Voisitko olla 11 kuukautta ilman seksiä?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Pystytkö olemaan 11kk ilman seksiä?

Been there, done that.
25
38%
En ole joutunut koskaan olemaan, mutta miksei?
18
27%
11 kuukautta on ihan naurettavan vähän. Kokeile <oma määrä> vuotta!
11
17%
Vöi küüle kyllä 11kk ilman äläpäjätsön ressun hiblaamista tyntyy äika hömöltä.
12
18%
 
Ääniä yhteensä: 66

Pehmovanukas

Re: Voisitko olla 11 kuukautta ilman seksiä?

Viesti Kirjoittaja Pehmovanukas »

Gattaca kirjoitti:Minä luulin, että lakimiehet ne roistoja on. :D
Luulot ei oo usein tiedon väärttejä. Asianajajista osa onkin. Suurin osa on kuitenkin mallikelpoisia veronmaksajia, joita puliveivarit ja kusettajat ja paskahousut vituttaa suunnattomasti.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Voisitko olla 11 kuukautta ilman seksiä?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Tulipa mieleen johtopäätös.
Jos se "yhteiskunta" koostuisi Kitinäläisistä, joiden enemmistön arvot ja asenteet ja sympatiat on minulle kutakuinkin vastenmielisiä, ja joiden arvoja noudattaakseni minun olisi käytännössä tehtävä itsari, kun en kumminkaan niillä ehdoilla pysty toimimaan enkä halua tai voikaan luopua omista arvoistani.

Niin heittäydynpä hyperindividualistiksi ja yksityisanarkistiksi, suhtaudun "yhteiskuntaanne" kuin riistaan jota hyväksikäytän kaikilla mahdollisilla tavoilla. Muutenhan minulle olisi sama vaikka kuolisitte, saatanan alienpingviinit :D

Jo riitti.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Pehmovanukas

Re: Voisitko olla 11 kuukautta ilman seksiä?

Viesti Kirjoittaja Pehmovanukas »

Mikäs tuon purkauksen pointti oli? Noihan sä oot elänyt tähänkin asti?
AarneAnkka

Re: Voisitko olla 11 kuukautta ilman seksiä?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Gattaca kirjoitti:Niin heittäydynpä hyperindividualistiksi ja yksityisanarkistiksi, suhtaudun "yhteiskuntaanne" kuin riistaan jota hyväksikäytän kaikilla mahdollisilla tavoilla.
Aika glamorisoidun kuuloinen termi loisimisesta.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Voisitko olla 11 kuukautta ilman seksiä?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Pehmovanukas kirjoitti:Mikäs tuon purkauksen pointti oli? Noihan sä oot elänyt tähänkin asti?
Mutta en enää ota kuuleviin korviinikaan tyystin vastenmielisten arvojen omaavien ihmisten moralisointeja. Sunkin ja monien arvot on täällä mulle niin vastenmielisiä niin monella alueella, että parempi mun arvojen kannalta jos teille tehtäisiin persoonallisuudensiirto. Jos ei, niin niin en piittaa persearvoista lähtevistä jutuistanne vaan kuppaan osani teidän zombie-alienelämästänne teistä piittaamatta. Maataloustuet mukaanlukien.
AarneAnkka kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Niin heittäydynpä hyperindividualistiksi ja yksityisanarkistiksi, suhtaudun "yhteiskuntaanne" kuin riistaan jota hyväksikäytän kaikilla mahdollisilla tavoilla.
Aika glamorisoidun kuuloinen termi loisimisesta.
Tunteeko eläinmaailman loinen syyllisyyttä?
Pitäisikö sen?
Te olette nyt vain LIHAA minulle :D
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Pehmovanukas

Re: Voisitko olla 11 kuukautta ilman seksiä?

Viesti Kirjoittaja Pehmovanukas »

Gattaca kirjoitti:Mutta en enää ota kuuleviin korviinikaan tyystin vastenmielisten arvojen omaavien ihmisten moralisointeja. Sunkin ja monien arvot on täällä mulle niin vastenmielisiä niin monella alueella, että parempi mun arvojen kannalta jos teille tehtäisiin persoonallisuudensiirto. Jos ei, niin niin en piittaa persearvoista lähtevistä jutuistanne vaan kuppaan osani teidän zombie-alienelämästänne teistä piittaamatta. Maataloustuet mukaanlukien.
Tulee mieleen joku b-luokan komedia jossa joku tampio istuu kädet korvilla ja huutaa "laa laa laa laa laa en halua kuulla laa laa laa." Mitään mistä satut olemaan jotakin mieltä ei saa arvostella, kritisoida tai edes puida asia-argumenttien ja faktojen valossa. Kaikki mikä on susta hyvää ja kaunista on Oikein ja Totuus ja kaikki muu on Paskaa ja Pahuus. Olenhan mä sen ennenkin tiennyt että vanhat ihmiset on kalkkeutuneita, mutta sä olet kyllä pahin papparainen johon olen koskaan törmännyt.

