Sutjakka sunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
huima

Re: Sutjakka sunnuntai

Viesti Kirjoittaja huima »

Kello 11. Miljoona asiaa tehtäväksi.

Tänään pitää antaa feedbäkkiä ja matskua konsultille, joka tekee raporttia - jonka pohjalta keskiviikkona esitellään ajatuksia isoille johtajille. Huomenna esittelen ajatuksia tulevalle omalle pomolleni.

Tänään pitäisi myös koodata hieman, tsiigata lentoja Saksaan ja Sveitsiin - sekä lähteä kohta pitkälle lenkille.

Touhukas sunnuntai siis.
Elukka

Re: Sutjakka sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

H-menta.
Hiukan väsynyttä sunnuntaita pukkaa tänne.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Sutjakka sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kuka vaihtais mun kärryyn renkaat, tekisi parin kuukauden kirjanpidon ja täyttäisi veroilmoituksen?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
hebuli

Re: Sutjakka sunnuntai

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Jaaha nytkö mua meinattiin jo esitellä vanhemmille...? :shock: Pitäiskö huolestua, vai onko tämä nykynuorilla ihan normaali tapa? No jotain aktiviteettia näin kauniille päivälle pitää kyllä keksiä (kityilyä ei lasketa).

Myöhäisaamiainen nautittu (puuroa, munakokkelia ja hedelmiä), ja kaffitkin juotu. Jos sitten suihkuun, ehkä se siellä aukeaa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Sutjakka sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Vaola kirjoitti:Kertokaas hölmölle, että jos kypsennän kanaa, pakkaukseen merkittyyn parasta ennen päivään mennessä, niin voiko sitä kypsää kanaa edelleen syödä pari päivää sen jälkeen? Mä oon tehnyt näin, mutta näköjään kaikki ei. :roll:
Kyllä voi. Pakkauksen parasta ennen päivä tarkoittaa sitä raakaa kanaa ja kypsentämisen jälkeen se säilyminen lähtee taas nollasta eli säilyy sen pari päivää. Näin minä olen asian käsittänyt ja järkeillyt.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Edith

Re: Sutjakka sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Edith »

RuNkkuTonttu kirjoitti:Pitäisiköhän sitä lähteä sitä Bottaa kohti vai pistää leffa pyörimään?

Ei kyllä yksin viitsisi.. Siinä tulee niin epätoivoinen fiilis.... ai, niin ole epätoivoinen
Saitko? Mäkin eilen alkuillasta pikkasen harkitsin tota muuvia, mutta olen loppujen lopuksi erittäin iloinen, että valitsin pyjaman ja oman yksinäisen vuoteeni.

Nyt on pakko opiskella. Ihan pakko. Vaikka Mustaenkelin luona pelataan Carcassoneakin.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Sutjakka sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Terassi siinä 1800 paikkeilla, anyone?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Patz

Re: Sutjakka sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Patz »

Bluntly kirjoitti:Terassi siinä 1800 paikkeilla, anyone?
Mulla alkaa leffa 17:15 eli en ehdi, prkl!
huima

Re: Sutjakka sunnuntai

Viesti Kirjoittaja huima »

Miten pekoni maistuukin niin hyvälle.

Vielä ei ole ehtinyt lenkkiä.

Mmm.. olen niin fiksuja kirjoittanut taas. Ah, hyvä minä.
AarneAnkka

Re: Sutjakka sunnuntai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Graavilohet ja riisit heitetty helttaan. Ja pääsin juuri kiroilemasta teshnoloogialle joka pettää jälleen. -Tanan Nokia. -Tanan Hauppauge. -Tanan Topfield. -Kele.

Katsotaan jaksanko olla tänään sosiaalinen ja lähteä vakkarien peli-iltaan...
Edith

Re: Sutjakka sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Joku ottaa nyt selvää ja kertoo mulle, saiko Runkkis eilen?! Mä en saa mielenrauhaa ja epämiellyttävät onomastiset eepokset odottavat edelleen lukemistaan. Mua vituttaa. On tääkin tapa käyttää kevätsunnuntai.
Aito_Johanna

Re: Sutjakka sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Edith, jätä eepokset ja tuu Mustaenkelin pelisessioon!
Edith

