Koska sait viimeksi?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Koska sait viimeksi seksiä?

Tänään.
14
11%
Eilen tai toissapäivänä.
25
20%
Viikon sisällä.
24
19%
1-2 viikkoa sitten.
13
10%
Kuukauden sisällä.
11
9%
Viimeisen puolen vuoden sisällä.
16
13%
Viimeisen viiden vuoden sisällä.
7
6%
Yli 5 vuotta sitten.
4
3%
En ole saanut koskaan.
10
8%
 
Ääniä yhteensä: 124

MGandhi

Re: Koska sait viimeksi?

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Dr.Diarrhea kirjoitti: Mä ihailen teitä peilikuvapoikia. Mulla ei olis koskaan ikinä munaa laittaa omaa kuvaani näiden kiiman sokaisemien naarashyeenoiden alttarille raadeltavaksi. Sulla on kuitenkin, toisin kuin uskottelet, timanttinen itsetunto.
Mä olen haistavinani tässä piikittelevää ironiaa, mutta en aio antaa sen häiritä. Sanon vain, että: "Kiitos!".
MGandhi

Re: Koska sait viimeksi?

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Geetzu kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:Nyt kaikki joukolla nostamaan mun peilikuvapisteitä, koska mun itsetunto on suoraan verrannollinen mun peilikuvapointsien kanssa!
Uh, jätkä on ihan melkein 9!
Et uskokaan kuinka itsetuntoni kohoaisi, jos tulokseni yltäisi joskus ysiin! Ottaisin ruudusta kuvakaappauksen, printtaisin sen, kehystäisin kuvan ja laittaisin työpisteeni seinälle! Ja kahvioon!
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Koska sait viimeksi?

Viesti Kirjoittaja huima »

MGandhi kirjoitti:Ja kahvioon!
Et lähettäisi mihinkään lehteen kuitenkaan?
MGandhi

Re: Koska sait viimeksi?

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

huima kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:Ja kahvioon!
Et lähettäisi mihinkään lehteen kuitenkaan?
No hitto! Sähän sen sanoit. Paljonko maksaa etusivun mainos sunnuntaihesarissa?
NuoriDaavid

Re: Koska sait viimeksi?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

MGandhi kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:Nyt kaikki joukolla nostamaan mun peilikuvapisteitä, koska mun itsetunto on suoraan verrannollinen mun peilikuvapointsien kanssa!
Uh, jätkä on ihan melkein 9!
Et uskokaan kuinka itsetuntoni kohoaisi, jos tulokseni yltäisi joskus ysiin! Ottaisin ruudusta kuvakaappauksen, printtaisin sen, kehystäisin kuvan ja laittaisin työpisteeni seinälle! Ja kahvioon!
Senkin lutka! Käyt pettämässä meitä Cityssä. En ois uskonut.
Geetzu

Re: Koska sait viimeksi?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

MGandhi kirjoitti:-- Ja kahvioon!
Voin ottaa sulle kuvan jääkaapistani, jota kuvasi jo pääsi koristamaan. Laskisitko housuihis? Laskisithan?
MGandhi

Re: Koska sait viimeksi?

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Geetzu kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:-- Ja kahvioon!
Voin ottaa sulle kuvan jääkaapistani, jota kuvasi jo pääsi koristamaan. Laskisitko housuihis? Laskisithan?
Jos sä saat siitä jotain irti, niin varmasti laskisin! Mä ite en saa riittävästi kiksejä itseni sotkemisesta, että muuten näin tekisin.

ja sitäpaitsi :pics:
Geetzu

Re: Koska sait viimeksi?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Täytyy venata kameraa siis. Tietysti saisin! :D
MGandhi

Re: Koska sait viimeksi?

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

NuoriDaavid kirjoitti:
Senkin lutka! Käyt pettämässä meitä Cityssä. En ois uskonut.
Kieltämättä on vähän kevytkenkäinen olo. Son tää kevät, joka mut laittaa tekemään kaikkee likasta!
Dr.Diarrhea

Re: Koska sait viimeksi?

