Viikot lihapalana

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
WanhaPervo

Re: Viikot lihapalana

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

Saisikö tämmöinen pikkarit kostumaan?
Kuva
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Viikot lihapalana

Viesti Kirjoittaja par-sky »

no jos kusen kauhusta housuihin :shock:
Me transmitte sursum, Caledoni!
killkill

Re: Viikot lihapalana

Viesti Kirjoittaja killkill »

Ruthlessboy kirjoitti:Onko Huimalla jotain überrauhasia, jotka erittävät superferomonia?
Ei, ainoastaan a) tavallista vilkkaampi mielikuvitus tai b) normaalia suurempi alttius vedättää kansaa provoilla.
WanhaPervo

Re: Viikot lihapalana

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

killkill kirjoitti:
Ruthlessboy kirjoitti:Onko Huimalla jotain überrauhasia, jotka erittävät superferomonia?
Ei, ainoastaan a) tavallista vilkkaampi mielikuvitus tai b) normaalia suurempi alttius vedättää kansaa provoilla.
Tuota minäkin olet tässä kaksi päivää miettinyt (provo vai ei). Kun en ole huimaa koskaan tavannut, niin en voi tietää, kuinka überhottis hän on.
huima

Re: Viikot lihapalana

Viesti Kirjoittaja huima »

WanhaPervo kirjoitti:Tuota minäkin olet tässä kaksi päivää miettinyt (provo vai ei). Kun en ole huimaa koskaan tavannut, niin en voi tietää, kuinka überhottis hän on.
Joka provoiluksi epäilee, sitä kahvilusikalla silmään.

Olen normaali mies, enkä siis Tixin kaltainen kaunis poika, Killkillin tyyppinen charmantisti ikääntyvä herrasmies tai edes omaa sinkkumatin sänkykammarisilmiä, puhumattakaan Gandhin naisia kaatavasta olemuksesta.

Toki minussa on omat puoleni - ( etu ja taka) - mutta normaalissa katugallupissa ja tuplasokkotestissa sijoitun 'spontaanisti Panisin' asteikolla jonnekin Muppettien Kermitin läheisyyteen. Ja ei, en tarkoita sitä että Ms. Piggy olisi riesanani.

Tämä ketju lähtee liikkelle siitä yksilön kokemasta kognitiivisesta dissonanssista, että mikä on maailmankirjoissa sekaisin kun normaalia nuorta miestä lähestytään tavoilla, jotka olen nähnyt kuuluvan aivan erilaisiin tilanteisiin ja rooleihin.

Hebuli tarjosi muutaman hyvän näkemyksen, jota pitää miettiä enemmänkin. Ehkä kyseessä tosiaankin on, että olen riittävän helppo lähestyttävä siinä missä Ruthlessboyn ja Tiikeriankan komeus pelottaa.

Tämä tukee muita kokemuksia siinä mielessä että onhan esimerkiksi pikkuego komea ja sitäkin kohdellaan joskus kuin lihapalaa, mutta onneksi mies on tyhmä kuin saapas - joten häntä on helppo lähestyä. Mikä selittääkin miksi hänet näkee kaupungilla ja miiteissä aina kaunis nainen kainalossa.

Hmm. Selkeästi väitöskirjan paikka jollekin!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Viikot lihapalana

Viesti Kirjoittaja Elppis »

huima kirjoitti:Tämä tukee muita kokemuksia siinä mielessä että onhan esimerkiksi pikkuego komea ja sitäkin kohdellaan joskus kuin lihapalaa, mutta onneksi mies on tyhmä kuin saapas - joten häntä on helppo lähestyä. Mikä selittääkin miksi hänet näkee kaupungilla ja miiteissä aina kaunis nainen kainalossa.
Tosin aina sama nainen!
The great club outshines the individual, always and forever.
AarneAnkka

Re: Viikot lihapalana

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

hebuli kirjoitti:Huima näyttää niin epätoivoiselta että naiset ajattelevat jotta tuolta kyllä lohkeaa ja sitä kannattaa yrittää?
Oikeestaan en oo ikinä ajatellut että toi toimii, tai että tota tapahtuisi, noinkin päin. :shock: Vai oliko tuo vain nokkelailua?
Herra Manala

Re: Viikot lihapalana

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

AarneAnkka kirjoitti:
hebuli kirjoitti:Huima näyttää niin epätoivoiselta että naiset ajattelevat jotta tuolta kyllä lohkeaa ja sitä kannattaa yrittää?
Oikeestaan en oo ikinä ajatellut että toi toimii, tai että tota tapahtuisi, noinkin päin. :shock: Vai oliko tuo vain nokkelailua?
Ihan näin ystävällismielisesti ihmeteltynä, miten ihmeessä sun sarkasmitutkasi ja ironiamittarisi voivat olla noin täydellisen epäkunnossa, kun et ole kuitenkaan mikään tyhmä jätkä?
mustanikki

Re: Viikot lihapalana

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

Täälläkin on ollut hieman samankaltaisia "ongelmia" mitä Huimalla. Viimeisen viikon aikana kaksi naista on käynyt kyselemässä, kiinnostaisiko lähempi pikatuttavuus, ja viimeisten prain kuukauden sisällä viisi muuta tapausta. Henk. koht. en näitä pikaisuuksia harrasta edes ollessani singlenä enkä varsinkaan nyt kun olen pariutunut. Mielestäni kerrassaan kuvottavaa toimintaa.

Varsinkin toinen tapaus todella ihmetytti. Hän oli kaverini tuttu, jonka tapasin ohimennen viime kesänä. Emme silloin edes jutelleet mitään kummempia, vaan meidät esiteltiin toisillemme perinteisen kaavan mukaan. Nyt vajaan vuoden kuluttua vappuna, kaverini soitti ja kysyi haluaisinko jutella eräälle henkilölle. Suostuin, mutta kuultuani ehdottelevan linen ”oon eronnut miehestäni.. voisimmeko nähdä”, kieltäydyin välittömästi.

Toinen taas oli ennestään tuntematon ehkä maailman rasittavin suomenruotsalainen snobi. Hän kyllä huomasi samoin tein että olin varattu, mutta ei se näyttänyt haittaavan. Ilmaisin heti ehdottelu-linen kuultuani, ettei mua kiinnosta, ja en harrasta, vaikka olisin vapailla markkinoilla.

Uskon että kummassakin mainitsemassani tapauksessa kyseessä oli jonkin sortin kevätkiima.

Ihmetyttää vaan – varsinkin snobin kohdalla – mikä sai heidän kiinnostuksen heräämään. En nimittäin ole macho-tyylinen, en komea, en rikas (tuli esille jutellessa), en flirttaile, en mitään. Saatana.
Vastaa Viestiin