vikaan.
Jos sanoit olevasi "todella lapsirakas"? Hihii.
Katto Kassinen

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja Katto Kassinen »

HellBell kirjoitti:Jos sanoit olevasi "todella lapsirakas"? Jotenkin hihityttävää.
No kun en sinne päinkään :p

Naiset muuten lähettävät uskomattoman onnettomia vastauksia. Ihan kuin viestin vastaanottaja olisi maaliman säälittävin luuseri ja lähettävä maailman tavoitelluin sussu. Se "hei, ota mut, mä oon vähä hyvä", ei todellakaan toimi..

Jos kuppiloissa hakeminen on melkoista arpapeliä, on nettideittaaminen kuin bingossa käyntiä. Pyllystä.
swirl

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja swirl »

AarneAnkka kirjoitti: Voihan tuota ilmoitusta muokatakin... mutta jos joku oikeasti tuomitsee henkilön käyttökelvottomaksi yhden ännän takia niin mahtaako sellainen ihminen olla kovin kypsä itsekään. :)
En ole ketään tuominnut käyttökelvottomaksi - minuun henkilökohtaisesti vain eivät tuollaiset kikkailut vetoa lainkaan, vaan aiheuttavat lievää ärsyynnystä. Tuohon ännään olen kypsynyt jo vuosia sitten, joten kovin kypsä olen ma :wink:
bedlam

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

En varmaankaan muuta kanssasi yhteen, enkä perusta kanssasi perhettä. Rokki ja viinanjuonti tulee aina menemään sinun edellesi. En tule ostamaan sinulle lahjoja. En tule ostamaan sinulle kukkia. Minulla on kohtuullisen iso ego. Minulla on kohtuullisen iso muna. Tykkään silitellä hiuksiasi. Olethan nätti. Ethän nalkuta. Jos tunnistit tästä itsesi, tuskin innostun siltikään. Jätä minut rauhaan.

T. LoverBoy
slam

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja slam »

näin kait se on seuraava tehtävä... :lol:

Tiedän, että et tule minuun rakastumaan.
Syntyjäni syviä tulet aina vain vihaamaan.
Juokse pois vielä, kun voit.
Älä vain vahinkossakaan, innostu minusta minuutiksi.
Ja tee sydäntä taas kerran kipeäksi.
Mene pois tämä ei ollut edes treffi-ilmoitus.
Vain avautuminen, älä vastaa.
Avatar
Saz
Elämätön Kitisijä
Viestit: 420
Liittynyt: 08.05.2006 12:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja Saz »

Tämän ketjun innoittamana aion laittaa oman deitti-ilmon! Minne se on parasta laittaa? Cityynkö?
Katto Kassinen

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja Katto Kassinen »

Saz kirjoitti:Tämän ketjun innoittamana aion laittaa oman deitti-ilmon! Minne se on parasta laittaa? Cityynkö?
Laita mun meiliin!
Avatar
Saz
Elämätön Kitisijä
Viestit: 420
Liittynyt: 08.05.2006 12:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja Saz »

Katto Kassinen kirjoitti:
Saz kirjoitti:Tämän ketjun innoittamana aion laittaa oman deitti-ilmon! Minne se on parasta laittaa? Cityynkö?
Laita mun meiliin!
Liian pieni ja rajoitettu kohderyhmä. :P
Katto Kassinen

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja Katto Kassinen »

Saz kirjoitti:Liian pieni ja rajoitettu kohderyhmä. :P
Etkö sä olekaan yhden miehen nainen?
eps

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja eps »

Saz kirjoitti:Tämän ketjun innoittamana aion laittaa oman deitti-ilmon! Minne se on parasta laittaa? Cityynkö?
Ei kai sinun mitään ilmoitusta tarvitse laittaa, vai? Sen kun vietät normaalia elämää ja tapaat uusia ihmisiä, nin varmasti tärppää paremmin kuin deitti-ilmolla. Deitti-ilmoihin parhaiten vastaajat ovat usein parempia kirjoittajia kuin puhujia, plus pieni liioittelu on vastauksissa turhankin helppoa. Toki sinua voi onnistaa, jos jaksat olla kärsviällinen ja lukea pirusti vastauksia. Ihmeitä on toki tapahtunut ja tulee vielä tapahtuman.

e.
Avatar
Saz
Elämätön Kitisijä
Viestit: 420
Liittynyt: 08.05.2006 12:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja Saz »

Katto Kassinen kirjoitti:
Saz kirjoitti:Liian pieni ja rajoitettu kohderyhmä. :P
Etkö sä olekaan yhden miehen nainen?
Tokkiinsa olen, mutta valintavaiheessa on vaihtoehtoja parempi olla useampia kuin yksi Kassinen. :)
Viimeksi muokannut Saz, 10.05.2006 13:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
segma

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja segma »

eps kirjoitti:
Saz kirjoitti:Tämän ketjun innoittamana aion laittaa oman deitti-ilmon! Minne se on parasta laittaa? Cityynkö?
Ei kai sinun mitään ilmoitusta tarvitse laittaa, vai? Sen kun vietät normaalia elämää ja tapaat uusia ihmisiä, nin varmasti tärppää paremmin kuin deitti-ilmolla. Deitti-ilmoihin parhaiten vastaajat ovat usein parempia kirjoittajia kuin puhujia, plus pieni liioittelu on vastauksissa turhankin helppoa. Toki sinua voi onnistaa, jos jaksat olla kärsviällinen ja lukea pirusti vastauksia. Ihmeitä on toki tapahtunut ja tulee vielä tapahtuman.

