Pippelin pituus vai paksuus?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Kumpi on tärkeämpää?

Pituus
3
4%
Paksuus
19
28%
Paksuus
19
28%
Olen mies, haluan oman vastausvaihtoehdon! Vastaan: Pimppa!
26
39%
 
Ääniä yhteensä: 67

Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Pippelin pituus vai paksuus?

Viesti Kirjoittaja HotPants »

jouden-za kirjoitti: Olen tehnyt ja etkä vieläkään pikkunen lukenut ylläolevaani tarkkaan? Taidat olla vielä nii nuori että sanojensäilän veistely ei taida auttaa, mut jeesaisko jos vaikka väännetään rautalangasta kenties. Ja jos tarinaa sulle vielä vähän raotan niin voin luvata että hyvinkin mielellään imi sitä spermaa, kuten säkin tossa tilsussa tekisit melkein mitä vaan. .
Eli kun susta Nainen kuitenkin kiihottuu loppupeleissä, niin sillä ei ole mitään välii mitä temppuja sitä keksiikään naiselle. Taidat olla niitä jäbiä, joiden mielestä Naisen Ei on sama kuin Kyllä?
Eli jatkaisit hommia vaan mikäli se toinen tyyppi siinä vieressä sattuisi mongertamaan jotain naisten höpinöitä Ein merkeissä. Tai jos sä näät toisen ilmeestä että se on vaivaantunut ja etenet liian guumalla energylla.. niin antaa mennä vaan? Nainenhan kuitenkin kiihottuu loppuepeleissä, juu.

Ja ei ehkei. (semmosta tilannetta jossa muuten "tekisin mitä vaan" kuten asian ilmaisit, ei tule. Tekisitkö itse tosiaan mitä vain ko.tilanteessa? Ottaisit anaaliin ja jälkkäriksi söisit pari kaggelsbergin marjaa?)


Ja jos tarkoituksesi oli olla vitsikäs niiden seksijuttujen kanssa ja samalla ikään kuin pitää todellisuutena sitä, että kohtelet naisia Ihan eri tavalla ja että sekin nainen oli mukana siinä tilanteessa ja että olet rakastava herrasmies ynnä muuta respects-seikastoa, niin..

Erota sitten ensiksi ne faktat ja vastenmielisyyksillä leikittelyt omista jutuistasi. Sen käsityksen niistä saa, minkä niistä annat.
<3
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Pippelin pituus vai paksuus?

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

HotPants kirjoitti:
jouden-za kirjoitti: Olen tehnyt ja etkä vieläkään pikkunen lukenut ylläolevaani tarkkaan? Taidat olla vielä nii nuori että sanojensäilän veistely ei taida auttaa, mut jeesaisko jos vaikka väännetään rautalangasta kenties. Ja jos tarinaa sulle vielä vähän raotan niin voin luvata että hyvinkin mielellään imi sitä spermaa, kuten säkin tossa tilsussa tekisit melkein mitä vaan. .
HotPants kirjoitti: Eli kun susta Nainen kuitenkin kiihottuu loppupeleissä, .
Nyt menee sulla edelleen aikamuodot sekasin..taisin mainita että alkupeleissä nainen joko kiihottuu tai ei, ja jos ei niin se laulu loppuu sitten siihen.
HotPants kirjoitti: niin sillä ei ole mitään välii mitä temppuja sitä keksiikään naiselle. Taidat olla niitä jäbiä, joiden mielestä Naisen Ei on sama kuin Kyllä?.
Näin on joskus, mutta sä et sitä vielä tiedä koska olet niin juori vielä ja tuossa iässä normaalisti sexikin on semmosta valot pois päältä aloittelevaa meininkiä ja eikä siinä mitään huonoa ole, koska kaikella on aikansa kuten sunkin tulevalla kiimalla.
HotPants kirjoitti: Eli jatkaisit hommia vaan mikäli se toinen tyyppi siinä vieressä sattuisi mongertamaan jotain naisten höpinöitä Ein merkeissä. Tai jos sä näät toisen ilmeestä että se on vaivaantunut ja etenet liian guumalla energylla.. niin antaa mennä vaan?.
Eteneminen loppuu edelleen jos nainen ei ole mukana.

HotPants kirjoitti: Nainenhan kuitenkin kiihottuu loppuepeleissä, juu.

Ja ei ehkei.


Ja jos tarkoituksesi oli olla vitsikäs niiden seksijuttujen kanssa ja samalaa ikään kuin pitää todellisuutena sitä, että kohtelet naisia Ihan eri tavalla ja että sekin nainen oli mukana siinä tilanteessa ja että olet rakastava herrasmies ynnä muuta respects-seikastoa, niin...
No tottakai Muru, taidat vaan samaistua siihen tilsuun ja mä vähän luulen että sun hotpantsit on aika lailla nyt tulessa.

HotPants kirjoitti: Erota sitten ensiksi ne faktat ja vastenmielisyyksillä leikittelyt omista jutuistasi. Sen käsityksen niistä saa, minkä niistä annat.
Taitaisit nyt vaan haluta että joku tulis...
Ollaan vaan ja nautitaan
RolloTomasi

Re: Pippelin pituus vai paksuus?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

kumpaakaan ei ole.
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Pippelin pituus vai paksuus?

