Ei muuta kommentoitavaa.
Katsoin myös tuon viime viikonloppuna ja olin kovasti ihastunut! Gibson on niin hurahtanut ukkeli, että tekee noita mahti eepoksia, historiallisia taruja ja sehän sopii. Leffan maskeeraukset, tatuoinnit ja lävistykset oli niin...lääh, että moro. Ja että kerrankin puhuttiin vielä jotain muutakin kuin englantia, jesh! Kamalin kohtaus oli se aurinko jumalan temppelillä hoidettu mestaus sessio; yyh! Kun kelailee, että noin sitä on ihmiskunta painellut menemään jonain aikakautena, niin huoh...On tämä elo vaan helppoa 2000-luvulla.Crowbar kirjoitti:Tuo syrjäytti Die Hardin kautta aikojen parhaimman toimintaelokuvan paikalta. Samalla tuo viimeistään teki Gibsonista Hollywoodin tämän hetken parhaan elokuvantekijän. Tyyppi tekee täysin mitä lystää, rahoittaa itse projektinsa (kun studiothan ei tuollaisille pahemmin rahaa anna) ja jälki on päätä huimaavaa. Jää Scorceset ja kumppanit pientareelle ihmettelemään.Lolita kirjoitti:Apocalypto
Oma-aloitteisesti ei olisi tullut katsottua varmaan koskaan, mutta kun pitää tehdä kompromisseja suhteessa, niin katsoin. Oikeestaan hyvä, kohtuullisen simppeli juoni, joka oli isolla rahalla tehty hienon näköiseksi. Mukavasti jännä ja sopivasti verinen.
Gibsonhan on täysi sekopää ja hyvä niin.
Ihan paska.Lolita kirjoitti:Ils, Siistin eurooppalainen leffa.
No jos 300 sataa on parempi, niin sit jää transvormerit multa väliin.swirl kirjoitti:^Mun mielestäni se oli vain toiseksi paras leffa evö. 300 teki vielä suuremman vaikutuksen.
Joo, yleensäkään en arvosta kauneutta kuin seurustelukumppanissa ja ulkonäköä vaativissa töissä. Olihan siinä leffassa lihaksikkaita kroppia, mutta muuten leffa oli aika keskinkertainen.swirl kirjoitti:^No mut ehkä sie et osaa arvostaa mieskauneutta samalla tavalla kuin minä![]()
Kontrastin vuoksi katso paljon vanhempi samasta aiheesta tehty elokuva, "The 300 Spartans". Siinä spartalaisilla on jopa sotisovat päällä eivätkä huitele lumessa pelkässä lannevaatteessa.swirl kirjoitti:Kyllä mie siitä muutenkin tykkäsin. Se oli kuin taideteos koko leffa - värimaailma oli aivan satumainen ja muutenkin elokuva oli jotenkin unenomainen. Olin aivan sen lumoissa päiväkausia.
Kyseessä oli leffan tapauksessa Plaszowin keskitysleiri.SikaMika kirjoitti: En tunnistanut mitään tutuksi, mutta leffa on edelleenkin loistava.