keväinen torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
tonttu

Re: keväinen torstai

Viesti Kirjoittaja tonttu »

killkill kirjoitti:...akka kiukkuaa...
Silitä sitä. :mrgreen:
Geetzu

Re: keväinen torstai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Yöllinen hirvittäviä unia takana, hrrh. Kannibalismin sijaan toivoin seksiä ja romantiikkaa, vaan koskas sitä aivan saisi mitä toivoisi. No aamun lenkki sentään sujui, Helsingin ilmanlaatu paranemaan päin tai 105 (tuolloin reilun 102) tunnin tupakattomuus vihdoin puhdistellut kroppaani sisältä? No jooh, tupakkaa tekee mieli ja seksiäkään en ole saanut. Haistelen hajuvettä, johon uudelleen rakastuin ja suunnittelen olevani ahkera tänään. Eli shoppailisin ja laittaisin parvekkeen kesäkuntoon!

Hui mitä inhottavuuksia kirjoittanut yölliset chattijat privana, älkää unohtuko flirttipuistoon idlaamaan puoleksi vuorokaudeksi, kerääpi pipipäitä nääz.
killkill

Re: keväinen torstai

Viesti Kirjoittaja killkill »

tonttu kirjoitti:Silitä sitä. :mrgreen:
Jos SITÄ silittää, eikös se aiheuta karvoja kämmeniin ja sokeuta?
huima

Re: keväinen torstai

Viesti Kirjoittaja huima »

Ihanasti taas pölyä ja muuta sontaa ilmassa.

Huomaa kun aamulenkki alkaa maistumaan vereltä ja tuskalta. Oli varmasti karsea näky kun painoin viimeisen kilometrin Kotiteollisuuden Graniitin tahtiin kauhealla sprintillä, kun huomasin olevani normaalivauhdista jäljessä.

Lopputulos kuitenkin hikisen nautinnollinen.

Nyt Postiin, lääkäriin ja duunailemaan.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: keväinen torstai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

McJanne kirjoitti:Eilen toinen alivuokralainen kantoi tavaransa pihalle ja toinen ilmoitti ettei sovittuun tavoiteaikatauluun päästä vieläkään ja silloinhan mulla palo sitten käämit. Tästä johtuen tänä aamuna katkaisin sähköt ja kun kaveri oli päässyt töihin asti, vaihdatin lukot.

Tänään tai huomenna töiden jälkeen kannan sen tavarat pressujen alle ja päälle jolloin hänellä on mahdollisuus noutaa ne haluamanaan ajankohtana ja haluamallaan kalustolla. Kellään hirmu himo päästä kantamaan kaverina?
Asiaa! Noinhan se pitää mennäkin, kun toinen rupeaa venkoilemaan. Kannatan kovia otteita!
McJanne kirjoitti:Olen sika ja siksi varmaan poden kauheaa syyllisyyttä + viime yönä pakenin yökylään enpäkerrominne ja näin sielläkin *krhm* tapahtumarikkaan illan jälkeen painajaisia koko yön.
Mulla alkoi mielikuvitus laukata. Mä aion vaatia sulta täyden selvityksen asiasta, koska olen sairaalloisen utelias ja rakastan tirkistelyä ja sossupokea.
McJanne kirjoitti:Kertokee miks mulla on näin kurja olo vaikka viimein tuo asia on hoidossa?
Sulla on mun luonto, sä olet liian kiltti. Mullakin tulee aina kurja olo ja morkkis kaikesta oikeutetustakin tiukemmasta ja vittumaisesta käytöksestä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
bedlam

Re: keväinen torstai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Hoimenta. Väsyttää. Sataisi vettä välillä niin ilma raikastuisi, johan tuota paistetta on nähty.
1108

Re: keväinen torstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

killkill kirjoitti:...akka kiukkuaa...
...absoluutti-bärsset viikonloppuna...
Syy-Seuraus.
Durasel

Re: keväinen torstai

Viesti Kirjoittaja Durasel »