Viesti Kirjoittaja HotPants »

jouden-za kirjoitti: Nyt menee sulla edelleen aikamuodot sekasin..taisin mainita että alkupeleissä nainen joko kiihottuu tai ei, ja jos ei niin se laulu loppuu sitten siihen.
Eli se että nainen on alunperin ollut kiihottunut oikeuttaa kaikki jatkotoimenpiteet kiihotuksen saralta ottaen huomioon että jatkotopimenpiteiden kiihotuksen määrittäjänä on.. sinä.

Aivan ihme logiikkaa. Eri asioista kiihottuminen ja niitten suhteuttaminen molempiin osapuoliin..? Haloo. Totta kai sillä toisella on oikeus sanoa ettei niinkui haluakaan sitä parruliinia anukseensa loppupeleissä vaikka alkupeleissä oliskin ollut kiihottunut jostain muusta vaiks sun kosketuksesta. Alkusituationista ei voi vetää suoraa janaa lopputilanteeseen.
Näin on joskus, mutta sä et sitä vielä tiedä koska olet niin juori vielä ja tuossa iässä normaalisti sexikin on semmosta valot pois päältä aloittelevaa meininkiä ja eikä siinä mitään huonoa ole, koska kaikella on aikansa kuten sunkin tulevalla kiimalla.
Hehheh. Kiintoisa näkemys. Tästä huumorista ihan tykkäilen.
Eteneminen loppuu edelleen jos nainen ei ole mukana....
Eli tässä sanot nyt eri lailla kuin mitä alkukohdan kautta käsitettävissä. Tässä sanot että tilanteen jatkohäsä riippuu molemmista. Katos kun noiden sn aiempien viestien perusteellla saa sen käsityksen että naisen kiihotuksen määrittäjänä toimisi lähinnä sinä ja että alkutilanteesta vois johtaa lopputilanteenkin.
Mutta tosta johdettavissa on jeessimpi meno.
No tottakai Muru, taidat vaan samaistua siihen tilsuun ja mä vähän luulen että sun hotpantsit on aika lailla nyt tulessa....
Hähyliks häh? Kyse vaan siitä, etten pitänyt sitä "mälli-vitsiä" osoituksena mistään hehheh-hupailusta vaan oksupoksu-jutskasta. Pakotustyyppiset jutut seksissä ei ole musta naurettavia.

(Pöksyt tulessa-juttu kyl naurattaa.)
<3
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Pippelin pituus vai paksuus?

Viesti Kirjoittaja mölli »

syttiK kirjoitti:Sekä että, sopiva.


Mitä tekee pippelillä, joka on lyhyt ja paksu?
Mitä tekee pippelillä, joka on pitkä ja ohut?
Lyhyt ja ohut? Liian pitkä ja liian paksu?

Daaáh, ei mitään. Sellaset soveltuu vaan pissaamiseen..tai ei ainakaan mun piNppaan. Nih :leuhka:
Ehkä sulla on vaan on löysä, mutta onhan niitä puolmetrisiä mustihalkojakin myynissä.
Kingi I
hermine

Re: Pippelin pituus vai paksuus?

Viesti Kirjoittaja hermine »

Pimppa!!!

No joo, kohdunkaulan tökkiminen sattuu vaan. Vähän liian paksu saattaa tuntua sattumisen lisäksi vähän hyvällekin. Että varmaan sit paksuus.
Avatar
tuike
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 171
Liittynyt: 30.12.2005 18:11
Paikkakunta: L-V

Re: Pippelin pituus vai paksuus?

Viesti Kirjoittaja tuike »

Suvinen kirjoitti: Esimerkiksi asennoissa, joissa kyrvän linja on "suora" tulee vauhdissa herkästi tuupittua pohjille asti joka ei ole ( minusta ) kovinkaan kivaa.
Ainakaan minulla siellä pohjilla ei ole mitään onnen ja autuuden stimulaatiopistettä.
Juurikin näin. Siis paksuus.
Jokaiselle jotakin
-minulle kaikki loput!
Avatar
snowmen
Elämätön Kitisijä
Viestit: 283
Liittynyt: 14.08.2005 19:11
Paikkakunta: Itävaltava
Viesti:

Re: Pippelin pituus vai paksuus?

Viesti Kirjoittaja snowmen »

PiNppa!!!11
-Eihän tuolla naamalla voi muuta tehdä, kuin kusta muuntajaan-
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Pippelin pituus vai paksuus?

Viesti Kirjoittaja syttiK »

mölli kirjoitti:
syttiK kirjoitti:Sekä että, sopiva.


Mitä tekee pippelillä, joka on lyhyt ja paksu?
Mitä tekee pippelillä, joka on pitkä ja ohut?
Lyhyt ja ohut? Liian pitkä ja liian paksu?

Daaáh, ei mitään. Sellaset soveltuu vaan pissaamiseen..tai ei ainakaan mun piNppaan. Nih :leuhka:
Ehkä sulla on vaan on löysä, mutta onhan niitä puolmetrisiä mustihalkojakin myynissä.
Voi mölli, mikä sulta meni ohi?

Sä et varmasti käytä omaas kuin kusemiseen.

PS. Muista päästää päästä asti. Toimii.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Turbohaltija

Re: Pippelin pituus vai paksuus?

