Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
KulisataN
Elämätön Kitisijä
Viestit: 368
Liittynyt: 17.12.2005 16:47
Paikkakunta: Manala

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja KulisataN »

Mä en varmaan tekis koko ilmoitusta, koska en osaa kirjoittaa itsestäni midn järkevää. :roll:
Truth fears no trial
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja Melnais »

AarneAnkka kirjoitti: Mikä ero pituudella ja kuppikoolla sitten on, miksi toisen vaatiminen on idioottimaista ja toisen ei?
Kuppikokoon liittyy eroottinen lataus, rinnat kiinnostavat juuri seksuaalisessa merkityksessä joten kiinnostuksen tuominen esille välittömästi ensi vaatimuksena luo kuvaa ihmisestä jolle seksi on erittäin merkittävää. Noin muuten yksittäisen minkä vain ominaisuuden vaatiminen on vähän epäillyttävää, fetisistin seurassa voi olla vaivalloista jos tuntee olevansa haluttu seuraan pääasiassa sen kiihottavan ominaisuutensa vuoksi.
Elämä kantaa, jos sen antaa
AarneAnkka

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Melnais kirjoitti:Kuppikokoon liittyy eroottinen lataus, rinnat kiinnostavat juuri seksuaalisessa merkityksessä
Niinhän kiinnostaa pituuskin. Pitkän miehen seurassa naiset tuntevat itsensä Pieneksi ja Naiselliseksi™, jne. Vai onko pituuden vaatimiselle jotain oikeita järkiperusteita, muita kuin että pitkä mies ylettyy paremmin ylähyllylle?
prosessi

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

AarneAnkka kirjoitti:
Melnais kirjoitti:Kuppikokoon liittyy eroottinen lataus, rinnat kiinnostavat juuri seksuaalisessa merkityksessä
Niinhän kiinnostaa pituuskin. Pitkän miehen seurassa naiset tuntevat itsensä Pieneksi ja Naiselliseksi™, jne. Vai onko pituuden vaatimiselle jotain oikeita järkiperusteita, muita kuin että pitkä mies ylettyy paremmin ylähyllylle?
Eiköhän tuo pituusjuttu ole enemmänkin sosiaalinen kuin seksuaalinen toive.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja Melnais »

AarneAnkka kirjoitti:
Melnais kirjoitti:Kuppikokoon liittyy eroottinen lataus, rinnat kiinnostavat juuri seksuaalisessa merkityksessä
Niinhän vaikuttaa pituuskin. Pitkän miehen seurassa naiset tuntevat itsensä Pieneksi ja Naiselliseksi™, jne. Vai onko pituuden vaatimiselle jotain oikeita järkiperusteita, muita kuin että pitkä mies ylettyy paremmin ylähyllylle?
Rinnat on vain naisilla, pituutta vaaditaan suuntaan tai toiseen molemmilta sukupuolilta. Ulkokohtaisia vaatimuksia yhtä kaikki, ei sen kauniimpaa ole toivoa isoja rintoja kuin isoa penistä, ei taskuvenusta kuin miehen kokoista miestä.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja par-sky »

AarneAnkka kirjoitti:
Melnais kirjoitti:Kuppikokoon liittyy eroottinen lataus, rinnat kiinnostavat juuri seksuaalisessa merkityksessä
Niinhän kiinnostaa pituuskin. Pitkän miehen seurassa naiset tuntevat itsensä Pieneksi ja Naiselliseksi™, jne. Vai onko pituuden vaatimiselle jotain oikeita järkiperusteita, muita kuin että pitkä mies ylettyy paremmin ylähyllylle?
tutkitusti pitkillä miehillä on korkeampi testosteroni-taso. jos sitä vaikka haetaan takaa?
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

eps kirjoitti:Jos minä olisin nuori nainen, toimisin näin:

Ekaksi laittaisin asiallisen yleisen ilmoituksen, jossa kertoisin itsestäni. Jos minulla olisi jotain ehdottomia toiveita toisesta, laittaisin ne ilmoon, mutta muuten olisin avoin kaikenlaisille vastauksille.

Koska olisin nainen, saisin tietenkin satoja vastauksia. Lukisin ne kursorisesti läpi ja valitsisin ehkä korkeintaan 30 vähänkään kiinnostavaa. Vastaisin heille ja vaatisin kuvaa.

