Viikot lihapalana

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
RolloTomasi

Re: Viikot lihapalana

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Pehmovanukas kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:Hah. Huiman ainoa tarkoitus on leveillä omilla valloituksillaan. Naisia riittää joka puolella kirjoituksen perusteella. Hän kuuluu ilmiselvästi Parisuhteilevaan Maailmaan ja ylemmän luokan ihmisiin.
Eijei, toi on nyt ihan väärin. Eihän ne oo huiman vallotuksia kun ei-toivotut böönat alkaa tunkea saumoista sisään. Kyl niit rumimpii joutuu kaikki alfat tönii luudanvarrella pois, se on oikeesti ahistavaa ja vakava ongelma. omegat joutuu lähinnä väistelemään pikkujouluissa liikaa ottaneita keski-ikäisiä assistentteja.

Onneks mä oon alfa ja omega.
No hienoa teille, saatana. Hajotkaa yliannostukseen, me ali-ihmiset hajotaan puutteeseen. Vittu.
Pehmovanukas

Re: Viikot lihapalana

Viesti Kirjoittaja Pehmovanukas »

RolloTomasi kirjoitti:No hienoa teille, saatana. Hajotkaa yliannostukseen, me ali-ihmiset hajotaan puutteeseen. Vittu.
Äläs ny viitti. Onhan sullekin tarjolla ollut, muttei oo kelvannu. Samasta asiasta kyse. Jos tarjoukset ei niiltä tahoilta joille olis kysyntää, niin mikäs ilo niistä on?
Tiikeriankka

Re: Viikot lihapalana

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

huima kirjoitti:Uskaltaako tässä enää kohta edes työntää päätään ulos kotiovesta, kun heti joutuu kohdelluksi lihapalana. Hei oikeasti! Minussa on muutakin, ja eikö kukaan ole oikeasti kiinnostunut siitä että mitä mies itse saattaisi haluta ja tuntea.

Epäreilua. Varsinkin kun kaikki tällainen huomioiminen saa ajattelemaan vain enemmän sitä, että omaa tunteita taas ihan eri henkilöä kohtaan. Taidan mennä nukkumaan ja potemaan pois tätä maailman epäreiluutta.
Kuiteskin oot ihan onnessas salaa. Vai oliko nää jotain rekkalesbon näköisiä järkäleitä? Kyllä miehen mieltä aina lämmittää naisen huomio, vaikka olisikin kiinnostunut jostain toisesta sillä se antaa toiveita, että jos se kiinnostuksen kohdekin ajattelisi niin.

Ja jos todellakin haluat, etteivät naiset lähentele niin ole kuten minä. En kyllä tiedä miten se tehdään mutta minua naiset eivät uskalla/halua lähennellä. En ole kysynyt kumpa on kyseessä. Saatat olla ehkä liian menestyvän näköinen? Se vetää kaikenlaisia iilimatoja puoleensa.
Viimeksi muokannut Tiikeriankka, 24.04.2006 13:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
RolloTomasi

Re: Viikot lihapalana

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Pehmovanukas kirjoitti: Onhan sullekin tarjolla ollut, muttei oo kelvannu.
Jaa, niinku, missä?
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Viikot lihapalana

Viesti Kirjoittaja Vadim »

RolloTomasi kirjoitti:
Pehmovanukas kirjoitti: Onhan sullekin tarjolla ollut, muttei oo kelvannu.
Jaa, niinku, missä?
Et vain ole tajunnut.

Voisin vielä lisätä, että ehkä suomalaisneitostenkaan sosiaaliset taidot eivät ole ihan niin hyviä kuin usein uskotellaan. Joko ördätään ja käydään päälle, tai sitten pidetään kynttilää siinä määrin vakan alla, ettei toinen metsäläinen edes tajua tytön olevan kiinnostunut. Jotain siltä väliltä, kiitos.
Viimeksi muokannut Vadim, 24.04.2006 13:15. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Pehmovanukas

Re: Viikot lihapalana

Viesti Kirjoittaja Pehmovanukas »

RolloTomasi kirjoitti:Jaa, niinku, missä?
No oothan itekin niistä avautunut, että sua on tsekkaillu semmoset kimulit jotka ei oo saanu sulta guumaa energyy.
shue
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 176
Liittynyt: 09.02.2006 20:21

Re: Viikot lihapalana

Viesti Kirjoittaja shue »

Vadim kirjoitti:pidetään kynttilää siinä määrin vakan alla, ettei toinen metsäläinen edes tajua tytön olevan kiinnostunut.
Tunnustan :oops: Jotenkin tässä on silti pärjätty :lol:
Kuormasta ei syödä.
hebuli

Re: Viikot lihapalana

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Jäi mulle epäselväksi: kuinka monen viikon koettelemuksesta tässä oli kyse?

