Katsoin leffan
Karu paluu arkeen on verottanut katseluaikaa, mutta sen vähänkin olen käyttänyt hyödyksi ja paneutunut yhteen lemppariini eli pieneen ja mahtavaan Woody Alleniin. Tällä kertaa kierrokselle pääsivät: Every Thing You Always Wanted to Know About Sex * But Were Afraid to Ask, What's New Pussycat sekä Vicky Cristina Barcelona.
Crazy Stupid Love. Aivan ihana, kokonaisuudessaan niin hyvän mielen leffa kuin olla ja voi. Rakkauden sekä sen oheistunteiden ja -tapahtumien kirjoa lähes vauvasta vaariin. Ja se Gosling. Luulen, että sen täytyy olla jotain laitonta. Haluan nähdä ihmisen, jota tämä leffa ei kosketa jollain tasolla ja väitellä aiheesta hänen kanssaaan. YV:stä tavoittaa.
http://www.youtube.com/watch?v=eK68Y3oMEk8
Zombieland. "It's time to nut up or shut up." Zombieleffa, jossa zombiet on kuitenkin vahvasti sivuosassa päähenkilöiden jahdatessa toisiaan, zombievapaata unelmaa sekä Twinkies -patukoita apokalyptisessa maailmassa, jossa tärkeintä on taas kerran Rakkaus. Siinä nyt ei enää liene kenellekään mitään uutta, että rrrrakkauteni Eisenbergin roolivalintoja kohtaan(sitä ihmissutta EHKÄ lukuunottamatta) alkaa olla jokseensakin kuolematonta, pun intended ja toimis paremmin in English, mutta so not. Erikoismaininnan saa nouseva tähdykkä Emma Stone, joka ei taatusti ole parhaimmillaan tässä leffassa, mutta silti.

http://www.youtube.com/watch?v=eK68Y3oMEk8
Zombieland. "It's time to nut up or shut up." Zombieleffa, jossa zombiet on kuitenkin vahvasti sivuosassa päähenkilöiden jahdatessa toisiaan, zombievapaata unelmaa sekä Twinkies -patukoita apokalyptisessa maailmassa, jossa tärkeintä on taas kerran Rakkaus. Siinä nyt ei enää liene kenellekään mitään uutta, että rrrrakkauteni Eisenbergin roolivalintoja kohtaan(sitä ihmissutta EHKÄ lukuunottamatta) alkaa olla jokseensakin kuolematonta, pun intended ja toimis paremmin in English, mutta so not. Erikoismaininnan saa nouseva tähdykkä Emma Stone, joka ei taatusti ole parhaimmillaan tässä leffassa, mutta silti.

Prepare for the worstest.
Koska en voi tehdä mitään hyödyllistä niin käyn meidän suppeaa dvd valikoimaa tässä läpi. Katsoin jo Brokeback mountain. Oivoi, kyllä se on ihana leffa, kiellettyä rakkautta vähän eri paketissa. En ole katsonut sitä hetkeen ja tällä kertaa osasin sitä katsoa paljon positiivisemmassa valossa, niille tyypeillehän tapahtui itse asiassa paljon hyvää 
Hienoja maisemia, vakuuttavia näyttelijäsuorituksia ja pelkistetty tarinankerronta toimii allekirjoittaneelle.

Hienoja maisemia, vakuuttavia näyttelijäsuorituksia ja pelkistetty tarinankerronta toimii allekirjoittaneelle.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Ja seuraavaksi listalla Pirates of the caribbean, At Worlds End
Hitto tää oli parempi kuin muistinkaan! ja katsomalla tämän hoksasin miksi en ihan niin paljon pitänyt siitä nelosesta, at stranger tides. Vaikkakin uudempi on tehty pienemmällä budjetilla en kaivannut niinkään erikoistehosteita kuin visuaalisia ja musiikillisia oivalluksia jotka tästä kolmosesta löytyivät! Ei leffan parasta antia olleet lonkerot vaan hienot kuvakulmat, maisemat ja kohtalokas musiikki. Oisko kyse siitä että Gore Verbinski on osannut hommansa Rob Marshallia paremmin?
Esimerkiksi tämä kohtaus (jolle kuva ei tee oikeutta) on ihan törkeän hieno! Musiikki toimii tässä ihan täysillä!