Olen tässä tosissani mietiskellyt jos alkais osa-aika-absolutistiksi. Ennen wappua olin pari viikkoa juåppåilematta ja nyt vois korottaa betsejä ja olla kuukauden ilman. Jatkan mietiskelyä, SOA:ssa kuiteskin joutuu oluen napata, joten sinne se sitten katkeaisi.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: keväinen torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mulla olis 19.5. - 28.5. lomaa. MITÄ MÄ TEEN?! Yksin lomaa, eikä ole varmaa osallistunko ratsastusreissulla (viikonloppu). Mitä mä teen lopulla ajalla? En jaksa istua vain kotona ja siivota, muuten tulee persjumi.

Vinkkejä? Suunnittelin lähteväni sukuloimaan pariksi päiväksi, mutta siitä jääkin vielä viikko lomaa ilman päämäärää. Hmm.. vaikeeta tällainen :D
The great club outshines the individual, always and forever.
swirl

Re: keväinen torstai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Piiitkät kunnolliset yöunet takana, vaikka kerran painajaisiini heräsinkin itkien ihan hulluna ääneen. Kaikkein hulluinta oli, että herättyäni se alkoi naurattamaan ja olin loppujen lopuksi aivan hysteerinen :roll:
1108

Re: keväinen torstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Durasel kirjoitti:...
Kuva

Äläs nyt puhu suusi ohitse!!!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: keväinen torstai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Elppis kirjoitti:Mulla olis 19.5. - 28.5. lomaa. MITÄ MÄ TEEN?! Yksin lomaa, eikä ole varmaa osallistunko ratsastusreissulla (viikonloppu). Mitä mä teen lopulla ajalla? En jaksa istua vain kotona ja siivota, muuten tulee persjumi.

Vinkkejä? Suunnittelin lähteväni sukuloimaan pariksi päiväksi, mutta siitä jääkin vielä viikko lomaa ilman päämäärää. Hmm.. vaikeeta tällainen :D
Käyt uimassa seurassa ja tulet järjestämään mun 25-vuotissynttärit, jotka on 25. - 28. välillä jossain vaiheessa. Luvasssa leipomista siivoamista.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: keväinen torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Lolita kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Mulla olis 19.5. - 28.5. lomaa. MITÄ MÄ TEEN?! Yksin lomaa, eikä ole varmaa osallistunko ratsastusreissulla (viikonloppu). Mitä mä teen lopulla ajalla? En jaksa istua vain kotona ja siivota, muuten tulee persjumi.

Vinkkejä? Suunnittelin lähteväni sukuloimaan pariksi päiväksi, mutta siitä jääkin vielä viikko lomaa ilman päämäärää. Hmm.. vaikeeta tällainen :D
Käyt uimassa seurassa ja tulet järjestämään mun 25-vuotissynttärit, jotka on 25. - 28. välillä jossain vaiheessa. Luvasssa leipomista siivoamista.
Heh... Voi sitä huonomminkin (tai huonommassa seurassa) viettää lomansa ;)

Vaihdoin sairaalaa. Nyt istun mun omassa ihqussa huoneessa (entinen eristyshuone, lattiassa on vielä sängyn vaijerit ja ovessa tirkistelyaukko) ja kuuntelen radio cityä :h: Näin sen homman pitäisi mennä. Mut nyt töihin, karsea määrä hommia jonossa ----->
The great club outshines the individual, always and forever.
sanctus

Re: keväinen torstai

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Jep. Näyttää pääsevän.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: keväinen torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

McJanne kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Mulla olis 19.5. - 28.5. lomaa. MITÄ MÄ TEEN?!
Vinkkejä?
Kity-risteily :D
Kiitos vinkistä, harkitsin asiaa jo kun risteily tuli kuvioihin, mutta sain vapun risteilystä puolivuosittaisen annokseni, eikä mieli tee sinne uudestaan ihan heti ;)
The great club outshines the individual, always and forever.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: keväinen torstai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Nyt mua alkaa kiukuttaa taas tää vitun duuni niin paljon, ettei oo tosikaan. Typerät ihmiset vois antaa vähän tarkemmat ohjeet, mitä mun pitää tehdä niitten puolesta. Tai hoitais sitte ite omat asiansa.
Nojaa, oma(kin) moka, ku en taas tajunnu kysellä yksityiskohtia.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: keväinen torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Oikeasti, lomaa lomaa!!!! Bärkkele. Mä oon ollu töissä jo 3,5 tuntia, mies vetää vieläkin sikeitä...

