Kolmikymppisen keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Kolmikymppisen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja martza »

Wappu takana ja Santanan Wappukonserttia käytiin katselemassa/kuuntelemassa. Oli ihan JEEES.
Olin ekaa kertaa myös katsomassa Mantan lakitustakin ennen Santanan konserttia. Olihan aikamoista härdelliä, mutta mikäs lakitusta oli katsellessa, Kappelin terassilla, oluttuoppi kädessä.
Wappupäivänä Espalla kävelemässä ja taas Kappelin terassille olusille ja sieltä syömään Santa Feehen.
Yhteenvetona, Wappu meni niin kuin olin suunnitellutkin. Elikkä todella hauskaa ja kiwaa oli. :wink:

Avatar vaihdettu Eric Claptoniin, koska Claptonin konsertti on heinäkuun lopussa.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Durasel

Re: Kolmikymppisen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Durasel »

En oo saanut mitään fixua aikaan ja töitä pitäs tehdä ihan sikana. Oon miettinyt viimeiset pari tuntia yhtä vaalea neitosta. Aika kauheeta kun mikään ei tunnu pysyvän hyppysissä.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Kolmikymppisen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Ninnille voimia ja paranemisia!!

Minä yritän tässä taaaaaas saada jotain aikaiseksi, pitää varmaan mennä töihinkin aiemmin. Jos nyt saisin vaikka nämä hillittömät säärikarvani ajettua, että voisin virallisesti avata hamekauden. Siis ihmisten ilmoilla, eikä vain ikkunoita pestessä kotona.

Eilen on tulleet Ilosaarirockin liputkin myyntiin, ne ostan vasta sitten kun menen ensi viikoksi Helsinkiin, niin saan ne suoraan käpälöitäväksi, eikä tarvitse tilailla niitä tänne perähikiälle. Onhan se joka vuosi myyty loppuun, mutta eiköhän ne sinne asti kestä... Ihanaa, on jo kesä!! *tsirp tsirp*

Mutta nyt: Huomenet ja hyvät päivät ja keskiviikot kaikille, hyvää mieltä ja aurinkoa päiväänne!! :h:
Viimeksi muokannut LillyMunster, 03.05.2006 11:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
swirl

Re: Kolmikymppisen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja swirl »

Tänään ei vaan nappaa... ei oo kyllä pariin viikkoon taas duunit maistuneet pätkääkään. Kotiin pitteis jo päästä. Ikävä kyllä pitää vääntää kamala kasa erilaisia raportteja ennen päivän päättymistä - taitaa taas venähtää ainakin kuuteen :(
Durasel

Re: Kolmikymppisen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Durasel »

Meen (taas) kaappiin, vaihtelu virkistää.
millivanilli

Re: Kolmikymppisen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

voi aaaapuva.. Ruotsinopiskelu on ihan jeesch, mutta voi kauhea, miksi pitää yrittää kääntää tutkimussuunnitelma ruotsiksi.

Jäi sitten itsepalkitsemisjuomat ostamati.. kohta olen ihan kofeiinihumalassa, kun päätin korvata pepsi maxin kahvilla ja jollain lunssalääkkeellä.
AarneAnkka

Re: Kolmikymppisen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Ostinpahan kesäkengät vihdoin. Hauska välimuoto lenkkareiden ja perusnahkakenkien välillä. Yleensä en ole kauhean merkkiuskollinen, mutta kenkien suhteen olen. Ecco, aivan ehdottomasti. Parit Caterpillarit minulla on ollut, epämukavia molemmat. Catteja en osta enää ikinä.

Auts! Stop press. Hampaastani lohkesi juuri pala. Irtosi se paikkapala jolla oli aiemmin korjattu lohjennut etuhammas. Pitäisköhän soittaa haNpilekurille.
RolloTomasi

Re: Kolmikymppisen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

luultavasti kannattaisi
slam

Re: Kolmikymppisen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja slam »

meikä on työvoimatoimiston koneella kitymässä :D
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kolmikymppisen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Moi :jouden:
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Kolmikymppisen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Elppis kirjoitti:Moi :jouden:
How ya doin' ? :jouden:
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
1108

Re: Kolmikymppisen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Vai katkes ninnin selkäranka näin nopeasti vapun jälkeen?

Loistava kehitys:
Päiväkerho --> Apukoulu --> Tarkkis --> AA-Kerho.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kolmikymppisen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

LillyMunster kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Moi :jouden:
How ya doin' ? :jouden:
Ei täs mitää :jouden: (ps. ton hymiön nimi pitäis olla hunis).

Vappu takana, suomi voitti, elppa hörppi ja siivosi. Nyt hullujen huoneella töissä.

Mitäs Lillylle?
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Kolmikymppisen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Elppis kirjoitti:
Mitäs Lillylle?
Yritän saada itseäni kuosiin, että voisin mennä työpaikalle neljäksi, vaikka työt alkaa vasta kuudelta. Tuntuu, että minäkin olen hullujenhuoneella töissä...

Toi " :jouden: " muuten on aika ärsyttävä hymiö.... Kaipaisin tänne sellaista kunnon xD-hymiötä... Voisiko joku askarrellapaskarrella sellaisen??
Äks dee äks dee äks dee.

