Vittu teitä leffafriikkejä.
Että teillä on niin paljon energiaa kerätä nippelitietoa kaikkien B-luokan Batmanienkin ohjaajista, ohjaajien muista töistä, intoa vertailla näyttelijöiden suorituksia muissa b-luokan leffoissa.. luultavasti tunnette ulkoa kunkin leffan tehostemaakarienkin työt, tuottajat, käsikirjoittajat.. ihan kaiken. Stuntmanit, cateringpalvelut..
Minkä lisäksi tiedätte kaiken muunkin miltä alalta vaan, energiaa riittää.
Vittu jos on noin hyvät synapsit (mulla ei oo), niin miksette saatana tee jotain oikeesti mahtavaa noilla aivoillanne. Tunnen siis tästäkin alemmuutta joo..
Tai en oikeastaan sikäli, että ihmetettelen miten jaksatte kaikesta paskasta noin nippelintarkasti innostua. Pahempi, jos tuota energiaa käyttäisitte tosimaailmassa, mulkkuja kun olette
Katoin minäkin ne batmanit, ja paljon muutakin täällä mainittua.. viihdettä, menettelee, joitakin oivalluksia jossakin.. mutta vittuuko minua innostais tietää niiden leffojen tekijöiden kaikki muut vastaavat viihdepaskat. Ei innosta minua edes suosikkifilmeissäni, kunhan saan niistä mitä saan. Täytyy olla minulle äärimmäisen fanitettu juttu, että ohjaajan ja käsikirjoittajan muistan, tuottajaa en koskaan. Enkä yhtään tiiä esim. kuka näytteli sitä silmäntekijää Blade Runnerissa, eikä paljon kiinnostakaan.. saati missä muualla on ollut. Tai jos tiedän, että B-leffoista Boy and his dogin ohjasi länkkäreissä esiintynyt LQ Jones, eipä kiinnosta tutkia mitä muuta on tehnyt. Enkä tiedä enkä välitäkään, kuka ohjasi paskan mutta tykästelemäni Logan´s Runin. Taikka Equilibriumin ohjaajaa en tiedä, enkä pääosan esittäjää.. vaikka Batmanissa olikin.. vitutko niistä. En tiedä, enkä välitä, kuka ohjasi Trainspottingin.
No niin.
Eilen oli hauska SKINIleffa.
Nimeä en muista. Joku Rumpelipumpeli tms.
Ohjaaja ei merkitse minulle pätkääkään.
Russell Crowe siinä oli.
Tykkäsin erityisesti kun skinejä välillä hakattiin kunnolla.
Ja kun panokohtauksessa hotin misun (kukalienee ja mitämuutatehnyt, plääh) tissit ja peppu vilahteli. Olis saanut näkyä enemmänkin nakuna.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB