Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
RolloTomasi

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

haluaisin tutustua naiseen, joka osaa soittaa kannelta.
AarneAnkka

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

hebuli kirjoitti:Miehen näkökulmasta voin otaksua ainakin osan noista asioista pitävän yleisestikin paikkansa, mutta se ei ole estänyt ainakaan minua kiinnostumasta itseäni painavammista ja isommista naisista, joita tuskin pystyisin nostamaan ilmaan.
Mielenkiintoinen havainto: vaikka oletankin (ja en kauhean isona miehenä harmittelenkin) että naiset haluavat aina itseään isomman miehen, olen silti tähän mennessä pannut vain itseäni painavampia naisia. Olen siis ollut olettamuksineni väärässä. Tosin yksi näistä naisista oli itsetuntovammainen ja jatkuvan itsensä mitätöimisen lisäksi myös haukkui minua hinteläksi, mutta juuri sen itsetuntohäiriön takia sitä ei kannata laskea.

Mutta itse aiheeseen, eli deitti-ilmosta. Jos laitan ilmoitukseeni että en toivoisi vastauksia YH-äideiltä, koska haluaisin mieluummin omia lapsia joskus myöhemmin kuin jonkun toisen lapsen nyt heti, antaako se minusta negatiivisen ei-tolle-kannata-vastata-vaikken-olisikaan-YHhi -kuvan, muotoilinpa asian miten asiallisesti tahansa?
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

AarneAnkka kirjoitti:Mutta itse aiheeseen, eli deitti-ilmosta. Jos laitan ilmoitukseeni että en toivoisi vastauksia YH-äideiltä, koska haluaisin mieluummin omia lapsia joskus myöhemmin kuin jonkun toisen lapsen nyt heti, antaako se minusta negatiivisen ei-tolle-kannata-vastata-vaikken-olisikaan-YHhi -kuvan, muotoilinpa asian miten asiallisesti tahansa?
Ei minusta. Olen muutamissa ilmoituksissa nähnyt tuon yh-kiellon muotoiltuna ihan asiallisesti eikä se ole särähtänyt minun korvaani. Ymmärrän hyvinkin asenteesi lapsia kohtaan eikä se minusta ole loukkaava lapsellisia ihmisiä kohtaan. Tässä siis yhden lapsettoman naisen mielipide.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
AarneAnkka

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Noni, nymmä sit jätin ilmoituksen. Ei taida tehdä vaikutusta kehenkään, mutta kahtoo ny. Jos parissa päivässä ei tule vastauksia, niitä tuskin tuleekaan sillä ilmoitus jää uusien päälle satavien salarakas- ja seksiseuranhakuilmoitusten alle.

Vastasin myös yhteen ilmoitukseen, katsoin vastaavani ilmoittajan toiveita melko hyvin (ellen sitten tulkinnut aivan täysin päin mäntyä). Hän toivoi sporttista poikamaisuutta, ja nyt kun olen sitä liikuntaa harrastanut niin uskalsin jopa olettaa että minussa on sellaista (luulenko itsestäni liikoja?), enkä tietääkseni ole liian pitkäkään. Olin vuoden verran vanhempi kuin hänen asettamansa yläikäraja, mutta ilmoituksessa oli käytetty termiä "noin". Mutta hän saa luultavasti sellaisen ryöpyn vastauksia että joutuu karsimaan raaemmilla otteilla.

Itse asiassa tämä on vähän kuin lottoamista. Voittaminen on about yhtä todennäköistä. Vastasin nimittäin kerran yhteen ilmoitukseen ja pääsin jopa treffeille. Kyseinen nainen oli saanut kahdessa vuorokaudessa 250 vastausta (?!?), joten koin olevani varsinainen lottovoittaja. Satuin vain osaamaan jaaritella juuri häntä miellyttävällä tavalla tekstimuodossa. Eli jos haluaa että tärppää, pitää olla poikkeuksellisen verbaalilla tuulella, täsmälleen oikealla tavalla ja juuri oikeaan aikaan. Pieni todennäköisyys, ellei lue ilmoituksia jatkuvasti.

Paitsi että se ei silti tuntunut lottovoitolta koska homma kuivui parin tapaamisen jälkeen siihen että A) nainen ei työnsä takia ehtinyt tavata about ikinä ja B) minussa ei herännyt häntä kohtaan erityisempiä intohimoja muutenkaan (eli "kemia puuttui", kuten eps sen hauskasti ilmaisi).

