Ketä KityMisua Heruttaisin?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Ketä KityMisua Heruttaisin?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Herra Manala kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Niin totaalisesti Mixed Signals (tosin ei läheskään HellBelltasoiset)
Siis ihan oikeesti. Se että joku nainen puhuttelee sua joskus ei-vittuilevaan sävyyn, tai osoittaa joskus sua kohtaan myötätuntoa ei vielä tarkoita sitä että se nainen on valmis hyppäämään sun kanssa punkkaan saati sitten että haluaisi muuttaa Varkauteen vanhempiesi kolmioon vaimokkeeksesi.

Jos tarkottaisi, niin jopa minäkin olisin jo muuttanut.
Blaa blaa., Mutta minä olen NÄHNYT, miten Kityjätkä panee verraten julkisesti itselleen tuntematonta naista, jolle ei edes PUHUNUT mitään, kunhan hieroi jalkapohjan akupisteitä kähmittyään kaksi muuta naista panemansa nähden.. Ja asuinpaikasta tai ammatista tai rahoista tai edes nimestä ei ollut puhetta.

Huomioiden kaiken sen huomion ja sympatian sekä palstoilla että privaviesteissä minkä olen saanut (including nakukuvat) , minun pitäisi verraten rankemmalla yrityksellä kylpeä kitypiNpassa.

Joku mystinen factor-x puuttuu, Mikä se on?
Kauneus niinkuin sinulla, hah? :D
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Pehmovanukas

Re: Ketä KityMisua Heruttaisin?

Viesti Kirjoittaja Pehmovanukas »

Gattaca kirjoitti:Blaa blaa., Mutta minä olen NÄHNYT, miten Kityjätkä panee verraten julkisesti itselleen tuntematonta naista, jolle ei edes PUHUNUT mitään, kunhan hieroi jalkapohjan akupisteitä kähmittyään kaksi muuta naista panemansa nähden.. Ja asuinpaikasta tai ammatista tai rahoista tai edes nimestä ei ollut puhetta.

Joku mystinen factor-x puuttuu, Mikä se on?
Kauneus niinkuin sinulla, hah? :D
Nuorempi, komeampi, uskaliaampi, rohkeampi, seksikkäämpi tai jotakin. Mikä nyt ketäkin sattuu miellyttämään. Se, että se onnistuu joltakulta joskus ei tarkoita, että se olisi helppoa aina ja kaikille.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Ketä KityMisua Heruttaisin?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Pehmovanukas kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Blaa blaa., Mutta minä olen NÄHNYT, miten Kityjätkä panee verraten julkisesti itselleen tuntematonta naista, jolle ei edes PUHUNUT mitään, kunhan hieroi jalkapohjan akupisteitä kähmittyään kaksi muuta naista panemansa nähden.. Ja asuinpaikasta tai ammatista tai rahoista tai edes nimestä ei ollut puhetta.

Joku mystinen factor-x puuttuu, Mikä se on?
Kauneus niinkuin sinulla, hah? :D
Nuorempi, komeampi, uskaliaampi, rohkeampi, seksikkäämpi tai jotakin. Mikä nyt ketäkin sattuu miellyttämään. Se, että se onnistuu joltakulta joskus ei tarkoita, että se olisi helppoa aina ja kaikille.
Minä en sais edes sen verraten taviksella ulkonäöllä tai sen ikäisenä.
Kaikki mitä mulle on naisista kerrottu on valetta.

(vielä lähettämättömän meilin kopypastea yritäen sensuroida :D)
XXXX kirjoitti:
Näissä kohdin minulla tietenkin toimii se epäilty kateusosasto. Että kun minun on mahdotonta päästä puheisiinkaan naisten kanssa, niin mikä helvetti Turbóssa ja sen jutuissa (ei ne kaksisia olleet) tai mun kaverin tukassa niin ihmeellistä on :D
Asenne. Naiset eivät uskalla eivätkä viitsi lähestyä sinua koska pelkäävät että alat kuitenkin heti kinuamaan pillua, tai olet katkera siitä että silittelemään kyllä tullaan mutta pillua ei heru kummiskaan. Jne.
Ehhheh... enkö ole palstoilla vieläkään tehnyt riittävän selväksi, että livenä en ole KOSKAAN kinunnut pillua, enkä ole uskaltanut tehdä MINKÄÄNLAISTA seksuaalista tai edes romanttista aloitetta? Ja juuri se saattaa olla "saamattomuuteni" pääsyitä. Siis livenä en uskalla, meilatessa pelkokoneistoni ei käynnisty. Palsta"flirtit" nyt on huumorintapaista, en oleta toimivan.

Kityläisiä pari kertaa livenä tavatessani sellaista kohdetta tai tilannetta ei ole ollut, että olisi tullut mieleenkään sellainen ehdottelu.

Sama asia varmasti Kityn ulkopuolellakin, vaikkapa baareissa. Ei minulle tule lesboparit ehdottelemaan kuten jollekin nokkaeläimelle, joka ei hänkään varsinaisesti pelimieheltä vaikuta.

Tai sitten lukea miten joku Killkill "Aina" löysi festareilta paneskeltavaa. Mitävittuu, olen minäkin festareilla kulkenut, eikä koskaan ole ollut Minkäänlaista kosketusta naiseläjiin, nuorempanakaan. Mutta pöhnäsen nuoren killkillin kimppuun heti kävivät.

Sitten Kitymiititkin antanee jonkun kuvan ihmisten toiminnasta? Paljoa en ole käynyt, mutta kumma miten ihmiset (osa toki vakipareja) noin vain alkaa halimaan ja nuoleskelemaan. Tai lukea miten se Vanamo aikoinaan kävi nuolemaan Sikamikan naamaa ja kävi Tixin muniin kiinni. Turbo se kertoili, että se on ihan yleistä, ei-parienkin kesken, hänenkin "kimppuunsa" on käyty ja bisset vetäneet pikku lesboiluakin miiteissä.