Kuvansa lähettäneistä varmaan voisi heittää puolet pois, koska "kemia puuttuu" eli äijä näyttää väärältä. Loppujen kanssa sopisin tapaamisesta.

Vasta tavatessa voisin sanoa, onko toisessa mitään mielenkiintoista. Tylsät saisivat puoli tuntia aikaani, mielenkiintoiset saisivat halutessaan uudet treffit.

Tällä tavalla voisin naisena oikeasti valita ehdokkaista enkä vain arvioida heitä vastausten perusteella. Positiivinenkin kirjeistä saatu ensivaikutelma voi kääntyä tavatessa väärin päin, joten useamman ihmisen tapaaminen kannattaa aina.
Tämä on jokseenkin minun tapani. Ennemmin kerron omannäköisessä ilmoituksessa itsestäni kuin listaan vaatimuksia miehille. Kun kertoo itsestään ja laittaa vähän persoonallisuuttaan ilmoitukseen, ei tarvitse luetella pitkää litaniaa vaatimuksia toiselle, vaan vastaukset tulevat oikeanlaisilta miehiltä. Ensimmäisessä ilmoituksessani vaatimuksena oli pituus, ikä, kohtuullinen ulkonäkö ja kahdelle hengelle sopiva sänky. Jälkimmäisessä oli pituus, kohtuullinen ulkonäkö ja kohtuullinen alkoholin käyttö. Loppuosat ilmoituksista kertoivat enemmän minusta ja siitä mitä olen etsimässä.

Vastauksia ei kyllä tule sataa ja kolmellekymmenelle vastaaminen on liiallinen urakka. Muutamia vastauksia ja kuvista viis väliä. Yhden tai kahden meilin jälkeen tapaaminen ilman minkäänlaisia sitoumuksia jatkosta puolin ja toisin. Jos molemmat haluavat vielä tavata, tavataan uudelleen, jos ei niin juttu oli siinä ja kumpikaan ei pahoita mieltään.

En tykkää pitkästä kirjoittelusta, koska olen aika huono kirjoittamaan hölynpölyä ja kirjoitusten myötä muodostuu kuitenkin jonkinlainen kuva vastapuolestakin. Ennakkokuvaa ei voi kukaan koskaan täyttää, pari kertaa on tämä tullut karvaasti koettua. Mies, jonka kanssa meilinvaihto sujui kuin unelma, oli oikeassa elämässä ihan eri aaltopituudella kuin minä. Fiksu ja komea unelmavävytyyppi, mutta ei vaan sopinut minulle lainkaan. Toinen kirjoituksissaan symppis mies oli todellisuudessa limainen ja irtas ja ehkä maailman rumin mies.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

AarneAnkka kirjoitti:
Melnais kirjoitti:Kuppikokoon liittyy eroottinen lataus, rinnat kiinnostavat juuri seksuaalisessa merkityksessä
Niinhän kiinnostaa pituuskin. Pitkän miehen seurassa naiset tuntevat itsensä Pieneksi ja Naiselliseksi™, jne. Vai onko pituuden vaatimiselle jotain oikeita järkiperusteita, muita kuin että pitkä mies ylettyy paremmin ylähyllylle?
Ihan yhtä "epäreilua" on vaatia naiselta, ettei hän ole yli 170 tai 175 senttinen. Miksei muka sen pidempi nainen kelpaa? Olenko mä nyt sitten joku ylimittainen sotanorsu, jota kukaan ei voi haluta. Ihan samalla tavalla etsitään kaunista ja siroa ja urheilullista, millaista minusta ei saa koskaan, selvää syrjintää.

Joka tapauksessa jokainen asettakoot omanlaisensa kriteerit ja ottakoot siinä samalla riskin, ettei sopivaa löydy. Selvähän on, että paljon vaatimuksia ---> vähän vastauksia ja päin vastoin.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
JoeB
Kitinän uhri
Viestit: 776
Liittynyt: 22.02.2006 18:06
Paikkakunta: ~ 60°N 25°E

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja JoeB »

Lolita kirjoitti: Ihan yhtä "epäreilua" on vaatia naiselta, ettei hän ole yli 170 tai 175 senttinen. Miksei muka sen pidempi nainen kelpaa? Olenko mä nyt sitten joku ylimittainen sotanorsu, jota kukaan ei voi haluta. Ihan samalla tavalla etsitään kaunista ja siroa ja urheilullista, millaista minusta ei saa koskaan, selvää syrjintää.

Joka tapauksessa jokainen asettakoot omanlaisensa kriteerit ja ottakoot siinä samalla riskin, ettei sopivaa löydy. Selvähän on, että paljon vaatimuksia ---> vähän vastauksia ja päin vastoin.
Jaa-a on se pituuskin joskus negatiivinen tekija, muutaman kerran kun on tavattu ensimmaista kertaa niin mina (about 195cm mutta normaalit mittasuhteet muuten) olen kuulemma liian isokokoinen... ota siita sit selva. No myonnettakoon etta ko naiset olivat ehka melko lyhyita. Tosin ei sita juuri yleensa pista vastapuolen kokoa sen kummemmin merkille kun on tottunut etta suurin osa ihmisista on pienempia. Joskus tuntuu etta pitaisi laittaa melkein alaraja vaatimus pituudelle tuonne 170 pintaan.

EDIT: Voihan se tietysti olla myos tekosyy eli joku muu asia ei miellyttanyt.
shue
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 176
Liittynyt: 09.02.2006 20:21

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja shue »

hebuli kirjoitti:Pituus lienee naisten ilmoituksissa varmasti se kaikkein yleisin vaatimus miehen ulkoisille ominaisuuksille
Varmaankin. Tällä hetkellä tosin minäkin tapailen heppua, joka on 2 cm alle sen mun 'kriittisen rajan', eikä sillä loppujen lopuksi ole ollut väliä. Monilla tuntemillani miehillä vaan tuppaa tuo ryhti olemaan niin mahdottoman huono, että minua pidempikin mies onnistuu näyttämään lyhyemmältä, kun kulkee niin kasassa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

JoeB kirjoitti:mina (about 195cm mutta normaalit mittasuhteet muuten) olen kuulemma liian isokokoinen...
Hey, how you doing? :jouden:
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
shue
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 176
Liittynyt: 09.02.2006 20:21

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja shue »

Here goes, hetkeksi... ja meni. Palataan asiaan jos on tarvetta.
hebuli

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja hebuli »

:D

Valitettavasti paritanssit ovat yksi "harrastuksistani" vaikka harvoin sitä teenkin (harvoin tosin kohtaan naisia joille tämä olisi selkeä turn off, monille se on merkityksetön seikka, useimmille suurta plussaa), ja pituus jää hiukan uupumaan maagisesta ja universaalista(*) 180cm rajasta (enkä suostu käyttämään korkokenkiä kompensoidakseni sitä).

(*) Sääliksi käy amerikkalaisia miehiä, koska otaksun että siellä tuo sama haamuraja on 6' (kuusi jalkaa), joka on n. 183 cm. He siis joutuvat venymään vielä muutaman lisäsentin verrattuna eurooppalaisiin kolleegoihinsa. Tough luck sanoi jenkki kun jäihin putosi.

Miinukseksi olen havainnut myös alani. Kuten eilen eräältä naiselta kuulin: "Kaverini oli puhelimessa ihan aijjaa kun kuuli sinun olevan insinöörismiehiä. Insinööreissä on kuulemma ihan selkeitä puutteita.". Ei ollut tarkentanut millaisia puutteita, minuakin kyllä kiinnosti tietää. Muistan edelleen huvittuneeni eräästä vanhasta deitti-ilmoituksesta jossa nimenomaan pyydettiin insinöörejä olemaan vastaamatta, koska neiti oli kuulemma kokemuksen kautta oppinut ettei vain tule heidän kanssaan toimeen. Otaksun että kyseinen neiti on nykyisin onnellisesti tasapainoisessa parisuhteessa elämänsä miehen kanssa, vaikka hieman infantiili ja kokematon kuva hänen ilmoituksestaan tulikin.
RolloTomasi

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

en ole tehnyt enkä aio tehdä. elämässä on riittävästi ongelmia muutenkin, ei niitä tarvitse ilmoituksilla etsiä.
shue
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 176
Liittynyt: 09.02.2006 20:21

