Vois joutua katsomaan, koska:elco kirjoitti: X-Men First Class
1) James McAvoy.
Siinäpä se.
Eli tuomitsit kirjan takakannen perusteella. LOTR:ssa kestoa on sen verran että 20 min siivu yhdestä osasta vastaa takakantta kirjasta, ehkä kirjailijan esittely+alkusanat lisäksi.NuoriDaavid kirjoitti:Katsoin Taru sormusten herrasta eka osaa eilen n 20 min mutta ei koskettanut mun simpukkaa. Ko. trilogia jäänee näkemättä.
Joo. Voi olla. Jotenkin vaan tuon tyyppiset fantasiajutskat ei oo mun teekuppini. Sama alku jossain avaruusoopperassa olisi varmaan herättänyt mielenkiinnon.Haemaeraemies kirjoitti:Eli tuomitsit kirjan takakannen perusteella. LOTR:ssa kestoa on sen verran että 20 min siivu yhdestä osasta vastaa takakantta kirjasta, ehkä kirjailijan esittely+alkusanat lisäksi.NuoriDaavid kirjoitti:Katsoin Taru sormusten herrasta eka osaa eilen n 20 min mutta ei koskettanut mun simpukkaa. Ko. trilogia jäänee näkemättä.
w00tRP kirjoitti: Eyes Wide Shut
En todennäköisesti ole koskaan nähnyt näin tylsää elokuvaa. Mielestäni ei onnistu juuri missään mitä on yritetty. Elokuvan parhainta antia oli Kidmanin loppulaini. Edes tissit ei tällä kertaa pelasta.
Siis on piipertäjä ja ituhippi, jos ei tykkää katsoa leffaa, jossa eläimiä kidutetaan oikeasti hengiltä? Ja eks sä vielä väittänyt itseäsi jotenkin tavallista eläinrakkaammaksi tyypiksi? Olen hyvin hyvin pettynyt!MiiX kirjoitti:No nyt se Cannibal Holocaust
Toki viherpiipertäjät ja muut ituhipit jaksaa valittaa, mutta mulla ei kyllä oo pahaa sanaa sanottavana tästä.
Tuo "viherpiipertäjät ja ituhipit" -kommentti oli itseasiassa suora lainaus eräästä toisesta artikkelista, jonka ihan huvikseni päätin vaan lainata tuohon yhteyteen. Ja onnistuin näköjään jotain ärsyttämään sillä eli "mission accomplished".pierupylly kirjoitti:Siis on piipertäjä ja ituhippi, jos ei tykkää katsoa leffaa, jossa eläimiä kidutetaan oikeasti hengiltä? Ja eks sä vielä väittänyt itseäsi jotenkin tavallista eläinrakkaammaksi tyypiksi? Olen hyvin hyvin pettynyt!MiiX kirjoitti:No nyt se Cannibal Holocaust
Toki viherpiipertäjät ja muut ituhipit jaksaa valittaa, mutta mulla ei kyllä oo pahaa sanaa sanottavana tästä.
Leffa-arvostelujesi "missio" on ärsyttää ihmisiä? Ok!MiiX kirjoitti:Tuo "viherpiipertäjät ja ituhipit" -kommentti oli itseasiassa suora lainaus eräästä toisesta artikkelista, jonka ihan huvikseni päätin vaan lainata tuohon yhteyteen. Ja onnistuin näköjään jotain ärsyttämään sillä eli "mission accomplished".
Eli kun eläimiin kohdistuvaa väkivaltaa on olemassa, on ihan jees että niitä tapetaan elokuvissakin? Kummallinen perustelu. Ihmisiäkin kuolee päivittäin, mutta ei se sitä tarkoita, että minua kiinnostaisi katsella oikeaa kärsimystä elokuvamuodossa. No, meitä on moneen junaan.MiiX kirjoitti:Ja joo olen kyllä eläinrakas ihminen, mutta ei mulla silti tee pahaa nähdä eläin tapettavan ja nyljettävän. Varsinkaan kun leffassa niille ei aiheutettu kovin pitkää tuskaa (no joo sen ihme pussirotan tappaminen teki vähän pahaa). Tavallisella metsästysreissulla (jota en kylläkään harrasta) tapahtuu paljon pahempaa eläimiin kohdistuvaa väkivaltaa, enkä siltikään vastusta sitä.