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

MGandhi kirjoitti: piikittelevää ironiaa
Sitäkin 8) Korkeintaan keskisuuri totuuden hippu myös. Peilikuvajengiähän mollataan aina ja joka paikassa. Et on niin sitti itsetunto et täytyy hypettää fotosopatuilla. Eihän tarpeeksi ruhjotulla ole tuotakaan kapitaalia. Ja sitten vielä se negan sietäminen, kyyl sekin vaatii jonkinlaisen itsetunnon sokkelin tapaisen, ettei kokonaan rusennu.
Geetzu

Re: Koska sait viimeksi?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Dr.Diarrhea kirjoitti:Ja sitten vielä se negan sietäminen, kyyl sekin vaatii jonkinlaisen itsetunnon sokkelin tapaisen, ettei kokonaan rusennu.
Mä luulin itsetuntoni joskus hyväksi mut city-kommentit sai musertumaan. Tulin alas! Paska city, en enää uskaltais!

Chubsia vähän kuolailin citys ny, khöh. Voisko hällä ollakaan muuta ku se 9,9 peilikuvas... Tod ei. :wink:
Rouva Pupu

Re: Koska sait viimeksi?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Geetzu kirjoitti: Chubsia vähän kuolailin citys ny, khöh. Voisko hällä ollakaan muuta ku se 9,9 peilikuvas... Tod ei. :wink:
Kovasti yritän tehdä hommia, mutta pitihän sitä pirun uteliaana käydä kyylimässä kun täällä mainostetaan. Huhhuh. Olet harvinaisen oikeassa.
bedlam

Re: Koska sait viimeksi?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

NuoriDaavid kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:
Chap kirjoitti:On täällä ainakin kaikenkarvaisia kaljupalleja heruteltu.
Kaljuja nyt herutellaan aina ja missä vaan, en jotenkin hiffannu tota. 8)
Tällä hemmolla on hiukset päässä, mutta muistaakseni herutus oli kovaa.

Kateellisena sivusta seuranneet muistaa kyllä.
Eiks hää vaikuta nykyäänkin palstalla, eri nikillä kylläkin?
Rouva Pupu

Re: Koska sait viimeksi?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

bedlam kirjoitti:
Eiks hää vaikuta nykyäänkin palstalla, eri nikillä kylläkin?
Olet oikeassa, Watson. Tykkään kyl Poirotista, joten vaihdankin Watsonin Captain Hastingsiin. Mutta kuiteski.
NuoriDaavid

Re: Koska sait viimeksi?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

bedlam kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:
Kaljuja nyt herutellaan aina ja missä vaan, en jotenkin hiffannu tota. 8)
Tällä hemmolla on hiukset päässä, mutta muistaakseni herutus oli kovaa.

Kateellisena sivusta seuranneet muistaa kyllä.
Eiks hää vaikuta nykyäänkin palstalla, eri nikillä kylläkin?
Aijaa. Ei mitään tietoa, kerro!
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond

Re: Koska sait viimeksi?

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Geetzu kirjoitti: Chubsia vähän kuolailin citys ny, khöh. Voisko hällä ollakaan muuta ku se 9,9 peilikuvas... Tod ei. :wink:
On, ansaitut on Chubsin pisteet. Upea on.

Mutta mitä noista sunkin kuvista vähän voi päätellä niin aivan samaa tasoa. Peilikuvaan vaan niin äänestetään kunnon pisteet.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
ninnithequeen

Re: Koska sait viimeksi?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

NuoriDaavid kirjoitti:
bedlam kirjoitti: Eiks hää vaikuta nykyäänkin palstalla, eri nikillä kylläkin?
Aijaa. Ei mitään tietoa, kerro!
Jokainen Ihminen on laulun arvoineeen.....
Geetzu

Re: Koska sait viimeksi?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

BrianW kirjoitti:Mutta mitä noista sunkin kuvista vähän voi päätellä niin aivan samaa tasoa. Peilikuvaan vaan niin äänestetään kunnon pisteet.
En mä tartte. :D
(oon ollu huomaavinani, että kyllä siellä tarttee runkoa näytellä, jotta porukka saa karsittua vaatimattomammat upeuksista)
Chubs

Re: Koska sait viimeksi?

Viesti Kirjoittaja Chubs »

Geetzu kirjoitti:
Dr.Diarrhea kirjoitti:Ja sitten vielä se negan sietäminen, kyyl sekin vaatii jonkinlaisen itsetunnon sokkelin tapaisen, ettei kokonaan rusennu.
Mä luulin itsetuntoni joskus hyväksi mut city-kommentit sai musertumaan. Tulin alas! Paska city, en enää uskaltais!

