Animeilta tulevana viikonloppuna?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Kiinnostaako animeiltama?

Joo! Lauantai 20.8.
7
41%
Jees. Sunnuntai 21.8. olis hyvä
1
6%
Kiinnostaa, mutta joku toinen viikonloppu
4
24%
EVVK
5
29%
 
Ääniä yhteensä: 17

AarneAnkka

Re: Animeilta tulevana viikonloppuna?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Montakohan nyt on lopulta tulossa? Seitsemän äänesti "joo, lauantaina", kaksi on perumassa... *laskee sormilla ja varpailla*

No, salsa menee ennemmin tai myöhemmin parempiin suihin joten sitä voi tehdä riskittä. Dipin taidan tällä kertaa jättää väliin, sillä majoneesipitoisena se voi mennä pilalle ellei sitä syödä.
Edith

Re: Animeilta tulevana viikonloppuna?

Viesti Kirjoittaja Edith »

AarneAnkka kirjoitti:Ei olisi muuten kannattanut katsoa ekana Akiraa silloin kun Edith oli paikalla. Hän poistui kesken paikalta ja sai ikävä kyllä todella huonon kuvan japanimaatiosta. Akira on synkkä ja raaka, mutta kun näitä animaatioita on niin monen montaa sorttia. Se sitä seuraava pätkä jonka katsoimme - Kiki's Delivery Service - oli todella lämminhenkinen ja herttainen satuelokuva, josta hänkin olisi pitänyt.
Sainpahan jonkin käsityksen kumminkin. Mutta mulla oli silloin vähän vatsa kipeänä ja olen muutenkin tosi tottumaton televisionkatsoja. Ja letut ja muu tarjoilu olivat manioita kyllä!

Jonkun kerran voisin varmaan vielä jotain tulla syksymmällä tai talvemmalla katsomaan, mutta ensi viikonloppu ei kyllä minulle sovi.
AarneAnkka

Re: Animeilta tulevana viikonloppuna?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

No niin, alan nyt tässä kokkailemaan salsaa, ja odotan vieraiden saapuvan siinä klo 15 kieppeillä. Teretulemast! :) Jääkaapissa on bissee ja sidukkaa ja limua, mutta omiakin juomia saa toki tuoda.

BTW, jos tulette autolla niin minun on ikäväksenne todettava että taloyhtiössäni on todella surkeasti vieraspaikkoja. Siis ei ollenkaan. Kun tulette Länsiväylältä tai Kehä-II:lta ja käännytte kohti Matinkylää, kääntykää liikenneympyrästä oikealle, ja sitten heti taas oikealle. Työväenopiston edessä olevalle parkkialueelle voi jättää auton. Toinen vaihtoehto on Matinkylän Terveysaseman parkkialue.

Hieman harmittaa että tänään on niin nätti ja aurinkoinen ilma. Sadepäivä olisi sopinut tällaiseen sisäkökkimiseen paljon paremmin. Viime viikonloppu olisi ollut hyvä, mutta kun Kity bugasi... :(
Vastaa Viestiin