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Suvinen kirjoitti:
että rakkaallani on joskus vaikeuksia päätellä voihkinnastani onko se tuskaista vai nautinnollista.
"Mistä tiedät voihkiiko hän kivusta vai nautinnosta; jos kivusta, hyvä. Mutta jos hän nauttii, pistä hänet kärsimään."

(Kalervo Palsa: Eläkeläinen muistelee)

:twisted:
RolloTomasi

Re: Pippelin pituus vai paksuus?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

oikeastaan koolla ei ole väliä, koska en käytä pippeliä nykyään muuhun kuin pissaamiseen. kulkuset ovat aivan turhat, ne voisi leikata pois. haluaisiko joku ihana nainen avustaa?
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Pippelin pituus vai paksuus?

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Voi vtu olen muutaman päivän poissa ja täällä kovina tappelu ym hemmonoina itseään pitävät kaverit puhuvat PIPPELISTÄ! kuin pikkupojat. Hävetkää.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
hebuli

Re: Pippelin pituus vai paksuus?

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Ei mistä tahansa pippelistä, vaan The Pippelistä.
hermine

Re: Pippelin pituus vai paksuus?

Viesti Kirjoittaja hermine »

Pippelihän on just paras sana, niinkuin myös pimppi. Kaikki muut termit kuulostavat joko haukkumasanoilta tai lääketieteellisiltä termeiltä, pahempaa mun mielestä kuin pieni lapsenomaisuus.

Näin muuten viime yönä ilmeisesti juurikin tämän ketjun innoittamana unen, jossa kauppoihin oli ilmestynyt kitymiesten nimisiä jäätelöitä. Henkilön sukukalleuksien ja hänen nimikkojäätelönsä välillä oli jonkinlainen tarkemmin määrittelemätön yhteys. En valitettavasti muista nyt muuta, kuin että Nokkaeläin oli vaniljatuutti ja Manala pitkä mutta ohuehko chilimehujää jonka sisällä oli lakritsaa.
segma

Re: Pippelin pituus vai paksuus?

Viesti Kirjoittaja segma »

hermine kirjoitti:En valitettavasti muista nyt muuta, kuin että Nokkaeläin oli vaniljatuutti ja Manala pitkä mutta ohuehko chilimehujää jonka sisällä oli lakritsaa.
Ja mitä tästä voimme päätellä? Manala on tulinen musta rakastaja! ;(
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Pippelin pituus vai paksuus?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

segma kirjoitti:
hermine kirjoitti:En valitettavasti muista nyt muuta, kuin että Nokkaeläin oli vaniljatuutti ja Manala pitkä mutta ohuehko chilimehujää jonka sisällä oli lakritsaa.
Ja mitä tästä voimme päätellä? Manala on tulinen musta rakastaja! ;(
Tai kylmä ja vetinen, tulkintakysymys.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Pippelin pituus vai paksuus?

Viesti Kirjoittaja Ann »

hermine kirjoitti:Manala pitkä mutta ohuehko chilimehujää jonka sisällä oli lakritsaa.
Ettet vain muistaisi väärin, ja se sisältö olikin paskaa?

Käytän kypärää nussiessa.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Herra Manala

Re: Pippelin pituus vai paksuus?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

BrianW kirjoitti:Voi vtu olen muutaman päivän poissa ja täällä kovina tappelu ym hemmonoina itseään pitävät kaverit puhuvat PIPPELISTÄ! kuin pikkupojat. Hävetkää.
Niin vittu ku me oltiin keikalla ni me kyl puhuttiin bändin poikien kesken KYRVÄSTÄ, KULLISTA, VITUSTA ja PILLUSTA ja oltiin niin GROWN UP! Eikä vittu hävettäny yhtään niinku pikkupoikia!

Oman uskottavuutensa sitominen tietynlaiseen eksaktin terminologian käyttöön liitetään iällisesti yleensä esiteini-iässä esiintyviin oman itsetunnon sekä sosiaalisuuden haparoiviin ensiaskeliin. Tsk tsk.
Herra Manala

Re: Pippelin pituus vai paksuus?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Ann kirjoitti:
hermine kirjoitti:Manala pitkä mutta ohuehko chilimehujää jonka sisällä oli lakritsaa.
Ettet vain muistaisi väärin, ja se sisältö olikin paskaa?
Tää oli tosi hauska! Oikeesti! Keksitkö ihan itse?
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Pippelin pituus vai paksuus?

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

HotPants kirjoitti: Eli se että nainen on alunperin ollut kiihottunut oikeuttaa kaikki jatkotoimenpiteet kiihotuksen saralta ottaen huomioon että jatkotopimenpiteiden kiihotuksen määrittäjänä on.. sinä.
No kyllä kiihotuksen määrittäjänä on aika useinkin nimenomaan se vastapuoli eikö? Ei sillä etten kiihottuisi yxinkin, koska mielikuvitukseni on aika vauhdikas ja sen saattaa huomata sängyssäkin, eikä pelkästään jutusteluissa.

