Fight Club Kitinä

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Fight Club Kitinä

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Mun laji nykyään on toi bukkake-do. Vedän siinä vain kataa.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Sudenhenki

Re: Fight Club Kitinä

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Katto Kassinen kirjoitti:
Sudenhenki kirjoitti:EDIT: Kaikenlisäksi, hapkidossa on hemmetin vähän mitään kikkailuja ollut tähän mennessä.
Juu, mutta huomaat varmaan kuitenkin nopeasti eron potkunyrkkeilyn ja hapkidon välillä. Kb on yksinkertaista ja helvetin tehokasta.
Kyllä, mitä sitten? Jos kadulla tulisi sellainen tilanne että taisteltava on, ja karkuun ei pääse, niin een minä mitään hemmetin balleriinaa alkaisi leikkimäänkään. Kb on yksinkertaista, ja samalla helkkarin tylsää treenata IMO.
Katto Kassinen

Re: Fight Club Kitinä

Viesti Kirjoittaja Katto Kassinen »

Sudenhenki kirjoitti:Samaan pääsee esim. pelaamalla jalkapalloa..
:P Kieltämättä jalkapalloilija juoksee lujempaa pakoon.

Kyllä vuoden nyrkkeilyä treenannut on takuulla vahvemmilla itsepuolustustilanteessa, kuin täysin treenaamaton.
Katto Kassinen

Re: Fight Club Kitinä

Viesti Kirjoittaja Katto Kassinen »

Sudenhenki kirjoitti:Jos kadulla tulisi sellainen tilanne että taisteltava on, ja karkuun ei pääse, niin een minä mitään hemmetin balleriinaa alkaisi leikkimäänkään.
Niin, tästähän juuurikin oli kysymys.
Kb on yksinkertaista, ja samalla helkkarin tylsää treenata IMO.
Varmasti kaikkeen kyllästyy. Minä taasen olen päässyt ninjafantasioista jo pikkupoikana yli, joten siksi minua kiinnostaa laji, joka on rankka ja tehokas ilman mitään kikkailuja.
Sudenhenki

Re: Fight Club Kitinä

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Katto Kassinen kirjoitti:
Sudenhenki kirjoitti:Samaan pääsee esim. pelaamalla jalkapalloa..
:P Kieltämättä jalkapalloilija juoksee lujempaa pakoon.

Kyllä vuoden nyrkkeilyä treenannut on takuulla vahvemmilla itsepuolustustilanteessa, kuin täysin treenaamaton.
Vuosi on jo melko pitkä aika treenata. Puhumattakaan että puhtaasti itsepuolustustilanteessa nyrkkeilijä on hemmetin vahvoilla vaikka vastapuoli olisi ninjaillut vuoden verran ties missä.
Sudenhenki

Re: Fight Club Kitinä

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Katto Kassinen kirjoitti:Varmasti kaikkeen kyllästyy. Minä taasen olen päässyt ninjafantasioista jo pikkupoikana yli, joten siksi minua kiinnostaa laji, joka on rankka ja tehokas ilman mitään kikkailuja.
Hienoa, minä taas en ole koskaan elätellytkään ninjafantasioita. Minusta on paljon mukavempi vain treenata monipuolisemmin.
Katto Kassinen

Re: Fight Club Kitinä

Viesti Kirjoittaja Katto Kassinen »

Ala Aarne treenaamaan Kas-Piniä, mutta älä kuole nauruun :D
Sudenhenki

Re: Fight Club Kitinä

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Katto Kassinen kirjoitti:Ala Aarne treenaamaan Kas-Piniä, mutta älä kuole nauruun :D
Aivan taatusti koettaisin sitä jos tilaisuus tulisi :D.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Fight Club Kitinä

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Entäs kickboxarit ja thaiboxarit jos painija/brassijujutsuäijä/samboilija vetää teidät ketoon ja sitten lukkoon? Minä olisin kynäniskana aika avuton. Viime kesänä kaveri yllätti.. siinä kerkisin työntämään nuppiaan jalallani poispäin ennen jalkalukkoaan, mutta siinäpä sitten makasin. tai molemmat maattiin.