Huomenna, jos hyvin käy, niin pääsen Ninjan kyytiin. Kyydittäjänä suht söpö 21v. poika Varkaudesta (Gattaca, et sinä) :oops:
The great club outshines the individual, always and forever.
Durasel

Re: keväinen torstai

Viesti Kirjoittaja Durasel »

Elppis kirjoitti:Huomenna, jos hyvin käy, niin pääsen Ninjan kyytiin.
Siis sen kyyccyzygän? Tosi uuh, duunikaveri oli myymässä wanhaansa mulle, mutta sanoin että en mopoilla ajele.
Huomenna jos hyvin käy niin mä pääsen RS Octavian kyytiin, kyydittäjänä yks komea 26-v. kolli Haagasta.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: keväinen torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Durasel kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Huomenna, jos hyvin käy, niin pääsen Ninjan kyytiin.
Siis sen kyyccyzygän? Tosi uuh, duunikaveri oli myymässä wanhaansa mulle, mutta sanoin että en mopoilla ajele.
Huomenna jos hyvin käy niin mä pääsen RS Octavian kyytiin, kyydittäjänä yks komea 26-v. kolli Haagasta.
:jouden: Mitäs sulla muuten huomenna ohjelmassa?
The great club outshines the individual, always and forever.
Durasel

Re: keväinen torstai

Viesti Kirjoittaja Durasel »

Elppis kirjoitti:
Durasel kirjoitti:Huomenna jos hyvin käy niin mä pääsen RS Octavian kyytiin, kyydittäjänä yks komea 26-v. kolli Haagasta.
:jouden: Mitäs sulla muuten huomenna ohjelmassa?
Bongailen zubuja kyytiin varikon reunoilta, eli ei mitään perussettiä kummempaa :D
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: keväinen torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Huomasin just että katon rajassa on molemminpuolin yhteensä 12 pehmustetta :shock: Pitäiskö ruveta hyppimään seinille?
The great club outshines the individual, always and forever.
Bliss

Re: keväinen torstai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Elppis kirjoitti:Huomenna, jos hyvin käy, niin pääsen Ninjan kyytiin.
Pah, kyydissä ei o kivaa. Pyydä että saat ajaa :jouden:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: keväinen torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Bliss kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Huomenna, jos hyvin käy, niin pääsen Ninjan kyytiin.
Pah, kyydissä ei o kivaa. Pyydä että saat ajaa :jouden:
Se olis siinä tapauksessa entinen Ninja, eikä mulla ole korttiakaan, saati taitoa ;)
The great club outshines the individual, always and forever.
Edith

Re: keväinen torstai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Nyt mä lounastan jo kertakäyttöaterimilla, kun en vieläkään ole jaksanut tiskata. Puhhhuh. Niin, ja HK:n herkkukeittiöstä peräisin olevaa mikroateriaa vielä.

Illaksi töihin ja huomenna kaksi tenttiä, joista toiseen olen lukenut noin puolet materiaalista ja toiseen en ole valmistautunut lainkaan.
killkill

Re: keväinen torstai

Viesti Kirjoittaja killkill »

Suvinen kirjoitti:Töissä oli palaveri, sain sopparin 96 tuntia / lista
Tuo on varsin harvinaista nykyisin, etenkin jos ketjuista puhutaan. En tiedä onko yksityiset hövelimpiä.. Onnea.
Vastaa Viestiin