Eikä tässä ollut kyse mistään oikeudesta, vaan oikeastaan intuitiosta jonka mukaan toimin. Ja voin sanoa että vaistoan aika helposti ihmisistä että mitä ne ajattelee tai mitä tuntevat tai miten tuntevat jos vaikka sanon heille jotain. Usein vain heittelen niitä näitä vain huomatakseni esim tuulensuunnan muutoksen vaikka suhteessa muhun tai mitä musta ajatellaan. Ja se jos joku onkin niin givaa, siis ns. psyykkapeli jossa voin ohjata keskustelua haluamaani suuntaan, siis jos haluan..ja sama halu toimii mm. sängyssä, tosin sen verran olen epäitsekäs tai siten kuitenkin niin itsekäs että oma nautintoni tulee aika pitkälti siitä daamin nautinnosta, joten annan daamille usein parastani jou.
HotPants kirjoitti: Aivan ihme logiikkaa. Eri asioista kiihottuminen ja niitten suhteuttaminen molempiin osapuoliin..?
Naisilla on usein yhteinen nimittäjä tai siis tekijä jonka mukaan toimivat, eli aina kuitenkin tunteenomaisemmin kuin mies. Ja jos mies sen tajuaa, niin pystyy ohjailemaan naista haluamaansa suuntaan jos siis vain haluaa. Elikä avainsana on se mieli, siis päästä naisen mieleen jollain tasolla jolloin mies saa jonkinasteisen luottamuksen ja jos sen saa, niin sen jälkeen onkin aika helppo ruveta operoimaan ja ohjaamaan asioita siien suuntaan johon itse haluaa..ja kaikkein tärkeintä tässä on se että ei erehdy pitämään naista tyhmänä vaan tasavertaisena oliona koska naisellakin se vaisto pelaa.

Ja jos vaisto vähänkin epäilee miehestä, normaalisti epärehellisyyttä, niin silloin ei mies saa sitä mitä on lähtenyt tavoittelemaan, eli sitä luottamusta Jollain tasolla. Elikä kun mies on rehellinen itselleenkin, niin silloin kaikki portit aukeavat ja ne portit on kokonaan sun käsissä tai niiden avaimet-täydellisesti--ja sen kun saa tuntea, niin se tuntuu niin ihanalta että voi voi. Tosin pitää aina muistaa se että nainenhan ei voi koskaan milloinkaa ikinä olemaan rehellinen joten miehenkin on tämä syytä muistaa.

HotPants kirjoitti: Haloo. Totta kai sillä toisella on oikeus sanoa ettei niinkui haluakaan sitä parruliinia anukseensa loppupeleissä vaikka alkupeleissä oliskin ollut kiihottunut jostain muusta vaiks sun kosketuksesta. Alkusituationista ei voi vetää suoraa janaa lopputilanteeseen.

Tottakai mutta aina olen antanut naiselle mahdollisuuden perääntyä ja vaikka vetää se turpavärkkinsä pois, mutta ihan mielellään tässäkin tapauksessa sitten kuitenkin imi sitä kyrpää. Katsos kun monet naiset odottavat että mies tulisi ja ns. ottaisi junou?
HotPants kirjoitti: Hehheh. Kiintoisa näkemys. Tästä huumorista ihan tykkäilen.
Tottakai tykkäilet koska olethan nainen ja haluisit että edes joskus joku tulisi ja ottaisi ja kunnolla.

HotPants kirjoitti: Eli tässä sanot nyt eri lailla kuin mitä alkukohdan kautta käsitettävissä. Tässä sanot että tilanteen jatkohäsä riippuu molemmista.
Tottakai edelleen se riippuu molemmista, en ole ketään väkisin nussinut, mielellään ovat tehneet kaiken. En mäkään kaikkea haluu tehdä sängyssä, eikä kukaan ole vielä pystynyt pakottamaan mihinkään jota en olisi halunnut.

HotPants kirjoitti: Katos kun noiden sn aiempien viestien perusteellla saa sen käsityksen että naisen kiihotuksen määrittäjänä toimisi lähinnä sinä ja että alkutilanteesta vois johtaa lopputilanteenkin.
Mutta tosta johdettavissa on jeessimpi meno.
Edelleen munkin kiihottajan määritteenä on se nainen.

Ja mä tykkään olla johtaja ja usein tuntuvat naiset siitä pitävän ja siitä että mä olen ja pystyn tekemään jotain sellaista mitä joku muu ei ehkä haluakaan..meinaan sitä että ei aivan normaalia lähetys-asentoa valot pois päältä noin 10min yms.
HotPants kirjoitti: Hähyliks häh? Kyse vaan siitä, etten pitänyt sitä "mälli-vitsiä" osoituksena mistään hehheh-hupailusta vaan oksupoksu-jutskasta. Pakotustyyppiset jutut seksissä ei ole musta naurettavia.
Sä olet vaan liian tiukkapipoinen, toivottavasti sulla on sopivan tiukka piparikin!! Siis semmonen oikein nussittava, nartun pillu. Ja varmaan tykkäisit myös siitä että joku tulisi ja nussisi suakin oikein kunnolla suuhun, siten että sperma täyttäisi sun suun oikein kunnolla.. ihanalla ja lämpimällä hunajalla, kelaapa sitä pikku-neiti.