Viimeksi kun ilmoitin, sain ilmoitukseeni yksi vastausta, ja treffasimmekin. Kaunis vaalea nainen joka asui kaukana Helsingistä ja halusi sinne remonttireiskan (olin mennyt käyttämään ilmoituksessani sanaa "sopii myös maaseutukäyttöön"). En tietenkään vastannut hänen ihannekuvaansa miehestä joten sekin jäi sitten siihen.

Nyt kun asiaa miettii, niin vaikka nettideittailu kuulostaa teoriassa kätevältä tavalta tavata ihmisiä, niin käytäntö on jotain ihan muuta. Jos tuntisin itseni paremmin ja osaisin siten kuvailla itseäni paremmin, se olisi varmaan helpompaa. Jotkut typetyspelimiehet osaavat painaa kenen tahansa oikeita nappeja ja pääsevät treffeille tosta vaan. Kas kun ei vaan kuitenkaan tärppää. Eivätkö he sitten livenä olekaan sen parempia ihmisiä?
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja martza »

AarneAnkka kirjoitti: Noni, nymmä sit jätin ilmoituksen. Ei taida tehdä vaikutusta kehenkään, mutta kahtoo ny. Jos parissa päivässä ei tule vastauksia, niitä tuskin tuleekaan sillä ilmoitus jää uusien päälle satavien salarakas- ja seksiseuranhakuilmoitusten alle.
Lykkyä tykö. Se on onnistuakseen, jos on onnistuakseen.
Älä turhan pitkään pitkitä ensitapaamista turhilla kirjoitteluilla ja jaaritteluilla, koska parhaan tuntemuksen toisesta saa sitten, kun tapaa hänet fyysisesti. Kemiat kohtaa silloin tai ei.

Mä tapasin nykyisen kihlattuni nimenomaan Cityn Deittinetin kautta, kolme vuotta sitten ja rakkaus rehoittaa ja täydentyy koko ajan sekä loimuaa täysillä. Khrhmmm......, jos sallitaan pieni itsekehu, me ollaan kuin luotu toisillemme. Voisin sanoa, että mun deittituttavuus oli ns. henkinen lottovoitto.
Pakko on myöntää, että kyllä tuli aika monta nettinaista tavattua kunnes kolahti ja kaikenlaisia tyyppejä sitä olikin liikenteessä. Huhhuh.....
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

AarneAnkka kirjoitti:Noni, nymmä sit jätin ilmoituksen. Ei taida tehdä vaikutusta kehenkään, mutta kahtoo ny. Jos parissa päivässä ei tule vastauksia, niitä tuskin tuleekaan sillä ilmoitus jää uusien päälle satavien salarakas- ja seksiseuranhakuilmoitusten alle.
Musta tuo sinun ilmoituksesi oli todella hyvä. Toivottavasti tulisi vastauksia, tai ainakin se yksi oikea vastaus. Surullista on, että nuo hyvät ilmoitukset hukkuvat sinne törkyilmoitusten jalkoihin. Aika rankkaa hommaa seuloa helmi-ilmoituksia sieltä kakan joukosta.
Vastasin myös yhteen ilmoitukseen, katsoin vastaavani ilmoittajan toiveita melko hyvin. Hän toivoi sporttista poikamaisuutta, ja nyt kun olen sitä liikuntaa harrastanut niin uskalsin jopa olettaa että minussa on sellaista, enkä tietääkseni ole liian pitkäkään.
Minusta tuo ilmoitus oli ihan just sinulle sopiva. Lykkyä tykö!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
AarneAnkka

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Kiitos analyysistä & kannustuksesta, Lolita. :) Ehkä suhtauduin turhan pessimistisesti. Kahtotaan mitä tuleman pitää! Voi olla että pompautan ilmoitukseni listan kärkeen "muokkaamalla" sitä jos ei muutaman päivän sisällä tärppää..
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Aikoinani deitti-ilmoittelin ja minusta se oli ihan hyvä metodi. Voittaa baaritouhut kepeästi.

Tutustuin muutamiin tosi hienoihin tyyppeihin, jotka ovat ystäviäni vieläkin. Yhden kanssa seurustelin vuoden.

