Paikka auringossa?

Yleinen lätinä jä kitinä
swirl

Paikka auringossa?

Viesti Kirjoittaja swirl »

Joskus loka-marraskuussa olisi tarkoituksena suunnata pariksi viikoksi kaukomatkalle. Matkaoppaita ja lukuisia nettisaitteja on tullut selailtua, ja matkakohteen valitseminen tuntuu ihan mahdottomalta. Hakusessa olisi siis paikka auringossa; tärkeimmät kriteerit ovat ihanat hiekkarannat, sukellus- ja snorklausmahdollisuudet ja mielenkiintoinen luonto. Suurempia mukavuuksia tai hienoja hotelleja emme kaipaa, emme kamalia turistirysiä emmekä baarien humua tms. Mahdollisimman halpaa kohdetta tietenkin haemme ja suhteellisen turvallista myöskin.

Itse en ole koskaan Euroopan ulkopuolella vielä reissannut, mutta Kityhän - eiku siis Kitinä - on tunnetusti täynnä kaukomatkailevia ökyjuppeja, joten ajattelin kysellä täältä neuvoa. Mihin kannattaisi matkustaa? Mistä saisi halvimmat lennot? Plinkkivinkkejä?
swirl

Re: Paikka auringossa?

Viesti Kirjoittaja swirl »

^Mistä noita lentoja voi etsiä? Onko joku weppisaitti?
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Paikka auringossa?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Just tänä aamuna varasin ja etumaksoin viikon aurinkoloman Kanarialle marraskuun alussa. Ei ehkä mikään erikoinen ja tyylikäs kohde, mutta matka tehdäänkin vain syysmasennuksen estämiseksi. Tästä se odottaminen ja säästäminen sitten alkaa. Tällä kertaa kohteena on minulle vieras Playa Del Las Americas. Kunhan vaan aurinko paistaa ja on lämmintä, muusta viis.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
swirl

Re: Paikka auringossa?

Viesti Kirjoittaja swirl »

McJanne kirjoitti:Palaan asiaan piahkoin.
Hey Janne, palaa jo :o Yritin kyllä googlettaa, mutta olen näköjään vähän avuton...
Avatar
Ruthlessboy
Kitinäaddikti
Viestit: 93
Liittynyt: 20.11.2005 17:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Paikka auringossa?

Viesti Kirjoittaja Ruthlessboy »

Mä lähden Turkkiin Antalyaan syyskuussa. Yli 30-astetta lämmintä ja vesi on ku hunajaa. Parasta ruokaa, mitä olen syönyt ulkomailla. Ja luonto on mahtavaa:

Kuva
Excuse me sir, but you have mistaken me for someone who gives a fuck.
swirl

Re: Paikka auringossa?

Viesti Kirjoittaja swirl »

McJanne kirjoitti:
Thanks, en tullut ajatelleeksi ollenkaan, että lentoja Tallinnasta voisi tilata esim. Finnairin kautta. Mie se taidan olla vähän tyhymä.
RolloTomasi

Re: Paikka auringossa?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Jos pidät vesiurheilusta, suosittelen Nassauta.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Paikka auringossa?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kohta voi Finnairilta ostaa New Yorkiin menopaluulennot 299€. Ei mun mielestä ollenkaan paha! Hostelleja ym. halvempia motelleja löytyy 30 min keskustasta, mihin pääsee junalla/metrolla. Keskustan kämpät taas on kalliimpia.. Näin ihan vinkkinä *suunnittelee samaa itse*
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
ak
Kitinän uhri
Viestit: 593
Liittynyt: 14.08.2005 21:20

Re: Paikka auringossa?

Viesti Kirjoittaja ak »

Elppis kirjoitti:Kohta voi Finnairilta ostaa New Yorkiin menopaluulennot 299€. Ei mun mielestä ollenkaan paha! Hostelleja ym. halvempia motelleja löytyy 30 min keskustasta, mihin pääsee junalla/metrolla. Keskustan kämpät taas on kalliimpia.. Näin ihan vinkkinä *suunnittelee samaa itse*
Mistä, milloin, mille ajalle voimassa? Tahtoo tarkempia speksejä.
Vastaa Viestiin