Onhan sitä teoriaa, että painijaa kerkeisi vetelemään turpiin ennen otettaan tai että sen päälle pääsisi jollain heittäytymisellä jos nopeasti tekee... Eppäilen.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Katto Kassinen

Re: Fight Club Kitinä

Viesti Kirjoittaja Katto Kassinen »

Gattaca kirjoitti:Entäs kickboxarit ja thaiboxarit jos painija/brassijujutsuäijä/samboilija vetää teidät ketoon ja sitten lukkoon?
Sitten on lukossa. Painijat on kovia jätkiä, mutta ei heistä silti ole kaveria toimintakuntoiseksi tekemään kuin lukottamalla. Mitäs siten kun painimies päästää irti? Turpiin tulee, jollei saa kiinni ja alle. Jalkavarsi pohkeessa tai tai päässä pysäyttäää kyllä painijan. Potkunheikin täytyy vaan pitää etäisyys ja se ei ole helppoa se. Muuten lajina paini on kyllä varmasti paljon fyysisesti rankempaa.

Kattelin tossa tovi sitte lukkopainijan ja valetudo miehen K1 matsin. 30 kg suurempi painija viimein putosi kontalleen, kun kova swiippi pamahti kymmenennen kerran reisilihakseen. Sillä koivella ei enää seisty siinä matsissa, eikä takuulla tulevalla viikollakaan..
Viimeksi muokannut Katto Kassinen, 08.05.2006 23:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pehmovanukas

Re: Fight Club Kitinä

Viesti Kirjoittaja Pehmovanukas »

Gattaca kirjoitti:Onhan sitä teoriaa, että painijaa kerkeisi vetelemään turpiin ennen otettaan tai että sen päälle pääsisi jollain heittäytymisellä jos nopeasti tekee... Eppäilen.
Mä haluaisin nähdä sen jätkän joka pystyis antamaan Alexander Karelinille sen huippukunnossa pataan 1-on-1. Ei sellaista ninjaa vaan ole.
Katto Kassinen

Re: Fight Club Kitinä

Viesti Kirjoittaja Katto Kassinen »

Pehmovanukas kirjoitti:Mä haluaisin nähdä sen jätkän joka pystyis antamaan Alexander Karelinille sen huippukunnossa pataan 1-on-1. Ei sellaista ninjaa vaan ole.
Monatko nimeä haluat? Ota vaikka Ernesto Hoost aluksi.
Pehmovanukas

Re: Fight Club Kitinä

Viesti Kirjoittaja Pehmovanukas »

Katto Kassinen kirjoitti:Sitten on lukossa. Painijat on kovia jätkiä, mutta ei heistä silti ole kaveria toimintakuntoiseksi tekemään kuin lukottamalla. Mitäs siten kun painimies päästää irti? Turpiin tulee, jollei saa kiinni ja alle. Jalkavarsi pohkeessa tai tai päässä pysäyttäää kyllä painijan. Potkunheikin täytyy vaan pitää etäisyys ja se ei ole helppoa se. Muuten lajina paini on kyllä varmasti paljon fyysisesti rankempaa.
Kuka sanoo että painijan pitäisi päästää irti? Senku vääntää molemmat kädet sijoiltaan ja nauraa räkäsesti päälle.
Katto Kassinen

Re: Fight Club Kitinä

Viesti Kirjoittaja Katto Kassinen »

Pehmovanukas kirjoitti:Kuka sanoo että painijan pitäisi päästää irti? Senku vääntää molemmat kädet sijoiltaan ja nauraa räkäsesti päälle.
Voihan sitä haaveilla juu. Totuus on kuitenkin hieman toinen. Ota maratooni K1 kisoista. Siellä ei painijat juhli.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Fight Club Kitinä