On se kumma ettei noi tsitytsiksit syty sulle ku sä oot noin rohkea ja väsymätön Oikeiden Arvojen Esitaistelija. Kaikkien maiden Loiset, yhtykää!
AarneAnkka

Re: Voisitko olla 11 kuukautta ilman seksiä?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Gattaca kirjoitti:Tunteeko eläinmaailman loinen syyllisyyttä?
Pitäisikö sen?
Ei. Lapamatokaan tuskin tuntee syyllisyyttä. Korkeintaan vitutusta kun matokuuri tappaa sen ja se vedetään perseestä ulos.

Loiset ovat ekosysteemeissä ja ravintoketjuissa kuitenkin ainoa osapuoli, jota ilman muu ekosysteemi tulisi täysin hyvin toimeen. On syntynyt joitakin toisista lajeista loisia syöviä eläimiä, ja ehkä loisilla on marginaalinen vaikutus luonnonvalintaan, mutta käytännössä täysin loisetonkin ekosysteemi toimisi täysin hyvin.

Vaan mitäpä jos ihmiskunnassakin vaeltaisi loisia pois napsivia yksilöitä? :think:
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Voisitko olla 11 kuukautta ilman seksiä?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

No ne "vasta-argumentit ja faktat" on täällä sitä Kityn rinnakkaistodellisuutta, josta olen puhunut. On se kumma miten olen katsonut tuntitolkulla tv-ohjelmia, kuunnellut radiokeskusteluja, lukenut kolumneja ja artikkeleja metreittäin.. joissa ihan tietäväiset jäpikkäät puhuu samoja periaatteita kuin minäkin, joskus jopa suppeammin perustellen.. ja ne on peräti päästetty julkisuuteen ihan asiantuntijoina

..niin joka saatanan kerta kun MINÄ postaan Kityyn samoja juttuja, niin johan Kityläisille on nauru maittanut ja todellisuuskin on IHAN toisenlainen kuin mitä minä maailmasta omin silmin näen tai tosiaan niistä muista julkisista lähteistä luen.

Ai minä muka pistän sormet korviin ja sanon "lalalala"?
TEHÄN sen teette. Tai miten on mahdollista, että ette ole tuosta hyvin julkistetusta muusta todellisuudesta kuulleetkaan? Onko aina tv ja radio silloin kiinni? Lipsuuko katse lehtiartikkelien yli? Tuo syytös on ihan sama kuin PetriFB:n palstan väki syyttäisi uskontonsa kritikoijaa "ahdasmieliseksi". Ja niinhän ne tekevätkin. Samanlaisia surrealistisia pikku-paskaämpäreitä se ja Kitinä.

Tämä Kitinä on surrealistinen rinnakkaistodellisuus, ihme erikoistapauksia tuota maaseutu-prosessiakin myöten. Skitsofrenia tulee, kun yritän suhteuttaa Kitinän juttuja muualla paistavaan ja puhuttuun todellisuuteen. Ei maksa vaivaa. "Älä yritä ymmärtää valkoista miestä, et onnistu kuitenkaan", kuten Viimeinen Mohikaani sanoi.

Jos arvoista puhutaan, niin Kitinäläisten enemmistön olisi täytettävä ainakin seuraavat ehdot, että vosin alkaa harkita suhtautumista heihin "yhteiskuntana" johon itsekin kuuluisin ja jonka moralisoinnit minulle ottaisin mitenkään hihnalle:

-turkistarhauksen vastustus
-luonnonsuojeluhenkisyys, pois viherpiipertäjäksi haukkuminen (Ennen Kitinää kas olin luullut, että kaikki kannattavat luonnonsuojelua)
-yhteiskunnan eriarvoistumisen tunnustaminen ja globalisaation sureminen, ei hehkutus
-työttömien orjatyölain vastustus (sanoudun irti orjavaltiosta, kiitos)
-sosiaaliturvan kohentaminen
-maatalouden tukemisen kannatus
-lutkailun ja pukkeilun paheksunta :D
-vaatteiden tarkkailu pois, ettei joka kerta tarvi huomauttaa palstoilla kun MINÄ näyttäydyn kaupasta ostetuissa uusissa perusvaatteissa

Ilman noita en katso olevani teidän kanssa samaa lajia tai samassa yhteiskunnassa eikä minullakaan ole mitään syytä sääliä teitä ja arvojanne tai veroeurojanne, jos ei teilläkään minua. Vieraat lajit luonnossa sitten.
Viimeksi muokannut Gattaca, 09.05.2006 14:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Katto Kassinen

Re: Voisitko olla 11 kuukautta ilman seksiä?

Viesti Kirjoittaja Katto Kassinen »

Gattaca kirjoitti: -sosiaaliturvan kohentaminen
Miksi tuota pitäsi kohentaa? Eikö olisi parempi nostaa matalapalkka-alojen liksaa, ettei sosiaaliturvaan tukeutuminen menisi työnteon edelle?
-vaatteiden tarkkailu pois, ettei joka kerta tarvi huomauttaa palstoilla kun MINÄ näyttäydyn kaupasta ostetuissa uusissa perusvaatteissa
Hitsin hitsi. Sulla on muuten ihan ältsin rumat sukat.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Voisitko olla 11 kuukautta ilman seksiä?

Viesti Kirjoittaja Clay »

AarneAnkka kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Tunteeko eläinmaailman loinen syyllisyyttä?
Pitäisikö sen?
Ei. Lapamatokaan tuskin tuntee syyllisyyttä. Korkeintaan vitutusta kun matokuuri tappaa sen ja se vedetään perseestä ulos.

Loiset ovat ekosysteemeissä ja ravintoketjuissa kuitenkin ainoa osapuoli, jota ilman muu ekosysteemi tulisi täysin hyvin toimeen. On syntynyt joitakin toisista lajeista loisia syöviä eläimiä, ja ehkä loisilla on marginaalinen vaikutus luonnonvalintaan, mutta käytännössä täysin loisetonkin ekosysteemi toimisi täysin hyvin.
Eliökunnan lajirikkaudesta 80% on loiseläimiä (muistinvarainen "lainaus" Tieteen kuvalehden loisia käsittelevästä artikkelista, saa korjata). Epäilen tuon 80% katoamisen aiheuttavan vähintäänkin myrskyn vesilasissa. Tietysti voit kumota minut "eipäs"-argumentilla, koska asiaa on käytännössä hyvin vaikea todentaa.
Nyt penikseni on fantastinen!
Pehmovanukas

Re: Voisitko olla 11 kuukautta ilman seksiä?

Viesti Kirjoittaja Pehmovanukas »

Gattaca kirjoitti: -turkistarhauksen vastustus
-luonnonsuojeluhenkisyys, pois viherpiipertäjäksi haukkuminen (Ennen Kitinää kas olin luullut, että kaikki kannattavat luonnonsuojelua)
-yhteiskunnan eriarvoistumisen tunnustaminen ja globalisaation sureminen, ei hehkutus
-työttömien orjatyölain vastustus (sanoudun irti orjavaltiosta, kiitos)
-sosiaaliturvan kohentaminen
-maatalouden tukemisen kannatus
-lutkailun ja pukkeilun paheksunta :D
-vaatteiden tarkkailu pois, ettei joka kerta tarvi huomauttaa palstoilla kun MINÄ näyttäydyn kaupasta ostetuissa uusissa perusvaatteissa
Katsotaanpas:

Arvoistasi keskenään sodassa tai sisäisessä ristiriidassa ovat ainakin seuraavat:

1. turkistarhauksen vastustus & maatalouden tukemisen kannatus & luonnonsuojeluhenkisyys, pois viherpiipertäjäksi haukkuminen

Peruskeskustalaiseen ajatteluun kuuluu maaseudun elinvoimaisuus ja monimuotoisuus, rehellisen yrittämisen tukeminen ja maanviljelyä turhaan haittaavan ekohömpötyksen vastustaminen. Viherhenkiset taas eivät katso maatalouden tukia kovin hyvällä, maataloushan on yksi suurimpia luonnon kuormittajia ja meillä on mittavaa ylituotanto-tehoviljelyä, joka uhkaa monia luonnontilaisia juttusia. Juuri sellaiseen koneistettuun tuotantoonhan se tuki tarvitaan, hamppuhampuusin pikkupalstan kuokkimiseen ei tarvita mitään muuta kuin vähän omaa työtä.

