http://finnish.imdb.com/title/tt0054047/
tämän klassiko on tänä vuonna katsonut,..6 kertaa. klassikko leffa,vaikka alkuperäinen Kurosawan Seitsemän samuraita on parempi

Ooh. Se on hyvä. Nuorempana kirsikkana kakun päällä siinä oli Horst Buchholz - tuo Saksan lahja elokuvateollisuudelle. Olen kanssa varmaan katsonut tänä vuonna jo useamman kerran. Silti, Rio Bravo menee vielä kirkkaasti ohi.Avenger kirjoitti:The Magnificent Seven - Seitsemän rohkeata miestä
http://finnish.imdb.com/title/tt0054047/
tämän klassiko on tänä vuonna katsonut,..6 kertaa. klassikko leffa,vaikka alkuperäinen Kurosawan Seitsemän samuraita on parempi
Ai jännää,mun mielestä Taken oli loistava sarja,johon ei mahtunut yhtään jaksoa jota en ois jaksanut katsoa.Mulla ei ole pahaa sanaa sanottavana muuta kuin se että harmi kun se loppui nyt.I.M.Weasel kirjoitti: Eilen tuli Takenin viimeinen jakso. Olin TOSI pettynyt koko sarjaan. Siinä ei ollut mun mielestä oikein päätä eikä häntää.
Noh, mulle kävi noin Angels in American kanssa. Tosi moni sanoi, että ei tykännyt ja oli ihan plaah... mä elin joka vuorosanan mukana tosi vahvasti ja olin tyytyväinen jälkikäteen.Haemaeraemies kirjoitti: Ai jännää,mun mielestä Taken oli loistava sarja,johon ei mahtunut yhtään jaksoa jota en ois jaksanut katsoa.Mulla ei ole pahaa sanaa sanottavana muuta kuin se että harmi kun se loppui nyt.
Meinasinkin juuri antaa esimerkiksi angels in america,jonka jokainen jakso jäi kesken kun oli niiin tylsää tai sitten nukahdin:pI.M.Weasel kirjoitti: Noh, mulle kävi noin Angels in American kanssa. Tosi moni sanoi, että ei tykännyt ja oli ihan plaah... mä elin joka vuorosanan mukana tosi vahvasti ja olin tyytyväinen jälkikäteen.
Juurikin näin.Haemaeraemies kirjoitti: Meinasinkin juuri antaa esimerkiksi angels in america,jonka jokainen jakso jäi kesken kun oli niiin tylsää tai sitten nukahdin:p
Kaikki ei vaan toimi kaikille mikä on just oikein:)
Alku oli kyllä ihan mukaansatempaava siihen asti kunnes itse ostoskeskukseen päästiin. Sitten alkoi mielenkiinto lopahtaa, varsinkin sen liikaa korostetun "mutta loppujen lopuksi elävä ihminen onkin se kaikkein suurin uhka"-jutun muodossa.killkill kirjoitti:Eikö edes alkukohtaus vakuuttanut? Leffa muuten oli kuraa, siitä samaa mieltä.bedlam kirjoitti:Dawn of the Dead (sen uuden version director's cut)
Ei ne aivojen roiskumiset paskaa leffaa pelasta. Tuota ennen katsomani ameriikkalaisten versio Grudgesta vaikutti hyvin keskinkertaiselle kauhuleffalle, mutta tämän jälkeen se tuntuu melkein merkkiteokselta.SnapaHead kirjoitti:Olihan siinä Dawn of the Deadissa tehty aivojen ja päälakien roiskumiset paremmin kuin missään koskaan.
No minä lähinnä vertaankin siihen alkuperäiseen. Ikävä kyllä, nimittäin jos vastaavanlainen pläjäys olisi tehty toisella nimikkeellä ja ilman selviä yhtymäkohtia alkuperäiseen, olisin saattanut tykätä huomattavasti enemmän.SnapaHead kirjoitti:En alkukaan ymmärrä Dawnin arvosteluita. Varsinkaan jos Kaunaan verrataan.
No, mie en tämän kesplort -lajityypin asiantuntija ole, niin en osaa sanoa. Kovin nähdyltä tuo vain tuntui. "28 Days Later" ehti ensimmäisenä pumpata zombiet benjohnson-kuntoon.SnapaHead kirjoitti:Perskuta. Olihan siinä Dawn of the Deadissa tehty aivojen ja päälakien roiskumiset paremmin kuin missään koskaan.
Sen lisäksi siinä ammuttiin pikkuvauvaa päähän