En onnistunut löytämään kuvaa siitä kun maailmanloppua etsiessä seilattiin pakkasessa, sekin oli kuvattu upeasti enkä silti usko että siihen on tarvinnut käyttää törkeitä määriä rahaa.
10 vuotta on muuten pirun pitkä aika odottaa rakastaan, toki jos se sattuu olemaan Orlando Bloom niin pitäisi jo vakavasti harkita
Hitto tää oli parempi kuin muistinkaan! ja katsomalla tämän hoksasin miksi en ihan niin paljon pitänyt siitä nelosesta, at stranger tides. Vaikkakin uudempi on tehty pienemmällä budjetilla en kaivannut niinkään erikoistehosteita kuin visuaalisia ja musiikillisia oivalluksia jotka tästä kolmosesta löytyivät! Ei leffan parasta antia olleet lonkerot vaan hienot kuvakulmat, maisemat ja kohtalokas musiikki. Oisko kyse siitä että Gore Verbinski on osannut hommansa Rob Marshallia paremmin?
Esimerkiksi tämä kohtaus (jolle kuva ei tee oikeutta) on ihan törkeän hieno! Musiikki toimii tässä ihan täysillä!

En onnistunut löytämään kuvaa siitä kun maailmanloppua etsiessä seilattiin pakkasessa, sekin oli kuvattu upeasti enkä silti usko että siihen on tarvinnut käyttää törkeitä määriä rahaa.
10 vuotta on muuten pirun pitkä aika odottaa rakastaan, toki jos se sattuu olemaan Orlando Bloom niin pitäisi jo vakavasti harkita

Musta se oli ihan törkeän hyvä!Kreitsu kirjoitti:Katsoin tuon joskus vuosia sitten ja olin kuolla tylsyyteenGeorgina kirjoitti: Brokeback mountain .
Mä olin kuolla aikoinaan tylsyyteen kun katsoin Blair Witch project joka on kuulemma monen mielestä jotenkin jännä? Vidu mitä skeidaa.
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Uh huh.
En oo kattonu enkä kato:
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Human_ ... _Sequence)
onko joku kitinäläinen katsonut? Tunnusta, senkin sairas pervå!
En oo kattonu enkä kato:
En ole katsonut muuta kuin South parkin jakson jossa aihetta sivuttiin.NuoriDaavid kirjoitti:Uh huh.
En oo kattonu enkä kato:
Universaali disclaimer.
-
- Kitisijä
Se teki kuitenkin 20.000 dollan budjetilla 248 miljoonaa dollaa tulosta ja aloitti kokonaisen genren, joten joku tästäkin on tykännytGeorgina kirjoitti:Vidu mitä skeidaa.

Minusta taas tuo hehkuttamasi Karibian Piraattien jatko oli ihan vitun tylsä ja vastenmielisen pitkästyttävä tekele. Joku tykkää äidistä, toinen tyttärestä ja kolmas katselee pikkusiskoa sillä silmällä, näinhän nämä makuasiat menevät...
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
^^^Olin kuullut että siitä on tosi moni tykännyt, sillä vuokrasinkin sen ihan innoissaan nähdäkseni huippuleffan! Muistaakseni saatoin jopa katsoa sen ihan loppuun. Koko leffa ihan monttuauki odotellen jännityksen alkamista...
Pakko myöntää että piraateissa näyttelijäkaartilla on osuus viehätykseen
Mutta kuten todettua, makunsa kullakin!
Katoin tuossa samassa vauhdissa myös Snatch se lukeutuu yhdeksi ihan huippusuosikeista! Mä oon yleensä ihan yliluonnollisen hyvä tietämään etukäteen mitä leffassa seuraavaksi tapahtuu. Snatch pesee meikäläisen ihan 6-0 ja en muista mitä leffaa olisin viimeksi nauranu näin liekona
Pakko myöntää että piraateissa näyttelijäkaartilla on osuus viehätykseen