Sieluni MYRKYKYTTI lopullisesti se X :D tonttutapaus.
Siis kelaa.
Ekaks se jätkä Tuskan ulkopuolella vaan nosti yhden Kitymisun syliinsä ja alkoi hieromaan. Minä Kitytyyliä nähneenä kysäisin että häh, kähmiiks tuo tuota Kitymisua. Johon Kitymisu ykkönen että "Joo, mitäs pahaa siinä on?"

Sitten lähdettiin Sadomasobipervolutkan kämpille yöpymään, kävellen. Sadomasobipervolutka, minä, Turbo ja Xtonttu ja joku Sadomasobipervolutkan kaverimies. Kaukana perässä seuraili joku kai kaikille tuntematon ei-Cityläinen blondi. Tai vahvistui ainakin, ettei XTonttu sitä tuntenut.

Matkalla Turbo varoitteli ihan itsestäänselvyytenä, että siellä voi joutua kuulemaan muiden nussimista.

Matkalla Sadomasobisselutka ja Xtonttu käveli kaulakkain, Xtontun käsi välillä sadomasobipervolutkan perseellä. Blondi käveli vieläkin kymmeneiä metrejä kauempana perässä.

No siellä kämpillä joristiin joutavia vaikkapa kissoista ja juotiin hyvin hillitysti. XTonttu alkoi noin vain hieromaan sen blondin jalkapohjaa, kuulemma akupisteitä, mutta ei PUHUNUT sille suoraan ei niin yhtään mitään!

Minä vähän avauduin ja sanoin että noinko helppoa se on, että jumalauta täällä älkää naimaan alkako. Johon Sadomasobipervolesbolutka että käsitän väärin, on ihan platonista koskettelua, prometheusleireillä sitä oikein harjoitellaan. Vittuillakseni sitten hierotin Xtontulla omaakin jalkapohjaani :D Ei kauan jaksanut. Sitten taas blondin jalkapohjaan, eikä vieläkään kohdistanut siihen mitään muuta huomiota, tuskin edes katsoi. Siinä vaan örnötti, jauhoi laiskasti yleispaskaa kaikille.

Jossain vaiheessa joku sanoi, että Blondi on aika lailla Uma Thurmanin näköinen. Siihen toinen, että eikös uma ole tosi isorintainen. Johon blondi että on hänellä isommat rinnat kuin Umalla. Minä kysyin tietty kuppikokoa, johon Blondi Neitsytmariamaisen närkästyneenä, että hyi, ei tuollaista saa kysyä!

Menin röökille Sadomasobipervolutkan kanssa ja selitin, että vituttaa ihmisten kähmimistyyli ja miten se tuo mulle mieleen älyttömät pikkuvauvat läjässä käpälöimässä. Hön sopotteli taas platonisesta koskettelusta ja sanoi, että hän takaa että Jos Xtonttu ja se Blondi alkaa, hän poistaa ne asunnosta että saadaan muut nukkua.

Sitten lopulta ruvettiin nukkumaan. Sadomasobipervolutka antoi selkeät "emännän ohjeet" että nyt todellakin VAIN nukutaan. Asemointi tietenkin sattui niin, että Sadomasobipervolutkan viereen tuli Xtonttu ja se Blondi samaan sänkyyn. Minä ja Turbo lattiailla, se Sadomasobipervolutkan tuttu sohvalla. No aamuyästä tietysti heräsin uihkeeseen, nussihan se Blondi ja Xtonttu sittenkin. Sadomasobiperlesbobipervovolutkan vieressä. Sama blondi, joka siweästi oli torunut kuppikokokyselyäni!

Sain raivarin, en suinkaan jäänyt nukkuvaa teeskennellen kuuntelemaan. Hyvä ettei tullut ruumiita. Sadomasobipertvolutkankin koristemiekkakin oli seinällä. Poistuttiin Turbon kanssa äkkiä.

Turbo yritti "lohduttaa" minua miten "tavallista" tuollainen on, millä oli toki päinvastainen vaikutus. Ai vielä tavallista.


Orimattilassa meni loppuloma tän takia pieleen ihan saatanallinen psyykkinen kipu selkäpiissä. Tuntui, että kaikki ihmiset on tuollaisia kulissien takana. En pystynyt edes lehtiä lukemaan, ihmisten kirjoittamia.

Sadomasobipervolutka selitti meilissä, ettei "ole tottunut" että ihmiset alkaa naimaan vieressään. Paskaa, onhan se kertonut homojenkin panneen sängyssään, ja itse on sadomasoileva -leikkimökissä ventoverasta pannut - kimppakivaileva uberlutka.

Niihin aikoihin aloin uskmaan, että kaikki mitä CityKityssäkin lukee, on ihan jäävuoren huippu, ristiinnussiminen vielä laajempaa kuin kuvittelin.

Sitten mulle sätissäkin selvitettiin, miten asiaankuuluvaa sellainen pano on.

No mistä vitutukseni?

Yksi juttu tietysti tapakulttuuri.
Mikä aika tämä on, että kengät pitää riisua eteisessä, sisällä ei saa polttaa, mutta nussiminen on vapaata vaikka ventovieraan kanssa talon emännän vieressä samassa sängyssä ja kolmen vieraan ihmisen välittömässä läheisyydessä, vieläpä emännän nimenomaisen käskyn vastaisesti? Arvaan, että paljon paheksuttavampaa, suorastaan törkeää nykytavoin olisi ollut, jos X-tonttu olisi tullut kengät jalassa sisään ja sytyttänyt röökin. :D

Sitä näki viime kesänä lehdissäkin. Ihmiset panee uimarannoilla ja konserteissa. Kukaan ei kummastele. Kaikkia uusia tapoja ja normeja ja poliittista korrektiutta tullut lisää, mutta julkinen kähmiminen ja paneminen on vapautunut. Very Weird.

Sitten onko tämä "happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista" ilmiö. Kyllä mutta enimmäkseen ei.

1.) Totta kai haluaisin naisen tai ainakin irtoseksikokemuksen.