Suihkuun---------------->
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Kolmikymppisen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Elppis kirjoitti:
Vappu takana, suomi voitti, elppa hörppi ja siivosi. Nyt hullujen huoneella töissä.
Hahaa! Mussukat on palannu ulkomailta! :jouden: :jouden: :jouden: Mites reissut meni? Meitsit yritti katella tissejä telkkarista, mut ei onnistunu. Tyhmä matsi. Siis ku näytettiin niin vähän yleisöä.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18748
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kolmikymppisen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

sipsi kirjoitti:
maque kirjoitti:
sipsi kirjoitti:Voi meijän Ninniä! Iso energiahali Itä-Helsingistä toiselle!
serpentiiniä?
en kyl tajuu
8) Serpentiiniä!!

Älä ihmettele, en mäkään oikeastaan tajuu... Meil on kyl ilmeisesti Ninnin kans joku serpentiinifiksaatio. Harmi vaan, et vappu meni jo.
Ei se mitn, mä korjasin ne jo pois..
Yks pötk jäi ens wappuu, voi koristella jo ite valmiiks..

Ja sipsille sellasia uutimia et lakki tallessa tuu hakee..kun ehdit..
Mä tunnistin sen heti sun lakiksi koska mukana oli joku balalaikka-orkesterin kontserttiesite..

Nokalle onnea vanhentumisen johdosta, ja Fägärin uudelle asunnolle..

mä oon♫♫ kolmekymppinen♪kolmekymppinen♫ takana on raju putki rilluvuosian♫
Pyyhin Netikettiin..
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kolmikymppisen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

sipsi kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
Vappu takana, suomi voitti, elppa hörppi ja siivosi. Nyt hullujen huoneella töissä.
Hahaa! Mussukat on palannu ulkomailta! :jouden: :jouden: :jouden: Mites reissut meni? Meitsit yritti katella tissejä telkkarista, mut ei onnistunu. Tyhmä matsi. Siis ku näytettiin niin vähän yleisöä.
Reissu meni loistavasti!

Hitsit, ihan sinkkunaisen unelmaristeily, eikä mies meinannu millään sammua ;) Noin yksi nainen 15 miestä kohti! Kun funtsii että laiva oli täynnä karjuvia ja humalaisia lätkäfaneja, niin tuli yllätyksenä se, ettei laivala ollut YHTÄÄN tappelua :shock: Eli mukava risteily, kertaakaan en ollut humalassa kun tuli siemailtua rauhallisesti kokoajan, miehestä en sano mitään :D Ensi vuonna uudestaan, todellakin.

Mulla on ihana uusi tuoksu, mä haistelen rannettani kokoajan *näyttää psyykkiseltä* Puma:n Flowing :h:
The great club outshines the individual, always and forever.
Kid

Re: Kolmikymppisen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kid »

Kamala päivä töissä. Kamala! Miksi mä joudun soittelee ikävät uutiset assuille??? Miksi?

Tänään pääsee kuitenkin leffaan ja jos en nukahda kesken kaiken niin loppu-ilta vaikuttaa sangen mukavalta!
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Kolmikymppisen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Ilmoittaudun. Onnea juhliville.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Kolmikymppisen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Niba kirjoitti:
Ja sipsille sellasia uutimia et lakki tallessa tuu hakee..kun ehdit..
Mä tunnistin sen heti sun lakiksi koska mukana oli joku balalaikka-orkesterin kontserttiesite..
*ultimate totalreps*
Ei se mikään balalaikka-konserttiesite ole, vaan mun mutsin kuoron keikka!! :lol:
Mut hyvä, et tosiaan tunnistit sen muovikassin siitä. Ja sen takiahan mä juuri tarvitsen sen kassin joskus lähitulevaisuudessa, että osaan mennä kuuntelemaan äitiä kevätkonserttiin.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Kolmikymppisen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Plääh. Ei kahta kertaa! *kärsimätön yksilö*
Viimeksi muokannut sipsi, 03.05.2006 14:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Edith

Re: Kolmikymppisen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Edith »

Lolita, onks sun juhlapäivä tasan kolmen viikon päästä? *kaivaa kynän ja paperia esiin muistimerkintöjä varten*

Ja niin, mun tentti, en sitten ihan itkenytkään, ainakaan vielä. Pidän läpimenoa todennäköisempänä kuin hylätyksi tulemista, joskaan en silti ihan varmana. Itken sitten, kun aika tulee, jos tulee.

Ja Ninnille välitettäköön parempien vointien toivotuksia minultakin!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8600
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kolmikymppisen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Edith kirjoitti:Lolita, onks sun juhlapäivä tasan kolmen viikon päästä? *kaivaa kynän ja paperia esiin muistimerkintöjä varten*
Ei oo tasan, 22. päivä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
slam

Re: Kolmikymppisen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja slam »

Minulle työnnettiin jehovan todistajien kirjanen avoimesta auton ikkunasta Gigantin pihassa. En ehtinyt paljon sanomaan mitään, kun mies oli jo poissa... :lol:
Edith

Re: Kolmikymppisen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Edith »

Lolita kirjoitti: Ei oo tasan, 22. päivä.
Merkitty muistiin.
Vastaa Viestiin