Katoin tuossa samassa vauhdissa myös Snatch se lukeutuu yhdeksi ihan huippusuosikeista! Mä oon yleensä ihan yliluonnollisen hyvä tietämään etukäteen mitä leffassa seuraavaksi tapahtuu. Snatch pesee meikäläisen ihan 6-0 ja en muista mitä leffaa olisin viimeksi nauranu näin liekona

Mä en ole koskaan pitänyt Blairia pelottavana, olen pitänyt sitä varsin mielenkiintoisena. Tarjosi (harvinaista IMO) jotain uutta mainstreamiin, toi näytille sitä Hollywoodin ulkopuolella valmistuvaa tuotantoa, että sitäkin on olemassa. Huomautan myös, että kyseisen elokuvan jälkeen elokuvavalikoima laajentui kotikaupoissa, oli tarjolla muutakin kuin miljoona ziljoona luokan tekeleitä.
Mä en ole vieläkään katsonut yhtäkään Piratesta, mutta toki katsastan. Ennakkoluulojani vahvistaa näyttelijakaarti. Pidän Deppin useammastakin roolivalinnasta, mutta näistä leffoista en ole ollenkaan varma.
Mä en ole vieläkään katsonut yhtäkään Piratesta, mutta toki katsastan. Ennakkoluulojani vahvistaa näyttelijakaarti. Pidän Deppin useammastakin roolivalinnasta, mutta näistä leffoista en ole ollenkaan varma.
Vaikken piraateista paljoa tykkääkään, niin kyllä Deppi oli ihan mukiinmenevä noissa.RP kirjoitti:Mä en ole vieläkään katsonut yhtäkään Piratesta, mutta toki katsastan. Ennakkoluulojani vahvistaa näyttelijakaarti. Pidän Deppin useammastakin roolivalinnasta, mutta näistä leffoista en ole ollenkaan varma.
Ruokalan kalapuikko Pena
Mulla ei ole epäilystäkään etteikö Depp olisi roolissaan hyvä, ellei peräti loistava. Elokuvasta taas en olisi niinkään varma, oman simpukkani mieltymyksillä fundeeraten.Dumiz kirjoitti:Vaikken piraateista paljoa tykkääkään, niin kyllä Deppi oli ihan mukiinmenevä noissa.RP kirjoitti:Mä en ole vieläkään katsonut yhtäkään Piratesta, mutta toki katsastan. Ennakkoluulojani vahvistaa näyttelijakaarti. Pidän Deppin useammastakin roolivalinnasta, mutta näistä leffoista en ole ollenkaan varma.
Se on loistava. Mikäli asia ei vielä ole ilmiselvää niin suosittelen etenkin kolmea ensimmäistä lämpimästiRP kirjoitti: Mulla ei ole epäilystäkään etteikö Depp olisi roolissaan hyvä, ellei peräti loistava. Elokuvasta taas en olisi niinkään varma, oman simpukkani mieltymyksillä fundeeraten.