HotPants kirjoitti: (Pöksyt tulessa-juttu kyl naurattaa.)
Mä vähän luulen että on ihan muunlaisia tunteita siellä, tosin nauruhan voi verhota yhtä jos toista, mutta sitä pillun märkyyttä tuskin kuitenkaan..voisitko vähän runkata itseäsi zilleen kelvästi vaan?
Ollaan vaan ja nautitaan
ninnithequeen

Re: Pippelin pituus vai paksuus?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

tonttu kirjoitti:Paksuus. Kyllä sillä kolmella sentillä pärjää.
Turha varmaan sanoo kuka putos....
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Pippelin pituus vai paksuus?

Viesti Kirjoittaja par-sky »

kyllä paksulla tekee enemmän kuin jollain ruipalla, mutta jos pitää pinseteillä ottaa kiinni ja sokerilla houkutella ulos niin ei sillä yhtään mitään tee.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Noriyumi

Re: Pippelin pituus vai paksuus?

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

par-sky kirjoitti:kyllä paksulla tekee enemmän kuin jollain ruipalla, mutta jos pitää pinseteillä ottaa kiinni ja sokerilla houkutella ulos niin ei sillä yhtään mitään tee.
:rofl: :rofl:
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Pippelin pituus vai paksuus?

Viesti Kirjoittaja HotPants »

Haluut näemmä kunnon gäsittelyn, baby.

Muistin virkistykseksi alla se viestisi jossa kerrot innolla siitä miten kohtelit naista silleen että otit sen niinku tosi huomioon etkä yhtään pakottanut mihinkään, mihin ei olis halunnut.
jouden-za kirjoitti:
mustaenkeli kirjoitti: Suihin ottaessa mun mielestä on lähinnä kohteliasta/huomaavaista ilmaista ennen laukeamista, että kohta tulis.
Olen täysin samma mielipuolta ja eräänkin kerran tein ku daami sanos et voitko ystävällisesti sit sanoo ku tuut (et kerkii repii turpansa pois), noh tein kaikkeni että ei varmasti huomaisi ja ei huomannut vaikka saattaahan siinä kyrvässä joitain tulemisen merkkejä tullakin, mut ei siis huomannut ja kun vielä olin hänen päällään, siis nussin suuhun niin kait sitten sitä rakkauden hunajaa lensi sinne suuhun aika laillakin..ei tykännyt hmm en ymmärrä miksi.
Nii ja vielä kiittelin kaikesta kuten herrasmiehen kuuluukin.
Että tarviiko tohon muuta sanoo kuin että..
V a s t e n m i e l i s t ä.

Tajuutko että kyse niinkus siitä respectistä, että jos se toinen rakastaja siinä vieressä sanoo "En sitten halua että.." "Voisitko..", niin vain kusipäinen omaan nautintoonsa keskittyjä ei ota noita huomioon. Kyllä kuule liikutaan ihan siellä seksijuttuihin pakottamisissa, kun se toinen ei ole sillai ollut mukana siinä kaikessa, mitä olet tehnyt.

Kelaa tota ja mieti KUUNTELETKO sä koskaan naista vai mitä?? Häh? Kelaileksä mielessäs mitä se nainen vois Kuitenkin haluta ja toimit sen mukaan?

Tältä pohjalta vastaan sun jatkoviestiis. Mut tässä on se ydinjuttu.
Don't forget. Tsekkaa originaali viestis.
jouden-za kirjoitti:No kyllä kiihotuksen määrittäjänä on aika useinkin nimenomaan se vastapuoli eikö? Ei sillä etten kiihottuisi yxinkin, koska mielikuvitukseni on aika vauhdikas ja sen saattaa huomata sängyssäkin, eikä pelkästään jutusteluissa.
Joo, kyllähän kiihotuksen huomaa, se on totta, mutta ei se meinaa sitä kuten originaali viestis (se vastenmielinen jota lainasin yllä) ja nää muutkin antaa ymmärtää, että Kiihoittuminen on Oikeutus kaikelle seksijutskalle, että mitä vaan siis seksuaalista voi pistää tapahtuun koska "narttu kuitenkin haluu sitä". Vaikka se narttu olis siinä ynissyt jostain "Ei"-meiningistä, kuten se sun naises joka ei olis halunnu niitä mällejä suuhunsa - asia jonka sä päätit sen puolesta.. koska se kiihotus oikeuttaa muitakin jutskia. Kas kun et siinä samassa tuikannut sitä perseeseen, olis voinu tykätä kuten nartut tykkää? Vaikka sitäkään ei olis halunnut ja olis sen niinku ILMAISSUT.

Seksi on edelleen molempien rakastajien välinen juttu, semmonen jutska jossa voidaan jos niin halutaan, sopia jutuista joita ollaan valmiita tekeen ja jutuista joita ei olla valmiita tekeen.

Respects. Just sitä että Kuuntelee mitä se toinen sanoo ja että se toinenkin tekee samoin ja etenee molempien mahollisilla ehdoilla eikä omillaan.

Täytyy sanoo, että jos joutus sellasen tyypin kans sex-situationiin, joka mielessään päättelis mun mahollisesta kiihotuksesta sitä sun tätä ja pistäs hösseliks perseen duunauksen kans ja mällejä lenteleen sinne ja tänne, niin.. sitten mä mielessäni vähän päättelisin sen mahollisesta gäsittelystä kaikkee mun mielestä siinä vaiheessa hunajaista ja vaiks vääntäisin tortut istuessani sen kasvojen päällä. Erotic?
Paskaa.
Eikä tässä ollut kyse mistään oikeudesta, vaan oikeastaan intuitiosta jonka mukaan toimin..
Intuition mukaan meneminen on jees, mutta siinäkin otettava huomioon sen toisen sanomiset ja halut ja sen intuitiot. Et sä voi jyrätä sun intuitiolla sitä mitä toinen sanoo, se on toisen puolesta päättämistä ja teon tasolla pakottamista. "Anaaliseksi ei käy" -sanoo beibe ja sä sitten siihen mielessäs että "Jos kuitenkin, intuitiolla tiiän!"

