Bärsjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
killkill

Re: Bärsjantai

Viesti Kirjoittaja killkill »

Bliss kirjoitti:Ehkä te setäihmiset olette siitä toista mieltä???
Öhöm. Meikäläisen silmiklaseissa on kyllä suojaikäraja-suodin. Nottas tiedätte, ennen kuin alatte niputtaa samaan sakkiin Varkauden Vaaran kanssa...

Tasapuolisuuden nimissä todettakoon, että "täti-ihmiset" katselevat mielellään nuorten kloppien kireitä farkkuperseitä, älkää muuta yrittäkö väittääkään :roll:

Mie suhtaudun naiskauneuteen yhtenä taiteen muotona. Sitä on kiva katsella, se ruokkii sydäntäni, mutta sen omistaminen ei ole "se" juttu.
millivanilli

Re: Bärsjantai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

joku tpk... (neljäs? viides?)

Mä olen törmännyt maailman ärsyttävimpään ihmiseen. Miksi helvatassa mun pitää tehdä sen kanssa joku kouluprojekti?! Eilen meni monta tuntia hukkaan yrittäessäni luoda meille jotain yhteistä säveltä kouluprojektin suhteen. Ja vastaukseksi sain vittuilua ja vähättelyä. ***TU!!

Mutta muuten on kivaa :D

Elppa, jos haluat niin mä voin tulla pitämään sulle seuraa ennen keilaamista. Jos siis ajattelit kuluttaa aikaa jossain keilahallin lähimaastossa.
Kid

Re: Bärsjantai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Huomenta. Onpas ihanaa kun on sänky. Nukkukaapas kolme viikkoa lattialle kyhätyssä peittopatjatyynyviritelmäsängyssä.. Nyt on mieli ja keho virkee.

Vesisadekkaan ei haittaa..Ihanaa kun on perjantai!!!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Bärsjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

millivanilli kirjoitti:Elppa, jos haluat niin mä voin tulla pitämään sulle seuraa ennen keilaamista. Jos siis ajattelit kuluttaa aikaa jossain keilahallin lähimaastossa.
Onko sulla nälkä klo 18? :D
The great club outshines the individual, always and forever.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Bärsjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kid kirjoitti:Huomenta. Onpas ihanaa kun on sänky. Nukkukaapas kolme viikkoa lattialle kyhätyssä peittopatjatyynyviritelmäsängyssä.. Nyt on mieli ja keho virkee.
No no, olisko se "hyvä" ? Siis se sänky?? :P
The great club outshines the individual, always and forever.
Kid

Re: Bärsjantai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Elppis kirjoitti: No no, olisko se "hyvä" ? Siis se sänky?? :P
Ihan helmi. Pois en vaihda vaikka rupeis vähän kitisee... :P
millivanilli

Re: Bärsjantai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Elppis kirjoitti:
Onko sulla nälkä klo 18? :D
Varmasti.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Bärsjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

millivanilli kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
Onko sulla nälkä klo 18? :D
Varmasti.
Kinkkistä, sulla on mun numero, mutta mulla ei ole sun numeroa :o

EDIT; kiitos pilarista :)
Viimeksi muokannut Elppis, 21.04.2006 9:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
The great club outshines the individual, always and forever.
millivanilli

Re: Bärsjantai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Elppis kirjoitti: Kinkkistä, sulla on mun numero, mutta mulla ei ole sun numeroa :o
Nyt taitaa olla...
Durasel

Re: Bärsjantai

Viesti Kirjoittaja Durasel »

Kakka-paska, Bodom veivaa ainoan Suomen keikkansa just sinä päivänä kun lähden Budapestiin :(
Mie tuun keilailemaan suoraan kotoa (on siivoomista siellä), joten nähdään siellä ihanaiset-naiset :D
swirl

Re: Bärsjantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Hyvin alkoi tämäkin aamu. Kiirehdin junaan ja kaaduin Pasilan aseman portaissa. Onneksi mitään ei hajonnut, mutta tärähti ilkeästi ja lihakset ovat vähän hellänä. Miksi pitää olla niin kömpelö? Syytän kumisaappaita, jotka eivät välttämättä ole parhaat juoksukengät...
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Bärsjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

swirl kirjoitti:Hyvin alkoi tämäkin aamu. Kiirehdin junaan ja kaaduin Pasilan aseman portaissa.
HUI! No onneksi olet kunnossa. Sulle pitää oikeasti ostaa sellanen 24/7 kypärä (musta), jossa on otsalamppu.
The great club outshines the individual, always and forever.
Kid