no joo, on niissä semmonen aspekti tietty, ne on disneyn leffoja. Mutta meikäläinen nyt tykkäs ihan törkeesti liisasta ihmemaassa ja monet lasten piirretytkin menee. Semmoisia hyvän mielen leffoja!Dumiz kirjoitti:Kolmas alkoi olee jo "hohhoijjjaa-ompas tää lapsille".
Tosin kaipa niistä kaikistakin voi niin sanoa, mutta vissiin jokaisella oma raja.
- RolloTomasi
- Kitisijä
Karibian merirosvot on varmaan Johnny Deppin huonoin roolisuoritus.
Jos haluaa nähdä loistavaa näyttelemistä, kannattaa katsoa Robert DeNiron Jake LaMotta tai Marlon Brandon Terry Malloy (leffat Raging Bull ja On the Waterfront). Sori, korjaus. Mestarillista näyttelemistä.
Jos haluaa nähdä loistavaa näyttelemistä, kannattaa katsoa Robert DeNiron Jake LaMotta tai Marlon Brandon Terry Malloy (leffat Raging Bull ja On the Waterfront). Sori, korjaus. Mestarillista näyttelemistä.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
... mutta samalla myyvin ja koomisin.RolloTomasi kirjoitti:Karibian merirosvot on varmaan Johnny Deppin huonoin roolisuoritus..
Nyt kun oikein rupeaa miehen roolituksia käymään läpi, niin onko Depp loppujen lopuksi hyvä näyttelijä? Omituisten tyyppien rooliin toki sopii, mutta esittää niitä aina.
Minulle Hyvän Näyttelijän tunnusmerkkeja ovat:
- karisma
- muuntautumiskyky, ei jumiudu saman typecastingin alle eikä kukkoile maneereillaan roolista toiseen (vrt George Clooneyn otsanrypistely ja Mike Madsenin "jamesdean-kurkistelu")
- uskallus pistää itsensä likoon välillä vähän kyseenalaisemmissakin rooleissa. Kuka Hollywoodin a-listalainen olisi uskaltanut tehdä esim Kevin Baconit ja esittää lapsiinsekaantujaa?
Hyvää Näyttelijää katsoessaan unohtaa katsovansa näyttelijää.
Tämä oli kyllä mielenkiintoinen roolivalinta, mutta mielestäni nappi sellainen. Naisista varmaankin voisi valita tähän Theronin Monsterin roolin, kauniilta tytöltä rohkea valinta, mielestäni.küllküll kirjoitti:Kuka Hollywoodin a-listalainen olisi uskaltanut tehdä esim Kevin Baconit ja esittää lapsiinsekaantujaa?
Aloin oikein miettinään kuka/ketkä on niitä "hyviä näyttelijöitä".
EDIT: Madsenin kurkistelu on niin seksy! Onhan "hyväksi näyttelijäksi" mielletyllä Pacinollakin maneerinsa, huutaminen.
- Haemaeraemies
- Kitisijä
^ On, mutta sitä ei esiintynyt vielä varhaistöissä. Olisiko "Scarface" ollut eka?
Theronin "Monster" oli kieltämättä hyvä veto. "Piraateista" tuttua Geoffrey Rushia pitää kanssa nostaa. "Loisto" ja "Kuninkaan Puhe" olivat loistavaa työtä.
Taidan olla sovinisti. Pystyn ravistamaan hihasta useita hyviä miesnäyttelijöitä, mutta daamien muistaminen tuottaa suuria vaikeuksia.
^ Spaceystä tykkäsin "American Beautyssä" ja "Sevenissä", muuten jättää vähän kylmäksi. Mies on muuten ihan kohtuullinen imitaattori:
Theronin "Monster" oli kieltämättä hyvä veto. "Piraateista" tuttua Geoffrey Rushia pitää kanssa nostaa. "Loisto" ja "Kuninkaan Puhe" olivat loistavaa työtä.
Taidan olla sovinisti. Pystyn ravistamaan hihasta useita hyviä miesnäyttelijöitä, mutta daamien muistaminen tuottaa suuria vaikeuksia.
^ Spaceystä tykkäsin "American Beautyssä" ja "Sevenissä", muuten jättää vähän kylmäksi. Mies on muuten ihan kohtuullinen imitaattori:
Viimeksi muokannut küllküll, 23.09.2011 14:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.