Niin ja itse asiasta: jos kaikki saisivat tasapuolisesti, niin mitäs kivaa tässä elämässä sitten olisi? Ei olisi enää mihin tähdätä elämässään, eikä mistä kertoa kavereille saunailloissa. Tasapäistäminen suks.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Viikot lihapalana

Viesti Kirjoittaja Ann »

Nyt selvisi miksi joka kerta, kun olen yrittänyt pyytää lupaa lenkkeilyyn, on vedottu koululle jääneisiin lenkkareihin..
Viimeksi muokannut Ann, 24.04.2006 19:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Aito_Johanna

Re: Viikot lihapalana

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Miten on mahdollista, ettei tämä viesti vieläkään ole kirvoittanut Gattacalta vastaukseksi katkeraa purkausta siitä miten helppoa saaminen toisille on mutta hänelle ei?
Zeb

Re: Viikot lihapalana

Viesti Kirjoittaja Zeb »

huima kirjoitti:Ihme nurinaa.
Luultavasti Huima halusi vain muistuttaa meitä suosiostaan naisten keskuudessa.

Mikäli taas teksti oli tosissaan kirjoitettu, niin ei vaatine kummempia sosiaalisia taitoja kieltäytyä kohteliaasti niin, että huimankipeät neidot säilyttävät kasvonsa, Pehmo taisi jo tuossa edellä vihjaistakin mahdollisista konsteista. Ymmärtäisin nurinan, jos nämä neitoset olisivat käyneet pakaroihin kiinni tai tokaisseet "Kiva peba, lähex meille panee, joupox ?" tai jonkun muun JoudenXa-tyyppisen linen, joista yleensä naiset valittavat jatkuvasti kärsivänsä. (Minä en valita. Luulen, että minusta puuttuu ääliömagneetti.)
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Viikot lihapalana

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Aito_Johanna kirjoitti:Miten on mahdollista, ettei tämä viesti vieläkään ole kirvoittanut Gattacalta vastaukseksi katkeraa purkausta siitä miten helppoa saaminen toisille on mutta hänelle ei?
Ah.. saaman pitää :D

Huiman viestistä tuli mieleen elokuvat Levottomat 1 2 3.

Niissä kaikki nuo kliseet, täysin turhaa työtä tekevää menestyvää AD- COPY -ANAL DIRECTOR- väkeä, ihan aivotonta ja sielutonta ja kuollutta, mutta erikoisalallaan superLASKUKONEITA. Ja kaunista pojua joiden ei tarvi kuin trendibaariin tai rannalle mennä, niin jo pillua työnnetään naamaan by unelmanaaraat.

Olen luullut, että se on vain fiktiota ja parodiaa.. mutta ihmisparodia, pahkasikakliseejuppi Huima on valitettava todiste että tuo maailma on olemassa.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Viikot lihapalana

Viesti Kirjoittaja mölli »

Haluan nähdä kuvia susta, mua ei koskaan ole pyydetty panemaan suoraan ainostaan kaksi kertaa mistä voisi kuvitella että ehkä halusivat munaa mutta tai sitten ei. Aina kun naiset on kiinnostuneita musta niin niiden motiivit on seurustelu :!:
Kingi I
Avatar
tuike
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 171
Liittynyt: 30.12.2005 18:11
Paikkakunta: L-V

Re: Viikot lihapalana

Viesti Kirjoittaja tuike »

Outoa, että moiset kommentit koetaan ahdistavina -Ihan harmittomalta ja virkistävältä pikkuflirtiltä kuulostaa minusta. Kokiessani samankaltaista vastakkaisen sukupuolen taholta tapanani on hymyillä ystävällisesti ja vastata: "Kiitos, mutta ei kiitos". Törkeät panoehdotukset on sitten asia erikseen.
Eli: Relaa, mies!
Jokaiselle jotakin
-minulle kaikki loput!
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Viikot lihapalana