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja shue »

hebuli kirjoitti::D
Otan tuon hyväksyvänä kommenttina ;)
Valitettavasti paritanssit ovat yksi "harrastuksistani" vaikka harvoin sitä teenkin (harvoin tosin kohtaan naisia joille tämä olisi selkeä turn off, monille se on merkityksetön seikka, useimmille suurta plussaa)
Haluan tuoda tuon seikan esille ilmoituksessani lähinnä siksi, että lukija tajuaa, ettei minusta saa tanssipartneria. Muutoin olen sitä mieltä, että paritansseilu on harrastamista siinä missä mikä tahansa muukin liikunta ja jos joku lavoilla viihtyy niin siitä vaan, kunhan ei odota että minusta saisi sinne seuraa. Eikä soittele minulle iskelmämusiikkia... :lol:
pituus jää hiukan uupumaan maagisesta ja universaalista 180cm rajasta (enkä suostu käyttämään korkokenkiä kompensoidakseni sitä). Sääliksi käy amerikkalaisia miehiä, koska otaksun että siellä tuo sama haamuraja on 6' (kuusi jalkaa), joka on n. 183 cm. He siis joutuvat venymään vielä muutaman lisäsentin verrattuna eurooppalaisiin kolleegoihinsa. Tough luck sanoi jenkki kun jäihin putosi.
Ja kuten jo totesinkin, tällä hetkellä tapailemani henkilö on 178 cm eikä asialla ole kuitenkaan ollut merkitystä. Keskinäinen kemia rokkaa näissä asioissa kuitenkin aina eniten - vaikka toinen olisikin vihreä ja kolmisilmäinen ;)

Jotenkin uskomaton tuo joidenkin asenne insinööreihin :lol: Sanoisinko että huvittavan säälittävää. Oma periaate on, että jos ihminen elättää itsensä kunniallisella työllä ja on siinä tyytyväinen, kaikki on ok. Siksi minusta on käsittämätöntä sekin, että joillain deittipalstoilla saa määritellä jopa unelmakumppanin tulotason. Asia on mielestäni täysin yhdentekevä, kunhan tyyppi pystyy itse elättämään itsensä.
AarneAnkka

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

hebuli kirjoitti:(*) Sääliksi käy amerikkalaisia miehiä, koska otaksun että siellä tuo sama haamuraja on 6' (kuusi jalkaa), joka on n. 183 cm. He siis joutuvat venymään vielä muutaman lisäsentin verrattuna eurooppalaisiin kolleegoihinsa.
Toisaalta he ovat jo venyneet ne muutama lisäsenttiä verrattuna eurooppalaisiin kolleegoihinsa. Ihmisten keskimääräinen pituus kasvaa sukupolvi sukupolvelta lihavina aikoina, ja nälänhätäaikoina keskimääräinen pituus taas laskee. Siinä missä Euroopassa oli myllerrystä ja Eka & Toka Maailmansota, Jenkeissä on voitu paksusti useamman sukupolven ajan. Siellä tulee vastaan aika kookkaita häiskiä, ja tarkoitan tätä myöskin pystysuunnassa.

Sinne vaan suomalaisneidot miestä hakemaan! :)
shue
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 176
Liittynyt: 09.02.2006 20:21

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja shue »

Minä kyllä otan mieluummin ihan suomalaisen miehen, vaikka sitten vähän lyhyemmänkin ;) Joka tapauksessa olen nykyiseen tilanteeseeni oikein tyytyväinen :)
Avatar
JoeB
Kitinän uhri
Viestit: 776
Liittynyt: 22.02.2006 18:06
Paikkakunta: ~ 60°N 25°E

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja JoeB »

Lolita kirjoitti:
JoeB kirjoitti:mina (about 195cm mutta normaalit mittasuhteet muuten) olen kuulemma liian isokokoinen...
Hey, how you doing? :jouden:
Hyva etta tuotakin seikkaa sentaan arvostetaan :)
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

JoeB kirjoitti:
Lolita kirjoitti:
JoeB kirjoitti:mina (about 195cm mutta normaalit mittasuhteet muuten) olen kuulemma liian isokokoinen...
Hey, how you doing? :jouden:
Hyva etta tuotakin seikkaa sentaan arvostetaan :)
Nyt loppu flirttailu! Yksityisviestit ja saassiin.