Tottakai paljon piti ihmisiä tavata. Livenä tietysti vasta tietää, joten pitkään on turha kirjoitella.

Minusta ilmoituksessa (ja vastauksessa) on myös hyvä pyrkiä selkeyteen.

a) Mitä olen

b) Mitä haen

Ei ne ranskalaiset viivatkaan ole lainkaan huono ajatus.

Molemmat puolet ovat tärkeitä. Joskus kun olen selannut naisten ilmoja, olen törmännyt sellaisiin, joissa on kyllä kovia vaatimuksia, muttei mitään kuvausta mitä ilmoittaja itse on. Varmaan miehetkin samanlaisia tekevät.


Koska olen tällainen tyylistä ja ulkonäöstä kiinnostunut pinnallinen paskiainen, niin minusta kuva on aina kova sana.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
AarneAnkka

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

BrianW kirjoitti:Ei ne ranskalaiset viivatkaan ole lainkaan huono ajatus.
Siinä ainoassa ilmoituksessa johon vastasin, haukuttiin ranskalaisia viivoja koska se on "kuin tilaisi naista postimyyntikatalogista", eli naisen esineellistämistä. Miesten on kuitenkin turha närkästyä heihin kohdistetuista ranskalaisista viivoista, sillä miehillä ei ole ta(a)k(k)anaan vuosisatoja kestänyttä sorron ja alistamisen historiaa ja lässynlää.
SnapaHead

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja SnapaHead »

Aarne: Tuossa oli yksi aika iso mutta. Olet tehnyt tositarkoituksella -ilmoituksen, jonka toisella rivillä olet jo nuuhkimassa... Saattaa olla ettei tuollainen kaksimielinen äijäily pure.
AarneAnkka

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

SnapaHead kirjoitti:Aarne: Tuossa oli yksi aika iso mutta. Olet tehnyt tositarkoituksella -ilmoituksen, jonka toisella rivillä olet jo nuuhkimassa... Saattaa olla ettei tuollainen kaksimielinen äijäily pure.
Eikö siihen sisälly oletus että nuuhkiminen loppuu kun Se Oikea löytyy?
AarneAnkka

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

hebuli kirjoitti:Siinä ilmoituksessa mihin vastasin, kiinnitin huomiota juuri siihen kuinka paljon palstatilaa ilmoittaja käytti seuranhakupalstojen haukkumiseen ja sen todisteluun ettei hän itse niitä juurikaan käytä.
Päätin kuitata nuo sapekkaat virkkeet olankohautuksella sillä oletin että naisena hän joutuu joka tapauksessa turvautumaan piikikkääseen kilpikonnapuolustukseen jatkuvasti päälle höökivien kuolaaja-läähättäjä-huohottajien ja salaista seuraa etsivien ukkomiesten takia, joten tuo alkuennaltaehkäisy oli vain välttämätön paha.

Juu, ei se hänestä kovin positiivista, iloista saati pirteää ensivaikutelmaa antanut. Mutta ei sillä ole oikeasti mitään väliä. Neidillä kun nyt sattuu netin olosuhteista johtuen olevan joka tapauksessa aivan helvetisti valinnanvaraa. Kaikki ilmoituksissa oleva inhottavuus, nirsous, piikikkyys ja negatiivisuus on vain välttämätöntä esikarsintaa jotta saisi alle 500 vastausta.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja BrianW »

AarneAnkka kirjoitti:
BrianW kirjoitti:Ei ne ranskalaiset viivatkaan ole lainkaan huono ajatus.
Siinä ainoassa ilmoituksessa johon vastasin, haukuttiin ranskalaisia viivoja koska se on "kuin tilaisi naista postimyyntikatalogista", eli naisen esineellistämistä. Miesten on kuitenkin turha närkästyä heihin kohdistetuista ranskalaisista viivoista, sillä miehillä ei ole ta(a)k(k)anaan vuosisatoja kestänyttä sorron ja alistamisen historiaa ja lässynlää.
Joku kuuluisuus sanoi kerran, että vaikka tekisi mitä aina joku vastustaa. En toki tarkoittanut pelkkää luetteloa vaan tekstiä ja sellaista muotoa, että tavoitteet ym tulee selkeästi esiin.

Ehkä on paras valita sellainen tyyli, joka omaa persoonaa kuvaa.