2. yhteiskunnan eriarvoistumisen tunnustaminen ja globalisaation sureminen & työttömien orjatyölain vastustus & sosiaaliturvan kohentaminen

Globalisaation sureminen ei tuo yhtään lisää rahaa valtion kassaan. Työn karatessa ulkomailla täytyisi yrittää pitää huolta siitä, että tällä olisi mahdollisimman paljon työllisiä niissä töissä joita on jäljellä. Työn kunnioituksen puute johtaa vain kasvavaan eriarvoisuuteen, kun yhteiskunta jakautuu elättäjiin ja loiseläjiin. Sosiaaliturvan kohentaminen taas edellyttää, että on työssäkäyviä veronmaksajia, jotka kykenevät globalisaation mukanaan tuomasta haitasta kantamaan sosiaaliturvan mukanaan tuomat kustannukset. Työllisyyttä tukevat toimet itse asiassa laventavat sosiaaliturvan rahoituspohjaa ja kaventavat sen käyttäjäkuntaa, jolloin jäljelle jääville on mahdollista saada parempi sosiaaliturvan taso. Ei ole hehkutusta, jos globalisaatio myöteisetkin puolet tunnustetaan, sen haitoista on huomattavaa keskustelua ja huolestumista täälläkin esiintynyt. Minkään asian sureminen ei kuitenkaan paranna mitään.

3. Lutkailun & Pukkeilun paheksunta (sisäinen ristiriita)

Et paheksu omien vanhempiesi lutkailua & pukkeilua vaan suhtaudut siihen ymmärtäväisen anteeksiantavaisesti. Kaikkien muiden harrastamaa lutkailua ja pukkeilua (siis sitä, että muut harrastavat seksiä, mutta sinä et) taas katsot aiheelliseksi arvostella siitä huolimatta, ettei siihen välttämättä liity edes avioliiton ulkopuolisia suhteita tai muuta pettämistä. Olet myöskin itse harrastanut seksiä maksusta, siis tehnyt naisesta puhtaasti runkkaamisvälineen. Se vasta löysää sukupuolimoraalia on. Lisäksi kehuilet usein ainoalla irtoseksikokemuksellasi, ainoa harmin aiheesi niiden suhteen taitaa olla, että muilla on niitä enemmän.
AarneAnkka

Re: Voisitko olla 11 kuukautta ilman seksiä?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Clay kirjoitti:Eliökunnan lajirikkaudesta 80% on loiseläimiä (muistinvarainen "lainaus" Tieteen kuvalehden loisia käsittelevästä artikkelista, saa korjata). Epäilen tuon 80% katoamisen aiheuttavan vähintäänkin myrskyn vesilasissa. Tietysti voit kumota minut "eipäs"-argumentilla, koska asiaa on käytännössä hyvin vaikea todentaa.
Lienee lähinnä määrittelykysymys. Eliölajeista huomattava osa on pieneliöitä, ja pieneliöistä moni loisii. Myös loisimisen määritelmä on häilyvä. Lasketaanko laji, joka elää toisen lajin pinnalla mutta ei aiheuta haittaa myös loiseksi? No joo, menee offtopiciksi.

Mutta väitteen todistaminen vääräksi lajit 'kadottamalla' ja sen seurauksia spekuloimalla on joka tapauksessa väärä ajatusmalli. Rohkenen väittää että vaikka parasitismia ei olisi koskaan syntynyt, olisi silti kehittynyt täysin toimiva ekosysteemi. Olosuhteet vain ovat sellaiset, että myös Gattacamainen elämäntyyli on kannattavaa, vaikka se muita vituttaakin.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Voisitko olla 11 kuukautta ilman seksiä?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Gattaca kirjoitti:...
Miksi sä sitten aina vaan jaksat meuhkata täällä paskiaisten joukossa? Kenelläkään täällä ei ole sinulle mitään annettavaa ja sinun ajatuksiasi ja kirjoituksiasi ei tunnuta arvostavan ja kaikessa sinua lyödään vyön alle. Et ole edes piikki lihassa ja ärsytyskerroinkin on aika huono. Mikset sitten jätä paskasakkia muhimaan omassa liemessään ja aloita puhtaalta pöydältä muualla? Herutuksiinkaan ei vaikuttaisi ennakkoluulot ja totuus persoonastasi ja mielipiteistäsi.