Mihin hemmetiin Luottamuksen pitäis tossa perustuu? Ei jumankekka.
Naisilla on usein yhteinen nimittäjä tai siis tekijä jonka mukaan toimivat, eli aina kuitenkin tunteenomaisemmin kuin mies. Ja jos mies sen tajuaa, niin pystyy ohjailemaan naista haluamaansa suuntaan jos siis vain haluaa. Elikä avainsana on se mieli, siis päästä naisen mieleen jollain tasolla jolloin mies saa jonkinasteisen luottamuksen ja jos sen saa, niin sen jälkeen onkin aika helppo ruveta operoimaan ja ohjaamaan asioita siien suuntaan johon itse haluaa..ja kaikkein tärkeintä tässä on se että ei erehdy pitämään naista tyhmänä vaan tasavertaisena oliona koska naisellakin se vaisto pelaa.
Hei nyt kyllä.. Laatta lentää-juttua taas.

"tunteenomaisemmin" ->" "pystyy ohjailemaan" -> "luottamuksen saanti" -> "operoida toisen kustannuksella" = :perse:

Eli sulle Luottamus on jotain, joka hankitaan että voi paremmin operoida toisella, manipuloida toista ja silleen. Hyväksikäyttää. Tehä temppuja niille joille niitä voi tehdä. Olin oikeessa siinä.

Tosta setistä puuttuu kokonaan AITOUS. Ja Omantunnon koputikop.
a jos vaisto vähänkin epäilee miehestä, normaalisti epärehellisyyttä, niin silloin ei mies saa sitä mitä on lähtenyt tavoittelemaan, eli sitä luottamusta Jollain tasolla. Elikä kun mies on rehellinen itselleenkin, niin silloin kaikki portit aukeavat ja ne portit on kokonaan sun käsissä tai niiden avaimet-täydellisesti--ja sen kun saa tuntea, niin se tuntuu niin ihanalta että voi voi. Tosin pitää aina muistaa se että nainenhan ei voi koskaan milloinkaa ikinä olemaan rehellinen joten miehenkin on tämä syytä muistaa..
Luottamus välineenä jolla operoida.. Toivottavasti mahollisimman monin nainen välttyy tolta.
Mä sanon vaan että sulla on jotain todellakin naisia vastaan, selkeetä naisvihaa tuolla noin. "Naiset ei voi olla koskaan rehellisiä.." Joten siks kandee kusettaa niitä enskiks?
Etkä pidä mahollisena suhdetta jossa voisit olla aito ja olla operoimatta yhtään mitään.. Sad.

(joku nainen on tehny sulle alkujaan jonkun paskatempun suhteiden tasolla, tää selgeetä, mutta pliis.. et kostais sitä muille naisille ja loppupeleissä itelles. Luottamusjutskassa siis sulla ongelmaa. Voisit alkaa kelata sitä luottamusta johonkin aitoon ja ihanaan. Sanon tän tlc:llä: Tender Loving Caringia sinnekin, oikeesti.)
Tottakai tykkäilet koska olethan nainen ja haluisit että edes joskus joku tulisi ja ottaisi ja kunnolla.
Ei mikään "joku". Joo, tykkään ottamisesta kunnolla, mutta en pakottamisista. Pieni ero, mutta silleen että luottamus toimii täysin.
Sä olet vaan liian tiukkapipoinen, toivottavasti sulla on sopivan tiukka piparikin!! Siis semmonen oikein nussittava, nartun pillu. Ja varmaan tykkäisit myös siitä että joku tulisi ja nussisi suakin oikein kunnolla suuhun, siten että sperma täyttäisi sun suun oikein kunnolla.. ihanalla ja lämpimällä hunajalla, kelaapa sitä pikku-neiti.
En ole narttu vaan bitch joka raapis sut ihan skraiduille. Mut hellästi.

Tai no.. Oikeesti mulla on ältsin löysä pipari joten oon aatellu tekeväni siitä letun. Ja kaikkee. Askartelux!

Että nyt jää raapimiset väliin. Askartelux.
<3
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Pippelin pituus vai paksuus?

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

HotPants kirjoitti: Haluut näemmä kunnon gäsittelyn, baby.
Uuuh jeeeh meik mai sani dei..gou 4 it, aim redi änd souuuuuu horni!!

Ja tähän on pakko ottaa esille yx elokuvahistorian parraimpii leffoja elikäs vihreä maili. Muistakko ku siinä oli se vankilasetti ja sinne sit tuotiin se Hilly Billy mikä lie joka oli ulkona kuvioista ku sinne vankilaan tuotiin..noh annas olla ku silmä vältti niin muistakko ku Billy hyppäs vartijoiden kimppuun ja ja ikäänkuin ridasikin yhen selässä ja huusi täytii jotain et "raidon beibi" tms kivaa..ihan tulee nyt HillyBillymäiset fiilarit sua lukiessa jihaaaaaaaa..