e.
Komppaan. Ainakin jos kuvista voi mitään päätellä.
Avatar
Saz
Elämätön Kitisijä
Viestit: 420
Liittynyt: 08.05.2006 12:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja Saz »

eps kirjoitti: Ei kai sinun mitään ilmoitusta tarvitse laittaa, vai? Sen kun vietät normaalia elämää ja tapaat uusia ihmisiä, nin varmasti tärppää paremmin kuin deitti-ilmolla.
Mutta nämä kaksi tapaa yhdistettynä tuplaa mahdollisuudet? Normaalisti arkielämä on muutenkin aika rutinoitunutta, eikä baarit ole mua varten. Kun tähtää hyvin niin tuskin niitä vastauksiakaan tulee hulluja määriä täysin vääräntyyppisiltä ihmisiltä.
Katto Kassinen

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja Katto Kassinen »

Saz kirjoitti:Tokkiinsa olen, mutta valintavaiheessa on vaihtoehtoja parempi olla kuin yksi Kassinen. :)
No voi. Kerro sit minne laita sen ilmon, niin tuun heruttamaan sua nimimerkillä "Massinen".

For real. City on huono paikka muuten vaan. Suomi24 on kumossa jatkuvasti ja msn on rahastusta. Omani on yhdessä noista, ja sen olen huomannut, että mitä automatisoidumpaa homma on, sitä typerämpiä ja vajaampia vastuksia saa. Eli ehkä city kuitenkin kaikessa yksinkertaisuudessaan olisi se paras vaihtoehto..
eps

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja eps »

Saz kirjoitti:
eps kirjoitti: Ei kai sinun mitään ilmoitusta tarvitse laittaa, vai? Sen kun vietät normaalia elämää ja tapaat uusia ihmisiä, nin varmasti tärppää paremmin kuin deitti-ilmolla.
Mutta nämä kaksi tapaa yhdistettynä tuplaa mahdollisuudet? Normaalisti arkielämä on muutenkin aika rutinoitunutta, eikä baarit ole mua varten. Kun tähtää hyvin niin tuskin niitä vastauksiakaan tulee hulluja määriä täysin vääräntyyppisiltä ihmisiltä.
Tuplaisikin, mutta ei siinä niin käy. Deitti-ilmoituksiin vastaavista miehistä varmaan 75% on täysin lukutaidottomia. Jos etsit 185cm pitkää tummaa vahvatukkaista palomiestä, niin saat varmasti vastauksia 155cm pitkiltä kaljuilta puhelininsinööriltä. Vastaaminen kun on niin helppoa, että sata vastausta ei tunnu missään. No jäähän siihen vielä 25%, josta voit sitten etsiä sopivaa. Kirjoitin joskus ennen sun aikaa viestinkin siitä, miten naisen kannatta toimia vastausten kanssa. En nyt jaksa toistaa sitä, mutta oleellisesti idea on siinä, että ehdokkaat pitää tavata mahdollisimman pian julkisella paikalla eikä luottaa kirjoituksista syntyviin mielikuviin. Kuten sanottu, hyvä kirjoittaja pystyy helposti peittämään heikkouksiaan ja vahvistamaan hyviä puoliaan.

e.
Avatar
Saz
Elämätön Kitisijä
Viestit: 420
Liittynyt: 08.05.2006 12:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja Saz »

Katto Kassinen kirjoitti: For real. City on huono paikka muuten vaan. Suomi24 on kumossa jatkuvasti ja msn on rahastusta. Omani on yhdessä noista, ja sen olen huomannut, että mitä automatisoidumpaa homma on, sitä typerämpiä ja vajaampia vastuksia saa. Eli ehkä city kuitenkin kaikessa yksinkertaisuudessaan olisi se paras vaihtoehto..
Kerro mikä sun ilmo on niin käyn tsekkaamassa?
Sinkut.net on kai maineeltaan aika epätoivoinen? Joku taisi niin joskus tuomita. Entäs SeOikea?
En mä nyt maksaa aio mistään ilmoittelusta. Mutta noin yleisesti ei kai se mikään huono tapa ole tavata ihmisiä. Lähipiirissä ainakin aika monta pariskuntaa jotka ovat netin kautta tavanneet.
eps

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja eps »

Katto Kassinen kirjoitti:
Saz kirjoitti:Tokkiinsa olen, mutta valintavaiheessa on vaihtoehtoja parempi olla kuin yksi Kassinen. :)
No voi. Kerro sit minne laita sen ilmon, niin tuun heruttamaan sua nimimerkillä "Massinen".

For real. City on huono paikka muuten vaan. Suomi24 on kumossa jatkuvasti ja msn on rahastusta. Omani on yhdessä noista, ja sen olen huomannut, että mitä automatisoidumpaa homma on, sitä typerämpiä ja vajaampia vastuksia saa. Eli ehkä city kuitenkin kaikessa yksinkertaisuudessaan olisi se paras vaihtoehto..
Suomi24 olisi deitti-ilmoittajan unelma, mutta hitto kun siellä on kädettömiä koodaajia töissä, jotka eivät saa sitä systeemiä toimimaan sitten millään! No ehkä se vielä joskus tulee kuntoon, kun tämä koodarisukupolvi on potkittu varhaiseläkkeelle ja uusi on otettu Intiasta. City on varmaan paras, kun msn on mitä on. Sitten on vissiin joku sinkut.net, jota voi kanssa kokeilla.

e.