En nyt nimenomaisesti tarkoittanut, että päästäisipä sinusta pian eroon, vaan ihan sinun katsantokantaasi ajattelin. Mikä sinua täällä pidättelee?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
AarneAnkka

Re: Voisitko olla 11 kuukautta ilman seksiä?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Kysyin häneltä itse samaa aiemmin. Mitään vastausta ei tullut. Eikö sinulla, G, ole muuta paikkaa mihin mennä? Minunkin on hyvin vaikeaa löytää juuri sitä minun omaa porukkaani, mutta en minä silti vietä aikaani seurassa joka aiheuttaa minulle pelkästään turhautumista ja harmia.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Voisitko olla 11 kuukautta ilman seksiä?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

AarneAnkka kirjoitti:Kysyin häneltä itse samaa aiemmin. Mitään vastausta ei tullut. Eikö sinulla, G, ole muuta paikkaa mihin mennä? Minunkin on hyvin vaikeaa löytää juuri sitä minun omaa porukkaani, mutta en minä silti vietä aikaani seurassa joka aiheuttaa minulle pelkästään turhautumista ja harmia.
Mä yritän lähteä perkele, mutta aina kurkkaan ja tekee mieli kommentoida :D Addiktio saatana. Paljon parempi olo kun luen ihan muita foorumeita, erikoisaloilta. Ei ole tarvetta kirjoitellakaan sinne kun eivät vituta kuten Kitinä. Sullekaan en jaksanut sitten vastata meiliin, kun koetan katkoa kaikki Kitinäsuhteet, sori. Saatana tänäänkin pitäis tehdä (pimeitä) töitä loisimisen ohella, mutta silkka hulluus pisti Kitinää katsomaan.

Jospas jospas.... NYT!!! Sweet Freedom!!!!!
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
SnapaHead

Re: Voisitko olla 11 kuukautta ilman seksiä?

Viesti Kirjoittaja SnapaHead »

Gattaca kirjoitti:
AarneAnkka kirjoitti:Kysyin häneltä itse samaa aiemmin. Mitään vastausta ei tullut. Eikö sinulla, G, ole muuta paikkaa mihin mennä? Minunkin on hyvin vaikeaa löytää juuri sitä minun omaa porukkaani, mutta en minä silti vietä aikaani seurassa joka aiheuttaa minulle pelkästään turhautumista ja harmia.
Mä yritän lähteä perkele, mutta aina kurkkaan ja tekee mieli kommentoida :D Addiktio saatana. Paljon parempi olo kun luen ihan muita foorumeita, erikoisaloilta. Ei ole tarvetta kirjoitellakaan sinne kun eivät vituta kuten Kitinä. Sullekaan en jaksanut sitten vastata meiliin, kun koetan katkoa kaikki Kitinäsuhteet, sori. Saatana tänäänkin pitäis tehdä (pimeitä) töitä loisimisen ohella, mutta silkka hulluus pisti Kitinää katsomaan.

Jospas jospas.... NYT!!! Sweet Freedom!!!!!
Oletko muuten häröillyt Tiede-lehden foorumilla? Odotetusti kun se kerää kaikki laitoshoitoa tarvitsevat sekopäät niin voi jessus siellä sa nauraa ja kauhistella. Jos olet niin kerro millä nikillä skriivailet sinne? Jos et ole niin aloita ihmeessä.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Voisitko olla 11 kuukautta ilman seksiä?

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Lolita kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:...
Miksi sä sitten aina vaan jaksat meuhkata täällä paskiaisten joukossa? Kenelläkään täällä ei ole sinulle mitään annettavaa ja sinun ajatuksiasi ja kirjoituksiasi ei tunnuta arvostavan ja kaikessa sinua lyödään vyön alle. Et ole edes piikki lihassa ja ärsytyskerroinkin on aika huono. Mikset sitten jätä paskasakkia muhimaan omassa liemessään ja aloita puhtaalta pöydältä muualla? Herutuksiinkaan ei vaikuttaisi ennakkoluulot ja totuus persoonastasi ja mielipiteistäsi.