HotPants kirjoitti: Muistin virkistykseksi alla se viestisi jossa kerrot innolla siitä miten kohtelit naista silleen että otit sen niinku tosi huomioon etkä yhtään pakottanut mihinkään, mihin ei olis halunnut.
No voi sua pikkunen, kylhän se narttu siitä diggaili ja kuten sanonta kuuluu että "huoralle puuroo"..joten oliko se jota hänelle annoin niin just sitä!! Ed ei kait siinä midn pakottamista ollut..loppuun asti imi ja kyrvän vielä aivan kuivaksi imi, joten en tiedä olikohan siinä omaa mielihalua daamilla kuiteskin..elikä taisi unohtaa mainita että kyllä se sperma sinne ihan sujuvasti kulkkuun muljahti jeah.

HotPants kirjoitti: Että tarviiko tohon muuta sanoo kuin että..

KIITOS.

Ja kits kiitoksista.
HotPants kirjoitti: Tajuutko että kyse niinkus siitä respectistä, että jos se toinen rakastaja siinä vieressä sanoo "En sitten halua että.." "Voisitko..", niin vain kusipäinen omaan nautintoonsa keskittyjä ei ota noita huomioon. Kyllä kuule liikutaan ihan siellä seksijuttuihin pakottamisissa, kun se toinen ei ole sillai ollut mukana siinä kaikessa, mitä olet tehnyt.
Vai et oikein "rakastajasta" ja puulsittii siinä mitään rakastajaa/rakastettavaa ollut vaan puhdas pelkkä kerta-nussiminen piste boks. Ja yleensäkin noissa situatioineissa harva puhuu mistään mitä haluaa tai mitä ei halua, vaan kyl se usein on niin että mies vie jos vie ja jos ei vie nii sitten jää sexikin aika laimixi.

HotPants kirjoitti: Kelaa tota ja mieti KUUNTELETKO sä koskaan naista vai mitä?? Häh? Kelaileksä mielessäs mitä se nainen vois Kuitenkin haluta ja toimit sen mukaan?
Totskai kelailen, kuuntelen (jos siis kuuluu midn) ja sen mukaan toimin, elikä vaistoan vaix et nyt haluu nussittavan suuhun ja eikun nuz nuz.

HotPants kirjoitti: Tältä pohjalta vastaan sun jatkoviestiis. Mut tässä on se ydinjuttu.
Don't forget. Tsekkaa originaali viestis.
Zekit aut_S-kokö.
HotPants kirjoitti: Joo, kyllähän kiihotuksen huomaa, se on totta, mutta ei se meinaa sitä kuten originaali viestis (se vastenmielinen jota lainasin yllä) ja nää muutkin antaa ymmärtää, että Kiihoittuminen on Oikeutus kaikelle seksijutskalle, että mitä vaan siis seksuaalista voi pistää tapahtuun koska "narttu kuitenkin haluu sitä". Vaikka se narttu olis siinä ynissyt jostain "Ei"-meiningistä, kuten se sun naises joka ei olis halunnu niitä mällejä suuhunsa - asia jonka sä päätit sen puolesta.. koska se kiihotus oikeuttaa muitakin jutskia. Kas kun et siinä samassa tuikannut sitä perseeseen, olis voinu tykätä kuten nartut tykkää? Vaikka sitäkään ei olis halunnut ja olis sen niinku ILMAISSUT.

Jonkunhan se on pakko tehdä ne Ilkeätkin ja Paskatkin päätökset, kuten mun joskus näissä että turpa kiinni narttu ja imet sitä kyrpää silooin kun sitä sulle TARJOTAAN.

Ja perse-setistä voisin kans heittää vähän lainii sulle jos oikein nätisti pyydät esim kuten pliis sanalla!!
HotPants kirjoitti: Seksi on edelleen molempien rakastajien välinen juttu, semmonen jutska jossa voidaan jos niin halutaan, sopia jutuista joita ollaan valmiita tekeen ja jutuista joita ei olla valmiita tekeen.
Totkai voidaa sopia ja oikein tehä vaix kässäri koko setistä junou. Elikä koko setti paprulle vaan, et mitä saa tehdä tänää ja mitä ei..ja zit eiku vuan nuzzimaan kässärin mugaan.

Otsakkeex vois duunaa et kahden Rakastavaisen välinen yhdyntä-spektaakkeli, spektaakkeli jollaista ei ole nähty sitte Titanicin elekuvan...voiiih ku se oliki niin ihqu leffa et ihan siinä meinasi kyrpä räjähtää Atlantin atmosfääreihin.

HotPants kirjoitti: Respects. Just sitä että Kuuntelee mitä se toinen sanoo ja että se toinenkin tekee samoin ja etenee molempien mahollisilla ehdoilla eikä omillaan.
Ookko kuullu siitä entisestä tytöstä joka oli just menny kihloihin ja sitte oli eräs poika joka häntä jututti..no et varmaan mut sellanen perussetti et tytsi meni kaverin ködään ja sit kävikin niin et mennä lupsahti sitten hvain hetkex jatkoille kaverin kaverin bileisiin. Noh zit tää kaveri jok oli pyytänyt sen tytsin sin, nii jotenkin ihmeen kummal taval sai houkuteltuu tän tytsin jubaamaan sinne yhteen huoneeseen.