2.) Silti tuo maailma on niin vitun tympäisevä. Raadollinen ja pelottava. TUOLLA tyylillä ja noilla keinoin en seksiä halua. En puhu vain Xtonttuepisodista, vaan yleensä julkikäpälöinnistä. Tosiaan tulee mieleen aivottomat pikkuvauvat, jotka läjässä lääppivät ja ja imeskelevät toisiaan. Onko se edes miehekästä? Toimisiko Indiana Jones tai James Bond niin? :D

3.) Jos katkeruuten palataan, niin sen HELPPOUS ihmetyttää.
Kun minulle se kaikkein vaikeimmin saavutettava asia, olen miettinyt, että MITEN syvä yhteensopivuus pitää ollakaan.. eipä tarvitse, kunhan ei ole MINÄ.

Esimerkiksi nämä itsestäänselvät yleisohjeet ovat sittenkin valetta:

-Nainen pitää huomioida yksilönä
-Naiselle pitää puhua hauskoja ja viihdyttäviä (X-tontun ei tarvinnut)
-Nainen ei anna sille, jolle kaikki kelpaa (Yleensä tuolla viitataan epätoivoisuuteen, mutta panomiehellehän tuo sitten sallitaan. X-tonttu olisi pannut ketä vaan, ja se Blondi oli nähnyt sen ekan kitymisun ja Bipervosadomasolutkan koskettamiset)

Sinäkin (tää on meilikopypaste) Espoon pubissa varsin raivostuttavasti sanoit x-tonttujutusta, että mistä minä tiedän "mitä muuta siinä oli". Ah oh, niin arvoituksellista! Mitähän hienoa ja mystistä siinä sitten olikaan?


MINULLa on toki
-ikärasite
Mutta minun ikäisetkin miehet saavat itsestäänselvästi naisia, myös itseään nuorempia naisia
Ja lisäksi ikä ei ole sama kuin ihminen. Nuorempi olen ollut minäkin, ja sama tilanne minulla KAIKKINA ikäkausina

-ulkonäkörasite
Tämä on ilmeisesti se vakavin. Ei ole ollut helppo hyväksyä, että joka ainoa ihminen maailmassa on paremman ja normaalimman näköinen kuin minä. Sitten tietää, kun kadulla pilkkaavat ja Kityssäkin harva se päivä muistetaan sanoa. Mutta.. veikkaan vaikka olsin Xtontun näköinen, ei minulla flaksi kävisi sittenkään.

-köyhyys- ja työttömyysstatusrasite
Mutta hei, tuskin baaripanoissa selostetaan palkkaa ja työpaikkaa. Sekään x-tontun panema blondi ei tiennyt X-tontun ammattia tai vittu edes NIMEÄ! Ja olenhan ollut baareissa ja nettideiteillä sekä kunnon opiskelijana että duunissa ollessa.. ei onnaa silti.

-keskustelutaitorasite
Siinä on minulla ongelmaa.
Esimerkiksi Martta sanoi, että en osaa luontevasti keskustella. Mutta sehän johtuu sosiaalisesta HERKKYYDESTÄ. Huomaan liiankin hyvin, milloin juttuni (jotka ei mitään korkealentoisia olleet) eivät muita kiinnosta, joten sensuroin itseäni. Ja sitten yritän väkisin esittää kiinnostunutta muiden jutuista. Totta kai epäluonteva vaikutelma. Samoin jututin kerran tuntikausia keski-ikäistä amisnaista, ja oli vitun vaikeaa pysyä hänen sanastossaan ja kiinnostuksenaiheissaan. Näistä tulee vitutus, että hei, miksi MUUT saa puhua omia juttujaan, MINUN on pakko koko ajan miettiä ja sopeutua.

Mutta.. eihän x-tontun tarvinnut puhua sille naiselle MITÄÄN. tuskin killkillin niille festarimisuilleen, olen nähnyt naisen iskettävän linellä "Vittu siinä on vitun hyvännäköinen muija vittu!", Jouden puhuu horoskoopeista.. ja mitä niin ihmeellistä Turbo naisille sätissä osaa sanoa, että näkemättä panemaan kutsuvat? Mitä Sikamika sanoo laivapanoilleen?

Siinä on joku todellakin pingviiniefekti. Onni aina olla ympäristössä, jossa puheenaiheet ja kovat jutut ovat läsnäoleville itsestäänselviä. Plus on kauniimpi kuin minä, mitä en kaikkien kohdalla ymmärrä, mutta kai se niin on, kun kadullakin pilkataan.

Itsevarmuusefekti?
Mutta X-tontttuhan on sanonut, että joutuu irtosuhteisiin itsevarmuuden PUUTTEEN takia :D

-
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
MarthaFocker

Re: Ketä KityMisua Heruttaisin?

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Onpas Gat taas tulessa.
Ei ole mitään sekavia singnaaleja tässä: EI HERU. Ja yritän oikeasti sanoa nyt kiltisti.
Suurin kuvotus on ehkä just se, että kaikille heruttamillesi kitymisuille kommentoit jokaisessa ketjussa että panisit kyl. Ällöttää heidän puolesta, sori. Mutta Gat, ei noin. Ei noin. Ei sinua kukaan voi opettaa, mutta kuuntele silti: EI NOIN!
Ja koska viimeinen asia, mitä haluan on joutua herutuslistallesi, niin vaikka en haluakaan ilkeillä, niin sanon nyt niin selkeästi kuin osaan: EI.

Jos pitää valita paneskelenko jonkun hottiksen 30 +/-5 vai ei-niin-hottiksen 40+ kanssa, niin arvaa mihin suuntaan vaaka kallistuu?

Oikeesti, se on se juttu, kun tiedäksä toinen ei halua? Ymmärrätkö? Jos toinen sanoo ei, niin silloin ei Oteta takaapäin. Tajuatko?

Vielä esimerkki asian selkeyttämiseksi. Jos riipputissinen laardiperseinen neljän lapsen yh Raili 52 tulee heruttamaan sinua ja sanoo että nyt Otan sut, niin varmaankin sanot: ei.