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Katto Kassinen kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Entäs kickboxarit ja thaiboxarit jos painija/brassijujutsuäijä/samboilija vetää teidät ketoon ja sitten lukkoon?
Jalkavarsi pohkeessa tai tai päässä pysäyttäää kyllä painijan. Potkunheikin täytyy vaan pitää etäisyys ja se ei ole helppoa se. Muuten lajina paini on kyllä varmasti paljon fyysisesti rankempaa.
.
Jalkavarsi pohkeessa tai päässä?
Viititkö täsmentää? Vai meinaatko yleensä jalkoihin ja päähän potkimista? En usko, että etäisyyden niin vain pitää.
Ainoat mitä minä olen (opetusvideoilta :D) nähnut on nopea koukkujen tai suorien vetäminen painijan kaaliin silloin kun se laskee suojauksensa ja yrittää otetta. Tai jonkun vapaapainijan kumara perusasentohan on jo sinänsä lyönneiltä suojaton. Mutta jos ei satukaan tarpeeksi tai tule tyrmäystä niin saattaapi olla hurlumhei menoa sitten pystyottelijalla.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Pehmovanukas

Re: Fight Club Kitinä

Viesti Kirjoittaja Pehmovanukas »

Katto Kassinen kirjoitti:
Pehmovanukas kirjoitti:Kuka sanoo että painijan pitäisi päästää irti? Senku vääntää molemmat kädet sijoiltaan ja nauraa räkäsesti päälle.
Voihan sitä haaveilla juu. Totuus on kuitenkin hieman toinen. Ota maratooni K1 kisoista. Siellä ei painijat juhli.
Alexander Karelin ei oo käyny K1-kisoissa, as far as I know. Eikä vissiin kukaan muukaan täyspäinen huippu-urheilija. En mä oikein lähtis vetelemään johtopäätöksiä sen perusteella mitä jonkun lajin B-miehet sivutöikseen tekee.
Katto Kassinen

Re: Fight Club Kitinä

Viesti Kirjoittaja Katto Kassinen »

Gattaca kirjoitti:Jalkavarsi pohkeessa tai päässä?.
Kyllä. Kunnon potku reisilihakseen tai päähän pudottaa painijan jo maahan metrin ennekuin se pääsee edes iholle. Se puujalka ei ole mikään vitsi. Sillä jalalla ei mies kävele enää.
Katto Kassinen

Re: Fight Club Kitinä

Viesti Kirjoittaja Katto Kassinen »

Pehmovanukas kirjoitti:Alexander Karelin ei oo käyny K1-kisoissa, as far as I know. Eikä vissiin kukaan muukaan täyspäinen huippu-urheilija. En mä oikein lähtis vetelemään johtopäätöksiä sen perusteella mitä jonkun lajin B-miehet sivutöikseen tekee.
B-lajin? K1 on täynnä entisiä maailmanmestareita ja olympiamitalisteja kaikista kamppalulajeista. Samanlaisia urheilun suuruuksia kuin Karelinkin. Voisi Karelin siellä jotenkin pärjätäkin, mutta takuuvarmasti löytyy mies joka hänet pudottaisi.
Feiz

Re: Fight Club Kitinä

Viesti Kirjoittaja Feiz »

Ennekuin alatte enempäänsä väittelemään niin kannattaa etukäteen päättää onko kyseessä nyt katutappelu vai otellaanko kehässä.
Tulee teille muuten loputon vääntö jos päätätte väitellä kahdesta täysin eriasiasta samaan aikaan.
Pehmovanukas

Re: Fight Club Kitinä

Viesti Kirjoittaja Pehmovanukas »

Katto Kassinen kirjoitti:B-lajin? K1 on täynnä entisiä maailmanmestareita ja olympiamitalisteja kaikista kamppalulajeista. Samanlaisia urheilun suuruuksia kuin Karelinkin. Voisi Karelin siellä jotenkin pärjätäkin, mutta takuuvarmasti löytyy mies joka hänet pudottaisi.
Ei B-lajin vaan B-miehiä. Ei huippu-urheilijalla ole yleensä varaa lähteä testaamaan loukkaantumisen uhalla jotain tollaista.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Fight Club Kitinä

