Kolmikymppisen keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Bliss

Re: Kolmikymppisen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Uusi ("uusi") auto on noudettu. Ehana. Kirkkaanpunainen, ei niin ehanaa, mutta ei oikein ollut valinnanvaraa :roll:
killkill

Re: Kolmikymppisen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja killkill »

Vanha kunnon polvenlämmittäjäni T40 hyrrää nyt kahdella gigaisella RAM-kammalla. Kieh kieh, eat yer heart out, Photoshop..
RolloTomasi

Re: Kolmikymppisen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

olette ilman muuta
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kolmikymppisen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Älä mene masentuneena kauppaan, se tulee kalliiksi. Ostin melkein seitsemällä kympillä levyjä, mutta onneksi siihen hintaan sain viisi levyä. Lisäksi ostin neljällä eurolla kahdeksan Suomi-aiheista postikorttia.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Enthu

Re: Kolmikymppisen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Enthu »

huh huh... nokkikselle sydämelliset synttärionnittelut,ninnille pikaista paranemista. Jalat ihan muussina, töiden jälkeen suoraan kaupungille,
tulipa ostettua uudet punaiset kesätennarit Kampista,sitte kaveriporukalla Ateneumin taidenäyttelyissä,positiivista,ei maksanu mtn sisään 17 jälkeen.
slam

Re: Kolmikymppisen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja slam »

Kolme päivää on tullut tehtyä ruopalkalla hikisenä töitä. Maanantaina eli vapun päivänä laiteltiin ekovillaa (sanomalehtipurua) eristeeksi välikattoon 1920 luvulla rakennettuun taloon. Tiistaina haravoin ja samaten tänään. Ensi viikolla mahdollisesti palkkatöihin eli siivoamaan rappujen ikkunoita Tampereelle... :)
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Kolmikymppisen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Mojo »

En ajatellut pelaavani jalkapallo millään kilpailutasolla saati kilpailumielessä tänä kesänä. Mutta kas kummaa, 19:30 tuli soitto notta ois peli 20:00 ja veska tehnyt oharit. Kamppeet päälle ja menox....

Tuloksena 2-1 voitto ja vain nakkisormi wammana. Eli ihan tyytyväisiä ollaan. :D

Nyt suihq ja lepoa.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kolmikymppisen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Miten vaikeaa on tulla otetuksi tosissaan ja löytää kesäheila.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Starflare

Re: Kolmikymppisen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Lolita kirjoitti:Miten vaikeaa on tulla otetuksi tosissaan ja löytää kesäheila.
Kokemuksesta: Hiton vaikeaa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kolmikymppisen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Starflare kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Miten vaikeaa on tulla otetuksi tosissaan ja löytää kesäheila.
Kokemuksesta: Hiton vaikeaa.
Mun pitäis varmaan laajentaa etsintäaluetta ja hioa etsintätekniikkaa. Kitinävonkaaminen ja silmäniskut työpaikalla ei tehoa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kolmikymppisen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Toisaalta sekin saattaisi helpottaa, että poistuisi kotoa muuallekin kuin töihin ja kissaa ulkoiluttamaan...

Edit: Mutta toisaalta en viitsisi tehdä asialle tän enempää. Joko löytyy tai on löytymättä, molemmat on hyviä vaihtoehtoja.
Viimeksi muokannut Lolita, 03.05.2006 22:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Starflare

Re: Kolmikymppisen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Lolita kirjoitti:
Starflare kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Miten vaikeaa on tulla otetuksi tosissaan ja löytää kesäheila.
Kokemuksesta: Hiton vaikeaa.
Mun pitäis varmaan laajentaa etsintäaluetta ja hioa etsintätekniikkaa. Kitinävonkaaminen ja silmäniskut työpaikalla ei tehoa.
Voiko kitinävonkaamisesta alemmas vielä päästä? :D Itse olen luopunut jo aikeista, kun nämä paikallisetkin ovat oikeita pakastimia.

Perkele että osasikin olla kovat treenit. Pääopettaja oli hieman sairaana, ja ilmoitti olevansa hieman äkäinen, ja sen huomasi kun treenit alkoi ja rupesi hiki lentämään, salista oli hetkessä tullut keskitysleiri.

Olin vielä iloisesti jättänyt syömättä, joka johti siihen että olin puolessa välissä treenejä jo ihan rikki. En meinannut päästä edes pystyyn kunnolla kissakaatumisista.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Kolmikymppisen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Tänään oli ihana pst-päivä ja harrastettiin vaununmetsästystä ja telaketjuetenemistä nelisen tuntia saharan maastossa.
Huomenna taasen on jalkaväkipäivä ja hyökkäillään paikkoihin. Pakkilounas ja kaikki. Ihan mukavaa reippailua vaihteeksi kun ollaan istuttu ~9h luennoilla pääasiallisesti.