Katsopakun me hottikset Kitymisut saamme yhtä suurella oikeudella vaatia mahdolliselta panoseuraltamme juttuja, kuin sinäkin saat vaatia.... köh... no niiin just... mahdolliselta panoseuralta pystytisuja, nuorta ikää, hoikkuutta ja pientä pyllyä.
Erona vaan tietysti se, että meille on todennäköisempää löytää vaatimamme ominaisuudet täyttävä mies/nainen.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Ketä KityMisua Heruttaisin?

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Ah, syö vittu kanaa!

Jatkakaa!
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ketä KityMisua Heruttaisin?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Tunsin rakastavia tunteita ensin Marttaa ja sitten Gattacaa kohtaan. Mitä tämä merkitsee?
Kikkelis kokkelis.
Herra Manala

Re: Ketä KityMisua Heruttaisin?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Gattaca, naisten saamisessa on tasan yksi vaikeus. Se oman itsetuntonsa rakentaminen. Hyvällä itsetunnolla naiset muuttuvat kuin muuttuvatkin helpoiksi. Huonolla itsetunnolla taas vankilapakokin muuttuu lasten leikiksi pillunsaantiin verrattuna.
segma

Re: Ketä KityMisua Heruttaisin?

Viesti Kirjoittaja segma »

Herra Manala kirjoitti:Gattaca, naisten saamisessa on tasan yksi vaikeus. Se oman itsetuntonsa rakentaminen. Hyvällä itsetunnolla naiset muuttuvat kuin muuttuvatkin helpoiksi. Huonolla itsetunnolla taas vankilapakokin muuttuu lasten leikiksi pillunsaantiin verrattuna.
Oravanpyöräpuoli: jos ei ole itsetunnollista perustaa, niin siihen ei rakenneta tasan mitään.
MarthaFocker

Re: Ketä KityMisua Heruttaisin?

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Jaha segma ja manala. Tuleeko tästäkin kolmetoistasivuinen Gattacan pulmia ruotiva ketju?
Mitä jos vaan copypastettaisiin tähän ne kaikki edelliset?
segma

Re: Ketä KityMisua Heruttaisin?

Viesti Kirjoittaja segma »

MarthaFocker kirjoitti:Jaha segma ja manala. Tuleeko tästäkin kolmetoistasivuinen Gattacan pulmia ruotiva ketju?
Mitä jos vaan copypastettaisiin tähän ne kaikki edelliset?
Hieno idea. Säästyypä vaivoja ja jää aikaa vaikka ulkona käymiseen. Suorastaan törkeän hyvä ilma tuolla. ^^
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Ketä KityMisua Heruttaisin?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Martta-dear:
Monestiko pitää sanoa, etten oletakaan Kitymisuilta saavani, ja palstaesitykseni ovat provoilua? Myöskin vituttaa, jos palstatapeeloiluni luullaan livetyylikseni, joka toki on OLEMATON.

Sinua nyt en ole aikonut herutaa, huvitti vaan tuo kiukkuvastavittuilutyyli välillämme.

Ja kyllä vitutaa tuokin AINA ikääni vetoaminen. Koko ikäni olen ollut paitsi ei-hottis, myös liian NUOREN näköinen, kai sitten kaks vuotta ruma mutta oikean ikäisen näköinen, ja sitten äkkiä niin vanha, että sanotaan että en saa muuta kuin mummoja katsellakaan. Itkuksi vetää.

Ja sitäpaitsi en ole aina ollut tämän ikäinen, ja tilanne silti aina sama.

Herra Manala kirjoitti:Gattaca, naisten saamisessa on tasan yksi vaikeus. Se oman itsetuntonsa rakentaminen. Hyvällä itsetunnolla naiset muuttuvat kuin muuttuvatkin helpoiksi. Huonolla itsetunnolla taas vankilapakokin muuttuu lasten leikiksi pillunsaantiin verrattuna.
No miten selität, että yllä melko liiankin selvästi identifioimani jäbä on täällä sanonuy, että ajautuu irtosuhteisiin HUONON itsetunnon takia? Ja millä tavalla sen pöhnäinen olemus mahtoi viestittää itsetuntoa? Jos minä pöhnäisenä kävisin jotain käpälöimään, mitään puhumatta, niin miten se huono itsetunto minusta näkyisi? Sillti juuri minut TAPETTAISIIN!

Ja perusongelmani: kyllähän itsetunto voi riittää minullakin vaikka mihin. Olen uhmannut auktoriteetteja presidenttiä myöten, pitänyt esitelmän Yliopiston älyseminaarissa kumoten koko vittu länsimaisen filosofian proffien edessä, sumeilematta mennyt muutenkin vahvempieni sekaan. Mutta että uskoa kelpaavansa vastakkaiselle sukupuolelle psykofyysisesti? Eihän siihen mikään itsetunto riitä, silloin pitäsi olla JUMALA! Ja mitä PERUSTEITA joka saatanan amiksellakin on sellaiseen itsetuntoon, paitsi että tietysti ovat minua paremman näköisiä? Vai onko ne vaan niin tyhmiä etteivät osaa epäillä itseään?

Ja on jumalauta ihan eri asia TEHDÄ joku ASIA ja uskoa sen ASIAN kelpaavan muille, kuin uskoa ITSE kelpaavansa toisille ihmisille saati naisille. Sehän on ihan eri kaliiperin itsetuntokysymys. Kelvata itse ja kokonaiselle toiselle tietoisuudelle, kokonaiselle maailmalle.

Ja miten on selitettävissä, että on miehiä jotka valittaa huonoa itsetuntoaan, ja ovat silti kelvanneet vastakkaiselle sukupuolelle? Mikä itsetinto-ongelma sitten enää? Tai jos on vielä, miten sitten kelpaavat naisille, jos se pienikin särö itsetunnossa näkyy ja estää saannin?