Chubsia vähän kuolailin citys ny, khöh. Voisko hällä ollakaan muuta ku se 9,9 peilikuvas... Tod ei. :wink:
:h: :h: :h:

Peilikuvalla ei ole huumorintajua, joten mm. sillä sun kommenttisi saaneella kuvalla saa sen kutosen tai vitosen, ja muutaman "ylimielinen horo"-kommentin. Voisinkin laittaa sen arvioitavaksi taas.

Eniten peilikuvassa leikkiminen vaatii itsetuntoa silloin, kun "kohtaa" niitä ihmisiä, joiden mielestä sulla ei voi olla minkäänlaista itsetuntoa puhumattakaan älystä, koska olet itsesi sinne lykännyt arvioitavaksi.
Mutta eipä siitäkään tarvii itseensä ottaa, sen enempää kuin kehuista tai haukuistakaan. Ei toi peilikuva kiva lelu oliskaan, jos itse itseään ulkoisesti arviois sen perusteella, että saako sieltä 9,9 vai 5,9. Varmuudeksi käyn kaikille aina hippeilemässä sinne pelkkiä kymppejä... En mä tunne yhtään naista, jolla itsetunto ulkoisen habituksen suhteen ainakaan liian korkealla olis. Jos hyvästä peilikuva-arvosanasta on siinä mielessä jotain iloa, ni hienoa!

Ja Geetzu-kulta, oot 11! :D
Geetzu

Re: Koska sait viimeksi?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Sit se on viel ällöttävän ihkukin! Iik!
Äkkii siihen ND:n heteroketjuun Geetzu mene jo!

Pus!!!11 (ja just se kommentoimani kuva oli oikeesti tosi mainio, vähä hihittelin samal ku tungin omalle pirpanalle jätskii naamaan et pysyis hiljaa ja antais äitin nauttia dallas-pullasta)
Chubs

Re: Koska sait viimeksi?

Viesti Kirjoittaja Chubs »

Geetzu kirjoitti: Pus!!!11 (ja just se kommentoimani kuva oli oikeesti tosi mainio, vähä hihittelin samal ku tungin omalle pirpanalle jätskii naamaan et pysyis hiljaa ja antais äitin nauttia dallas-pullasta)
Mä en ole vielä valmis äidiksi, tai ainakaan uhrautuvaiseksi äidiksi. Ensin valitsin ite suklaapatukan, ja annoin penskalle pullan, jota mun ei tehny mieli.
Muksulle ei tietenkään annettu vaihtoehtoja.
Geetzu

Re: Koska sait viimeksi?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Chubs kirjoitti:Muksulle ei tietenkään annettu vaihtoehtoja.
Vaihtoehdot ahdistaa vaan lapsia. Näin mulle on selitetty. :]
Chubs

Re: Koska sait viimeksi?

Viesti Kirjoittaja Chubs »

Äh, kuume kuume. Onkohan jossain tutkittu, että aiheuttaako kevät levottomuuden lisäksi myös vauvakuumetta.
PerttiMakimaa

Re: Koska sait viimeksi?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Geetzu kirjoitti:Vaihtoehdot ahdistaa vaan lapsia. Näin mulle on selitetty. :]
Oikeita vaihtoehtoja voi silloin tällöin esittää, mutta ei liian usein eikä sellaisia tosi hankalia (kuten kumpaa suosikkikarkkiasi nyt hommataan... :) )
Geetzu

Re: Koska sait viimeksi?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Chubs kirjoitti:Äh, kuume kuume. Onkohan jossain tutkittu, että aiheuttaako kevät levottomuuden lisäksi myös vauvakuumetta.
Suosittelen ehkä lukemaan blogiani. Lupaan sen lisäksi, että kiroan lapsen jatkuvasti (äh, heti taas morkkis, nyt meen tän postauksen jälkeen leikkimään tyhmiä prinsessaleikkejä, joissa tyttö määrää aina kaiken enkä pääse toteuttamaan itseäni) myös tarkasti kuvailla aamuoksut ja päävammat, myöhemmin selkäsäryt ja vuotavat tissit, ja sitten sen isoimman kivun ja sitten ne valvomiset ja ja ja...

Ja se tärkein; älä hoida tuttujen vauvoja lyhyissä pätkissä, lainaa pariks yöks. ;)

Itse kysymykseen, toki tiedä en mutta jännästihän tuo kuume keväisin herää. Narttukoirat juoksuilevat, eläimet valon määrän lisääntyessä muutkin...