Re: Sutjakka sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Aito_Johanna kirjoitti:Edith, jätä eepokset ja tuu Mustaenkelin pelisessioon!
Joo, tulen, laitoinkin jo just Mustaenkelille viestin, että toisin kuin aamupäivällä ilmoitin, olen sittenkin tulossa. Mutta jos jostain syystä tahdot tietää jotain ruotsinkielisistä saariston paikannimistä tai 1600-luvun sotilaiden sukunimistä, olen valmis kertomaan!
Aito_Johanna

Re: Sutjakka sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Edith kirjoitti: Joo, tulen, laitoinkin jo just Mustaenkelille viestin, että toisin kuin aamupäivällä ilmoitin, olen sittenkin tulossa. Mutta jos jostain syystä tahdot tietää jotain ruotsinkielisistä saariston paikannimistä tai 1600-luvun sotilaiden sukunimistä, olen valmis kertomaan!
Anna tulla vaan, heitä joku näppärä anekdootti. Sillä voisi yllättää joskus jonkun, kun pitää keksiä small talk -aiheita. "Tiesitkö muuten, että 1600-luvun sotilaiden yleisin sukunimi oli XXXXX? Mielenkiintoista, eikö totta?"
Edith

Re: Sutjakka sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Aito_Johanna kirjoitti: Anna tulla vaan, heitä joku näppärä anekdootti. Sillä voisi yllättää joskus jonkun, kun pitää keksiä small talk -aiheita. "Tiesitkö muuten, että 1600-luvun sotilaiden yleisin sukunimi oli XXXXX? Mielenkiintoista, eikö totta?"
Juu, tuolla voisi joillakin ikävillä kutsuilla varmistaa kyllä aika tehokkaasti, ettei tule samojen ihmisten kutsumaksi enää koskaan. Eli en mä varmaan teille noista kerro. Mä kerron ihmissuhdeasioista mielummin! Ettekä pääse pakoon! Hahaa!
ElanorRaven

Re: Sutjakka sunnuntai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Vaola kirjoitti:*miettii miten voisi siirtää pakollisten asioiden hoitoa*
Samoin!
*jatkaa silti esseen kirjoittamista*
Edith

Re: Sutjakka sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Nyt mulla on sellanen pinkki eleganssi ja saparot ja huulikiillot että näillä vois mennä vaikka hevikaraokeenkin. Menen kumminkin lautapeli-iltaan ensin ainakin!
slam

Re: Sutjakka sunnuntai

Viesti Kirjoittaja slam »

Nusutin viime yönä muutamaan otteeseen ja päivällä kanssa... Lisää olisi pitänyt saaha... Oli aika humala painotteinen lautahippa tapaaminen...
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Sutjakka sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Jaksa yksin käydä ytimessä terassilla eli käyn nappaan ihqun sidukan paikallisessa juottolassa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
prosessi

Re: Sutjakka sunnuntai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Suururakka tehty, muut kuvat päivitetty (http://www.palvelumaatti.fi/uusimmat.html), joten pääsen pikkuhiljaa jo käsiksi karitsakuviinkin...
AarneAnkka

Re: Sutjakka sunnuntai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Nyt vois jo alkaa jaksaan lähtee vakkarien peli-iltaan. Pitäisköhän? Vai pitäiskö viettää ihan oma (pip)peli-ilta täällä kotona?

Upee auringonpaiste. Päh kun piti tänäänkin vaan käkkiä kotona. Tai niinno, kävinhän mä kerran autolla Helsingissä. Urheilullista. :roll: Toisaalta... miksi tuntea jälleen kerran syyllisyyttä omista tekemisistä ja tekemättä jättämisistäni? Enköhän ole syyllistänyt itseäni jo tarpeeksi yhden elämän tarpeiksi.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Sutjakka sunnuntai

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Pitäs rykästä päälle tunnin lenkki Nartun kans.

Lenkkisura ois pop, mutta kukaan läskiperse ei jaksa lähtee. Argh. Kaikki vaan syö ja lihoo kotisohvallaan :evil:
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Sutjakka sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Oli pakko tilata paita seuraavalla tekstillä:



Kuva
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Patz

Re: Sutjakka sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Patz »

Kyllä se Murphy taas nauraa puseroonsa kun jo toisena päivänä peräkkäin pilaa tytön leffaillan. Vittu, se oli TAAS LM!! Yritän huomenna jälleen kerran...

Ja joo, voishan sen lipun varata mutta kun en viitsi mennä tuntia etukäteen hakemaan...
tonttu

Re: Sutjakka sunnuntai

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Vapaa ilta. Juhlistan sitä hymiöllä: :cheer:
Vastaa Viestiin