Ja vielä..
Siis tuo kuvaamani maailma on niin tympeä ja minua kuvottava, että en siihen haluakaan mukaan. Saanti näyttää ihan liian helpolta ja sattumanvaraiselta, ja on silti siinä banaaliudessaan täynnä jotain pikkutarkkoja vivahteita, jotka ovat minulle täysin selittämättömiä.

Vaatejututkin..
Ihmisillä ties mitä päällä, ihme resupaitaa ja farkkua, mutta minulla aina väärin, voivoi, taas meni pimpparauta pieleen. Isänikin osti äsken sellaisen paidan, jota Martta haukkui ikäiselleni sopimattomaksi! :D

Kaikki kai selittyy sitten ulkonäölläni sittenkin.
Mitä muuta voisin sitten enää kuin vihata teitä kauniita onnellisia lapsia joita on lykästänyt, jotka ilman kunnon perusteita (paitsi normaali ulkonäkö kai sitten) tunnette jumaltason itsetuntoa, ja jotka hallitsette banaalin käpälöintimaailmanne latteuksien salatut nyanssit? Ja jotka jaksatte muistuttaa miten kelvoton minä olen?

Ja sitten minua kauhistellaan.. näitä juttujani varsinkin naiset.
Jotka ottavat metritolkulla kyrpää vittuun niiltä ihQun itsevarmoilta trendipukeuteneilta baaripanoiltaan, totta kai. Nusuti nusuti, lutkuti lutkuti. Ja on tuo Gattaca sitten törkee, hyi.. ja kyrpää vittuun sitten :D

Minä en livenä näin edes puhu, ne jotka niin TOIMII, kauhistelee minua ja sitten ei-Gattaca irtopanon kyrpää poskeen ja perseeseen.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ketä KityMisua Heruttaisin?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Gattaca, ihan varmasti sinäkin löydät itsellesi naisen, jos luovut noista ihmevaatimuksistasi ja käyttäydyt niin että sinun seurassasi on hyvä olla. Katso nyt vähän ympärillesi ja katso, millaisia pariskuntia näkyy. Ei ne kaikki pariskunnat muodostu jostain tinttitukista ja baaripanoista. Turha väittää, että joku sun ujous olisi este. Sanoisin että este on se, että et tee tarpeeksi tehdäksesi elämästäsi tasapainoista ja nautittavaa.

Kysyn niin kuin Dr. Phil vieraaltaan "Haluatko olla oikeassa vai onnellinen?" Jos et vielä ole katsonut ko. ohjelmaa, katso, tekisi hyvää sinullekin. Mutta varo, siellä vaaditaan ottamaan pikkasen vastuuta omasta elämästä. Nelosella 17.30 arkisin ja sunnuntaisin 12.30.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Ketä KityMisua Heruttaisin?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Keikaus:
Ei minulla ole mitään vaatimuksia. Lisääntymisikäinen nainen. Ihan eri juttu jos laitan pystytisuteinixien kuvia tänne. Voisinhan laittaa Ferrarin kuviakin, mutta ei se sitä tarkoita, että autokseni kelpaisi vain Ferrari.

Mutta kulttuuriongelma voi olla. Miten minä osaan puhua jollekin keski-ikäisellekään amisakalle, ja miten saisin kontaktin sitten ja mikä siinä kiinnostaisi paitsi pillu.

Edit: Eihän se noinpäin toimi, että miettii "tasoja" ja sitten yrittää ketä vaan "tasoistaan". Minulla TÄYTYY olla joku koukku josta edes puhua ja sitä myöten se nainenkin, joka niitä kuuntelee, VALIKOITUU. Person- to person -juttu, ei mikänn lihamarket-jämäpalakori.

Eihän se muuten onnistu. IKÄ merkkaa, koska en vieläkään kiihoitu menopaussin ohittaneista, ja niistä ei ole pentuni säiliöksi :D
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Ketä KityMisua Heruttaisin?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Gattaca kirjoitti:Keikaus:
Ei minulla ole mitään vaatimuksia. Lisääntymisikäinen nainen. Ihan eri juttu jos laitan pystytisuteinixien kuvia tänne. Voisinhan laittaa Ferrarin kuviakin, mutta ei se sitä tarkoita, että autokseni kelpaisi vain Ferrari.
Hmm. Naisella on siis vain välinearvoa siinä missä autollakin. Kelpaa pennun kantoon ja seksiin. Viehättävää. Olisikohan aika lopettaa pornon tiirailu...? :roll:
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
HellBell

Re: Ketä KityMisua Heruttaisin?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Ei ole mitään mixed signalseja, Gattaca.

Aivan kuten Pehmovanukas, Manala ja Martta jo totesivat, on eri asia olla ei-ilkeä kuin olla kiinnostunut toisesta. Minä en halua olla ilkeä tai edes ylipäätään puhua tästä aiheesta, koska koko "ketä yrittäisin, kuka olisi herutettavissa"-aihe on täysin vaivaannuttava ja vastenmielinen aihe.

Sanon nyt sitten niin, ettei jää epäselvyyksiä, kun en millään jaksaisi näitä enää.

EN OLE kiinnostunut. En myöskään pidä niistä seksuaalisista kommenteista joita yhä teet vaikka olen sanonut etten pidä niistä. Sinun tulee lopettaa nämä arvuuttelut siitä olenko (tai nämä muut) herutettavissa, ne Eivät tunnu kivoilta.

Ja Ei on Ei.

Cleared signals.

Tosin vahvasti epäilen, että Gattaca on avannut tämän topicin vain jutustellakseen kanssamme/nne, että ei tässä oikeasti edes ole mistään kummemmasta kysymys. Ehkä kuitenkin hyvä selventää signaalit, kun ei varmuutta asiasta ole.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Ketä KityMisua Heruttaisin?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Lilo kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Keikaus:
Ei minulla ole mitään vaatimuksia. Lisääntymisikäinen nainen. Ihan eri juttu jos laitan pystytisuteinixien kuvia tänne. Voisinhan laittaa Ferrarin kuviakin, mutta ei se sitä tarkoita, että autokseni kelpaisi vain Ferrari.
Hmm. Naisella on siis vain välinearvoa siinä missä autollakin. Kelpaa pennun kantoon ja seksiin. Viehättävää. Olisikohan aika lopettaa pornon tiirailu...? :roll:
Kaikki sanomani vedetään äärilaitaan.
Tilaus: nainen, joka on sen verran SIELUNTOVERI, että siihen voi RAKASTUA ja LAPSI sen kanssa.