Re: Bärsjantai

Viesti Kirjoittaja Kid »

swirl kirjoitti:Hyvin alkoi tämäkin aamu.
No voi hitto sun kanssas.. Onneks ei sattunu pahemmin!
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Bärsjantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Emmä osaa enää nukkua näköjään! :cry: Väsyttää ja vituttaa ja särkee. Kivat suunnitelmatkin näyttää menevän vituiks. Onneksi pääsen kaverin kyydissä junalle, ei tarvi raahautua dösälle noitten kauheitten kantamusten kanssa.
Viimeksi muokannut irmelianneli, 21.04.2006 9:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
swirl

Re: Bärsjantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Jeesh, hankin ensitilassa kypärän ja kuplamuovihaalarin. Ja turvakengät ja hammassuojat.
ninnithequeen

Re: Bärsjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Heh, hyvin alko työpäivä, heti kaffelle ja koneelle :D
Durasel

Re: Bärsjantai

Viesti Kirjoittaja Durasel »

Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Bärsjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Durasel kirjoitti:alle 130% ??
Sehän on Teuvo Låman valepuvussa! *reps*
The great club outshines the individual, always and forever.
slam

Re: Bärsjantai

Viesti Kirjoittaja slam »

Masensi aika rankasti yöllä... hope sou week end on mukava
ElanorRaven

Re: Bärsjantai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Durasel kirjoitti:alle 130% ??
Hih, repeämys heti aamusta :D

Kuume on poissa, mutta nenä valuu kuin vesihana. Ja korvat edelleen lukossa. Onkohan tämä sitä lintutautia? :P

Perjantai jo. Amen. Ja koko viikonloppu näillä näkymin vapaata!
AarneAnkka

Re: Bärsjantai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Bliss kirjoitti:Säästä riippuen kunnon vermeet päälle ja ULOS liikkumaan. Raitista ilmaa ja hyvä mieli :)
Kävinpä sitten kummiskin vaan uimassa. Muuten meni ihan jees, mutta ohittaessani yhtä hitaaNpaa uimaria vastaantuleva setä tönäisi minut kädellä veden alle ja sanoi "ei saa mennä kolme rinnakkain". Uintini nopeutui väliaikaisesti tukahdutetun kiukun voimalla. Olen minäkin väistänyt syrjään kun on tullut ohittaja vastaan ja ihan hyvin ollaan mahduttu. Miksi vitussa sen äijän piti tulla tönimään ja viisastelemaan? Prkl. Ilmeisesti olen vaan niin nössön näköinen että ihmiset rohkaistuvat viisastelemaan ja vittuilemaan minulle estoitta, kun muiden ihmisten kanssa eivät uskaltaisi. PRKL.

Paluumatkalla huomasin vasta Länsiväylällä että joku oli laittanut tullilasinpyyhkimeni alle mainoksen jossa luki jotain "... AVAJAISET". Lappu lensi tuulessa tiehensä. Voi ei, nyt minulle ei ikinä selviä minkä avajaiset olivat kyseessä. Asia jää vaivaamaan minua vuosiksi!!!!11
Viimeksi muokannut AarneAnkka, 21.04.2006 10:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1108

Re: Bärsjantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Jou poks, vittuuuuuuuun......

Haistakee paska.
tonttu

Re: Bärsjantai

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Vitut minkään alkon kautta yhtään mihinkään. Olen kahlittu töihin koko viikendiksi, veikkaan että saattaa väsyttää sunnuntaina.
Mutta viikon päästä on wappu ja edelleen sitä odotellaan.
Kid

Re: Bärsjantai

Viesti Kirjoittaja Kid »

HNmm...pukkas viikonlopuks duunia. Onneks on lyhyet päivät ja ens pe sitten vapaata. Toisen vapaapäivän pidän sitten joskus.
Tänään söpöstelyä, viiniä ja hyvää ruokaa :h:
RolloTomasi

Re: Bärsjantai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

huomenta

huominen ei koskaan kuole, järjestys taas sekaisin.

hyvää perjantaita
Vastaa Viestiin