Love is in the air...wooohooohoo woohooohoooo..dam dam
The great club outshines the individual, always and forever.
AarneAnkka

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

JoeB kirjoitti:Hyva etta tuotakin seikkaa sentaan arvostetaan :)
Mitä? Eikö sun pitäisi olla loukkaantunut siitä että sinusta kiinnostutaan vain pitkänä miehenä eikä Ihmisenä?
Avatar
JoeB
Kitinän uhri
Viestit: 776
Liittynyt: 22.02.2006 18:06
Paikkakunta: ~ 60°N 25°E

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja JoeB »

AarneAnkka kirjoitti:
JoeB kirjoitti:Hyva etta tuotakin seikkaa sentaan arvostetaan :)
Mitä? Eikö sun pitäisi olla loukkaantunut siitä että sinusta kiinnostutaan vain pitkänä miehenä eikä Ihmisenä?
Jaa enpas edes ajatellut asiaa noin, toden totta mielenkiintoinen ajatus.

Ei nyt oikeastaan varsinaisesti hairitse itseanikin saattaa aluksi kiinnostaa hyvinkin yksinkertainen nyanssi jossakin toisessa (esim. kulmakarvojen muoto tai vastaava naamassa) tosin kohtuullisen pian pitaa loytya jotakin muuta vahvistamaan alkureaktiota. Tama siis tapauksessa jossa paatan lahestya potentiaalista kumppania.

Sitten jos joku on minusta vain ja ainoastaan koon takia kiinnostunut pidempaan niin kylla sen yleensa huomaa jossakin vaiheessa ja sitten koittaakin aika sanoa "hei hei".
eps

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja eps »

hebuli kirjoitti:
shue kirjoitti:Mulla ei ollut ulkonäkövaatimuksia kuin pituuden suhteen, kun en itse ole ihan lyhyenläntä ja tykkään siitä, että mies on mua pidempi.
Pituus lienee naisten ilmoituksissa varmasti se kaikkein yleisin vaatimus miehen ulkoisille ominaisuuksille, eikä todellakaan rajoitu vain pitkien naisten toiveeksi.
Itse asiassa pitkät naiset tuntuvat olevan paljon suvaitsevaisempia pituusasiassa kuin lyhyemmät sisarensa. Tein taas pienen otoksen deitti-ilmoituksista, ja tarkistin kymmenen vähintään 180cm pitkän naisen pituusvaatimukset. Näistä naisista vain yksi (!) toivoi itseään pitempää miestä. Kukaan ei tosin halunnut alle 180cm miestä, mutta vaikka nainen olisi ollut yli 180cm, niin yleensä oma toiveraja oli tuo 180cm.

Taitaa melkein olla niin, että nuo alle 170cm naiset ovat niitä nirsoimpia miehen pituuden suhteen. Miksi? Luultavasti siksi, että heillä on varaa siihen. Miehet pitävät lyhyistä naisista, joten lyhyet naiset saavat pitkiä naisia enemmän huomiota.

e.
AarneAnkka

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

JoeB kirjoitti:
AarneAnkka kirjoitti:Mitä? Eikö sun pitäisi olla loukkaantunut siitä että sinusta kiinnostutaan vain pitkänä miehenä eikä Ihmisenä?
Jaa enpas edes ajatellut asiaa noin, toden totta mielenkiintoinen ajatus.
Eihän tuossa ajatusessa ole mitään uutta naisille joita kyrpiinnyttää miehet jotka kiinnostuvat heistä ensisijaisesti tissien takia.
eps

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja eps »

Niin muuten: miehen pituus tai naisen paino ei ole ehdottomin parinvalintakriteeri. Paljon ehdottomampi on ikä. Jokaisella on oma ikähaarukka, jonka ulkopuolelta ei ihan helpolla halua kumppania.

e.
Bloom
Kitinäaddikti
Viestit: 60
Liittynyt: 17.11.2005 19:49

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja Bloom »

eps,

miksi miehet pitävä lyhyistä naisista? Kerro oma tulkintasi.