Nykyisellä statuksellani totta kai mahdotonta, mutta uskoakseni kohentuu.

Sitten jos tuosta "tasosta" luopuisin, ja etsisin IRTOPANOA, ja kun tilanne on se, että en millään sulaudu ainakaan umpisavolaisten tehtaantyttöamisten maailmaan, vaikka olisivat keski-ikäisiä. Niin sitten pitäisi huijata. Mutta olen siinä huono, ja ne jotka jo ovat siinä maailmassa, niiden ei tarvitse huijata.

Mutta irtopano henkisesti yhdentekevän kanssa.. no siihen itsetuntoa repisin lutkien halveksunnalla ja esineenä ajatteluna, vaikka mitä tuubaa naiselle suoltaisin. Ei muuta vaihtoehtoa jos ja kun en heidän maailmaansa oikeasti kuulu.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Herra Manala

Re: Ketä KityMisua Heruttaisin?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Gattaca kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Gattaca, naisten saamisessa on tasan yksi vaikeus. Se oman itsetuntonsa rakentaminen. Hyvällä itsetunnolla naiset muuttuvat kuin muuttuvatkin helpoiksi. Huonolla itsetunnolla taas vankilapakokin muuttuu lasten leikiksi pillunsaantiin verrattuna.
No miten selität, että yllä melko liiankin selvästi identifioimani jäbä on täällä sanonuy, että ajautuu irtosuhteisiin HUONON itsetunnon takia?
Olisikohan se vaikkapa humoristista itseironiaa, tai ehkäpä hieman varomatonta terminologiaa.
Ja perusongelmani: kyllähän itsetunto voi riittää minullakin vaikka mihin. Olen uhmannut auktoriteetteja presidenttiä myöten, pitänyt esitelmän Yliopiston älyseminaarissa kumoten koko vittu länsimaisen filosofian proffien edessä
Eh, sillä ei ole yhtään mitään tekemistä sen "sosiaalisen" itsetunnon kanssa, jota tarvitaan naisia lähestyttäessä. Olethan itsekin tuhanteen kertaan sanonut että hommat ovat menneet käteen juurikin siinä kun et ole itse uskaltanut lähestyä naisia ja varsinkaan olla oma itsesi. Ja toisekseen, eikös nämä proffat yleensä ole hekin naisten keskuudessa ja muissa sosiaalisissa kontakteissa melkoisen kädettömiä tapauksia? Ainakin stereotypisoimalla.

Ja jos olet kerran onnistuneesti kumonnut "koko vittu länsimaisen filosofian" näiden proffien edessä, eikö sinun pitäisi silloin olla aikamoinen tekijä niissä hommissa? Luulisi että yliopistot oikein tappelisivat sinusta, työtarjouksia satelisi kynnyslistojen alta ja olisit kirjoittanut jo vähintään bestsellerin. :D
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Ketä KityMisua Heruttaisin?

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

...
Viimeksi muokannut -Superior-, 07.12.2006 23:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Ketä KityMisua Heruttaisin?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Hmmm.. tulipa taas harrastettua sospokea. No mikäs siinä. K.O. keissiin en aikonut palata, olipa vaan osa laajempaa pohdiskelua jollekulle. Ja teksti jotenkin sopi tähän, asennettani näyttämään. Toivottavasti meililainaukseni ei ollut laiton. Minustahan siinä puhuttiin, kirjoittajaa en sanonut ja varsinaiset privajutut on erikseen. Tarinani jätkä taas luopui itse omasta yksityisyydestään silloin, en sääli nyt.
Herra Manala kirjoitti:Olisikohan se vaikkapa humoristista itseironiaa, tai ehkäpä hieman varomatonta terminologiaa.
En usko siinä ketjussa olleen muuta kuin oikeaa pohdiskelua.
Laajemmin minä en käsitä, miten miehillä, jotka ovat kelvaneet naisille VOI olla huono itsetunto. Toisaalta kaikki miehet kuin minä oletusarvoisesti kelpaavat naisille, ja siihen päälle nyhertävät vielä jonkun itsetunto-ongelman. Minä olen joutunut pitämään itsetunnon nysää yllä ILMAN sellaista varmuutta, joten sellainen yksikin kelpoisuus tekisi minusta ainakin joksikin aikaa, heh, jumalan omissa silmissäni. Mitä sitten väliä olisiko köyhä tai ruma tai tyhmä, olisi kuitenkin osa ihmislajia, siis teitä ihmeolentoja. Aateluus.
Herra Manala kirjoitti: Eh, sillä ei ole yhtään mitään tekemistä sen "sosiaalisen" itsetunnon kanssa, jota tarvitaan naisia lähestyttäessä. Olethan itsekin tuhanteen kertaan sanonut että hommat ovat menneet käteen juurikin siinä kun et ole itse uskaltanut lähestyä naisia ja varsinkaan olla oma itsesi.
"Omana itsenä olo" on teknisesti vaikeaa, jos, uskokaa tai älkää on liikaakin sosiaalista herkkyyttä. Eli huomaa milloin omat jutut (jotka ei välttämättä mitenkään "hienoja" ole") ei kiinnosta muita. Eikä puutu piuha päästä niin, että sittenkin höpöttäsi omiaan, koska sehän se vasta kumma olisi. Ja sitten yrittää pysyä muitten puheenaiheissa, vaikka ne ei pätkääkään itseä kiinnostasi. Jos ja kun useimmat elää piireissä, jotka on jo valmiiksi samoilla aallonpituudella, sitä ongelmaa ei ole. Minulle vaan usein tulee fiilis, että tarviiko muiden moderoida juttunsa, vai onko niin, että minun pitää ja muiden ei. Väkinäistähän siitä tulee. Ja jos yrittäisin iskeä jotain keski-ikäistä amisduunariakkaa (olen yrittänyt), niin enhän minä tietenkään osaa sitä niin sujuvasti niillä ehdoin jututtaa kuin sen oma verrokkiporukka. Sikäli minusta nämä on person-to-person juttuja, ei kannata ketä vaan yrittää "Tason" henkinen puoli on ihan käytännön välttämättömyys kontaktinotossa . Täytyy olla jotain muutakin kuin pillunhinkua teennäisin jutuin että etenee.

