Enpä juuri. En edes osaa sanoa miksi.RolloTomasi kirjoitti: Et kuulu niihin, jotka ilahtuvat, kun suosikkisi saa ehdokkuuden tai pystin?
Kuuluu kategoriaan "Täysin Yhdentekevät Asiat"
Enpä juuri. En edes osaa sanoa miksi.RolloTomasi kirjoitti: Et kuulu niihin, jotka ilahtuvat, kun suosikkisi saa ehdokkuuden tai pystin?
Mietin tuota koko yön ja käsitin SUV:n ihmettelevän miten noin erilaisen elokuvamaun omaavat ihmiset ovat päätyneet yhteen. Vai?Rouva Pupu kirjoitti:Vittuileeko Suvinen vai ymmärsinkö väärinnä? Anyway, jos on jotain valittamista Ramboista niin.....
Mitkä Rambot, ja mitä itse tykkäät? Muistanko oikein että esim. First Blood oli sulle ihan tuore tuttavuus?bedlam kirjoitti:Tytsi tykkää hirveesti äksönleffoista, tän on kuulemma nähny melkein 10 kertaa ja Rambot on maailman parhautta.
En mää ole nähnyt edelleenkään yhtään Rambo-leffaa.Frederik Krueger kirjoitti:Mitkä Rambot, ja mitä itse tykkäät? Muistanko oikein että esim. First Blood oli sulle ihan tuore tuttavuus?bedlam kirjoitti:Tytsi tykkää hirveesti äksönleffoista, tän on kuulemma nähny melkein 10 kertaa ja Rambot on maailman parhautta.
Ei, ei, ei.Frederik Krueger kirjoitti:No voi sun. Katso ykkönen (First Blood) ja nelonen, ei niitä muita tarvitsekaan.
Mulla oli ihan mielikuva että aioit ostaa jonkun Rambo-boksin tms., mutta taidan muistaa väärin.
En, tytsi siitä boksista kyllä haaveilee. Kai mää sitten ne joudun kattomaan.Frederik Krueger kirjoitti:No voi sun. Katso ykkönen (First Blood) ja nelonen, ei niitä muita tarvitsekaan.
Mulla oli ihan mielikuva että aioit ostaa jonkun Rambo-boksin tms., mutta taidan muistaa väärin.
Ristiin. Hmm. Mulla on tän ihmisen kanssa parhaiten yksiin menevä leffamaku mitä koskaan missään aiemmassa suhteessa. Suurin osa niistä isoimmista lemppareista on samoja. Toisella vain on lisäksi perversio huonoihin kauhuleffoihin ja toisella äksönleffoihin. En oikein ymmärrä miten tuollainen voisi olla joku kynnyskysymys kenenkään suhteessa.Suvinen kirjoitti:Itse en oikeasti usko, että voisin seurustella semmoisen tyypin kanssa, jonka kanssa elokuvamaut menee noin pahasti ristiin. Tai siis en usko että alun alkaenkaan kiinnostuisin.
Jos ihmisestä kiinnostuminen olisi kiinni siitä, että muutaman elokuvan kanssa mielipiteet menee hieman ristiin, niin minkälaiset liuskat informaatiota sinun pitää toisen ihmisen mielenkiinnonkohteista saada jo ennen kiinnostumista?Suvinen kirjoitti:Roger! Jotenkin vaan tosta Transformers- arviosta päättelin toisin. Ja ehkä niistä Ramboista
Miksi sitten ei kuitenkaan olla kokonaan välinpitämätön?Bliss kirjoitti:Enpä juuri. En edes osaa sanoa miksi.RolloTomasi kirjoitti: Et kuulu niihin, jotka ilahtuvat, kun suosikkisi saa ehdokkuuden tai pystin?
Kuuluu kategoriaan "Täysin Yhdentekevät Asiat"
Ei tästä ole montakaan vuotta kun toitotin, etten voisi kiinnostua ihmisestä joka ei ymmärrä "The Matrixia" tai pidä samanlaisesta musiikista.Suvinen kirjoitti:jonka kanssa elokuvamaut menee noin pahasti ristiin. Tai siis en usko että alun alkaenkaan kiinnostuisin.