Viesti Kirjoittaja par-sky »

mmm, mutta on niistä välillä päästä kohteliaasti eroon. varsinkin jos muuten haluaa jatkaa yhteistyötä ko. henkilön kanssa. kiitos, mutta ei kiitos kääntyy turhan helposti muotoon "en halua sinua", mikä ei taas ole enää kohtelias tai rakentava torjunta, vaikka olisikin totta.

jostain syystä on pahempi asia sanoa naiselle ei kuin miehelle. vaikka on miehissäkin näitä "vitun pihtarihuorrrah!"
Me transmitte sursum, Caledoni!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Viikot lihapalana

Viesti Kirjoittaja Elppis »

huima, nyt on pakko sanoa se, minkä kaikki sut nähneet tietää: sulla on sellanen hymy, mikä saa pään ihan sekaisin. Sekaisin niin, ettei tiedä onko sulla hymy sen takia, että sulla on hauskaa, vai sen takia, että ajattelet seurasi alasti, vai senkö takia, ettei sulla ole hajuakaan mistä puhutaan, mutta hymy tepsii aina. Pakko myöntää, saa sut näyttämään aika veijarimaiselta ja ns. "free spiritiltä". Eli älä hymyile, me naiset ajatellaan ihan tuhmia tollasen hymyn edessä, polvet sulaa. Totista poikaa, hanki tatuointi, röyhtäise joskus...;)
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Ruthlessboy
Kitinäaddikti
Viestit: 93
Liittynyt: 20.11.2005 17:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Viikot lihapalana

Viesti Kirjoittaja Ruthlessboy »

Oli hymy mikä tahansa, niin on toi silti aikas mielenkiintoista. Mä en pidä itseäni mitenkään pahan näköisenä kundina, mutta mua ei IKINÄ tule naiset pokailemaan. Siis ei todellakaan koskaan. Kyllä mä naisten kanssa juttuun pääsen, jos menen juttelemaan, mutta ei todellakaan kukaan tule itse juttelemaan mulle. Onko Huimalla jotain überrauhasia, jotka erittävät superferomonia?
Excuse me sir, but you have mistaken me for someone who gives a fuck.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Viikot lihapalana

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Se on se hymy ja hyvälle tuoksuminen. Oma syy, kärsi siis.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Viikot lihapalana

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Ruthlessboy kirjoitti:Oli hymy mikä tahansa, niin on toi silti aikas mielenkiintoista. Mä en pidä itseäni mitenkään pahan näköisenä kundina, mutta mua ei IKINÄ tule naiset pokailemaan. Siis ei todellakaan koskaan. Kyllä mä naisten kanssa juttuun pääsen, jos menen juttelemaan, mutta ei todellakaan kukaan tule itse juttelemaan mulle. Onko Huimalla jotain überrauhasia, jotka erittävät superferomonia?
Kohta huima tunnustaa että se lenkkeilee valkoisissa spandex-trikoissa, sukka tangoissa. Sitten en ihmettele, tai no, ihmettelen, mutta eri syystä.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Ruthlessboy
Kitinäaddikti
Viestit: 93
Liittynyt: 20.11.2005 17:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Viikot lihapalana

Viesti Kirjoittaja Ruthlessboy »

Elppis kirjoitti:
Ruthlessboy kirjoitti:Oli hymy mikä tahansa, niin on toi silti aikas mielenkiintoista. Mä en pidä itseäni mitenkään pahan näköisenä kundina, mutta mua ei IKINÄ tule naiset pokailemaan. Siis ei todellakaan koskaan. Kyllä mä naisten kanssa juttuun pääsen, jos menen juttelemaan, mutta ei todellakaan kukaan tule itse juttelemaan mulle. Onko Huimalla jotain überrauhasia, jotka erittävät superferomonia?
Kohta huima tunnustaa että se lenkkeilee valkoisissa spandex-trikoissa, sukka tangoissa. Sitten en ihmettele, tai no, ihmettelen, mutta eri syystä.
Taitaa näyttää tältä:

http://supak.com/simpsons/ned_flanders_jogging.gif
Excuse me sir, but you have mistaken me for someone who gives a fuck.
WanhaPervo