Väittäisin sosiaaliseksi itsetunnoksi sitäkin, mikä minulla on, että en yhtään arkaile mennä asioiden ytimeen enkä kunnioita auktoriteettien sanomisia vain koska he ovat auktoriteetteja. Monilla muilla on hierarkisempi käsitys maailmasta. Usein toki haukkaan liian ison palan, mutta ei sekään minua nolostuta.

Aivan eri tason "sosiaalista itsetuntoa" taas on naisten lähestyminen, ja siihenhän pystyy kuka vaan paitsi minä. Ja sitä en käsitä. Vastaavaa psyko-ongelmaa kuin minulla en ole nähnyt kirjoissa enkä kansissa, ja kuitenkin se on minusta ihan itsestäänselvä.

Kyllähän vitutti lukea Suomalaisen seksin tutkimuksesta, selityksenä ilman seksiä elävistä, että eivät kelpuuta puolisoksi kuin tarkkaan valitun ja eivät PIDÄ yhdenyönjutuista!!! Niinkuin se olisi VALINTA!!!

Tosiaan että voihan sitä uskoa asiaan tai tuotoksiinsa, mutta miten voi uskoa, että ITSE kelpaa nahkoineen ja karvoineen? Jopa niin intiimisti kuin romanttis/seksuaalisesti? Sellainen on minusta ihan metafyysisen tason uskoa, ja jopa röyhkeää itsekorostusta. Kuin nousisi saarnastuoliin kirkonmenojen aikaan, väittäisi olevansa Jeesus ja paljastaisi perseensä :D Aivan eri sfääreissä kuin mikään muu sosiaalinen varmuus tai rohkeus.

Ja miten se itsevarmuus sitten niin mystisesti paistaa ulos? Täälläkin on näkynyt selostuksia, joissa miehen ei ole tarvinnut tehdä MITÄÄN, mutta silti naiset ovat tulleet jopa vonkaamaan. Täytyy olla ulkonäköjuttu sitten. Tai liiasta endorfiinista johtuva iloinen, kutsuva hymypoikavirne aina päällä. Minä en sellaista pysty vaikka baareissa pitämään koska en pidä baareista eikä baari-ihmisten kännijorinat kiinnosta enkä sille mitään voi.

Minulla ei ongelmaa, jos nainen tekee aloitteen, sittenhän muuri on ylitetty. Ei myöskään ongelmaa panna huoraa, siinäkään se rohkeus ei ole tarpeen. Mutta itse ylittää? Kauhu. Ei pakkien pelko vaan asian valtavuus ja se olettamisen röyhkeys.

Ja mihin se itsevarmuus oikein perustuu?
Onhan sitä minuakin vanhempia, pitkäaikaistyöttömiä, alkoholisteja, joilla on se itsevarmuus ja saavat totta kai naisia. Vammaiset saavat naisia. Amikset ja pienviljelijän tyhmimmät pojat saavat naisia. Kukaan ei ehkä ole niin kumman näköinen kuin minä, mtta silti rumatkin miehet saavat naisia. Mihin se mystinen itsevarmuus heillä kaikilla perustuu? Täytyyhän heidän tietää olevansa keskiarvon alapuolella melkein kaikilla mittareilla.

Vitutti kun tulin imuttaneeksi surullisenkuuluisat suomalaiset tosi-kotivideot Kimppa 1 ja 2. Niissä kai parikymppiset jätkät bileissä panee yhtä blondia ja toinenkin tyttö heiluu siinä melkein nakuna. Sosiaaliset ja viettelytaidot on luokkaa: "Ota poskeen! Ota nyt!". Panot kiireistä lähetyssaarnaajaa. Jatkossa ne näytetään seuraavana päivänä. Munien heiluttelua, munakarvojen polttamista sytkärillä. Imbesillejä.

No joo, tietysti ne on nuorisoa. Mutta veikkaan sama flaksi niillä jätkillä jatkuu vartuttuaankin. Ja samanlaiset naiset antaa yhtä auliisti vaikka viettelytaidot ja henkinen taso ei nousisi mihinkään edes mun ikään mennessä. Joten älkää vaivautuko sanomaan, ettei minun pidä verrata itseäni nuorisoon. Periaatetta ihmettelen. Minä en saisi missään iässä enkä millään tyylillä. Ne jätkät saa nyt ja tulee aina saamaan.

Mietin, miksi ne jätkät niin itsestäänselvästi saa ja ne misut niille haluaa antaa. Onhan ne varmasti minua paremman näköisiä, mutta niinhän kaikki on. Perusjätkiä ulkonäöltään. Ratkaisu lienee siis itsevarmuus. Mutta MILLÄ PERUSTEIN nekin idiootit kokevat itsevarmuutta???? Koska saavat? Kehäpäätelmää.

Muuten kun iästäni aina sanotaan. Isäni niinä inhottavina juoksuvuosinaan jotain 45-vuotiaana pani kolmekymppisiä ja alle ja jopa yhtä 18-vuotiasta. Inhottaa. Miten on mahdollista, että viittä kymppiä käyvä perheellinen mies, joka jossain vain lyhyesti törmää niihin ja vieläpä tällä pikkupaikkakunnalla, saa noin helpolla? Että heti vaan panemaan jollain ruokatunnilla tai neljän ja viiden välillä? Sosiaalisia taitoja sillä ei ole ainakaan empatiaan. Kai se oli niin saatanan komee sitten. Mun mittanen mutta naama kuin Gregory Peckillä.

