Töölö kierros

Info tulevista miiteistä
RuNkkuTonttu

Töölö kierros

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Ei oikein huvittaisi pelkät kalsari kännit eikä keskustaankaan viitsi lähteä. Kukas lähtisi kartoittamaan hieman Töölön räkälöitä?
huima

Re: Töölö kierros

Viesti Kirjoittaja huima »

Hlevetti. Just tulin hyvissä pohjissa kotiin ja tarkoituksena tehdä juttuja.

Hmm.

Äh, öh. Töölön räkälöitä?
RuNkkuTonttu

Re: Töölö kierros

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

huima kirjoitti:Hlevetti. Just tulin hyvissä pohjissa kotiin ja tarkoituksena tehdä juttuja.

Hmm.

Äh, öh. Töölön räkälöitä?
No, ravintoloita... Ei jaksa ihan sinne Taka-Töölön Mexiin tai Ravintola Töölöseenkään raahautua...

Ei Kisistä landemmaksi...
Edith

Re: Töölö kierros

Viesti Kirjoittaja Edith »

Ette te kumminkaan jaksais kuunnella, jos mä vetäisin kännit ja tilittäisin viikonpäiväketjuketjussa kuvaamiani asioita. Ja kännit ilman tilitystä tai ravintolakierros ilman kännejä eivät olisi nyt mahdollisia.
RuNkkuTonttu

Re: Töölö kierros

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Edith kirjoitti:Ette te kumminkaan jaksais kuunnella, jos mä vetäisin kännit ja tilittäisin viikonpäiväketjuketjussa kuvaamiani asioita. Ja kännit ilman tilitystä tai ravintolakierros ilman kännejä eivät olisi nyt mahdollisia.
No, minä voisin vaan kuunnella... Olen aika hyvä siinä... Kuuluu työnkuvaan...
Edith

Re: Töölö kierros

Viesti Kirjoittaja Edith »

Jos lähdette johkin, ilmotkaa täällä. Mä yritän taistella kirjan kanssa ainakin ihan hetken vielä. Yritän.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Töölö kierros

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Äh, McJanne valtas mun koneen illaksi joten en huomannut tätä ennenkuin nyt. Uusinta kohtapuoliin?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
RuNkkuTonttu

Re: Töölö kierros

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Nyt voisi taas häippästä parille oluelle, kun ei kotonakaan viihdy ja kaupassakin pitäisi käydä. Cuplaan tai Eliten terassille? Seuraa? Anyone?
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Töölö kierros

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

RuNkkuTonttu kirjoitti:Nyt voisi taas häippästä parille oluelle, kun ei kotonakaan viihdy ja kaupassakin pitäisi käydä. Cuplaan tai Eliten terassille? Seuraa? Anyone?
:yo: yhelle?!
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
RuNkkuTonttu

Re: Töölö kierros

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

mustaenkeli kirjoitti:
RuNkkuTonttu kirjoitti:Nyt voisi taas häippästä parille oluelle, kun ei kotonakaan viihdy ja kaupassakin pitäisi käydä. Cuplaan tai Eliten terassille? Seuraa? Anyone?
:yo: yhelle?!
Joo.. Kaupan kautta Cuplaan... Nähdäänkö siellä? Pistä vaik tekstaria.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Töölö kierros

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

RuNkkuTonttu kirjoitti:Joo.. Kaupan kautta Cuplaan... Nähdäänkö siellä? Pistä vaik tekstaria.
Tää lähtis ny töistä ja jää viel hetkeks arpomaan, värjäiskö hiuxet vai joisko tuopin. Huomenna töihin meno 14.00... Toisaalta, Madonna muistaakseni joskus vertasi jossain haastattelussaan hiustenvärjäämistä yhtä nautinnolliseksi ku mitä orgasmi ikinä vois olla, joten harkitsen vielä.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Töölö kierros

Viesti Kirjoittaja Niba »

mustaenkeli kirjoitti:
RuNkkuTonttu kirjoitti:Joo.. Kaupan kautta Cuplaan... Nähdäänkö siellä? Pistä vaik tekstaria.
Tää lähtis ny töistä ja jää viel hetkeks arpomaan, värjäiskö hiuxet vai joisko tuopin. Huomenna töihin meno 14.00... Toisaalta, Madonna muistaakseni joskus vertasi jossain haastattelussaan hiustenvärjäämistä yhtä nautinnolliseksi ku mitä orgasmi ikinä vois olla, joten harkitsen vielä.
Nautin eilen olueni krunikassa en tölikässä..
Se on sama levittääkö myrkyn sisäisesti vai ulkoisesti?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Töölö kierros

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Niba kirjoitti: Se on sama levittääkö myrkyn sisäisesti vai ulkoisesti?
Ilmeisesti joo. No, väri ainaki meni päähän, kuten se kotona naatiskeltu puNkkukin. Iso Ooo vaa tuli tommoset 12 tuntia viiveellä....
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Vastaa Viestiin