Re: Viikot lihapalana

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

Ruthlessboy kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
Ruthlessboy kirjoitti:Oli hymy mikä tahansa, niin on toi silti aikas mielenkiintoista. Mä en pidä itseäni mitenkään pahan näköisenä kundina, mutta mua ei IKINÄ tule naiset pokailemaan. Siis ei todellakaan koskaan. Kyllä mä naisten kanssa juttuun pääsen, jos menen juttelemaan, mutta ei todellakaan kukaan tule itse juttelemaan mulle. Onko Huimalla jotain überrauhasia, jotka erittävät superferomonia?
Kohta huima tunnustaa että se lenkkeilee valkoisissa spandex-trikoissa, sukka tangoissa. Sitten en ihmettele, tai no, ihmettelen, mutta eri syystä.
Taitaa näyttää tältä:

http://supak.com/simpsons/ned_flanders_jogging.gif
*kiihottuu*
hebuli

Re: Viikot lihapalana

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Ruthlessboy kirjoitti:Oli hymy mikä tahansa, niin on toi silti aikas mielenkiintoista. Mä en pidä itseäni mitenkään pahan näköisenä kundina, mutta mua ei IKINÄ tule naiset pokailemaan. Siis ei todellakaan koskaan. Kyllä mä naisten kanssa juttuun pääsen, jos menen juttelemaan, mutta ei todellakaan kukaan tule itse juttelemaan mulle. Onko Huimalla jotain überrauhasia, jotka erittävät superferomonia?
Huima näyttää niin epätoivoiselta että naiset ajattelevat jotta tuolta kyllä lohkeaa ja sitä kannattaa yrittää? Sä taas olet liian vaikean oloinen, ei sua kannata edes yrittää. Ja olet liian liukas liikkeissäsikin kun pyörit selälläsi tanssilattialla. Tuotahan kauniit naisetkin aina valittavat, kukaan ei pokaa heitä vaan heidän vähemmän viehättäviä (ja varsinkin pienempikokoisia) ystäviään.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Viikot lihapalana

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Ruthlessboy kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
Ruthlessboy kirjoitti:Oli hymy mikä tahansa, niin on toi silti aikas mielenkiintoista. Mä en pidä itseäni mitenkään pahan näköisenä kundina, mutta mua ei IKINÄ tule naiset pokailemaan. Siis ei todellakaan koskaan. Kyllä mä naisten kanssa juttuun pääsen, jos menen juttelemaan, mutta ei todellakaan kukaan tule itse juttelemaan mulle. Onko Huimalla jotain überrauhasia, jotka erittävät superferomonia?
Kohta huima tunnustaa että se lenkkeilee valkoisissa spandex-trikoissa, sukka tangoissa. Sitten en ihmettele, tai no, ihmettelen, mutta eri syystä.
Taitaa näyttää tältä:

http://supak.com/simpsons/ned_flanders_jogging.gif
HAH! Jos esim. tämä:

Kuva

hölkkäis mua kadulla vastaan, en tiedä tulisko äidinmaidot pintaan vai pitäiskö vaihtaa alushousut. Kattokaa tota hymyä *lääääh*
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Ruthlessboy
Kitinäaddikti
Viestit: 93
Liittynyt: 20.11.2005 17:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Viikot lihapalana

Viesti Kirjoittaja Ruthlessboy »

Jos olisin nainen, niin jo alkaisi halkion napit sulamaan :lol:
Excuse me sir, but you have mistaken me for someone who gives a fuck.
Tiikeriankka

Re: Viikot lihapalana

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

Elppis kirjoitti: hölkkäis mua kadulla vastaan, en tiedä tulisko äidinmaidot pintaan vai pitäiskö vaihtaa alushousut. Kattokaa tota hymyä *lääääh*
Öööh. Naiset on outoa kansaa. Ei mulla kyllä pelkkä hymy vielä mitään zekszuaalisia fiiliksiä herätä.. Vai ootko sä vaan puutteessa? No ei mulla kyllä sittenkään.. Öh.. Naiset on sikoja. Muuttakaa toiselle planeetalle.
Vastaa Viestiin