Noh siinähän kävi sit jotenkin niin et yx asia johti seuraavaan ja aina jopa 10:eenKin vaiheeseen junou, mut sitä ennen tytsi sanoi et ei ei ei ei, en voi ku oon kihloissa ja rakastan sitä poikaa..no kun se poika sit sai ujutettua sen sormen sinne ihanaan kosteaan pilluun, niin jalat levisivät aika nopsaan ja koko pillu tarjottiin vain ja ainoastaan sille pojalle (huohottaen kuin viimeistä päivää ja saaden aika mega-orkkuja), ja siis joka ei ollut siis sen tytsin kans kihloissa..enikeissön arvaa olinko mä sen tytsin kihlattu???
HotPants kirjoitti: Täytyy sanoo, että jos joutus sellasen tyypin kans sex-situationiin, joka mielessään päättelis mun mahollisesta kiihotuksesta sitä sun tätä ja pistäs hösseliks perseen duunauksen kans ja mällejä lenteleen sinne ja tänne, niin.. sitten mä mielessäni vähän päättelisin sen mahollisesta gäsittelystä kaikkee mun mielestä siinä vaiheessa hunajaista ja vaiks vääntäisin tortut istuessani sen kasvojen päällä. Erotic?
Paskaa.
Lupaat vaan, ja taidat vaan ittekin haluta vähän zemmosta määrätietoisempaa settiä, edes kerran elämässä zadaa.

HotPants kirjoitti: Intuition mukaan meneminen on jees, mutta siinäkin otettava huomioon sen toisen sanomiset ja halut ja sen intuitiot. Et sä voi jyrätä sun intuitiolla sitä mitä toinen sanoo, se on toisen puolesta päättämistä ja teon tasolla pakottamista. "Anaaliseksi ei käy" -sanoo beibe ja sä sitten siihen mielessäs että "Jos kuitenkin, intuitiolla tiiän!"

Mihin hemmetiin Luottamuksen pitäis tossa perustuu? Ei jumankekka.
Joo kyrpä perseeseen vaan, kunnon litsari perseelle ja vielä voi vaikka sanoo et turpa kii saatanan narttu.

HotPants kirjoitti: Hei nyt kyllä.. Laatta lentää-juttua taas.

"tunteenomaisemmin" ->" "pystyy ohjailemaan" -> "luottamuksen saanti" -> "operoida toisen kustannuksella" = :perse:
Anna lentää vaan, jollakin vois kans lentää sun suuhen 2-päivän hunajat, jos osaisit oikein nätisti pyytää.

HotPants kirjoitti: Eli sulle Luottamus on jotain, joka hankitaan että voi paremmin operoida toisella, manipuloida toista ja silleen. Hyväksikäyttää. Tehä temppuja niille joille niitä voi tehdä. Olin oikeessa siinä.

Tosta setistä puuttuu kokonaan AITOUS. Ja Omantunnon koputikop.
Ei ollut puhetta manipuloinnista vaan nautinnon saavuttamisesta molemmin puolin.

HotPants kirjoitti: Luottamus välineenä jolla operoida.. Toivottavasti mahollisimman monin nainen välttyy tolta.
Mä sanon vaan että sulla on jotain todellakin naisia vastaan, selkeetä naisvihaa tuolla noin. "Naiset ei voi olla koskaan rehellisiä.." Joten siks kandee kusettaa niitä enskiks?
Etkä pidä mahollisena suhdetta jossa voisit olla aito ja olla operoimatta yhtään mitään.. Sad.

Ei ei ei vaan päinvastoin mä rakastan naisia yli kaiken.

Ja kerronpa esimerkin: Jos tapaan naisen niin sanon aika nopsaan ensimetreillä että sori mut mulla ei ole SITÄ tunnetta joten valitettavasti tästä ei tule mitään muuta, kuin max ajosettiä
HotPants kirjoitti: (joku nainen on tehny sulle alkujaan jonkun paskatempun suhteiden tasolla, tää selgeetä, mutta pliis.. et kostais sitä muille naisille ja loppupeleissä itelles. Luottamusjutskassa siis sulla ongelmaa. Voisit alkaa kelata sitä luottamusta johonkin aitoon ja ihanaan. Sanon tän tlc:llä: Tender Loving Caringia sinnekin, oikeesti.)
Aika moni on saanut varmaan kylmää kyytiä joskus, mut ei mulle ole mitään jäänyt hampaakoloon, mut piparin koloon on joskus jäänyt mun mällit nams.
HotPants kirjoitti: En ole narttu vaan bitch joka raapis sut ihan skraiduille. Mut hellästi.

Tai no.. Oikeesti mulla on ältsin löysä pipari joten oon aatellu tekeväni siitä letun. Ja kaikkee. Askartelux!

Että nyt jää raapimiset väliin. Askartelux.
Siis pikkupikku-bits..totkai.

Piiäs..jos pipari väbä löysimys, niin kandee salilla harjotella loitontajia yms jotka vois jeesaa bipariosastoo.

"askartelemisiin"..
Ollaan vaan ja nautitaan
Vastaa Viestiin