Minä kun olen aika suoraviivainen ja maanläheinen tyyppi, kaipaan ja annan selkeitä faktoja.

Käytän vanhaa markkinoinnin ohjetta: KISSMIE, Keep It Simple Stupid, Make It Easy.

Otetaan esimerkki, näistähän on ennenkin vitsailtu, näyttää siltä, että ilmaisu "naisellisen muotoinen" = "sikaläski".

Kuitenkin, kun otetaan esimerkki henkilöstä jonka tunnen, "naisellisen muotoinen 170 / 56", niin tilanne on toinen.
Ja en, en kerro, mistä hänet tapaa, tässä tapauksessa en osaa vähäisten kilojen selitykseksi antaa kuin ne legendaariset kevet luut. Muodot on kyllä erinomaisen kohdallaan.

Vastaavia miesten esimerkkejä löytyy varmaan vaikka kuinka.

Livenä tulee sitten ne hienovaraisemmat vibat.

Tämähän on kuin työpaikan haku. Ilmoituksen ainoa tavoite on päästä haastatteluun sellaiseen paikkaan, joka kiinnostaa.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
HellBell

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

AarneAnkka kirjoitti:Noni, nymmä sit jätin ilmoituksen..
Siinä mielessä hyvä että olit rehellinen siinä mitä haet.
Se kappale jossa puhuttiin median sanelamien epärealististen kauneuskuvien perässä juoksemisesta kalskahti inhalta, mutta olen kyllä tässäkin sitä mieltä että niin pitää laittaa asiat kuin miten ne itsestä tuntuvat - silloin antaa itsestään itseä eikä sellaista kuvaa "mikä optimaalisesti iskisi..".
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja Think »

HellBell kirjoitti:
AarneAnkka kirjoitti:Noni, nymmä sit jätin ilmoituksen..
Siinä mielessä hyvä että olit rehellinen siinä mitä haet.
Se kappale jossa puhuttiin median sanelamien epärealististen kauneuskuvien perässä juoksemisesta kalskahti inhalta, mutta olen kyllä tässäkin sitä mieltä että niin pitää laittaa asiat kuin miten ne itsestä tuntuvat - silloin antaa itsestään itseä eikä sellaista kuvaa "mikä optimaalisesti iskisi..".
Jos olisin nainen ja kiinnostunut samantyyppisistä asioista kuin Aarne, niin voisin ajatella ihan hyvin tuollaiseen vastaavani. Mun mielestä sellainen mukavan syNppis ja reNto ilmoitus. Ei ehkä mitenkään älyttömän erottuva massasta, mutta ei sitten ihan sitä perusmassaakaan. Sanoisinko, että sen verran erilainen, että jos Oikea Henkilö lukee, niin sehän on sitten siinä........ja sehän riittää!

Toivottavasti tuo iskee johonkin tytsyyn.
Viimeksi muokannut Think, 09.05.2006 17:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ovela kuin orgasmi
HellBell

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Think kirjoitti: ..
Toivottavasti tuo iskee johonkin tytsyyn.
Jeps. Komps tälle, vaikkei ilmotus henk.koht. niin iskisi minuun, jos olisin ilmoituksia lukemassa, mitä en ole.

Kyse toisilleen natsaavista yksilöistä ja kun se natsaa, niin silloinhan se natsaa.
swirl

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja swirl »

Think kirjoitti:syNppis ja reNto
Näin kun kirjoitit, niin pakko sanoa tähän väliin, että jos seuraa olisin etsimässä ja selailisin deittinetin ilmoituksia, lopettaisin Aarnen ilmoituksen lukemisen kraNppi-sanaan, koska en voi sietää tuota hemmetin äNNä-juttua. Muuten erittäin hyvä ilmoitus. Se on pienestä kii :roll:

Lykkyä silti Aarnelle - toivottavasti löydät etsimäsi!
eps

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja eps »

swirl kirjoitti:
Think kirjoitti:syNppis ja reNto
Näin kun kirjoitit, niin pakko sanoa tähän väliin, että jos seuraa olisin etsimässä ja selailisin deittinetin ilmoituksia, lopettaisin Aarnen ilmoituksen lukemisen kraNppi-sanaan, koska en voi sietää tuota hemmetin äNNä-juttua. Muuten erittäin hyvä ilmoitus. Se on pienestä kii :roll:
Pisteet swirlille. N-kieli sopii alaikäisille, jos heillekään. Sitä käyttävän deitti-ilmosta tulee vaikutelma, että teinipoika valehteee ikänsä etsiessään aikuista seuraa.