Looginen umpisolmu päässä:bedlam kirjoitti:Ja mää en kyllä ymmärrä, että joku ei tykkää Tracy Chapmanista
Tämä taitaa olla osaltani toistoa, mutta ihan alussa luulin ymmärtäväni Matrixia ja se oli alussa jopa senhetkinen lempileffani.daddykillkill kirjoitti:Ei tästä ole montakaan vuotta kun toitotin, etten voisi kiinnostua ihmisestä joka ei ymmärrä "The Matrixia" tai pidä samanlaisesta musiikista.
Tunnustan. En ole koskaan lämmennyt näille. Taisin nukahtaa kakkososassa. En myöskään erityisesti pidä Matrix leffoista.Frederik Krueger kirjoitti: Sama herääminen tapahtui Taru Sormusten Herrasta kanssa, paskoja leffoja, surkeita näyttelijöitä täynnänsä koko trilogia.
Miehille tuo on arkipäivää. Ei se niin kamalaa ole, sopivina annoksina. Eräs tykkäsi erityisen paljon romanttisista feel-good elokuvista joissa lopuksi kaikille käy hyvin, mutta vastaavasti jaksoi hän katsella loppuun kanssani Robocopit, Mementot sun muut ja ainakin näytteli uskottavansa pitävänsä kyseisistä leffoista.Rouva Pupu kirjoitti:Voisi siinä olla pureskeltavaa jos parempi puolisko diggaisi rakkauselokuvia tai jotain yliarvostettua draamahuttua ennemmän kuin äksöniä tai kauhua.
Joo mutta kun mä lämpenin niille alussa tosi paljonkin. Kai sitten ihastuin liikaa niiden superhienoihin erikoistehosteisiin ja mahtipontisiin kohtauksiin.Rouva Pupu kirjoitti:Tunnustan. En ole koskaan lämmennyt näille. Taisin nukahtaa kakkososassa. En myöskään erityisesti pidä Matrix leffoista.
Ei, kun että SÄ et toimidaddykillkill kirjoitti:Looginen umpisolmu päässä:bedlam kirjoitti:Ja mää en kyllä ymmärrä, että joku ei tykkää Tracy Chapmanista
- tarkoittaakos tämä sitten että meidän suhteen PITÄISI toimia vai että sen EI PITÄISI toimia?
Toki meilläkin löytyy hyllystä muutamia rakkauskomedioita ja draamaa tulee katsottua telkusta. Paino oli sanalla enemmän. Kun vielä ottaa huomioon kuinka paljon meidän taloudessa käytetään elokuviin/sarjoihin rahaa niin samanlaiset mieltymykset ovat plussaa. Erojakin tosin on. Itse pidän hyvällä tavalla huonoista kauhuelokuvista (osin myös huonolla tavalla huonoista) ja mies vain hyvällä tavalla hyvistä (sekava ilmaisu).Frederik Krueger kirjoitti:Miehille tuo on arkipäivää. Ei se niin kamalaa ole, sopivina annoksina. Eräs tykkäsi erityisen paljon romanttisista feel-good elokuvista joissa lopuksi kaikille käy hyvin, mutta vastaavasti jaksoi hän katsella loppuun kanssani Robocopit, Mementot sun muut ja ainakin näytteli uskottavansa pitävänsä kyseisistä leffoista.Rouva Pupu kirjoitti:Voisi siinä olla pureskeltavaa jos parempi puolisko diggaisi rakkauselokuvia tai jotain yliarvostettua draamahuttua ennemmän kuin äksöniä tai kauhua.
Pomo vittuilee, puhelin soi niin että pomppii irti haarukasta, lapsi huutaa, vaimo huutaa... ja sitten palstaheebo oulusta torjuu tylysti.bedlam kirjoitti:ei, kun että SÄ et toimi