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Katto Kassinen kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Jalkavarsi pohkeessa tai päässä?.
Kyllä. Kunnon potku reisilihakseen tai päähän pudottaa painijan jo maahan metrin ennekuin se pääsee edes iholle. Se puujalka ei ole mikään vitsi. Sillä jalalla ei mies kävele enää.
Reaalimaailmassa arvelen utopiaksi että todella voisi pitää haluamansa etäisyyden. Ja kyllä kickboxarinkin tarttee tulla lyöntietäisyydelle. Kadulla ei edes tiedä onko äijä painija vai ei, eikä voi niin suunnitella etäisyyksiä vaan luultavimmin aina lähestyy myös käsien kantaman päähän, ainakin itse lyödäkseen. Kombinaatiot perkele.

Ja hei, entäs Cracien veljekset? Aika ylivoimaiseksi ovat brassijujutsun näyttäneet, vaikka eivät osaa nyrkkeillä tai paljoa potkia. Onko K-ykkösessä sitten paremmin pystyottelijoita suosivat säännöt?

Jeet Kune Do-äijä Paul Vunak esittää muuten, että painijaa/jujutsuäijää vastaan ei auta kuin heittäytyä todella ilkeäksi sitten matossa. Tökkiä silmiin ja purra, Puremisesta on kuulemma oma lajikin Kino Mutay tai sinnepäin :D
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Katto Kassinen

Re: Fight Club Kitinä

Viesti Kirjoittaja Katto Kassinen »

Pehmovanukas kirjoitti:Ei B-lajin vaan B-miehiä. Ei huippu-urheilijalla ole yleensä varaa lähteä testaamaan loukkaantumisen uhalla jotain tollaista.
Höpö höpö. Et ole näemmä perehtynyt K1:seen yhtään.

Gat. laita torrentti laulamaan ja hae muutama K1 pätkä, niin ymmärrät.
Gattaca kirjoitti:[Onko K-ykkösessä sitten paremmin pystyottelijoita suosivat säännöt?
K1:sessä kovimpia jätkiä ovat nimenomaat potkunyrkkeilylajien sukulaiset ja tyypit jotka ovat harrastaneet monia eri lajeja. Usein mukaan tulee karaten ja muiden tunnetuimpien lajien mestareita ja aina, heille tulee noutaja hyvin nopeasti. Painimiehet ovat kovia, mutta silti heistä ei pahemmin K1 mestareiksi ole.
Viimeksi muokannut Katto Kassinen, 08.05.2006 23:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Fight Club Kitinä

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Katto Kassinen kirjoitti:
Pehmovanukas kirjoitti:Ei B-lajin vaan B-miehiä. Ei huippu-urheilijalla ole yleensä varaa lähteä testaamaan loukkaantumisen uhalla jotain tollaista.
Höpö höpö. Et ole näemmä perehtynyt K1:seen yhtään.

Gat. laita torrentti laulamaan ja hae muutama K1 pätkä, niin ymmärrät.
No vittu.
Mulla onkin vain UFCtä ja klassisia nyrkkeilymatseja ja jotain Inosanton ja Vunakin seminaareja.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
AarneAnkka

Re: Fight Club Kitinä

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Katto Kassinen kirjoitti:Ala Aarne treenaamaan Kas-Piniä, mutta älä kuole nauruun :D
Itse asiassa taidan ruveta treenaamaan tai chia. Ihan siltä varalta että joku ykskaks käy kiNppuun.
Viimeksi muokannut AarneAnkka, 08.05.2006 23:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pehmovanukas

Re: Fight Club Kitinä

Viesti Kirjoittaja Pehmovanukas »

Katto Kassinen kirjoitti:Höpö höpö. Et ole näemmä perehtynyt K1:seen yhtään.

Gat. laita torrentti laulamaan ja hae muutama K1 pätkä, niin ymmärrät.
Oon mä niitä joskus katellut, en kyllä kovin montaa. Karelin on silti kovimmillaan ollut selkeästi viimeinen jätkä jolle menisin haastamaan riitaa.
Vastaa Viestiin