Onneksi A.A. on muuten mainio tyyppi. Kukapa sitä täydellinen olisi.

e.
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja Think »

swirl kirjoitti:
Think kirjoitti:syNppis ja reNto
en voi sietää tuota hemmetin äNNä-juttua. Muuten erittäin hyvä ilmoitus. Se on pienestä kii :roll:
Tuo ärsyttää minuakin joskus, mutta toisiNaan sitteN taas ei... :wink:

Aika moni asia tässä maailmassa on loppujen lopulta pienestä kiinni. Eli komps ja humps. Nyt mä lähren ulos.
Ovela kuin orgasmi
HellBell

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Onnea Aarnelle ja niin poispäin! Hyvä ilmoitus kuitenkin. :)
(perustelut 1.viestissä.)
Noriyumi

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Kun joskus pidin vielä ilmoitusta netissä, kirjoitin yleisesti itsestäni, elämästäni, mitä arvostan ja mistä pidän. Vaatimuksia oli pakko laittaa tiukemmalla seulalla tai muuten meiliboxi tukkeutuu. Olinpa kerran laittanut toiveeksi että mies saisi olla lapseton, akateeminen (joo joo :D ) ja lyhythiuksinen. Eikun ilmoon vastaa mies jolla on lapsia, ei ole akateeminen ja on pitkäletti. Huoh.

Kun miesten ilmoja katsoo, että siellä on naisista yleenä aika tarkat hoikkuus- ja muut ulkonäkövaatimukset. Kerran pistin lekkeriksi ja kirjoitin tällaisen ilmon "persjalkainen ja 100-kiloinen Mervi Tapolan näköinen acca etsii seksiseuraa Orlando Bloomin näköisistä komeista miehistä".

Arvatkaa kuinka moni vastasi.
Avatar
JoeB
Kitinän uhri
Viestit: 776
Liittynyt: 22.02.2006 18:06
Paikkakunta: ~ 60°N 25°E

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja JoeB »

Noriyumi kirjoitti: Kun miesten ilmoja katsoo, että siellä on naisista yleenä aika tarkat hoikkuus- ja muut ulkonäkövaatimukset. Kerran pistin lekkeriksi ja kirjoitin tällaisen ilmon "persjalkainen ja 100-kiloinen Mervi Tapolan näköinen acca etsii seksiseuraa Orlando Bloomin näköisistä komeista miehistä".

Arvatkaa kuinka moni vastasi.
Todennakoisesti vahintaan sata ? :wink:
AarneAnkka

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

eps kirjoitti:Pisteet swirlille. N-kieli sopii alaikäisille, jos heillekään. Sitä käyttävän deitti-ilmosta tulee vaikutelma, että teinipoika valehteee ikänsä etsiessään aikuista seuraa.
Voihan tuota ilmoitusta muokatakin... mutta jos joku oikeasti tuomitsee henkilön käyttökelvottomaksi yhden ännän takia niin mahtaako sellainen ihminen olla kovin kypsä itsekään. :)
Elukka

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Noriyumi kirjoitti:Kerran pistin lekkeriksi ja kirjoitin tällaisen ilmon "persjalkainen ja 100-kiloinen Mervi Tapolan näköinen acca etsii seksiseuraa Orlando Bloomin näköisistä komeista miehistä".

Arvatkaa kuinka moni vastasi.
Sinäkö se olitkin? :oops:
Noriyumi

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

JoeB kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti: Kun miesten ilmoja katsoo, että siellä on naisista yleenä aika tarkat hoikkuus- ja muut ulkonäkövaatimukset. Kerran pistin lekkeriksi ja kirjoitin tällaisen ilmon "persjalkainen ja 100-kiloinen Mervi Tapolan näköinen acca etsii seksiseuraa Orlando Bloomin näköisistä komeista miehistä".

Arvatkaa kuinka moni vastasi.
Todennakoisesti vahintaan sata ? :wink:
Ei aivan, mutta kymmeniä vastauksia tuli :D