En nyt nimenomaisesti tarkoittanut, että päästäisipä sinusta pian eroon, vaan ihan sinun katsantokantaasi ajattelin. Mikä sinua täällä pidättelee?
Kiitos
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
Brocker
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 192
Liittynyt: 11.11.2005 18:24
Viesti:

Re: Voisitko olla 11 kuukautta ilman seksiä?

Viesti Kirjoittaja Brocker »

Joskus poikamiesaikoina saattoin mennä jopa VIIKKOJA ilman seksiä, nykyisin saa silloin kun panettaa eli useita kertoja viikossa. Ei valittamista. En näe järkeä vapaa-ehtoisessa selibaatissa, ainakaan noin pitkässä, mutta muutaman päivän tauko taas saa "piparin" maistumaan entistäkin maukkaammalle :lol:
Tärkeintä ei ole voitto, vaan vastustajan totaalinen nöyryyttäminen.
segma

Re: Voisitko olla 11 kuukautta ilman seksiä?

Viesti Kirjoittaja segma »

Brocker kirjoitti:Joskus poikamiesaikoina saattoin mennä jopa VIIKKOJA ilman seksiä, nykyisin saa silloin kun panettaa eli useita kertoja viikossa. Ei valittamista. En näe järkeä vapaa-ehtoisessa selibaatissa, ainakaan noin pitkässä, mutta muutaman päivän tauko taas saa "piparin" maistumaan entistäkin maukkaammalle :lol:
Kamalaa. Miten kestit moisia viikon selibaattiPUTKIA?
Avatar
Brocker
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 192
Liittynyt: 11.11.2005 18:24
Viesti:

Re: Voisitko olla 11 kuukautta ilman seksiä?

Viesti Kirjoittaja Brocker »

Rankkaahan se oli, mutta onneksi sitä ei tapahtunut kovin usein :lol:
Tärkeintä ei ole voitto, vaan vastustajan totaalinen nöyryyttäminen.
slam

Re: Voisitko olla 11 kuukautta ilman seksiä?

Viesti Kirjoittaja slam »

helposti, mutta yritys pukille on kova... Huhu, että huusi panohalut leipää, kun naakkosia keinuin puoli alasti tänään :P
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Voisitko olla 11 kuukautta ilman seksiä?

Viesti Kirjoittaja Clay »

AarneAnkka kirjoitti:
Mutta väitteen todistaminen vääräksi lajit 'kadottamalla' ja sen seurauksia spekuloimalla on joka tapauksessa väärä ajatusmalli. Rohkenen väittää että vaikka parasitismia ei olisi koskaan syntynyt, olisi silti kehittynyt täysin toimiva ekosysteemi.
Samaa voisi sanoa vaikkapa nisäkkäistäkin. Tosin sitten emme olisi täällä katselemassa miten ekosysteemi toimii.
Nyt penikseni on fantastinen!
AarneAnkka

Re: Voisitko olla 11 kuukautta ilman seksiä?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Clay kirjoitti:Samaa voisi sanoa vaikkapa nisäkkäistäkin.
Jälleen toimimaton vastaväite, sillä nisäkkäät ovat luokka, kun taas parasitismi on eloonjäämisstrategia.
:off:
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Voisitko olla 11 kuukautta ilman seksiä?

Viesti Kirjoittaja Clay »

AarneAnkka kirjoitti:
Clay kirjoitti:Samaa voisi sanoa vaikkapa nisäkkäistäkin.
Jälleen toimimaton vastaväite, sillä nisäkkäät ovat luokka, kun taas parasitismi on eloonjäämisstrategia.
Itse asiassa se ei ollut vastaväite vaan komppaus. Tuskin mikään eliöryhmä tai eloonjäämisstrategia on ollut korvaamaton syntyhetkellään, jollei nyt ihan elämän ensiaskelista puhuta.
Nyt penikseni on fantastinen!
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Voisitko olla 11 kuukautta ilman seksiä?

Viesti Kirjoittaja Clay »

AarneAnkka kirjoitti: Lasketaanko laji, joka elää toisen lajin pinnalla mutta ei aiheuta haittaa myös loiseksi? No joo, menee offtopiciksi.
Elvistellään nyt, etten ihan turhaan ole tänään perehtynyt aiheeseen. Loisijan määritelmän mukaan se on vahingollinen isäntäeläimelle.
Nyt penikseni on fantastinen!
Vastaa Viestiin