Pukeutumisniuhotuksen edessä nostan kädet pystyyn. Minulla oli itse asiassa sama gardeeroobi Martan ja Kyypon luona pussikaljotellessa ja siellä Espoon pubissa. Farkut, kauluksellinen t-paita ja pusakka. Ja sekä Martta että sinä Manala katsoitte asiaksenne haukua vaatteeni palstalla ihan pyytämättä. Nyt ihan neuroottisena tsiigasin vaikka Aarneankan ahvenanmaakuvaa. Veikkaan, että vaikka se tulisi ihmisten ilmoille noissa, kenelläkään ei olisi mitään huomautettavaa. Varmaan farkkujen rypytkin on sitten jotenkin normitettu, itse kun en tuollaisia kehtaisi pitää. Pitääkö t-paidassa olla joku määrätty logo? Jos minä laitan villapaidan, se olisi tietysti juntti ja kuin sontapellon laidasta, Aarnella just oikea. Salatiedettä.

Siispä en neuvoja tuosta mystiikasta jaksa kuunnella, tympii ihmiset jotka sellaista edes katsoo. en varsinkaan neuvoja joltain napapaitapissis-Martalta, joka kehtaa väittää, ettei minulla ole esteettistä silmää. Minulla, kympin lukiopiirtäjällä, taiteen ystävällä, sisustus- ja arkkitehtuurijulkaisujen lukijalla? Joo, mystistä. Iälläkään ei siinä oikeasti merkitystä vapaa-ajan kesävaatteissa, isänikin osti just melkein samanlaisen paidan. Ai niin, sehän on juntti.

Martalle ja sinulle Manala kiitos, että nykyään en uskalla ihmisten ilmoilla käydäkään. Vaatteet niin väärät kuitenkin, ja olen niin vanha ja rumakin. Sitäkin on just Kityssä niin kerrottu, että uskon jo ja eristäydyn.
Herra Manala kirjoitti: Ja jos olet kerran onnistuneesti kumonnut "koko vittu länsimaisen filosofian" näiden proffien edessä, eikö sinun pitäisi silloin olla aikamoinen tekijä niissä hommissa? Luulisi että yliopistot oikein tappelisivat sinusta, työtarjouksia satelisi kynnyslistojen alta ja olisit kirjoittanut jo vähintään bestsellerin. :D
Njaah.. akateeminen filosofia on uskontokunta, joka ei pidä kerettiläisistä. Mutta joo, olihan se ehkä alulla, 30 minuuttia julkisuudessa, kehuja ja fanitytön luokse yöksi. Kymmenen vuotta sitten. (ainoa mahdollisuuteni saada naisia on ehkä jotenkin kehittää Kitymainetta parempi julkisuus, joka tuo samanmieliset naiset minun luokseni eikä päinvastoin)

Mutta siitäpä fanitytöstä juuri alkoi alamäkeni. Yllätyspakkien jälkeen 2 vuotta kanttuvei. Kaikki jäi. Sitten pikkupalkkaduuni. Epätoivoista nettideittailua. 10 vuotta olen ollut kuollut. Selitän itselleni, että siihen nähden, että minun pitäisi olla kuollut.. kuolleeksi pärjään sentään aika hyvin. City/Kitykin sitä samaa kymmenen vuoden kuolleenna oloa, kipuilua ja ajanhukkaa. Nyt alan olla vähitellen edes samassa pisteessä kuin 10 vuoden (tasan 10 vuoden, vappupakit toisen miehen takia) takaisen romahduksen jälkeen.

Jokohan riittäis Kity? 10 vuotta tätä vainaana oloa, psyykkistä ja fyysistä rappiota ja loppuvuodet siitä saman asian jatkumona itseäni rääkkäämässä vieraanoloisten ihmisten seassa Cityssä/Kityssä.
Signing off.
Viimeksi muokannut Gattaca, 02.05.2006 3:03. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Ketä KityMisua Heruttaisin?

Viesti Kirjoittaja mölli »

öööh en kyllä tajua miten jaksat jauhaa näitä kakkoi.
Kingi I
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Ketä KityMisua Heruttaisin?

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

...
Viimeksi muokannut -Superior-, 07.12.2006 23:56. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
hebuli

Re: Ketä KityMisua Heruttaisin?

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Keikaus kirjoitti:Tunsin rakastavia tunteita ensin Marttaa ja sitten Gattacaa kohtaan. Mitä tämä merkitsee?
Voileipää tekis mieli?

Mä nautin joka kerta tuosta Gattacan maailman mullistaneesta kitytarinasta, se vaan paranee kerta kerralta. :D
killkill

Re: Ketä KityMisua Heruttaisin?

Viesti Kirjoittaja killkill »

hebuli kirjoitti:se vaan paranee kerta kerralta. :D
Eriävä mielipide. Sama laulu on kuultu tuhat kertaa. Tavallaan tuntuu surulliselta että jonkun elämä on tuollaista. Vielä surullisemmalta tuntuu, että siitä pitää kirjoittaa joka toiseen ketjuun.
1108

Re: Ketä KityMisua Heruttaisin?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

mölli kirjoitti:öööh en kyllä tajua miten jaksat jauhaa näitä kakkoi.
Voitko muka itse todeta noin?
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ketä KityMisua Heruttaisin?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

hebuli kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Tunsin rakastavia tunteita ensin Marttaa ja sitten Gattacaa kohtaan. Mitä tämä merkitsee?
Voileipää tekis mieli?

Voihan pybä. Tajusin vitsin noin kaksi minuuttia lukemisen jälkeen. En tiedä onko valvotulla yöllä tekemistä asian kanssa. No puolenpäivän aikoihin varmaan pääsen töiltä nukkumaan.
Kikkelis kokkelis.
Vastaa Viestiin