Ann kirjoitti:Stadinarska kirjoitti:
HEI TYTÖT! Onko teistä kukaan käynyt armeijaa???
Mylwin on.
Mahtaako itse pirukaan lopulta tietää kumpi on kumpi. NIINPÄ! Ette kai te vain pilaile meidän kilttien uskovaisten kustannuksella! Oletko sinä Ann Mylwin?
Kuvittelin vähän aikaa minkälaista olisi jos olisi Ann kersanttina Armeijassa ja mä alokas. Otaksuisin että kuoleman lähellä oleva seuraus, mutta miten mun kävis jos silloin joskus kokelaana ja kesävänrikkinä olisi Ann ollunna vastassa. Jos olisin ruvenna änkkäämään niin olisi auktoriteetti tipotiessään! En mä tiedä mitä mä olisin tehnyt jos mä olisin käskenyt vaihtaa asusteet 5 minuutissa ja Ann sanoisi "tapa ittes". Apua. Se olis ollunna pönttöä! Ikinä en laittanna ketään pönttöön (arestiin putkaan). Mut muutaman kerran mulla oli valikoiva kuulo. Mut kun oon liian kiltti! Ja ymmärrän poikii.
Mut eiks oo niin poijaat, että teillekin tuli mieleen niinkuin mulle ettei naiset VOI TAJUTA mitä kaikkea siellä tehtiin. Esim ryömintäpaikalla savessa...Musta tuntuu ettei naiset tajua kuin ihan pintaa mitä siellä tehdään ja kuinka aika kovaan paikkaan pojat joutuu!
Sen näkee naamasta kun paitsi lakkaa saamasta niin lakkaa muutakin päässä. Koko koulutus tähtää henkiseen kasvuun kestomielessä. Sitä oli ja on varmaan yhäkin enevissä määrinkin nykyään poikien vaikea tajuta kun tulevat mamin lihapullien äärestä haisevaan tupaan! Itse olen sitä mieltä, että oikean tasa-arvon nimissä voisi naisille olla pakollinen maanpuolustuskurssi tietyissä tehtävissä. Jos sota syttyy , naiset ovat erittäin tärkeä resurssi kuitenkin monilla "rintamilla" kotipuolessa. Näin oli omissa sodissamme.
Sotaa ei onneksi ole näköpiirissä. Minä olen rauhan ja luonnon mies. En ole sotilaallinen henkilö.
Oho mikä vastaus taas. Piti vain sanoa Annille että ...no en mä uskalla hälle mitään sanoa...Ann on rautaa! Mitenkähän ne tappelee? Osaako ne olla tosissaan missään, ann ja mylvin?
Vai ovatko ne aina tosissaan kun ovat kahden ja tää on henkireikä? Miettikääpä sitä!!!
JOTTEI OLISI Off-topic niin kerron että katsoin nauhoitukseni "Katupeilin alla" , jossa pääosassa Eeva kaarina Volanen.
Hän on kaikkea mitä minä näen kauniissa ja viehättävässä naisessa.
Mutta hän olikin näyttelijä. Mutta olen nähnyt vanhanakin. Se jokin sisällä ei häviä tyylikkäästä naisesta, oli hän kuinka vanha hyvänsä. Saattaa hyvä vain jalostua!!