Perjantaina olis kouluttajana perusyksikössä ja perusyksikön hallinto - tentti, johon olis 4 sotilaspedagogiikan ja koulutustaidon kirjaa luettavana.
Arvatkaa jaksanko lukea? Pari tuntia ja oon ihan piipussa. Yyyyyyyyyyyyyyyyyyyy,.,,.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
hermine

Re: Kolmikymppisen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja hermine »

Lolita kirjoitti:
Starflare kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Miten vaikeaa on tulla otetuksi tosissaan ja löytää kesäheila.
Kokemuksesta: Hiton vaikeaa.
Mun pitäis varmaan laajentaa etsintäaluetta ja hioa etsintätekniikkaa. Kitinävonkaaminen ja silmäniskut työpaikalla ei tehoa.
Joku outo tyyppi lähettelee mulle viestejä, että etsii töitä täältäpäin Suomea koska haluaa tutustua minuun paremmin. Voin antaa jommankumman teidän numeron sille, vai laitatteko puoliksi?
slam

Re: Kolmikymppisen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja slam »

Sappeelle laskemaan reilejä ensi viikolla!

Kyseessä on miehinen tapahtuma, jossa raivopäiset urokset sylkevät huokosistaan vahvan testospilven löyhkän, jota sävyttää adrealiinin voimakkaat väreet selkärangassa. Heidän miehisistä parrakkaista kasvoistaan heijastuu vain ja ainoastaan objektin uhmauksen uurteet. Ilmeet ovat liikkumattomat ja yleiskuvaukseltaan vihaiset. Erämaan eläimet huutavat mäen päältä eteen avautuvasta laipan erämaasta kaihoisia säveliä. Korvin kuulematon kaiho salpaa sielun seinämät. Miehiset askeleet polkee purppuraa. Vahvat sortaa lumettomaan kentään uraa ja bannuttelevat kivikkoon verta huutavin äänin. Karjunta kaikuu kasvottomaan kaukaisuuteen.

Siellä ei ole sijaa naiselle. On vain julmaa kylmää rautaa helteisessä säässä ja perinteistä Suomen kasarikaljaa. Se, joka kaatuu ei enää koskaan nouse. Valot ei loista. Viulu ei soita koskaan herkyydellään. Eleet ei avaudu ennusteille.

JNE -> (liikaa jo tekstiä) mut kaikki Sappeelle laskemaan ensi vkl-loppuna ;)
Starflare

Re: Kolmikymppisen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Starflare »

hermine kirjoitti:
Lolita kirjoitti:
Starflare kirjoitti:
Kokemuksesta: Hiton vaikeaa.
Mun pitäis varmaan laajentaa etsintäaluetta ja hioa etsintätekniikkaa. Kitinävonkaaminen ja silmäniskut työpaikalla ei tehoa.
Joku outo tyyppi lähettelee mulle viestejä, että etsii töitä täältäpäin Suomea koska haluaa tutustua minuun paremmin. Voin antaa jommankumman teidän numeron sille, vai laitatteko puoliksi?
No tuota, minen ole oikein kiinnostunut miehistä. En tosin naisistakaan jos tuommoisia höpisisivät.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Kolmikymppisen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

hermine kirjoitti: Joku outo tyyppi lähettelee mulle viestejä, että etsii töitä täältäpäin Suomea koska haluaa tutustua minuun paremmin. Voin antaa jommankumman teidän numeron sille, vai laitatteko puoliksi?
Laita Gattacalle jos se on nainen.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Kolmikymppisen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Kotona töistä, väsy ja sekavuus.
Pelottaa oikeastaan vähän, että mitenkä sitä tulee pärjäämään, kun homman laatu vaihtuu aika lailla, ja työtahti kiristyy.
No mutta, kai sitä pärjää, kun on pakko, ja minähän en luovuta, perkele, ja olen varmana paras ja huippuhyvä siinä mitä teen, ja varsinkin siinä mihin ryhdyn.

Sitäpaitsi vain lahjattomat harjoittelee.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kolmikymppisen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Hassu päivä. Jopa niin hassu, että tekisi mieli itkeä hakaten päätä seinään mutta parempi kai jättää väliin kun ei nuo vallit kestä kivikalloa.

Ja hemmettiäkö täällä teille marisen? Menen maaten kaivamaan nenää...ja persettä...vuorotellen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
prosessi

Re: Kolmikymppisen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Lolita kirjoitti:Miten vaikeaa on tulla otetuksi tosissaan ja löytää kesäheila.
Meidän naapurista löytyisi kelpo kesäheila. On se vähän paksu, eikä kuulemma korjaa kaivurinsa öljyvuotoa, kun taas ladonkattoa korjaa kyllä, mutta väärään vuodenaikaan. Mutta se on melkein julkkis, se on toiminut Miina Äkkijyrkän lomittajana.
Vastaa Viestiin